Siemens CT636LES1 - Reviews

espresso machine
Soorten koffie
americano, espresso, latte macchiato

Geert de Witte 17-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design met meerdere studio line apparaten

We genieten elke dag weer van een heerlijk bakje koffie. Het fijne van deze koffiemachine is dat er veel mogelijkheden op zitten zodat iedereen zijn eigen koffie heeft die hij lekker vind.

Pluspunten

• veel koffie mogelijkheden
  • makkelijk in onderhoud
  • melkbeker is ideaal
  • makkelijke bediening

Minpunten

• krappe koffiebonen houder

dees 11-09-2016 Product paar weken in bezit

VOOR DE LEKKERSTE KOFFIE

prachtig groot kleurenscherm. verteld precies wat en wanneer je wat moet doen. keuze menu voor verschillende soorten koffie is erg uitgebreid.

Pluspunten

• melkkan achter deurtje
  • hete koffie
  • maakt weinig lawaai
  • denkt met je mee

CW 08-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie .....

Met een draai aan het wiel bepaal je welke koffie je wilt en een druk op de knop een heerlijke kop koffie in een mum van tijd. Mooie strakke vormgeving en zelf de tijd bepalen wanneer hij uit moet schakelen. Regelbare display.Top!

Jerry 04-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede koffie maar veel onderhoud

Dit koffiesetapparaat maakt van verse bonen en verse melk heerlijk koffie, espresso, cappuccino, latte en dergelijke. Helaas is het wel heel arbeidsintensief. Je moet het apparaat en vele interne onderdelen na gebruik grondig schoonmaken. Daarnaast kun je het apparaat niet rechtstreeks aansluiten aan een waterleiding en zal je dus elke keer weer het water reservoir moeten vullen. Ik vind door het schoonmaken en het water reservoir dat dit product niet zo goed is als de andere producten. Dit kan veel slimmer en gemakkelijker voor de klant.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • Verse bonen
  • Verse melk

Minpunten

• schoonmaken
  • water reservoir

Rumble 02-09-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte koffie

Een hele verbetering met het oude model. Veel mogelijkheden. Espresso smaakt zoals espresso moet zijn. Ook veel mogelijkheden met melk zoals latte etc.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • smaak

Minpunten

• prijs

F. Boogaard 19-08-2016 Product paar maanden in bezit

Heerlijke koffie, ruime keuze aan variaties

Dit apparaat zet zeer goede koffie, ruime instelmogelijkheden zoals temperatuur, hoeveelheid, verhouding koffie en melk, etc. Zetgroep en onderdelen zeer eenvoudig te reinigen. Enige minpuntje is dat de lekschalen relatief snel vol zijn en het apparaat hier regelmatig een melding over geeft. Erg handig is ook het meegeleverde melkkannetje wat de koude melk nog vier uur koel houdt. Verder erg stille werking en makkelijk te bedienen met het intuïtieve touchscreen. Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Smaak is perfect
  • Eenvoudige bediening
  • Veel variaties
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Lekschalen snel vol

Siemens koffiezet app inbouw 07-08-2016 Product maand in bezit

Siemens koffiezet app inbouw

Mooie inbouw koffie machine, zet lekker koffie en is met presets in te stellen naar ieder wens van de verschillende gebruikers.

Mark 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, lekkere koffie

Apparaat nu een paar dagen in bezit, heerlijke koffie, eindeloze mogelijkheden m.b.t. aantal drankkeuzes en variaties binnen die drankkeuze (sterkte, temperatuur water, hoeveelheid koffie etc.)

Ednes 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super koffiemachine!

Een fantastisch en gebruiksvriendelijk apparaat. De koffie is geheel naar eigen smaak in te stellen en deze kan nog op naam worden opgeslagen. Makkelijk te reinigen.

Rosco 28-07-2016 Product kwartaal in bezit

Prima apparaat zet erg lekkere koffie zelfs met goedkope bonen van de Lidl.

Mooi ingebouwd koffiezet apparaat, erg gemakkelijk in gebruik.

koffie erg lekker en ook het schuim is top!

