De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 144 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CT636LES1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Chantal 31-10-2022

Mooie koffiemachine

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super aanwinst voor in de keuken. Echt een plaatje en maakt de keuken helemaal af. Handig en makkelijk in de gebruik. Zet heerlijk koffie.

Mooi apparaat. 20-10-2022

Mooi design die luxe en kwaliteit uitstraalt.

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer gebruiksvriendelijk, duidelijke en gevarieerde menu's en maakt heerlijke koffie. Moet je wel regelmatig schoonmaken maar wij drinken ook best wel veel koffie op een dag.

Arie van Houwelingen 25-08-2022

Ben redelijk tevreden

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Is een gebruiksvriendelijk apparaat.Doet wat hij moet doen, en soms wat meer wat ik niet vraag

Carla 23-08-2022

Siemens inbouw koffieautomaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat staat perfect in de keuken,zet heerlijke hete koffie maar ik vind 'n wel storingsgevoelig. Ik ben bekend met dit soort apparatuur want mijn vorige koffiemachine was ook een Siemens inbouw. Deze heeft het 12 jaar volgehouden en met de nodige reparatiekosten een duur grapje! Dit apparaat was nog duurder en er is ook al een monteur bij geweest omdat de maalmotor was vastgelopen. Prima service gehad hoor, maar de ergernis overheerst dan toch weer. Zo'n duur apparaat zou wel wat minder storingen en meer gebruikers gemak mogen hebben. Ook vind ik het rekje waar de kopjes op staan erg wiebelig en licht uitgevoerd. Ook slecht schoon te houden. 'T is dat de koffie goed smaakt maar anders had ik geen inbouwapparaat gekocht. Maar ja... zo'n gat in je keuken is ook geen optie.;)

Patrick 15-06-2022

Heerlijke koffie, makkelijke programma's

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat maakt onder goede druk en instelbare temperatuur heerlijke kopjes koffie. Persoonlijke voorkeur is makkelijk in te stellen. Ook de cappuccino is goed, juiste schuimdikte. Het melksysteem oogt wat primitief met al die buisjes en slangetjes en is wat bewerkelijk schoon te maken. De machine heeft zeer uitgebreide functies die makkelijk te bedienen zijn. Erg tevreden over

e**a@h**l.com 26-05-2022

matig tevreden

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

erg gevoelig. Veel meldingen. Met name de lekschalen legen terwijl dat niet nodig is.

Mark 010 25-01-2022

Mooi, lekker maar bewerkelijk

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtig apparaat dat werkelijk goede espresso produceert.
Enige minpuntje: het vraagt behoorlijk wat onderhoud. Elke twee dagen de lekschalen legen, schoonmaken. Elke week de brouwunit en de kast schoonmaken, wat een behoorlijke klus is. Water bijvullen, residu bak legen...
Zou geweldig zijn als daar nog iets op gevonden wordt.

MarcoH 10-01-2022

Koffie prima, apparaat veel kapot

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben het apparaat nu 3-4 jaar en de monteur is nu al 5 keer langsgeweest voor storingen. Koffie is lekker maar betrouwbaarheid is echt ver te zoeken. Moet nu weer gaan bellen voor een storing.

Tin Nex125 05-01-2022

Redelijk

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb vraagtekens bij het : Lekschalen legen. Deze zijn wel erg snel " vol ".
Bewerkelijk om te reinigen.

Anoniem 10-12-2021

Dit kan beter

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koffie zetter is al 2 keer kapot geweest in 5 jaar 1 keer in de garantie periode en 1 keer buiten de garantie Ze hebben allebei de keren een heleboel onderdelen vernieuwd terwijl we hem altijd zelf goed onderhouden zoals reinigen ect. Dit moet niet kunnen

Joost 26-10-2021

Lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekkere koffie in een handomdraai. Het is wel zaak om het apparaat goed bij te houden met reinigen en ontkalken. Dat kost wel wat tijd. Maar 's ochtend beneden komen, apparaat aanzetten en binnen een minuut een ruime keuze aan sterkte en met of zonder melk.

