Bose Bass Module 500 - Reviews

Soort speaker
subwoofer
Type/soort
subwoofer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Bass Module 500 op Kieskeurig.nl.

Nick 04-11-2018

Geweldig geluid in een strak design en klein formaat

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

De sounder 500 heeft al een behoorlijk geluid, maar in combinatie met de basmodule is het geluid pas echt geweldig. Mooi vol warm geluid zonder dat de bas gaat overheersen. Installatie is een fluitje van een cent waarna je direct kan genieten van een spannende film waarbij je diep in je stoel duikt van al dat geweld. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Mooi strak design
  • Warm en vol geluid
  • Zeer eenvoudige installatie
  • Handige en gebruiksvriendelijke app

Marcel vs 25-10-2018

Goed geluid, compact maar te duur

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Het is een leuke set voor op de slaapkamer. Voor in de huiskamer kan je toch beter voor een 5.1 of een hele goede 2.1 set gaan. Persoonlijk vind ik het teveel geld voor hetgeen je krijgt

Pluspunten

• Compact
  • Communiceert goed via HDMI arc

Minpunten

• Te duur
  • Weinig opties

AMuitHmond 25-10-2018

Gaaf design alleen lastig compatibel te maken

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Sinds kort in het bezit van de Bose Module 500. Prachtig design dat past bij Bose. Ook in het bezit van de Bose Soundbar en een Module erbij is echt een verrijking, een meerwaarde. Geluid is hartstikke mooi! Door het geluid waan je je midden in de straten van een Hollywood Blockbuster film of in het stadion van een spannende voetbalwedstrijd.

Nadeel alleen is dat de Bose app (bij mij) niet goed werkte en ik hem niet draadloos kon linken. Dus moest ik het met een kabel doen. Daarom kon de soundbar en module niet ver van elkaar gezet voor ultiem geluid genot.

Maar dat mag de pret niet drukken. Het is echt een geweldig apparaat dat je muziek en televisiegeluid naar een hoger level tilt!

Pluspunten

• design
  • geluid

Minpunten

• prijs
  • compatibiliteit

DonTieneke 25-10-2018

Goed geluid, mooi design

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Ik heb deze module getest voor reviewclub.nl. Ik had nog geen ervaringen met een soundbar en/of bassmodule, maar deze set van Bose bevalt super! De bassmodule is wat mij betreft niet te groot, en ziet er gewoon tof uit. Qua geluid vind ik dat het een fantastische aanvulling is op het kijken naar films en series, mijn vriendin vindt het wel wat overweldigend moet ik zeggen. Prijs ligt vergeleken met anders sets wat hoog geloof ik, maar ik zou me daardoor niet laten weerhouden als je naar zo'n set zoekt. Installatie ging super makkelijk, geluid is super. Alleen de nieuwe app loopt nog wat achter, maar dat zal ongetwijfeld veranderen binnenkort.

Pluspunten

• design
  • geluid
  • installatie

Minpunten

• app

Endelbeek 24-10-2018

goede aanvulling

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

De bass module is een goede aanvulling op de soundbar 500.
De module is echt nodig om een intensere belevenis te krijgen voor het kijken van films/serie's.
Zonder de module is het geluid minder 'warm'.

De installatie is simpel, stekker in de wandcontactdoos en de soundbar vind de bass module automatisch.

De soundbar heeft een prima geluid, maar zoals eerder vermeld, is dit voor de film/muziek liefhebbers een onmisbare module voor de juiste belevenis.

De app heeft nog wat opstartproblemen, echter ga ik ervan uit de dit opgelost wordt door bose

Pluspunten

• installatie

Minpunten

• app

STMM 23-10-2018

Klein van stuk, grootse prestatie!

