FitBike Ride 2 - Reviews

Gewicht vliegwiel
10 kg
Remsysteem/weerstand
magneet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de FitBike Ride 2 op Kieskeurig.nl.

Lita 09-08-2017

Fitbike,veel mogelijkheden voor een kleine prijs

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Ik voor de Fitbike ride 2 gekozen omdat het een fiets is met veel mogeijkheden en een kleine prijs. Ik gebruik de Fitbike nu al 3 maandenn(na een knieoperatie) en het is heel stabiel, was makkelijk te monteren en neemt weinig ruimte in beslag. Al bij al een hele goede aankoop en ben je op zoek naar een hometrainer, dan is dit zeker een goed alternattief.

A.E. 08-08-2017

Uitgebreide programma's en mogelijkheden

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Voldoet geheel aan mijn hoge verwachtingen en is gemakkelijk te bedienen. Heeft ook vele mogelijkheden en programma´s.
Ook de service van het bedrijf is uitstekend.

Pluspunten

• Goede en snelle levering.
  • Uitstekende service

j.weers 02-01-2019

matige instructie

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Product voldoet aan de eisen echter de uitleg eeninstructie boekje is onder de maat. Moeilijk leesbaar uitleg volkomen onduidelijk en minimaal

Minpunten

• instructie boekje
  • uitleg in instructieboekje

Jacqueline 20-12-2018

Prima fiets

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Fiets was zo in elkaar gezet. Alle los schroeven etc zaten goed verpakt. Plaatjes waren duidelijk. Programma is duidelijk. Na een paar keer gebruiken word het steeds duidelijker. Miste alleen een plaatje waar de oplader in moest. Konden deze niet vinden zo gauw. Maar uiteindelijk goed gekomen. Blij met de aankoop.

Pluspunten

• Goed in elkaar te zetten
  • Duidelijk scherm
  • Prima zadel

Daphne 19-12-2018

Perfecte hometrainer voor een goede prijs

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Ik ben heel tevreden over de fitbike. Hij is eenvoudig in elkaar te zetten (ook door 1 persoon!). Het scherm is eenvoudig te bedienen. Er zijn 12 vaste programma’s waar je uit kunt kiezen en een ‘ready to go’ programma waarin je zelf alles kunt aanpassen. Ik ben 1.67 en voor mijn lengte is de fitbike perfect. Hij is voor mijn lengte & gewicht stabiel, maar mocht je wat zwaarder zijn dan moet je niet op de fitbike stappen als een buitenfiets (alle gewicht op 1 pedaal en dan gaan zitten) want dan loop je het risico dat de hometrainer omvalt. Tot slot vind ik de prijs absoluut in verhouding tot de kwaliteit!

Pluspunten

• Stevige hometrainer
  • Neemt weinig ruimte in beslag
  • Veel trainingsmogelijkheden
  • Fijn zadel
  • Goede prijs

W.J.C. van Tilborg 09-02-2018

Goede hometrainer, hij fietst geweldig.

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Ik vind dit een geweldige home-trainer, hij fietst prima, zit goed en het programma werkt uitstekend.

Loes 05-02-2018

Mijn Fitbike Ride

Geschreven voor: FitBike Ride 2

De Fitbike Ride voldoet aan al mijn verwachtingen. Hij is eenvoudig te monteren, gemakkelijk te verplaatsen en eenvoudig in gebruik. Het scherm is goed leesbaar en er is een ruime keuze in trainingsprogramma's. Een prima aankoop!

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Prijs-kwaliteit verhouding

Cees 05-02-2018

Mooie, solide maar nogal lage hometrainer

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Geen motivatie maar motivering, meneer. Mooi afgewerkte en stevige hometrainer die simpel in elkaar te zetten is. Makkelijk verplaatsbaar. Trappen 'voelt' goed en regelmatig; aantal te kiezen weerstanden is voldoende. Display moeilijk te overzien en te begrijpen. De handleiding voor de bediening hiervan schiet volledig tekort; daar zou de leverancier ook wat aan kunnen doen. Je moet de trainer op een stopcontact aansluiten om ermee te werken.
De RIDE2 is voor mensen boven de 1,75 m. wel aan de lage kant.

Pluspunten

• Stevig, mooi afgewerkt
  • Soepele trap'feeling'

Minpunten

• Laag
  • Handleiding electronica

Frans lambregts 02-09-2017

Top hometrainer

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Een heel fijn hometrainer makkelijk te bedienen. Duidelijke uitleg in de boekjes. Kan deze hometrainer iedereen aan raden.

Pluspunten

• Ze hebben een duidelijk boekje bij gedaan .

Pierre 18-08-2017

Goede keuzemogelijkheid in trainingsprogramma's.

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Wij hebben de hometrainer gekocht om onze conditie op peil te kunnen houden. Door de vele mogelijke programma's is dit op een goede wijze mogelijk.

Pluspunten

• de vele trainingsprogramma's
  • de eenvoudige montage

Minpunten

• Stopcontact voeding staat niet in de documentatie.