Bert60 11-10-2021

Uitmuntend

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijn apparaat in vergelijking met onze vorige, veel keuze in het te maken koffie, schuim van de cappuccino en latte was wel even zoeken welke melk het stevigst schuim leverde ( volle houdbare melk) zijn zeer blij met de machine schoonmaken duurt even maar is ook belangrijk voor het behoud hiervan

Hans 07-09-2021

Lekkere koffie, wel veel schoonmaakhandelingen

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koffie is erg goed, in alle soorten. De instel mogelijkheden zijn voldoende. Wel vind ik, na onze Jura, de afvalbak te klein en de lekschaal moet wel heel vaak geleegd worden. Verbeterpuntje voor het volgende model, zeg ik.

Oerm 02-08-2021

Betrouwbaar en zeer goede kwaliteit.

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een absolute aanrader. Zeer tevreden over het gebruiksgemak. Goede prijs- en kwaliteitverhouding. Voldoet volledig aan de verwachting. Mooi design. Aanrader voor wie voor kwaliteit gaat.

Roderick 31-07-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

Topapparaat. de standaardinstellingen zijn goed, maar ook volledig te personaliseren (sterkte, hoeveel water etc). ook de melkschuimer werkt zeer goed.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik, ook qua schoonmaak
  • mogelijkheid koffie volledig in te stellen
  • goede melkschuimer

Essie 03-07-2021

gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

Gemakkelijk in gebruik. Geeft exact aan wanneer waterreservoir/koffiebonen bv aangevuld moet worden. Op het scherm is duidelijk af te lezen wanneer er een onderhoudsbeurt wordt gevraagd.

Pluspunten

• Zelfs Lidl koffie smaakt er lekker in. Maalt goed

marco woertman 30-06-2021

Mooi design, top grafisch display en super mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

Ik heb dit apparaat nu 2 jaar en nog geen storing gehad. De instel mogelijkheden zijn geweldig . Voor elk wat wils . Voor iedereen de lekkerste koffie. Wat ik wel minder vind is dat de lekbak om de haverklap moet legen terwijl dat dan onlangs nog is gebeurd. Hij laat altijd spoelwater in de lekbak lopen. Dit is hinderlijk . De monteur is hier voor langs geweest maar het is concept apparaat. De koffie residu is ook altijd nat. Dit is naar mijn mening niet goed. Dit moet een droge koek zijn maar is het dus niet. Ook dit is volgens de monteur concept apparaat . De instellingen van de maalgraad ed zijn eindeloos aangepast maar veranderd dit helaas niet. Overal geef ik het toch een dikke 8

Pluspunten

• design
  • kwaliteit
  • mogelijkheden

Minpunten

• lekbak heel vaak legen
  • koffie residu altijd nat

C. Draaisma 21-06-2021

leuk apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

Leuk apparaat, goede koffie, dit heeft natuurlijk ook met de vers gemalen bonen te maken. Veelmogelijkheden.

Pluspunten

• veel mogelijkheden en instellingen
  • goede koffie
  • goede melkschuim

Minpunten

• opstarten duurt lang
  • bang op de koffiemodule te breken bij loshalen
  • defect na twee jaar (wel garantie)
  • prijzig

Oost 08-06-2021

Inbouw koffie volautomaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goed apparaat . Alleen al 2 keer een nieuwe zetapparaat geplaatst. Hij zet heerlijke koffie.

G.A. Harleman 25-05-2021

overzichtelijk scherm

Geschreven voor: Siemens CT636LES1

Goede koffie en veel instelmogelijkheden apparaat spoelt regelmatig een geeft aan wanneer ontkalking en cleaning moet gebeuren

Pluspunten

• snel
  • goed instelbaar qua programma
  • lekkere koffie

Minpunten

• vaak lekschaal legen
  • maakt nogal wat geluid tijdens het malen