Flow Fitness Perform B2i Hometrainer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Flow Fitness Perform B2i Hometrainer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 14-11-2023

Geweldige hometrainer

Geweldige hometrainer. Uitgezocht omdat ik een hometrainer wilde hebben zonder bewegende delen. Het inductieremsysteem werkt fantastisch: je merkt helemaal niets van een wijzigende weerstand. Je voelt het niet (afgezien van de weerstand zelf natuurlijk) en je hoort niets. De mogelijkheden van de trainer zijn geweldig. Veel ingebouwde programma's en daarnaast de mogelijkheid om te trainen met het populaire Zwift en het minder bekende Kinomap.

Minpunten:

Jammer dat de iPad voor het scherm komt te staan als je deze features wilt gebruiken. Maar eenvoudig op te lossen door een schapje voor je hometrainer op te hangen.

De computer heeft wel wat potentiële verbeterpunten. Zo zou ik graag de trapfrequentie permanent in beeld willen hebben, maar dat kan alleen door een paar keer op een knop te drukken.

Pluspunten

• Stil
  • Stevig
  • Integratie met Zwift en Kinomap
  • Inductie remsysteem: stil, traploos

Minpunten

• Tablet houder onder het scherm
  • Trapfrequentie via omweg permanent in beeld