Virtufit Krachtstation Homegym KH1 - Reviews

Pieter-jan 19-05-2018

Alles in één thuisgym

Met deze VirtuFit homegym haal je alles in huis wat je nodig hebt wat betreft fitness! Alle spiergroepen zijn te trainen met deze gym en ik heb de afgelopen maanden al mooie progressies geboekt! 12 kg afgevallen!! En dit alles voor een betaalbare prijs!

Pluspunten

• Kwaliteit

Carolien 14-05-2018

Veelzijdige homegym

Deze Homegym was niet duur vergeleken de mogelijkheden van dit apparaat. Hij voelde ook steviger aan dan ik verwacht had. Daarnaast kan ik mijn hele lichaam trainen met deze homegym. Ook omdat er genoeg accessoires bij deze homegym worden geleverd waardoor ik meer variatie in mijn trainingen heb. Al met al raad ik deze homegym aan voor anderen. Het neemt wel wat ruimte in beslag maar dan heb je ook echt wat!

Pluspunten

• Genoeg accessoires

Vrielink 03-05-2018

Goede prijs

Mooi goedkoop en kan er alles mee trainer wat ik wil. Voordat je de homegym volledig hebt staan ben je wel even bezig met de handleiding erbij. Deze is wel duidelijk dus je komt er wel. Ik vind het prettig dat ik makkelijk kan switchen van gewicht want niet al mijn spieren zijn even sterk en ik hoef gelukkig niet meer naar de sportschool heen en weer

Ravensberg 21-12-2017

Stevig en makkelijk op te bouwen

Erg blij met hoe stevig deze homegym is. Verwachte geen sportschool kwaliteit maar deze is boven verwachting. Monteren is een eitje. Hij is wel groot, dus neemt die wel veel ruimte in beslag, maar kan daardoor wel veel oefeningen doen

Pluspunten

• Stevig
  • Veel oefeningen
  • Opbouwen

Minpunten

• Groot en ook wel zwaar

Jeroen 16-12-2017

Uitstekende homegym

Na lang opzoek te zijn geweest naar een homegym ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij deze homegym van Virtufit. Gekocht bij fitwinkel met uitstekende service!! Mooie, stevige en moderne uitstraling en ben er zeer over te spreken.

Pluspunten

• Stevig
  • Kwaliteit

rick 16-12-2017

Soepele beweging en veel (zware) oefeningen mogelijk

Net in bezit en ben uiterst tevreden. Had eerst mijn twijfels gezien de prijs, maar die zijn inmiddels weg. Full bodywarmer training kan en hoef daarom niet meer zo vaak naar de sportschool. Dit moet ik alleen voor de e benen, die train ik wat zwaarder dan mogelijk op deze homegym.

Pluspunten

• veelzijdig
  • zwaar te trainen
  • mooi
  • oefeningen gaan fijn

Minpunten

• benen niet boven de 130 kilo te trainen