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Sinds een paar weken heb ik de bassmodule 500 en de soundbar 500. Waar ik eerst alleen al blij was met de soundbar is de bassmodule echt een fantastische aanvulling. Wat een prachtig mooi en diep basgeluid komt er uit dit relatief kleine kastje. Het oogt mooi in mijn kamer, ik bedoel thuisbioscoop.
Het koppelen van de bassmodule aan de soundbar was erg makkelijk met de speciale Bose-app. Mijn films, series en muziek van Spotify zijn nu nog leuker en fijner om naar de luisteren.

Pluspunten

• Diep basgeluid
  • Makkelijk te koppelen
  • Oogt mooi

RvO 22-10-2018

Mooie diepe bass voor een compacte bassmodule

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van de Bose soundbar 500 en optionele bassmodule 500. De combinatie van deze twee zorgt voor een prachtig vol en helder geluid. Zowel bij hard als zacht volume blijven de hoge en lage tonen mooi in balans. De bassmodule is eenvoudig aan te sluiten via de Bose music app. In deze app kun je dan meteen het bassniveau naar wens instellen. Naar mijn idee is deze bassmodule een waardevolle toevoeging aan de Bose soundbar!

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Draadloos
  • Compact

JRDB1987 22-10-2018

Fantastische bass

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Ik heb deze Bass Module mogen testen voor vier weken. Kwaliteit is uitstekend, onafhankelijk van het volume waarop hij staat. Ik woon in een klein appartement en moest de bass op de laagste stand zetten omdat je hem in de gang kon horen - in combinatie met de soundbar een waanzinnige ervaring, maar als je klein woont wellicht onnodig. Nogmaals, het geluid dat uit de bass komt is zo goed, wij hebben 'm op maximaal 30 procent gebruikt (dit was meer dan voldoende voor onze kleine woonkamer) en kwaliteit blijft hoog, onafhankelijk van hoe hoog je het volume zet. Een hoop geld, dat wel, maar als je op zoek bent naar een goede bass is het het bedrag dubbel en dwars waard. Ziet er mooi uit, strak design. Installatie duurde wel even, maar als alles eenmaal klaar is, is het genieten.

Pluspunten

• design
  • kwaliteit van geluid

Minpunten

• prijs
  • installatie

StefanB 22-10-2018

Klein hart, grote mond

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Voor reviewclub heb ik de Bass Module 500 in combinatie met de Soundbar 500 mogen testen. De reden dat ik deze graag wilde testen is omdat wij momenteel op het punt staan ons interieur aan te passen en het oude bekabeld 5.1 set de deur uit gaat. Nu raad ik ten alle tijden aan om deze in combinatie met de Soundbar te gebruiken. Wat een ongelooflijke bas, vooral als je kijkt naar de vormfactor en formaat. Zelf veel sub woofers gehad, maar snel zie je dat deze groot en lelijk zijn. De Bose daarentegen is klein van vorm ziet er mooi en en heeft een zeer indrukwekkend bas. Wat ook zeer fijn is is dat deze draadloos is en daardoor makkelijk overal inzetbaar. Voor zover geen enkel probleem gehad met latency of bereik dus al met al geen negatieve opmerkingen over deze mooie sub woofer. Zeker een die ik meeneem in mijn beslissing.

Pluspunten

• Vormfactor
  • Enorme bas

Sandman 21-10-2018

Perfecte toevoeging op de soudbar 500

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Naast de soundbar 500 heb ik ook de subwoofer module getest. Dit product maakt het geluid veel voller en krachtiger dan alleen de soundbar. Doordat het product in het begin kalibreert naar de ruimte, is de bass absoluut niet te hard en juist erg evenwichtig ook voor kleinere huiskamers. Ik kan deze bass module echt aanraden om samen met de soundbar te nemen. Het design is ook smaller dan de voorganger de 300, en daarmee is de bass module niet groot en past perfect naast de TV meubel. Echt een geweldige Bose ervaring wederom!

Pluspunten

• Design en grootte
  • Kalibratie in huiskamer
  • Vol en krachtig geluid

DeWeEr 19-10-2018

Goede aanvulling op Bose Soundbar 500

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Ik gebruik de Bass Module in combinatie met de Bose Soundbar 500. De bass module voegt echt iets toe - eenmaal geïnstalleerd wil je niet meer zonder. Geluid is voller en completer. Je kan via de iOS app de sterkte van de bass module eenvoudig instellen.