Het lekkerste bakje koffie van Siemens 22-07-2016 Product maand in bezit

Het lekkerste bakje koffie

Een super mooi design apparaat. Veel mogelijkheden simpel te bedienen en te onderhouden. Naar je eigen persoonlijke smaak te programmeren. Heerlijke koffie. Duurzaamheid kunnen we nog niet invullen maar gezien onze ervaring met Siemens apparatuur zou dit zeker een 9 moeten zijn.

Ron 17-07-2016 Product maand in bezit

Lekkere koffie uit een handig product

Op eenvoudige wijze de lekkerste koffie of espresso maken, dat is mijn ervaring tot nu toe! Daarnaast is de machine makkelijk schoon te maken en is de vormgeving erg mooi!

Asif 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens koffiemachine

Fijne koffiemachine, maakt elke koffie met de druk op 1 knop. En heerlijk uiteraard! Reinigen en spoelen doet hij automatisch, en waterreservoir is lekker groot, hoeft deze niet continue bij te vullen.

Pel 15-07-2016 Product maand in bezit

Superkoffiemachine

Na 6 weken te hebben gebruikt kunnen wij niets anders zeggen dan dat dit een superkoffiemachine is. Voor ieders smaak de heerlijkste koffie. Zeer gebruikersvriendelijk en daarnaast is het een sieraad in je keuken. Echt een aanrader, niet twijfelen maar kopen !

abby 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

top,prima aankoop

Geweldig,heerlijke koffie enz,makkelijk in bediening en schoonmaak.
Aanwinst in onze nieuwe keuken.
prachtige uitstraaling.

Schokker 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Inbouw Koffiemachine in keuken

7,6
Apparaat werkt prima. Gemakkelijk te bedienen met een modern menu. ruime keuzemogelijkheid van soort koffie en het afstemmen op de eigen smaak. Gemakkelijk te reinigen. Heeft een mooie vormgeving.

van galen 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Beste koffie met design apparaat.

We beschikken een paar weken over dit prachtige apparaat en zijn erg blij met de aanschaf ervan. Het design is prachtig en komt mooi overeen met de andere Siemens apparaten. Het apparaat beschikt over een grote diversiteit aan koffie en is erg makkelijk in te stellen! De koffie is heerlijk alsof we elke dag in een echte koffiezaak een kopje koffie drinken!

Ruud 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een heerlijk kopje koffie

Pas een paar dagen in ons bezit, maar we genieten volop van een heerlijk kopje koffie. Nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd, maar heel tevreden.

Wim en Brigitte ter Stege 26-06-2016 Product paar weken in bezit

Volautomaat koffiezetmachine Siemens CT636LES1.

Deze machine 3 weken in gebruik,de koffie smaakt uitmuntend(wij gebruiken wel de`betere koffie`)door de vele instelmogelijkheden.Zeer gebruiksvriendelijk door het zichzelf wijzende display. Het schoonmaken vergt wat tijd maar dat resulteert wel in een perfecte en smakelijke koffie. Wij raden dit produkt dan ook van harte aan!!

RutgerPronk 26-06-2016 Product maand in bezit

Een lang verwachte wens is in vervulling gegaan

Ik heb altijd geroepen dat als ik later groot ben, ik een huis wil met een ingebouwd koffiezetapparaat. En dit jaar was het eindelijk zover! Verliefd geworden op het strakke design was de keuze al snel gemaakt; het moest dit koffiezetapparaat worden! Nog heel even getwijfeld tussen deze en eentje van Miele (i.v.m. de vaste wateraansluiting), maar toch heeft de Siemens 'mijn hart gestolen'. Naast dat hij er super strak uit ziet, smaakt de koffie ook nog eens heerlijk! Je hebt voldoende instelmogelijkheden om je perfecte kopje koffie te kunnen maken. Heb nog geen ervaring met het maken van een Cappuccino, maar gezien het gebruiksgemak van de overige functies zal ook dit ongetwijfeld kinderlijk eenvoudig zijn. Echt een aanrader!