Virtufit iConsole HTR 2.1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit iConsole HTR 2.1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dylan 20-05-2022

Slechte hometrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Heel slecht, heb hem al twee keer terug gestuurd omdat hij blijft hangen waardoor hij niet meer versteld kan worden, training word niet meer bij gehouden! Geen aanrader dus

Pluspunten

• Geruisloos

Minpunten

• Monitor
  • Is niet draadloos

Team VirtuFit 08-06-2022

Beste Tony, Hartelijk dank voor uw review over de Virtufit iConsole HTR 2.1. We vinden het vervelend dat u problemen heeft ondervonden met dit toestel. We hebben kwaliteit van onze toestellen en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan vandaar dat we ook graag in contact komen. In dit geval hebben wij helaas geen service aanvraag van u ontvangen. Uiteraard willen we u graag ondersteunen bij het probleem, via https://www.virtufit.nl/service/service-formulier/ zouden we graag in contact komen met u. Nogmaals dank voor uw feedback. Sportieve groeten, Team VirtuFit

j**n@l**z.nl 22-11-2021

Hometrainer met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Hometrainer is makkelijk in elkaar te zetten en ziet er goed en degelijk uit.
De bediening is simpel en je kunt op het scherm verschillende programma's kiezen.

Doordat je een app kunt koppelen kun je veel instellen en verschillende trainingsprogramma's volgen maar ook virtueel een rondje door Barcelona fietsen. Overigens is deze app na een gratis proefperiode wel betaald.

Kortom ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• degelijk
  • mooi design
  • makkelijk te verplaatsen
  • mogelijkheid tot koppelen app
  • goede fietshouding

Minpunten

• kleine bidonhouder

Hans Jordens 26-10-2021

Perfect fitnessapparaat

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

De hometrainer werd al de volgende dag afgeleverd en was zeer degelijk verpakt. Er zat een duidelijke handleiding bij. Montage was eenvoudig en de verschillende onderdelen maken een heel solide indruk. Werkt perfect met iConsole plus. Kortom een fijn fitness apparaat die zijn geld absoluut waard is. Niet onbelangrijk dat er ook een goede helpdesk achter het merk Virtufit zit.

Pluspunten

• premium onderdelen
  • snelle levering in goede verpakking
  • goede gebruiksaanwijzing
  • deskundige helpdesk

Marcel 25-10-2021

Prachtig apparaat.

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Na enig vergelijk besloten om deze hometrainer aan te schaffen. Vooral de bluetooth connectie en de meerdere positieve reviews gaven hierbij de doorslag.
Besteld bij fitwinkel.nl en dankzij een actiecode ivm hun 20 jarig bestaan er nog een aantal gratis artikelen (hartslagband, vloermat, handdoek en drinkbeker) bijgekregen.
De levering ging vlot en precies zoals afgesproken. De montage was dankzij de duidelijke handleiding goed te doen, zelfs door één persoon. Deze hometrainer voelt zeer stevig aan en door de vele programma's is hij erg makkelijk in gebruik. Ook het koppelen met de iPad ging eenvoudig. Zeker in combinatie met het programma Kinomap vliegen de trainingen voorbij. Erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Stevig
  • Eenvoudig in gebruik
  • Stil tijdens gebruik
  • Koppelen van apps

André 22-10-2021

Makkelijk in elkaar te zetten solide hometrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Deze Virtufit aangeschaft bij Fitwinkel hebben we eenvoudig zelf in elkaar kunnen zetten. Het is een solide apparaat met veel mogelijkheden. Leuk dat je via de tablet ook routes met beeld kunt fietsen. Is lekker compact en stevig.

Pluspunten

• Compact
  • Uitgebreid programma

m**a@q**t.nl 21-10-2021
Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Een zeer goede hometrainer. Solide fiets en makkelijk aan te passen. Met de beschrijving er bij zeer goed te monteren. Instelling voor vier gebruikers gemakkelijk te bedienen.
Met de bluetooth verbinding werk de I-console en de Kinomap goed.
Jammer dat het gebruik van de Kinomap app zo duur is.

Vonneke 21-10-2021

prima Hometrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Prima hometrainer met lage instap ik heb nog lang niet alle programma's gebruikt want er zijn echt heel veel mogelijkheden

Pluspunten

• lage instap
  • veel programma's

Trijntje 20-10-2021

Bevalt goed

Trijntje

Sinds enkele weken de hometrainer naar alle tevredenheid in gebruik.
Gemakkelijk in elkaar te zetten, heb dit alleen gedaan en is goed te doen.
Ook is de hometrainer makkelijk te verplaatsen. De programma's zijn prettig om te gebruiken. Heel fijn om tijdens het fietsen via de tablet tv te kijken, alleen jammer dat de iconsole niet viritueel is. Al met al aan te bevelen.