Installatie was eigenlijk ook eenvoudig. Via de app kon de bass module makkelijk aan de Soundbar worden toegevoegd.

De module is voor een bass module compact, maar nog steeds voor mij lastig weg te werken in mijn wat kleinere woonkamer.

Pluspunten

• Vol geluid
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Lastig uit het zicht te plaatsen

Randy monhemius 18-10-2018

Enorm mooi geluid.

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Ik heb deze bass module nu een aantal weken in huis. Het moment van binnenkomen en aansluiten duurde nog geen 10 min. Als je de app hebt gedownload loop je er zo door heen. Samen met de soundbar geeft dit apparaat een geweldig geluid alsof het lijkt dat je in een bioscoop zit. Het design is schitterend en zeker niet te groot ( waar ik niet van hou).
Ik kan dit product dan ook een ieder aanraden als je een mooie set in huis wilt nemen waarvan het geluid zeer optimaal is. Of je nu een film kijkt of een muziekje afspeelt via Spotify die zo verbonden is met het netwerk. Het is allemaal zo in te stellen!!!!

Ik zou niet meer zonder dit apparaat kunnen. Misschien neem ik zelfs de kleine speakers er bij om het helemaal compleet te maken!!!

Ben1986 17-10-2018

Super fijn speelgoed

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Persoonlijk zie ik dit soort producten als echt mannen speelgoed. Zodra alles uitgepakt en geïnstalleerd was, ben ik lekker gaan genieten van alle mogelijkheden.het geluid is fantastisch en daar is weinig op aan te merken. De installatie had iets eenvoudiger gekund, maar dat heeft denk ik te maken met hun nieuwe App. Jammer dat er geen optische kabel is bijgeleverd, aangezien je op.je TV een HDMI arc aansluiting nodig hebt.

Verder alleen maar lof.

Pluspunten

• Geluud

Minpunten

• App

kingnacco 15-10-2018

kleine topper!

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Tegelijkertijd met de aanschaf van de Bose Soundbar 500 ben ik ook in het bezit van de Bose bass module 500.
De bass module is verpakt in een mooie doos en wordt zorgvuldig beschermd door verpakkingsmateriaal. De bass module is zeer klein en zeer licht t.o.v. andere bass modules die ik in het verleden heb gehad.
In de doos zit de Bose bass module, een voedingskabel en een beknopte installatie folder. De Installatie is binnen 2 minuten gedaan en gaat snel en simpel via de Bose Music app. Alles wordt draadloos met elkaar verbonden via WIFI de enige kabel die je nodig hebt is de voedingskabel. Omdat de Bose bass module zo klein is kan je hem bijna overal kwijt en valt hij verder ook niet op.
De lage tonen die deze bass module weergeeft zijn mooi en in combinatie met mijn Bose 500 soundbar is het een genot om naar muziek te luisteren of naar TV te kijken. Via de Bose Music app kunnen de lage tonen verder worden aangepast naar je eigen persoonlijke voorkeur.

Pluspunten

• klein
  • mooi design
  • mooie lage tonen

Minpunten

• duur

Dennis19802018 15-10-2018

Super apparaat!!!

