FitBike Ride 6 iPlus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de FitBike Ride 6 iPlus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

a***********@h********** 11-01-2024

Miskoop!

Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

Het zadel is slecht van de onderkant afgewerkt, het materiaal golft, daardoor na 3 uur gebruik kapot. Er komt tijdens fietsen een raar aanloop geluid uit de kast. Miskoop!

d*********@h********** 31-01-2023

Makkelijk te monteren.
Ideaal om de conditie te onderhouden. Geruisloos en neemt niet veel plaats in.

d***********@g******** 30-01-2023

goede keus

Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

De FitBike Ride 6 iPlus voldoet aan de beschrijving, bleek makkelijk in elkaar te zetten en is eenvoudig te bedienen. Deze hometrainer Is vanwege stevigheid, brede zadel en stuur met veel grijpmogelijkheden ook goed te gebruiken voor mensen die (nog) wat minder goed ter been zouden zijn of problemen hebben met balans. Neemt weinig ruimte in en is geruisloos. Ideaal als niet buiten gefietst kan worden, voor algemene conditie of meer specifieke revalidatiedoelen. Ook qua product-prijs verhouding wat mij betreft een aanrader!

Pluspunten

• makkelijk te monteren
  • geruisloos

Minpunten

• geen

s***********@g******** 30-01-2023

Prima hometrainer

Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

Soepel lopende, degelijke hometrainer die er goed uitziet en stabiel is.
Montage is even puzzelen, maar moet lukken.
Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Stil
  • Stabiel
  • Degelijk
  • Oogt goed

Minpunten

• Montage kost wel wat uitzoeken werk

j********************@h********** 27-01-2023

Bewegen is belangrijk

Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

Voor mij is deze hometrainer een zeer goed apparaat en voldoet hij aan alle eisen. Als parkinson patiënt kan ik mij zo toch voldoende bewegen. Ik had hem eigenlijk al eerder moeten aanschaffen.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Prima kwaliteit
  • Prima prijs

Robert T. 26-01-2023

Gezond fietsplezier

Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

Sinds november heb ik de FitBike Ride 6 iPlus hometrainer op mijn kleine slaapkamer staan waar die prima past vanwege zijn compacte afmetingen. In combinatie met de Kinomap app, die ik een maand gratis erbij kreeg, kan ik virtueel fietsen door de prachtigste landschappen over de hele wereld.
Het is niet alleen een geweldige manier om me elke dag te motiveren, maar het me helpt ook mijn overtollige kilo's er af te rijden. De hometrainer zelf is van hoge kwaliteit en biedt een soepele, realistische rit. Ik kan het iedereen aanraden die op zoek is naar een leuke en effectieve manier om in shape te blijven.

Pluspunten

• Stevig en compact
  • Nodigt uit tot fietsen
  • Perfect icm Kinomap app

m**********@z******* 25-01-2023

Goede hometrainer voor de grotere mens

Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

Superservice van Betersport naar aanleiding van een vraag over de te betalen prijs die naar beider gevredenheid is opgelost. Het product is redelijk eenvoudig in elkaar te zetten, nog makkelijker als je het met twee personen doet, maar de gebruiksaanwijzing zou iets expliciter mogen zijn, daarom de 9 en geen 10. De hometrainer zelf is heel stabiel, stil en met meerdere opties goed te gebruiken. Een echte aanrader voor grotere en zwaardere personen!

Pluspunten

• Stil
  • Robuust

r*************@g******** 25-01-2023

Kwaliteit hometrainer

Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

Zeer stevige hometrainer, te vergelijken met de hometrainer bij mijn fitness centrum.
iPad/telefoon/boekhouder zeer functioneel
Voldoet aan mijn verwachtingen

Pluspunten

• Comfortabel
  • Sterk

Denise 24-01-2023

Degelijke kwaliteitsbike

Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

Stabiele kwaliteitsfiets, degelijk, goed zadel. Enige kleine verbeterpunten is bedieningsgemak digitale functies. Ben heel blij met deze hometrainer.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Stabiel
  • Degelijk
  • Fijn zadel

Minpunten

• Bedieningsgemak digitale functies.

m*******@i********* 24-01-2023

Aanrader

Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

Het is een fijn model, trapt soepel.
Voldoet prima aan mijn verwachtingen.
Monteren is eenvoudig.