Pluspunten

• Makkelijk in elkaar te zetten en gebruik
  • Simpel te verplaatsen

Minpunten

• De i console is niet wat ik ervan verwachtte

e**n@h**l.com 20-10-2021

Beste in zijn klas

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Zeer goed apparaat. Eerst en vooral je voelt zo goed als geen verschil met een echt fiets! Draait soepel en stabiel. Wattage is zeer makkelijk aanpasbaar en in algemeen voelt besturing zeer logisch aan. Hartslag op iConsole HTR 2.1 hometrainer komt tot op slag na overeen met mijn smartwatch. Ook verbrande calorieën zijn in sync. Veel programma's om uit te kiezen. IConsole is niet vermoeiend om naar te kijken maar indien ik serie wil kijken tijdens trainen zet ik mijn tablet erop (past perfect dankzij 2 houders).Het was ook heel makkelijk in elkaar te steken, samen met mijn vader hebben we het op 15 min klaargespeeld. Hometrainer is ook heel stevig gemaakt, ik weeg 95 kilo en zit stabiel. Zadel is comfortabel en na 60 min intensief fietsen heb je geen last (dat kan ik niet van mijn oude hometrainer zeggen). Het is niet te groot trouwens en kan echt wel makkelijk weggezet worden (staat bij mij in de living in een hoekje). Is ook niet lelijk om naar te kijken!

Ik geef 9/10 omdat ik 1 ding mis namelijk usb poort MAAR als je naar prijs/kwaliteit kijkt is dit ook wat veel gevraagd. Voor dit geld zijn er niet te veel concurrenten voor iConsole HTR 2.1.

Een echte aanrader dus!

Pluspunten

• Op 15 min in elkaar gezet, stevig gemaakt
  • Ziet goed uit, makkelijk te verplaatsen
  • Draait soepel, weinig verschil met echt fiets
  • Veel programmas en ergo tot 300 Watt
  • Beste prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Geen usb poort
  • Drinkfles mocht juist 3 cm lager

Team VirtuFit 21-10-2021

Beste e**n@h**l.com,

Bedankt voor uw review!

Fijn om te horen dat het toestel dat u het een zeer goed apparaat vindt met veel pluspunten.
Uw feedback over de positie van de bidonhouder nemen we mee in ons onderzoek om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

In ieder geval veel trainingsplezier toegewenst!

Met sportieve groet,

t**g@h**e.nl 20-10-2021

Prima hometrainer met smart connect functies

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Voor deze hometrainer gekozen omdat hij goed beoordeeld werd op diverse sites door zowel experts als gebruikers. En vanwege zijn bluetooth connect mogelijkheden met de apps Kinomap en iConsole. De bestelling en levering via Fitwinkel verliep probleemloos en snel (voor Fitwinkel gekozen vanwege de betere garantievoorwaarden). Aan de hand van de duidelijke Nederlandse handleiding de hometrainer redelijk makkelijk gemonteerd en vervolgens in gebruik genomen. De hometrainer ziet er mooi uit (zwart met groene accenten) en voelt stabiel aan tijdens gebruik. Ook maakt hij weinig geluid. Je kunt de verschillende programma's gebruiken van de "boordcomputer" maar veel leuker is het om de Kinomap app te gebruiken via de bluetooth connect functie. Daarmee kun je op je tablet (en vanaf daar eventueel casten naar je tv) fietsen op basis van echte fietsvideo's over de hele wereld. De hometrainer past de weerstand automatisch aan op basis van het parcours. Daarbij kun je alleen fietsen of tegen andere gebruikers (challenge). Deze 2 elementen van de Kinomap app maken het bijzonder leuk om de hometrainer te gebruiken. Na een gratis trialperiode dien je wel een abonnement af te sluiten, maar dat is het wel waard (de iConsole app heb ik ook geprobeerd maar valt tegen omdat deze niet met echte fietsvideos werkt maar met Google streetview).

Pluspunten

• Bluetooth connect functie
  • Te gebruiken met Kinomap
  • Stabiel
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Bidonhouder zit wat te hoog

Team VirtuFit 21-10-2021

Beste t**g@h**e.nl,

Hartelijk dank voor uw feedback!

Goed om te lezen dat de het een prima hometrainer met smart connect functies vindt. We hebben uw feedback over de bidonhouder gelezen en we bekijken wat we ermee kunnen doen!

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw hometrainer!

Met sportieve groet,

Fien 20-10-2021

Top fiets

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Mooi, maakt geen herrie en mooi helder display .
Fiets als een gewone fiets en met lekker de tv aan is sporten nog nooit zo leuk.
Ik zou deze fiets zeker aanraden.

Pluspunten

• Mooi
  • Geruisloos
  • Makkelijk te bedienen
  • Mooi helder display

Minpunten

• Kraakt soms wat

c**c@v**r.nl 20-10-2021

Prima hometrainer, goede winkel!

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Uitstekend apparaat. Eenvoudig in elkaar te zetten en handzame grootte.

Jammer is dat het apparaat op een pallet wordt geleverd door de transporteur. Dat is onhandig voor de koper.

