Siemens CT636LES1 - Reviews

Type
espresso machine
Soorten koffie
americano, espresso, latte macchiato

Beoordeling op basis van 134 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

F. Boogaard 19-08-2016 Product paar maanden in bezit

Heerlijke koffie, ruime keuze aan variaties

Dit apparaat zet zeer goede koffie, ruime instelmogelijkheden zoals temperatuur, hoeveelheid, verhouding koffie en melk, etc. Zetgroep en onderdelen zeer eenvoudig te reinigen. Enige minpuntje is dat de lekschalen relatief snel vol zijn en het apparaat hier regelmatig een melding over geeft. Erg handig is ook het meegeleverde melkkannetje wat de koude melk nog vier uur koel houdt. Verder erg stille werking en makkelijk te bedienen met het intuïtieve touchscreen. Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Smaak is perfect
  • Eenvoudige bediening
  • Veel variaties
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Lekschalen snel vol

Siemens koffiezet app inbouw 07-08-2016 Product maand in bezit

Siemens koffiezet app inbouw

Mooie inbouw koffie machine, zet lekker koffie en is met presets in te stellen naar ieder wens van de verschillende gebruikers.

Het lekkerste bakje koffie van Siemens 22-07-2016 Product maand in bezit

Het lekkerste bakje koffie

Een super mooi design apparaat. Veel mogelijkheden simpel te bedienen en te onderhouden. Naar je eigen persoonlijke smaak te programmeren. Heerlijke koffie. Duurzaamheid kunnen we nog niet invullen maar gezien onze ervaring met Siemens apparatuur zou dit zeker een 9 moeten zijn.

Ron 17-07-2016 Product maand in bezit

Lekkere koffie uit een handig product

Op eenvoudige wijze de lekkerste koffie of espresso maken, dat is mijn ervaring tot nu toe! Daarnaast is de machine makkelijk schoon te maken en is de vormgeving erg mooi!

esueem 15-04-2017

kan toch niet waar zijn.. makkelijk schoonmaken? Of maak je alleen de buitenzijde schoon

Jos van Zijl 21-02-2016 Product half jaar in bezit

Ook na 6 maanden zijn we nog steeds tevreden over smaak vormgeving en gebruiksgemak. Een nadeel dat we echter wel willen noemen is het feit dat onderhoud van het apparaat best arbeidsintensief is. 1x per week een half uur voor schoonmaken. Verder regelmatig de lekbak legen

Michel 18-01-2017 Product paar maanden in bezit

Heerlijk genieten met een lekker bakkie koffie

Mooi apparaat, erg makkelijk te bedienen en het belangrijkste: lekkere koffie. Verschillende koffies mogelijk van espresso tot heerlijke cappuccino

Aangeschaft om samen met de oven en magnetron een mooi geheel te vormen in onze keuken en totaal geen spijt van gehad.

Pluspunten

• uiterlijk
  • bedieningsgemak
  • aantal verschillende koffie keuzes

Minpunten

• lekbak snel vol, ondanks dat deze best groot is

Rob Kragt 01-10-2016 Product paar maanden in bezit

Praktisch en stijlvol

Past prachtig bij inbouwoven die ernaast zit en maakt heerlijke Latte Macchiato's. Eenvoudig in onderhoud en bediening met mooi touch display.
Lekbak wat onhandig van vorm maar goed schoon te maken.
Nu drie maanden in gebruik dus nog niet alle mogelijkheden ontdekt maar nu al blij mee.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Stijlvol Design
  • Intuitieve bediening

Mark 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, lekkere koffie

Apparaat nu een paar dagen in bezit, heerlijke koffie, eindeloze mogelijkheden m.b.t. aantal drankkeuzes en variaties binnen die drankkeuze (sterkte, temperatuur water, hoeveelheid koffie etc.)

Remco B 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat, heerlijke koffie, vol aroma met gefilterd water. Klein aandachtspuntje: afvoerbak is snel vol, ondanks we een kopje onder schenktuit plaatsen.

Barista 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie machine die heerlijke koffies zet. Eenvoudig te bedienen en toch veel mogelijkheden. Had ik veel eerder moeten kopen.

Jacqueline Theeuwen 17-10-2015 Product maand in bezit

Erg tevreden over ons koffiezetapparaat, zeer veel mogelijkheden en erg gebruiksvriendelijk.Ook schoonhouden is geen langdurige en ingewikkelde bezigheid.

Jeebo 07-04-2015 Product kwartaal in bezit

Smaak:

De smaak ligt natuurlijk aan de instellingen en de bonen die je gebruikt. Maar ik ben zeer tevreden over de smaak, koffie is heet en de crème laag ziet er goed uit. Voor koffie waarbij gebruikt wordt gemaakt van melk, het schuim is stevig en smaakt prima.

