FitBike Ride 6 iPlus - Reviews

Remsysteem/weerstand
magneet

Michael 28-08-2018

Ga beter voor een Fitbike Ride 5

Een zeer stabiele hometrainer met brede trappers en mooi groot zadel. Ik had deze 2 maanden geleden echter gekocht voor de (moderne) apps in plaats van die bij de wat oudere Fitbike Ride 5i Plus. De bluetooth module werkt verder prima maar de 3 apps die er toe doen zijn erg slecht. iConsole+ voor op de Android werkt maar Streetview laat het helemaal afweten terwijl Kaart en Satelietview het prima doen. Vervolgens Fit Hi Way, waarvoor je je weer speciaal moet aanmelden. Streetview werkt, maar niet zoals je wil (hij slaat straten over) en het beeld is verre van vloeiend (mijn tablet heeft genoeg geheugen). Bij verlies van wachtwoord kreeg ik geen mail (6x geprobeerd). Oh ja, de voorgenoemde 2 apps zijn Chinees. Tenslotte Kinomap Fitness waarop je fietst op videobeelden gemaakt door anderen. Er zijn een paar videos gratis, voor de rest moet je een duur abonnement afsluiten. De verhalen voor de Fitbike Ride 5i Plus zijn ook al dramatisch dus voor waar het om gaat, raad ik de Fitbike 5 aan. Dat scheelt je 125 euro of meer.

Pluspunten

• Stabiel
  • Brede trappers
  • Groot zadel
  • Goed instelbaar
  • Bidonhouder

Minpunten

• Streetview werkt niet, koop liever een 5
  • Polsslagmeter doet het geregeld niet
  • Inelkaarzetten kan lastig zijn
Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

Dani 18-03-2018

goede home trainer

Het is een stevig goede hometrainer met verschillende mogelijk heden
in elkaar zetten is als je een beetje handig ben best te doen
verschillende instellingen mogelijk ook via app
makkelijk te verbinden met tablet

Pluspunten

• verschillende instellingen mogelijk
  • ook via app
  • stevige stabile hometrainer

Minpunten

• street vieuw valt tegen op de app
Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus