Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Virtufit Krachtstation Homegym KH1 Best Reviewed dec 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Krachtstation Homegym KH1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e**s@u**l.nl 27-12-2021

Het was een kado voor de kerst voor mijn zoons van 15 en 18. Ze waren super enthousiast, maar het in elkaar zetten koste wel erg veel tijd. De machine heeft heel veel mogelijkheden. Ik hoop dat ze er veel plezier van hebben nu de sportscholen dicht zijn.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden

Minpunten

• Veel werk om het in elkaar te zetten
  • Hij kraakt, maar misschien is dit nieuwigheid.

v**5@g**l.com 23-12-2021

Fijn product

Ik vind het een fijne Home gym met vele opties en dat tegen een betaalbare prijs. De service van fitwinkel.nl vinden wij ook super laatst nog een loopband van het zelfde merk gehaald. Dat was ook de reden om weer een product van virtufit aan te schaffen. Kortom wij zijn te vreden klanten.

Steven 23-12-2021

Goed toestel

Voor mij is het een goed product. Snelle en vlotte levering
Voor het trainen van de beenspieren is dit toestel niet zo goed. Voor mij is het meer voor de spieren van boven de lende te trainen . Ik heb een kleine aanpassing moeten doen zodat ik er kleine gewichten kon aanhangen want soms is 5 kg te veel

v**l@t**t.be 23-12-2021

de perfecte partner

We hebben de Virtufit gekozen omdat hij na het vergelijken van verschillende toestellen ons zeer degelijk leek...en wat blijkt, we hebben gelijk gekregen! We hoeven nu de deur niet meer uit om aan onze conditie/spieren te werken. Kortom een handige machine die we niet meer kunnen missen.
In combinatie met cardiotraining en aangepaste voeding al 16kg afgevallen, daar kan je niet anders dan tevreden mee zijn.

g**r@x**l.nl 23-12-2021

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Prima product en ook wel aardig in elkaar te zetten als je goed oplet. Ik mistte een onderdeel, dat werd snel nageleverd.

Het is soms wel oppassen dat de kabels niet van de katrollen lopen.

K biesheuvel 23-12-2021

Super voor in de coronatijd!

Mooi product! Het is even wat werk om inelkaar te zetten dit komt door alle losse onderdelen. Dit maakt het wel een kleiner pakket dus makkelijker te leveren. De beschrijving is duidelijk dus een makkie om in elkaar te zetten.

Pluspunten

• Stevig

Bjorn van den Graven 27-03-2021

Miskoop

Je krijgt waarvoor je betaald, niet al te stevig frame en het voelt goedkoop doordat het makkelijk naar links of rechts kan overhellen.
Na elke oefening moet je het frame weer recht buigen.
Geen aanrader voor mensen langer dan 1,70m ,het verstelbare kussen voor de bicep curls is zelfs op max. hoogte veel te laag om te kunnen gebruiken voor mij (1,90m), je moet te ver voorover buigen.
Bij de chestpress had ik de schouders niet in lijn met de beweging, door mijn lengte.
-De bouwtekening is onduidelijk en heeft fouten in onderdeel benaming.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Te smal frame, buigt door
  • Niet voor mensen langer dan 1,70m

Ronnie 14-09-2020

Prima apparaat

Het apparaat is zeer duurzaam en er zijn ook veel oefeningen mogelijk. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Niet alle oefeningen zijn mogelijk voor lange mensen (boven 1.85m). In dat geval kan niet de volledige beweging gemaakt worden.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Veel mogelijkheden
  • Goede handleiding
  • Eenvoudige montage

Minpunten

• Minder geschikt voor lange personen

500167219 25-08-2020

Top aparaat

Wel ff uitzoeken bij het monteren, bent er wel een dag zoet mee.

Maar zodra hij eenmaal staat werkt het perfect!

Pluspunten

• Veel opties
  • Soepel

Enschede 22-08-2020

Afwerking onder de maat, frame solide

UPDATE 25-09-2020:

VirtuFit heeft op eigen initiatief contact opgenomen. De zelf aangeschafte polsband is vergoed, en er is een monteur langsgekomen om de problemen op te lossen.

Het te dunne hout onder de pads bleek een bekend probleem, en de monteur had al vervanging bij zich.

De schuimrubber rol voor de leg extension is vervangen door een dikkere versie.

Review 22-08-2020:
De stootdoppen zijn vervangen.
Met een paar aanpassingen en extra accessoires een prima apparaat. Jammer dat het er daardoor nu uitziet als een tien jaar oude opknapper.
Na vijf weken redelijk intensief gebruik zijn zowel het curlkussen als de zitting volledig van het frame afgebroken. Gelukkig eenvoudig te herstellen door het waaibomenhout onder de kussens te vervangen door echte planken.
De afgebroken stootdoppen van de butterfly zijn verder niet wezenlijk voor de functionaliteit.
De schuimrubber rol voor de leg extension is te dun en doet pijn aan de schenen. Op te lossen met een badhanddoek en wasknijpers.
De meegeleverde pols/enkelband scheurde na 1 setje al uit. Vervangen door een robuuster en comfortabeler exemplaar.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Elastieken meegeleverd als extraatje

Minpunten

• Ondeugdelijke kussens/zitting
  • Stootdoppen butterfly afgebroken
  • Padding leg extension te dun voor de schenen
  • Meegeleverde pols/enkelband na 1x uitgescheurd
Team VirtuFit 28-08-2020

Beste Enschede,

Hartelijk dank voor uw review over de Virtufit Krachtstation Homegym KH1!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de extra meegeleverde elastieken en de veelzijdigheid van het toestel!

We hebben uw review doorgestuurd naar onze klantenservice. In dit geval hebben wij helaas geen service aanvraag van u ontvangen waar we normaal gesproken zo spoedig mogelijk contact opnemen om service aanvragen naar alle tevredenheid op te lossen.

We vinden het vervelend dat u problemen ondervindt met dit toestel. U kunt altijd contact met ons opnemen via https://virtufit.nl/service/service-formulier/. We hebben een eigen service afdeling en zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

We hebben kwaliteit van onze toestellen en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Mocht u er niet uitkomen met het formulier dan mag u ook contact met ons opnemen via klantenservice@virtufit.nl.

We zien uw reactie graag tegemoet.

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw homegym!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

Ruben 21-08-2020

Krachtstation

Degelijk station. Kan zwaar genoeg en veel variatie mogelijk. Zitten accessoires bij zoals een touw en een enkelband! Kortom een prima station voor thuis.

Pluspunten

• Degelijk station
  • Variatie

Minpunten

• Nog niets tegengekomen

John Pieterse 28-07-2020

Mooi en degelijk apparaat

Een degelijk fitness apparaat waarbij je veel oefeningen met hetzelfde apparaat kan doen.
Simpel te verstellen en voor iedereen te gebruiken.

Pluspunten

• degelijk apparaat
  • meerdere trainingsmogelijkheden
  • snelle levering

Minpunten

• slechte/verkeerde handleiding t.b.v. montage
  • zitting niet verstelbaar
  • enkelband werkt niet en gaat snel los.

sam 28-07-2020

Kwaliteit voor een goede prijs

De KH1 is een basic krachtstation dat voldoende mogelijkheden voor de beginnende en gemiddelde sporter biedt. Het apparaat is redelijk makkelijk in elkaar te zetten waarbij 2 man handig is. De bijgeleverde handleiding is niet overal even duidelijk, de gedownloade versie van Internet biedt uitkomst, daarmee was monteren een makkie. De KH1 biedt veel mogelijkheden om thuis te sporten en was voor ons een juiste keuze.

Pluspunten

• variatie en mogelijkheden
  • voldoende gewicht

Minpunten

• bijgeleverde handleiding

Toon 27-07-2020

Homegym kh1

Het is een mooi , degelijk toestel waarop veel oefeningen mogelijk zijn.
Prijs / kwaliteit top.
Voldoende gewichten
Makkelijk zelf te monteren.
De montage gebeurt ook met degelijke bouten en moeren ( formaat)

Pluspunten

• Degelijk toestel
  • Mooi afgewerkt
  • Voldoende gewicht
  • Voldoende oefeningen

Minpunten

• Scherpe rand waar de kabel door de buis gaat.
  • torsie van de kabels
  • Niet verstelbare leuningen

Marc Braeckmans 27-07-2020

Degelijke homegym met goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Teneinde thuis mijn krachttraining in Coronatijden op punt te kunnen houden zocht en vond ik deze Virtufit KH-1 homegym.
De montage ervan kostte me als niet-techneut wel de nodige moeite en tijd temeer daar de bijgeleverde Nederlandstalige instructies niet altijd even duidelijk waren. Uiteindelijk kwam alles toch nog in orde dankzij de hulp van mijn technisch meer onderlegde neef.
De KH-1 is een basic homegym met al bij al voldoende mogelijkheden voor thuistraining. De stabiliteit van het toestel is goed te noemen. De "butterfly" kan goed geoefend worden doch de chest press valt tegen door de veel te korte slag van de hendels. Ook de max. instelbare belasting is slechts zo'n 67 kg en bijgevolg te gering voor een toch ietwat geoefende krachtsporter. Voor biceps- en tricepstraining is er geen enkel probleem. De overige oefeningen verlopen trouwens ook allemaal vlot ondanks wat piepjes en kraakjes her en der, inherent aan dit soort toestellen dacht ik.
Kortom: Een aanvaardbaar homegym toestel voor een al even aanvaardbare prijs. Zonder meer.

Pluspunten

• Diverse oefeningen mogelijk
  • Compact en goede stabiliteit
  • Concurrentiële prijsstelling

Minpunten

• Montage niet altijd even duidelijk aangegeven
  • Kraakjes, piepjes. Soms niet echt soepele werking
  • Niet optimale benchpress

Ter braak 29-07-2019

Perfect voor huis en tuin gebruik

Fijne homegym met lekker veel oefeningen. Tip doe de montage met zijn 2en dan ben je zo klaar. In je eentje is dit best lastig. Verder een fijne homegym. Accessoires wordem meegeleverd dus hoef je niet los aan te schaffen. Had na in gebruikname wel een klein probleempje met de gewichten maar dit werdt zeer snel em zonder extra kosten opgelost.

Pluspunten

• Opties

Minpunten

• Niets

Simon 26-07-2019

Super krachtapparaat

Een prima keuze voor simpel thuisgebruik. Apparaat is stabiel en makkelijk in gebruik. Wil je echt zwaar trainen dan raad ik aan naar een duurder toestel te kijken, voor deze prijs is dit voor mij de beste keuze geweest. Het apparaat heeft een zwarte coating wat er goed en kwalitatief uitziet. Het in elkaar zetten was wel een puzzel maar het resultaat mag er wezen!

Pluspunten

• Stabiel

Minpunten

• Installatie

Anita 16-07-2019

Uitstekend apparaat voor thuis!

Zeer goede homegym!
Ik kan veel oefeningen die ik normaal in de sportschool deed hierop uitvoeren. Met dit apparaat kan ik mijn hele lichaam trainen. Doordat er een zwaar gewichtenblok is kan ik elke keer mijn training verzwaren, hierdoor haal ik het maximale uit mijzelf naar boven. Ik ben klaar voor de zomer dankzij dit apparaat!

Pluspunten

• Veel oefeningen mogelijk
  • Zwaar gewichtenblok
  • Stevig/Stabiel

Aliciaesmee 26-04-2019

Summerbody

Ik hoef nu niet meer naar de sportschool maar kan lekker thuis aan de slag! Dankzij deze mooie homegym heb ik straks een strakke summerbody! De gewichten verstelling loopt soms wel stroef, maar met een beetje handigheid gaat dit prima. Ook de installatie was een uitgebreide klus maar uiteindelijk helemaal geslaagd

Pluspunten

• Top

Maarten Beckers 20-04-2019

Krachtbank

Naar mijn mening is dit zijn geld niet waard,voor dezelfde prijs heb ik in het verleden al een toestel gehad dat veel steviger is en stabieler is...
Een miskoop wat mij betreft.

Minpunten

• Instabiel
  • Pin bovenaan schiet los