Focus Fitness Home Gym Unit 6 - Reviews

Best Reviewed sep 2017 Focus Fitness Home Gym Unit 6
Best Reviewed september 2017

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Robin 27-09-2017

Perfect en veelzijdig fitness toestel

Voor de prijs krijg je een zeer compleet en mooi fitness toestel. Het is mooi afgewerkt en staat erg stevig op de vloer. Dankzij de 70 kg aan gewicht kan je ook sterke rug en borst oefeningen doen waarbij je bij 50 kg net te weinig hebt wanneer je wat meer getraind bent.
Tevens heeft het zij gedeelte veel meerwaarde aangezien hier diverse biceps, triceps, rug en schouder oefeningen mee gedaan kunnen worden (het zij gedeelte heeft een kleinere gewichts-overbrenging waardoor er in kleinere gewichtstoenames getraind kan worden).
Bij dit toestel heb ik apart het triceps touw en de kleine triangel besteld, zodat je het maximale aan oefeningen uit dit toestel kan benutten.
Met mijn 1,88 meter kan ik de oefeningen op dit toestel goed uitvoeren.

De opbouw neemt wel een paar avonden in beslag, de bouten/moeren zijn per stap in een apart zakje verpakt wat het wel vergemakkelijkt. Alle onderdelen zijn goed beschermd verpakt.

Pluspunten

• 70 kg gewichtsblokken
  • uitgebreide trainingsposter
  • afwerking/kwaliteit
  • veelzijdigheid

Frank 16-09-2017

Solide fitness bank

Stevige bank, neemt niet veel ruimte in. Alle onderdelen zitten ordelijk en in volgorde verpakt. Na ineenknutselen wel even de tijd nemen om goed af te stellen.

Pluspunten

• Veel oefeningen
  • duidelijke instructie

Minpunten

• kleine tekeningen soms

Orbons 11-09-2017

Prima kwaliteit, goede variatie in oefeningen

Prima product, kost wat tijd om in elkaar te zetten maar dan heb je ook wel wat.
Sommige afbeeldingen van onderdelen zijn ietwat onduidelijk/te klein.
Verder is het aan te raden om via handleidingen.nl de laatste versie van de handleiding te downloaden.

Pluspunten

• Kwaliteit materialen
  • Variatie oefeningen
  • Uitstekende service winkel
  • Snel bezorgd
  • Inclusief gratis poster met oefeningen

Minpunten

• Afbeeldingen handleiding soms onduidelijk
  • Lang nodig om in elkaar te zetten

Heinz 09-09-2017

Heel tevreden met deze homegym

Heel blij met deze aankoop. Stabiel toestel met veel mogelijkheden. Afmetingen zijn ook compact.
Opbouw neemt een namiddagje in beslag maar is best wel te doen.

Pluspunten

• Compact toestel
  • Veel mogelijkheden
  • Stabiel

Huub 08-09-2017

Mooie en degelijk voor die prijs

Na 1 jaar Unit 2 gebruikt te hebben ben ik nu overgestapt naar de Unit 6 met nog meer mogelijkheden en 20kg. meer aan gewicht.
Jammer dat aan de zijkant geen voetensteuntje is geplaatst zoals aan voorkant van de unit en de knop met schroefdraad die je moet gebruiken voor de butterfly vast te zetten werkt niet goed. De schroefdraad in frame is al dolgedraaid. Hiervoor moeten ze toch echt een andere optie bedenken.

Pluspunten

• prijs / kwaliteit
  • degelijk

Minpunten

• geen voetensteun aan zijkant
  • andere optie voor knop voor vastzetten butterfly

Louis 08-09-2017

Focus Fitness Home Gym Unit 6

product is zeer goed, snelle en correcte levering. Je krijgt echt wat men beloofd op de site. Je wordt goed geholpen bij eventuele vragen. Het in elkaar zetten van het apparaat is wel wat lastig maar je moet de gebruiksaanwijzing heel goed en nauwkeurig lezen.

dion 06-09-2017

ultiem apparaat voor lage ruimtes!

na vele maanden zoeken naar een Multi station die een lat pulldown bevatte die onder de 200cm hoog was en geen duizenden euro's kost, heb ik hem eindelijk gevonden.
hij is zeer goed te bedienen voor mijn lengte (1,92 meter), en ik ben behoorlijk serieus met trainen en had altijd een soort antibeeld op multistations in verband met constructies gericht op anatomie alleen is dit ding echt je geld waard bij wat voor spiergroep dan ook.
of het nou een zware of lichte training moet zijn hij doet wat hij moet doen.
uiteraard is het opzetten een behoorlijk werk als je alleen bent maar dat valt te verwachten.
ik raad hem zeker aan voor iedereen die serieus progressie wilt maken!

Pluspunten

• prijskwaliteitsverhouding
  • super apparaat voor kleinere ruimtes
  • design
  • heel veel oefeningen mogelijk

Minpunten

• de stickers op de gewichten zien er wat billig uit