Monitor Audio А40 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

DairyBeat 01-03-2015
Geschreven voor: Monitor Audio А40

Deze center heeft een (te) forse en moeilijk te plaatsen Klipsch center vervangen en dat doet die uitstekend.
Ik heb 'm iets onder en voor de Tv op de bijgeleverde beugel aan een houten balk opgehangen.
Daar ik voor, Quadral, en achter, Canton, vloer staande speakers heb, met eventueel nog extra ondersteuning van een, Rel, subwoofer, laat ik de center, via mijn versterker, Yamaha, ingesteld, inkomen vanaf 200Hz.
De spraak en de ruimtes waarin gesproken wordt zijn uitstekend en onvervormd te volgen en tevens worden andere center geluiden zeer realistisch weergegeven.
De speaker ziet er ook prachtig en heel mooi afgewerkt uit, met een eenvoudig af te nemen frontdoek, welke magnetisch bevestigd zit.
Ik ben er zeer tevreden mee en mijn echtgenote ook; belangrijk...!
vdwj 28-04-2016

sorry kleine aanvulling op mijn reactie de center bij mij staat op 80 hz dus niet 70 hz zoals in de reactie is aangegeven

vdwj 28-04-2016

hallo met Jan een vraagje waarom heb je deze strakke center niet op b.v 80 hz (THX norm) gezet of 70 hz waar mijn center op staat de center van jou staat op 200hz (dit is de instelling bij hele klein speakers die weinig of geen bass weergave hebben) deze center kan makkelijk 80 of 70 hz hebben klinken nu de dialogen bij een movie niet te scherp?
ik vraag dit omdat ik ook denk om deze center aan te schaffen je hebt hem nu al een tijdje zijn de hoge tonen ook goed aanwezig? groeten Jan

AHH 29-04-2016

Hallo Jan, Ik heb deze center nu op small 80hz staan, dat geeft hem wat meer kleur; de surrounds idem.
Mijn 2 fronten zijn nu Monitor Audio Radius 270, welke op large staan.
Voor het echte laag heb ik nog steeds de Rel. subw.

AHH 08-05-2016

N.B., Nu met de M.A. Radius 270 i.p.v. de forse Quadrals, heb ik de Canton 'surrounds' op large gezet, wat ook meer klankkleur en laag geeft.