Fibike ride 2 17-08-2017

Deze fitbike ride twee geeft ons nieuwe energie en fit.

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Een goed product en niet duur.Neemt ook weinig plek ..De service van dit bedrijf is uitstekend.dit uit eigen ondevinding.

Pluspunten

• Neemt weinig plek in.
  • Geruisloos.
  • Makkelijk in gebruik

A.Kasten 11-08-2017

Handige hometrainer.

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Dit is een handige hometrainer waarbij het stuur en het zadel door de grote knoppen zeer vlot, gemakkelijk en met weinig kracht verstelbaar zijn.
Dat is een groot voordeel want een goede houding tijdens het trainen is heel belangrijk.
Een liefhebber van klussen zet de FitBike Ride 2 zelf in elkaar , ik heb ervoor gekozen
om het apparaat - voor een betrekkelijk klein bedrag extra - kant en klaar af te laten leveren.
Dat is mij prima bevallen .
De hometrainer ziet er heel goed uit: het is een leuk ontwerp.
Een klein min puntje is het zadel ; dat is een tikkeltje hard. Maar dat is eventueel makkelijk te verhelpen met een gel zadel dekje.
Heerlijk om te kunnen trainen met gevarieerde programma's en daarbij niet afhankelijk te zijn van het weer.
De prijs/kwaliteit verhouding van deze hometrainer is prima; het is een aanrader!

steve 09-08-2017

firbike

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Zeer kwalitatieve fitness fiets met leuke interval programma en handig in gebruik maar nadeel is met lang fietste krijg je last van de billen door toch vrij hard zadel

A.Kasten 09-08-2017

Handige hometrainer.

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Bij deze hometrainer kan het zadel en stuur heel makkelijk versteld worden met grote knoppen.
Er zitten veel programma's op zodat er gevarieerd geoefend kan worden.
Het zadel is een tikkeltje hard maar dat valt eventueel makkelijk op te lossen door er een gel zadel dekje overheen te doen.
Iemand die graag klust kan de hometrainer zelf in elkaar zetten.
Zelf heb ik ervoor gekozen om een klein bedrag bij te betalen zodat de FitBike Ride 2 kant en klaar bij mij bezorgd werd. Hij bevalt mij prima ; heerlijk om te kunnen trainen op een betrouwbaar apparaat en daarbij niet afhankelijk te zijn van het weer!!

Nicky77 08-08-2017

Mooie compacte hometrainer

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Prima hometrainer, het in elkaar zetten is goed en snel te doen, prima handleiding op dat punt. Helaas is er weinig informatie over het instellen van de diverse programma's. Dit punt is wel wat karig en daar had ik graag meer uitleg in gezien. Het toestel neemt weinig plaats in beslag en loopt heel stil. Materiaal is degelijk en van goede kwaliteit.

• Kwaliteit / prijs

Minpunten

• Weinig uitleg van instellingen

Die Haarman 08-08-2017

Degelijke hometrainer

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Staat zeer stabiel met een stevige buigzame, prettig om op te fietsen. Fijne afstemming qua hoogte van zadel en stand van stuur. De display is duidelijk af te lezen tijdens het fietsen. Ik gebruik soms de display om mijn tablet er op te leggen en te lezen, blijft prima liggen.

Pluspunten

• Zo als een hometrainer moet zijn

Minpunten

• Niets

Giséla 07-08-2017

Fijne hometrainer

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Een goede hometrainer zit prima en voldoet verder voor mij aan alle wensen. Computer is even goed kijken om hem aan de praat te krijgen. Manlief heeft de hometrainer in elkaar gezet, wat makkelijk ging.
De Ride 2 is niet geschikt voor lange mensen.

Pluspunten

• makkelijk in elkaar te zetten
  • fietst lekker

Minpunten

• alleen geschikt voor mensen onder de 1.80 mtr

Inge 07-08-2017

Fitbike ride 2

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Gekozen voor dit product vanwege de verrijdbaarheid.
Hij draait prettig. de programma's zijn gevarieerd. En je kunt natuurlijk ook gewoon handmatig instellen.
Het zadel kan niet hoog genoeg. Ik ben 175 cm.
Op hoogste stand van zadel is stuur te laag.

Pluspunten

• goed te verplaatsen
  • prettig zadel

Minpunten

• Zadelhoogte
  • stuurhoogte

Jac 07-08-2017

home trainer Fitbike 2

Geschreven voor: FitBike Ride 2

prijs kwaliteit zeer goed. goede levering. goede uitleg voor montage.degelijk apparaat. pas een week in mijn bezit en maak er bijna elke dag gebruik van. De hometrainer is stil in gebruik(staat op houten vloer) en je hoort hem niet.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk bedienen

Vanessa 18-07-2017

Makkelijke montage

Geschreven voor: FitBike Ride 2

Prijs kwaliteit is dit een prima artikel. Montage heel duidelijk en snel gegaan. Prima fiets voor revalidatie doeleinden als zware spinning training.

Pluspunten

• Handleiding montage prima.
  • Stille hometrainer

Minpunten

• Handleiding computer kan duidelijker