Mogelijkheden:

De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Elke koffieliefhebber kan zijn favoriete kopje zetten. Elk optie is apart in te stellen. Denk hierbij aan hoeveelheid, sterkte en temperatuur. Erg ideaal.

Gebruiksgemak:

Na het instellen van het eerste gebruik is het apparaat zeer gebruiksvriendelijk. Bij het zetten van koffie hoeft u enkel op start te toetsen. Mits u de instellingen niet wilt veranderen naar eigen smaak. Wilt u dit wel gaat dit gemakkelijk met het touchscreen. Voor de producten met melk, bv. cappuccino, hoeft u enkel het reservoir binnen in het koffie apparaat aan te sluiten. Dit is gemakkelijk en gaat door middel van een buisje en 2 slangetjes. Een bijkomend voordeel van dit apparaat is dat na gebruik van melk producten je de slangetjes kan laten doorspoelen. Zodat je ze zo goed als schoon weer kan terug hangen in het apparaat. De algemene schoonmaak is de eerste keer even lastig. Je moet even weten hoe je alles uit en in elkaar zet. Als je dat éénmaal weet is het niet moeilijk, daarnaast gaat schoonmaak geheel automatisch.

Vormgeving:

Ik vind de vormgeving strak en chique. Past perfect in mijn keuken.

Hans 10-04-2017 Product paar weken in bezit

Super de luxe koffiezetapparaat

Super koffiezetapparaat met luxe design. Het apparaat heeft alle mogelijkheden en voor ieder wat wils. De smaken en bedienmogelijkheden zijn super. In vergelijk met mijn eerdere machine geeft dit apparaat alles aan wat vol of aangevuld moet worden, echt top. Nooit meer bonen malen en weggooien omdat het water op is zonder het vooraf te melden.

Pluspunten

• mooi design
  • smaak
  • bedieningsgemak
  • bereidingsmogelijkheden

Minpunten

• prijs

Jager779 08-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooi koffiezetapparaat

Mooi koffiezetapparaat. Heeft wel alleen dagelijks onderhoud nodig.
En voor een dagelijkse koffiedrinken houd dit in elke dag of vaker water bijvullen en lekbakje meerdere keren per dag legen. Daarnaast moet er ook regelmatig gereinigd worden en ontkalkt handmatig en met een programma. Wel super lekkere koffie als je de juiste bonen toevoegt :) ook het maken van een goede cappuccino of latte gaat gemakkelijk.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Hete koffie
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Legen van bakken
  • Onderhoud
  • Er passen geen grote latte glazen onder
  • Geen twee brede koffiebekers naast elkaar

RinavD 07-04-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk in het gebruik

Een prachtig vormgegeven apparaat met een hele hoop mogelijkheden. Zeer eenvoudig in het gebruik. Je gasten een lekkere cappuccino aanbieden was nog nooit zo makkelijk.

Eric Bollen 05-04-2017 Product paar dagen in bezit

mooie uitstraling met tft scherm

Mooi apparaat met handige bediening. Verschillende mogelijkheden om sterkte temperatuur enz in te stellen. Voor ons zeker een aanwinst.

Pluspunten

• vormgeving
  • mogelijkheden
  • makkelijke bediening

Minpunten

• duurt even voor het klaar is

Margreet 01-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie koffiemachine

De koffiemachine is duidelijk en makkelijk in zijn gebruik. De koffie is heerlijk en gauw klaar. De machine is makkelijk in zijn onderhoud.

Joop van Schijndel 28-03-2017 Product paar maanden in bezit

Siemens koffie apparaat, dat er altijd staat.

Werkt altijd perfect. Voor iedereen persoonlijke smaak.
Gepersonaliseerd per persoon en per dag.
Perfecte performance. Alle gasten enthousiast.
Dit wil ik nooit meer missen.

Pluspunten

• Bediengemak
  • Veel mogelijkheden
  • Goede uitstraling

Minpunten

• Vaak lekschalen ledigen

mmmaarten 10-03-2017 Product paar maanden in bezit

Geweldige koffie!

Geweldig apparaat! Gebruiksvriendelijke bediening, heel veel mogelijkheden, eenvoudig te reinigen en het allerbelangrijkste: lekkere koffie!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • goed reinigbaar
  • veel mogelijkheden
  • mooie vormgeving
  • super koffie!

roelm 10-03-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie

We hebben het apparaat een aantal dagen in bezit, maar we hebben al heerlijke koffie, cappuccino en espresso gezet. En dan hebben we nog niet eens veel gevarieerd met instellingen.
Alleen het slangetje van de melk was even zoeken. Maar dat zit aan de binnenzijde van de kast.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • goed schoon te maken