Virtufit iConsole HTR 2.1 Ergometer Hometrainer - Inclusief Gratis DVD - Reviews

Best Reviewed jul 2017 Virtufit iConsole HTR 2.1 Ergometer Hometrainer - Inclusief Gratis DVD
Best Reviewed juli 2017
Aantal weerstanden
Gewicht vliegwiel
20 kg
Remsysteem/weerstand
magneet

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Emstelon 13-12-2016

Compact, geruisloos en mooi design

Na lang zoeken voor vervanging van mijn oude Tunturi uitgekomen bij dit merk. Vandaag ontvangen. De montage was vrij eenvoudig met de duidelijke stappenplan. Hij is lekker compact en geruisloos. Verder heeft het een mooi design. Duurzaamheid weet ik natuurlijk niet maar ik heb er de volste vertrouwen in met de 3 jaar service aan huis.
De app Iconsole+ moet ik nog gaan uitproberen.

Pluspunten

• Compact
  • Geruisloos

emstelon 16-12-2016

Inmiddels ook de Iconsole+ app gebruikt en ik moet zeggen: geweldig, maakt het nog leuke, uitdagender om visueel op een willekeurige plek in de Wereld te fietsen. Je ziet via Iroute je route zoals op Maps, maar je kunt er ook voor kiezen om het straatbeeld te zien in de desbetreffende stad.

bertfri 29-03-2016
  • Product maand in bezit

Goede prijskwaliteit

Na een maand in mijn bezit toch maar een review.
Fietst net zo soepel als hometrainer van de sportschool. Niet zo robuust maar wel zo prettig. Heb hem ook zonder stroom geprobeerd en dan met eigen hartslagmeter en dat fietste ook soepel.

Iconsole app heb ik me niet in verdiept omdat ik liever tv kijk via tablet op de tablethouder.

Joost 24-11-2017

Makkelijk te monteren en in gebruik

Degelijke fiets die makkelijk te bedienen is. Veel leuke features via apps . Zeer stil en goed af te stellen. Vooral virtuele etappes zijn leuk, gewoon via Google Maps overal fietsen waar je wilt, het programma past de intensiteit automatisch aan als je naar boven of beneden gaat. Ook duidelijk te volgen via grafiek

Pluspunten

• Degelijk
  • Virtueel fietsen
  • Makkelijk in elkaar
  • Goed af te stellen

Minpunten

• Verbinding met app verliest soms

Arno 04-11-2017

Degelijk apparaat

degelijk apparaat, gebruikersvriendelijk semiprofessioneel
kwaliteit-prijs verhouding is goed.
speciaal gezocht naar apparaten met een vliegwiel van 20kg
de iConsole optie sprak mij ook erg aan. nog niet mee kunnen trainen aangezien de koppeling met de verschillende apps niet goed werkt. Is nog een kwestie van uitzoeken, pas een paar dagen in bezit.

Pluspunten

• degelijk
  • stil, robuust
  • eenvoudig te monteren
  • compact
  • duidelijke computer

Minpunten

• mechaniek verstelbaar stuur kan beter
  • vastzetten zadel op zadelpin: zeer vast aandraaien
  • heen-en-weer bewegen zadel, vastzetten

Tino 31-07-2017

Geweldig

De virtufit hometrainer is een geruisloze hometrainer en makkelijk voor thuis. Terwijl de kids tv kijken kan ik lekker trainen voor de tv zonder dat iemand last heeft. We trainen met meerdere personen en hebben zo eigen functies die we handig vinden. Denk aan de bidon houder of tablet houder voor series. Al met al goede aankoop en qua prijs niet heel duur voor een hometrainer als je de kwaliteit ziet.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding

Tim 31-07-2017

HTR 2.1

Enige tijd geleden heb ik deze Hometrainer aangeschaft en met alle tevredenheid. Het is een heel stevig apparaat die ook niet veel ruimte inneemt. Er zit een heel mooi lcd schermpje waar je alles op kunt aflezen. Super handig!! De dvd die erbij zit is top!!! Hier komen veel leuke oefeningen op voorbij! Eindconclusie?! Super tevreden

Pluspunten

• Lcd scherm
  • Stevig apparaat
  • Top dvd

Rich 30-07-2017

Goed werkende hometrainer

De hometrainer is van goede kwaliteit en dat voor die prijs. Ik was altijd sceptisch over zulke apparaten maar deze bewijst het tegendeel. Samen met mijn moeder maken wij er veel gebruik van. Super hometrainer!

Pluspunten

• Kwalitatief apparaat
  • Niet duur
  • Leuk uiterlijk

Nicolas 27-07-2017

Uitstekende kwaliteit

Het product is absoluut wat ik ervan verwacht had. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Er is veel keuze voor dit type product, met dit type product krijg je waar voor je geld & zit je altijd goed.

Erik 26-07-2017

Leuke hometrainer voor thuis

Het is een prettige hometrainer voor thuis, wij trainen er met ons gezin allemaal mee. Prijs kwaliteit is gewoon goed en de tablethouder is voor de kids een leuke toevoeging voor als je niet van statistieken houdt.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Mogelijkheid voor tablet
  • Fietst goed

Minpunten

• Iedereen wil erop, daardoor kan ik niet altijd;)

Jeroen 25-07-2017

Simpele montage

Zeer makkelijk te monteren! Fiets is stevig en maakt bijna geen geluid. Ziet er nog mooi uit ook! Prijs-kwaliteit verhouding prima. Ik ben zeer tevreden met deze aanschaf!

Pluspunten

• Simpel te monteren
  • Stevige fiets
  • Prijs-kwaliteit erg goed

Minpunten

• Nog niet gevonden

Peter 18-07-2017

Geruisloos en makkelijk in elkaar te zetten

De hometrainer maakt weinig tot geen geluid en ik train er drie x per week een uurtje op. Bevalt goed. Ze vertelden me dat monteren niet moeilijk was en dit is juist. grootste gedeelte zit al in elkaar. Via de video op de site kreeg ik een goede indruk, en de hometrainer komt precies overeen. Tevreden klant erbij

Pluspunten

• Soepel en geruisloos
  • Montage makkelijk
  • eigenschappen in video kloppen en werken goed

Jesper 17-07-2017

Stevig en stabiel

Stevige en stabiele hometrainer waar je lekker op kan fietsen. Zadel zit comfortabel en een lange fietstocht is goed vol te houden. De programma's doen wat ik er van had verwacht. Ik ben er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Fietst lekker
  • Stevig
  • Goede programmas

Terhalle 01-09-2016

Super om te trainen via de ipad

Voelt erg robuust aan en de vele programma's die je kan kiezen zijn erg fijn.
Duurzaamheid moet nog blijken, heb het apparaat net een paar weken in bezit

AKMP1968 29-02-2016

door het mooie uiterlijk en de dingen die er allemaal op zitten (veel programma's, iConsole+, 32 weerstanden etc) zijn wij geinteresseerd geraakt in deze hometrainer. We hebben hem daarna geprobeerd in de winkel en toen waren we helemaal overtuigd! Het zadel zit heerlijk en hij fierst ook fijn. Het display is makkelijk te bedienen maar ook erg mooi met de verlichting en ipadhouder. iConsole hebben we een gezien in de winkel maar nog niet geprobeerd thuis. Wij zijn heel blij met deze aanschaf! (goede prijs- kwaliteit verhouding)