FitBike Ride 2 - Reviews

Gewicht vliegwiel
10 kg
Remsysteem/weerstand
magneet

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lita 09-08-2017 Product paar maanden in bezit

Fitbike,veel mogelijkheden voor een kleine prijs

Ik voor de Fitbike ride 2 gekozen omdat het een fiets is met veel mogeijkheden en een kleine prijs. Ik gebruik de Fitbike nu al 3 maandenn(na een knieoperatie) en het is heel stabiel, was makkelijk te monteren en neemt weinig ruimte in beslag. Al bij al een hele goede aankoop en ben je op zoek naar een hometrainer, dan is dit zeker een goed alternattief.

Frans lambregts 02-09-2017 Product paar dagen in bezit

Top hometrainer

Een heel fijn hometrainer makkelijk te bedienen. Duidelijke uitleg in de boekjes. Kan deze hometrainer iedereen aan raden.

Pluspunten

• Ze hebben een duidelijk boekje bij gedaan .

Pierre 18-08-2017 Product paar maanden in bezit

Goede keuzemogelijkheid in trainingsprogramma's.

Wij hebben de hometrainer gekocht om onze conditie op peil te kunnen houden. Door de vele mogelijke programma's is dit op een goede wijze mogelijk.

Pluspunten

• de vele trainingsprogramma's
  • de eenvoudige montage

Minpunten

• Stopcontact voeding staat niet in de documentatie.

Fibike ride 2 17-08-2017 Product paar dagen in bezit

Deze fitbike ride twee geeft ons nieuwe energie en fit.

Een goed product en niet duur.Neemt ook weinig plek ..De service van dit bedrijf is uitstekend.dit uit eigen ondevinding.

Pluspunten

• Neemt weinig plek in.
  • Geruisloos.
  • Makkelijk in gebruik

A.Kasten 11-08-2017 Product paar weken in bezit

Handige hometrainer.

Dit is een handige hometrainer waarbij het stuur en het zadel door de grote knoppen zeer vlot, gemakkelijk en met weinig kracht verstelbaar zijn.
Dat is een groot voordeel want een goede houding tijdens het trainen is heel belangrijk.
Een liefhebber van klussen zet de FitBike Ride 2 zelf in elkaar , ik heb ervoor gekozen
om het apparaat - voor een betrekkelijk klein bedrag extra - kant en klaar af te laten leveren.
Dat is mij prima bevallen .
De hometrainer ziet er heel goed uit: het is een leuk ontwerp.
Een klein min puntje is het zadel ; dat is een tikkeltje hard. Maar dat is eventueel makkelijk te verhelpen met een gel zadel dekje.
Heerlijk om te kunnen trainen met gevarieerde programma's en daarbij niet afhankelijk te zijn van het weer.
De prijs/kwaliteit verhouding van deze hometrainer is prima; het is een aanrader!

steve 09-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

firbike

Zeer kwalitatieve fitness fiets met leuke interval programma en handig in gebruik maar nadeel is met lang fietste krijg je last van de billen door toch vrij hard zadel

A.Kasten 09-08-2017 Product paar weken in bezit

Handige hometrainer.

Bij deze hometrainer kan het zadel en stuur heel makkelijk versteld worden met grote knoppen.
Er zitten veel programma's op zodat er gevarieerd geoefend kan worden.
Het zadel is een tikkeltje hard maar dat valt eventueel makkelijk op te lossen door er een gel zadel dekje overheen te doen.
Iemand die graag klust kan de hometrainer zelf in elkaar zetten.
Zelf heb ik ervoor gekozen om een klein bedrag bij te betalen zodat de FitBike Ride 2 kant en klaar bij mij bezorgd werd. Hij bevalt mij prima ; heerlijk om te kunnen trainen op een betrouwbaar apparaat en daarbij niet afhankelijk te zijn van het weer!!

Nicky77 08-08-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie compacte hometrainer

Prima hometrainer, het in elkaar zetten is goed en snel te doen, prima handleiding op dat punt. Helaas is er weinig informatie over het instellen van de diverse programma's. Dit punt is wel wat karig en daar had ik graag meer uitleg in gezien. Het toestel neemt weinig plaats in beslag en loopt heel stil. Materiaal is degelijk en van goede kwaliteit.

• Kwaliteit / prijs

Minpunten

• Weinig uitleg van instellingen

Die Haarman 08-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

Degelijke hometrainer

Staat zeer stabiel met een stevige buigzame, prettig om op te fietsen. Fijne afstemming qua hoogte van zadel en stand van stuur. De display is duidelijk af te lezen tijdens het fietsen. Ik gebruik soms de display om mijn tablet er op te leggen en te lezen, blijft prima liggen.

Pluspunten

• Zo als een hometrainer moet zijn

Minpunten

• Niets

A.E. 08-08-2017 Product paar weken in bezit

Uitgebreide programma's en mogelijkheden

Voldoet geheel aan mijn hoge verwachtingen en is gemakkelijk te bedienen. Heeft ook vele mogelijkheden en programma´s.
Ook de service van het bedrijf is uitstekend.

Pluspunten

• Goede en snelle levering.
  • Uitstekende service

Giséla 07-08-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne hometrainer

Een goede hometrainer zit prima en voldoet verder voor mij aan alle wensen. Computer is even goed kijken om hem aan de praat te krijgen. Manlief heeft de hometrainer in elkaar gezet, wat makkelijk ging.
De Ride 2 is niet geschikt voor lange mensen.

Pluspunten

• makkelijk in elkaar te zetten
  • fietst lekker

Minpunten

• alleen geschikt voor mensen onder de 1.80 mtr

Inge 07-08-2017 Product paar maanden in bezit

Fitbike ride 2

Gekozen voor dit product vanwege de verrijdbaarheid.
Hij draait prettig. de programma's zijn gevarieerd. En je kunt natuurlijk ook gewoon handmatig instellen.
Het zadel kan niet hoog genoeg. Ik ben 175 cm.
Op hoogste stand van zadel is stuur te laag.

Pluspunten

• goed te verplaatsen
  • prettig zadel

Minpunten

• Zadelhoogte
  • stuurhoogte

Jac 07-08-2017 Product paar weken in bezit

home trainer Fitbike 2

prijs kwaliteit zeer goed. goede levering. goede uitleg voor montage.degelijk apparaat. pas een week in mijn bezit en maak er bijna elke dag gebruik van. De hometrainer is stil in gebruik(staat op houten vloer) en je hoort hem niet.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk bedienen

Vanessa 18-07-2017 Product paar maanden in bezit

Makkelijke montage

Prijs kwaliteit is dit een prima artikel. Montage heel duidelijk en snel gegaan. Prima fiets voor revalidatie doeleinden als zware spinning training.

Pluspunten

• Handleiding montage prima.
  • Stille hometrainer

Minpunten

• Handleiding computer kan duidelijker