Virtufit Krachtstation Homegym KH1 - Reviews

Best Reviewed jul 2019 Virtufit Krachtstation Homegym KH1
Best Reviewed - juli 2019
Gewicht
112 gr of kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Krachtstation Homegym KH1 op Kieskeurig.nl.

Aliciaesmee 26-04-2019

Summerbody

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Ik hoef nu niet meer naar de sportschool maar kan lekker thuis aan de slag! Dankzij deze mooie homegym heb ik straks een strakke summerbody! De gewichten verstelling loopt soms wel stroef, maar met een beetje handigheid gaat dit prima. Ook de installatie was een uitgebreide klus maar uiteindelijk helemaal geslaagd

Pluspunten

• Top

Pieter-jan 19-05-2018

Alles in één thuisgym

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Met deze VirtuFit homegym haal je alles in huis wat je nodig hebt wat betreft fitness! Alle spiergroepen zijn te trainen met deze gym en ik heb de afgelopen maanden al mooie progressies geboekt! 12 kg afgevallen!! En dit alles voor een betaalbare prijs!

Pluspunten

• Kwaliteit

Bart 17-04-2019

Goede, compacte homegym

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Ik heb jarenlang een homegym gehad die werkte met losse halterschijven en dumbells en was op zoek naar iets compacter en gebruikersvriendelijker en dat is deze KH1 absoluut. De levering was supersnel: dinsdag besteld en woensdag keurig bezorgd. Het in elkaar zetten id even werk, maar als je hier even de tijd voor neemt en de (Nederlandse) montagehandleiding goed volgt, is dat geen enkel probleem. Ik kan nu diverse spiergroepen trainen en hoef alleen maar het juiste gewicht te kiezen d.m.v. het steken van een pen in de gewichtenstapel achterop het apparaat. Kortom, ik ben er erg tevreden over.

Carolien 14-05-2018

Veelzijdige homegym

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Deze Homegym was niet duur vergeleken de mogelijkheden van dit apparaat. Hij voelde ook steviger aan dan ik verwacht had. Daarnaast kan ik mijn hele lichaam trainen met deze homegym. Ook omdat er genoeg accessoires bij deze homegym worden geleverd waardoor ik meer variatie in mijn trainingen heb. Al met al raad ik deze homegym aan voor anderen. Het neemt wel wat ruimte in beslag maar dan heb je ook echt wat!

Pluspunten

• Genoeg accessoires

Vrielink 03-05-2018

Goede prijs

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Mooi goedkoop en kan er alles mee trainer wat ik wil. Voordat je de homegym volledig hebt staan ben je wel even bezig met de handleiding erbij. Deze is wel duidelijk dus je komt er wel. Ik vind het prettig dat ik makkelijk kan switchen van gewicht want niet al mijn spieren zijn even sterk en ik hoef gelukkig niet meer naar de sportschool heen en weer

rick 16-12-2017

Soepele beweging en veel (zware) oefeningen mogelijk

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Net in bezit en ben uiterst tevreden. Had eerst mijn twijfels gezien de prijs, maar die zijn inmiddels weg. Full bodywarmer training kan en hoef daarom niet meer zo vaak naar de sportschool. Dit moet ik alleen voor de e benen, die train ik wat zwaarder dan mogelijk op deze homegym.

Pluspunten

• veelzijdig
  • zwaar te trainen
  • mooi
  • oefeningen gaan fijn

Minpunten

• benen niet boven de 130 kilo te trainen

Ter braak 29-07-2019

Perfect voor huis en tuin gebruik

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Fijne homegym met lekker veel oefeningen. Tip doe de montage met zijn 2en dan ben je zo klaar. In je eentje is dit best lastig. Verder een fijne homegym. Accessoires wordem meegeleverd dus hoef je niet los aan te schaffen. Had na in gebruikname wel een klein probleempje met de gewichten maar dit werdt zeer snel em zonder extra kosten opgelost.

Pluspunten

• Opties

Minpunten

• Niets

Simon 26-07-2019

Super krachtapparaat

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Een prima keuze voor simpel thuisgebruik. Apparaat is stabiel en makkelijk in gebruik. Wil je echt zwaar trainen dan raad ik aan naar een duurder toestel te kijken, voor deze prijs is dit voor mij de beste keuze geweest. Het apparaat heeft een zwarte coating wat er goed en kwalitatief uitziet. Het in elkaar zetten was wel een puzzel maar het resultaat mag er wezen!

Pluspunten

• Stabiel

Minpunten

• Installatie

Anita 16-07-2019

Uitstekend apparaat voor thuis!

Zeer goede homegym!
Ik kan veel oefeningen die ik normaal in de sportschool deed hierop uitvoeren. Met dit apparaat kan ik mijn hele lichaam trainen. Doordat er een zwaar gewichtenblok is kan ik elke keer mijn training verzwaren, hierdoor haal ik het maximale uit mijzelf naar boven. Ik ben klaar voor de zomer dankzij dit apparaat!

Pluspunten

• Veel oefeningen mogelijk
  • Zwaar gewichtenblok
  • Stevig/Stabiel

Maarten Beckers 20-04-2019

Krachtbank

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Naar mijn mening is dit zijn geld niet waard,voor dezelfde prijs heb ik in het verleden al een toestel gehad dat veel steviger is en stabieler is...
Een miskoop wat mij betreft.

Minpunten

• Instabiel
  • Pin bovenaan schiet los

Ravensberg 21-12-2017

Stevig en makkelijk op te bouwen

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Erg blij met hoe stevig deze homegym is. Verwachte geen sportschool kwaliteit maar deze is boven verwachting. Monteren is een eitje. Hij is wel groot, dus neemt die wel veel ruimte in beslag, maar kan daardoor wel veel oefeningen doen

Pluspunten

• Stevig
  • Veel oefeningen
  • Opbouwen

Minpunten

• Groot en ook wel zwaar

Jeroen 16-12-2017

Uitstekende homegym

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Na lang opzoek te zijn geweest naar een homegym ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij deze homegym van Virtufit. Gekocht bij fitwinkel met uitstekende service!! Mooie, stevige en moderne uitstraling en ben er zeer over te spreken.

Pluspunten

• Stevig
  • Kwaliteit