Pluspunten

• Mooi, eenvoudig te monteren
  • Handzaam formaat

Minpunten

• Verpakking

soiten@live.be 20-10-2021

Beste koop ,prijs en kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Een gemakkelijk en vlugge montage.Een 100%fijn toestel voor mijn behoeften.Snelle levering en correcte afhandeling

Pluspunten

• Soepele overgang van programma's
  • Gemakkelijk op en afstappen

Masoud Nematollahi 12-12-2020

FIETNESS APARAAT

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

De apparaat zit in een heel korte tijd onder roest, bij gebruik maak veel geluid, en door een monteur van de leverancier wordt gecontroleerd, en lijkt dat gelijk naar sloop moet.

Team VirtuFit 13-01-2021

Beste Masoud,

Hartelijk dank voor uw feedback.

We hebben uw feedback doorgestuurd naar onze klantenservice en zij hebben aangegeven in contact met u te zijn. We vinden het vervelend dat u deze ervaringen hebt. Eerlijk gezegd is dit wel een heel uitzonderlijke situatie en streven wij ernaar dat dit ook nooit weer voorkomt. De kwaliteitscontroles zijn extra aangescherpt en alles is uitvoerig besproken.

Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan en willen u dan ook naar alle tevredenheid helpen. We gaan er vanuit dat dat lukt. Mocht dit niet het geval zijn dan weet u ons te vinden. ;-) !

In ieder geval veel trainingsplezier toegewenst!

Annelies 31-08-2020

Ideale hometrainer voor thuis!

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Ik heb deze hometrainer aangeschaft op advies van een bekende, ik wilde thuis gaan trainen ipv in de sportschool. Door de vele niveaus en programma’s genoeg uitdaging. Tevens erg stabiel en erg stil in gebruik. Kortom een regelrechte aanrader!

Pluspunten

• Stabiliteit
  • Diversiteit in programma’s
  • Weerstand niveaus

Harrie 25-08-2020

prima loopband met fijne accessoires en voorzieningen

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Fantastische loopband. wordt meerdere keren per week met veel enthousiasme door ons huishouden gebruikt. Duidelijk scherm, handige Ipad etc standaard en goede geluidskoppeling etc

Van Soest 22-08-2020

Fijne degelijke, ergonomische hometrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Fijne, degelijke fiets. Wordt stevig verpakt geleverd op een pallet. Fiets kan in 45 tot 60 minuten worden opgebouwd. Enige hulp van tweede persoon is af en toe handig, maar in je eentje de hometrainer opbouwen is ook mogelijk. Menu op digitale console is duidelijk en werkt handig. Koppeling met een app werkt ook prima. Verbinding maken via bluetooth kan een eerste keer wel even duren. De fiets trapt erg soepel en het zadel zit prettig. Het stuur en zadel kan naar wens in meerdere standen worden ingesteld. Erg blij met deze aanschaf!

Pluspunten

• degelijk materiaal
  • Nederlandse handleiding
  • trapt soepel en vrijwel geruisloos
  • Duidelijk en handig menu via digitale console
  • Koppeling via app niet al te moeilijk

Minpunten

• handleiding mag iets duidelijker zijn (de afb.).

Henk C 22-08-2020

Aankoop Virtufit Iconsole HTR 2.1 Hometrainer

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Ik heb deze hometrainer gekocht bij Virtufit en ben super tevreden over mijn aankoop, gebruik hem alle dagen en na wat haperingen die super zijn opgelost door een monteur van de zaak loop deze home trainer als een zonnetje. Elke morgen ben ik aan het trainen op deze hometrainer en dat gaat fantastisch. Ook der hulp via de heer van dit bedrijf die m ij geholpen heeft bij het oplossen van mijn eerste probleem was super te noemen

Pluspunten

• service
  • hometrainer op zich
  • de hulp via de hulpdesk

Inge 22-08-2020

Superflexibel

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Ik moest wat doen aan mijn conditie na een heupoperatie en was op zoek naar een hometrainer. Ik ben 1.64 en mijn man 1.94. Deze hometrainer is voor beide handig door allerlei aan te passen onderdelen. Werkt goed. Ruimte voor tablet dus kan een filmpje kijken. Ik ben er erg blij mee en raad hem iedereen aan.

Pluspunten

• Vele instelmogelijkheden
  • Niet duur (prijs/kwaliteit)
  • Makkelijk verplaatsbaar door wieltjes
  • Kan met app op je telefoon
  • Duidelijk scherm met overzicht

Walter 21-08-2020

Virtufit iConsole HTR 2.1

Geschreven voor: Virtufit iConsole HTR 2.1

Op zoek naar ga je eerst vergelijken... recensie lezen.. en uiteindelijk op zoek naar de beste prijs.. zo kwamen we op de Virtufit iConsole HTR 2.1... goede recensies prijs was overal wel gelijk. We hebben m nu ruim een maand en hij wordt bijna dagelijks gebruik. Intensief of semi intensief (de dochters) hij is te koppelen aan je telefoon of niet. Net wat je wilt. We zijn er super tevreden mee!! Aanrader.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Prijs kwaliteit in verhouding
  • Te koppelen aan je telefoon. (Bij ons iPhone)
  • Hard slag via horloge mogelijk.

Minpunten

• Nog geen