Pluspunten

• Model
  • Goede zithouding

André 24-01-2023

Mooie stevige en moderne hometrainer

Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

De hometrainer heb ik gekocht om mijn conditie te verbeteren. Na korte tijd merk ik al een flinke verbetering, dankzij de interval programma’s en het cardio training programma. Het vliegwiel is zwaar, waardoor hoge weerstanden mogelijk zijn. De montage bleek heel eenvoudig te zijn. Ik had geen hulp nodig. De Fitbike is heel stabiel en trapt bijna geluidloos. Hij is eenvoudig en goed verstelbaar. Het display is groot en duidelijk. De Bluetooth functie vind ik erg leuk. Met de gratis iConsole+ app kun je virtueel routes rijden over de hele wereld. Je ziet ‘jezelf’ vooruitgaan op de kaart. Je voelt de hoogteverschillen. De handleiding is een beetje summier. Er staat weinig uitleg in over de verschillende programma’s en een onderhoudsadvies ontbreekt. Verder alleen pluspunten. De prijs is ook heel gunstig in vergelijking met andere merken.

Pluspunten

• Stevig apparaat met zwaar vliegwiel
  • Goede prijs- kwaliteitsverhouding
  • Makkelijk te monteren en goed verstelbaar
  • Bluetooth functie
  • Groot display met veel trainingsprogramma’s

Minpunten

• Handleiding summier
  • Geen onderhoudsadvies

Michael 28-08-2018

Ga beter voor een Fitbike Ride 5

Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

Een zeer stabiele hometrainer met brede trappers en mooi groot zadel. Ik had deze 2 maanden geleden echter gekocht voor de (moderne) apps in plaats van die bij de wat oudere Fitbike Ride 5i Plus. De bluetooth module werkt verder prima maar de 3 apps die er toe doen zijn erg slecht. iConsole+ voor op de Android werkt maar Streetview laat het helemaal afweten terwijl Kaart en Satelietview het prima doen. Vervolgens Fit Hi Way, waarvoor je je weer speciaal moet aanmelden. Streetview werkt, maar niet zoals je wil (hij slaat straten over) en het beeld is verre van vloeiend (mijn tablet heeft genoeg geheugen). Bij verlies van wachtwoord kreeg ik geen mail (6x geprobeerd). Oh ja, de voorgenoemde 2 apps zijn Chinees. Tenslotte Kinomap Fitness waarop je fietst op videobeelden gemaakt door anderen. Er zijn een paar videos gratis, voor de rest moet je een duur abonnement afsluiten. De verhalen voor de Fitbike Ride 5i Plus zijn ook al dramatisch dus voor waar het om gaat, raad ik de Fitbike 5 aan. Dat scheelt je 125 euro of meer.

Pluspunten

• Stabiel
  • Brede trappers
  • Groot zadel
  • Goed instelbaar
  • Bidonhouder

Minpunten

• Streetview werkt niet, koop liever een 5
  • Polsslagmeter doet het geregeld niet
  • Inelkaarzetten kan lastig zijn

Dani 18-03-2018

goede home trainer

Geschreven voor: FitBike Ride 6 iPlus

Het is een stevig goede hometrainer met verschillende mogelijk heden
in elkaar zetten is als je een beetje handig ben best te doen
verschillende instellingen mogelijk ook via app
makkelijk te verbinden met tablet

Pluspunten

• verschillende instellingen mogelijk
  • ook via app
  • stevige stabile hometrainer

Minpunten

• street vieuw valt tegen op de app