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Ik zocht een kwalitatieve, kleine, mooie soundbar met bass module. Ik kwam uit bij de weinig ruimte innemende Bose 500 serie. Ik heb de Bose 500 soundbar en de bijbehorende Bose 500 bass module! Geen grote soundbar onder de tv maar een klein slank apparaatje wat nauwelijks opvalt. Maar wat een superieur geluid komt daar uit!! Het geluid komt bij alle tonen en muzieksoorten hoogwaardig uit de soundbar en is fantastisch. De bass module is een hele mooie en compacte aanvulling waar de juiste basstonen uitkomen wat een waar genot is! De soundbar is in te stellen middels ADAPTiQ maar dit werkte erg moeizaam. Het liep meerdere keren vast en nam een hoop tijd in beslag. Bij ADAPTiQ ga je met een soort van koptelefoon op verschillende plaatsen staan of zitten en dan worden geluiden geproduceerd en de instellingen geoptimaliseerd. Dit doe je met de simpele mobiele app. Ik heb hierna handmatig de instellingen wel moeten aanpassen. Dit gaat allemaal via de app die hierbij werkt zoals verwacht. Verder heb ik heel veel plezier van het Bose set. De app doet verder goed wat hij moet doen en speelt alles vlekkeloos af en ook instellingen en input wijzigen gaat snel en goed. Alles bij elkaar krijgt de Bose 500 serie door zijn compacte formaat en superieure geluid een hele dikke voldoende en heb ik er heel veel plezier van!!! Het is werkelijk een lust voor oog en oor!!!

Pluspunten

• Erg mooi design
  • Slank formaat
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• ADAPTiQ niet optimaal werkend

Saskia 15-10-2018

Dè toevoeging van de soundbar

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

De soundbar is geweldig. Maar met deze module er onder is het waanzinnig! Het geeft net dat beetje extra diepte in het geluid.

De diepte in de bas is doormiddel van de app is goed in te stellen met de app. Met de app is de installatie ook zo geregeld en gedaan.

Ik ben er onwijs enthousiast over!

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Mooi geluid

RonaldS 14-10-2018

Geweldige bass box! Boemmmm

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Wat een prachtige aanvulling op de Bose soundbar
Om een hele krachtige bass uit je tv te halen is dit echt een must.
Wat een topper in de hoek bij de tv
Haal de geweldige beleving in huis met deze bass module

Pluspunten

• Vormgeving
  • Krachtige woofer

Mdn 13-10-2018

Compact en draadloos

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

De Bass module is vrij compact maar zoals het gewoonlijk is bij Bose heeft deze een mooi diep geluid. Zonder de Bass module vind ik het product niet compleet genoeg.
Bij het openen van de doos zie je direct hoeveel zorg er al door Bose besteed is aan het verpakken van de Bose Bass Module. Installatie van de Bass module gaat eenvoudig via de Bose Music app, in de app is daarna vrij eenvoudig om de module aan en uit te zetten.
Omdat de unit draadloos is kun je vrij eenvoudig bepalen waar je de module in de woonkamer wilt plaatsen. Dankzij het compacte ontwerp is er altijd wel ergens plek om dit neer te zetten.

Pluspunten

• Compact
  • Draadloos

Ann89 13-10-2018

Waar voor je geld

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Zeker waar voor je geld. Zuiver geluid en een goede bass erin. Voor elk type muziek sluit de bose prima aan.. of je nou een feestje hebt of rustig een dagje alleen in huis.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Desing
  • Gebruiksvriendelijk

Rondo 12-10-2018

Goed geluid, mooi design

Geschreven voor: Bose Bass Module 500

Onlangs heb ik een nieuwe televisie gekocht, een OLED tv. Hierdoor was ik op zoek naar een goede geluid set die ik eenvoudig kon aansluiten aan de tv.
Bose is een bekend merk, waarvan ik al eerder producten heb aangeschaft. Ik had hoge verwachtingen van de kwaliteit van het geluid, deze zijn zeker uitgekomen.
De Bose Bass Module 500 is een mooie toevoeging aan de Bose Soundbar 500. Het geeft een extra dimensie aan series en films die op Netflix staan.
Het design van de box is mooi en past goed binnen mijn kamer.
De module is eenvoudig aan te sluiten via de Bose Music App. Op dit moment ondersteunt de Bose Music app nog niet alle streaming diensten. Spotify wordt wel ondersteund. Daarnaast gebruik ik de bass module voornamelijk voor Netflix, wat een erg mooi geluid oplevert.
Ik raad de Bose Bass Module 500 aan, aan iedereen die op zoek is naar een goed geluid uit een mooi design.