Bose Bass Module 500 - Reviews

Soort speaker
subwoofer
Type/soort
subwoofer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

kingnacco 15-10-2018

kleine topper!

Tegelijkertijd met de aanschaf van de Bose Soundbar 500 ben ik ook in het bezit van de Bose bass module 500.
De bass module is verpakt in een mooie doos en wordt zorgvuldig beschermd door verpakkingsmateriaal. De bass module is zeer klein en zeer licht t.o.v. andere bass modules die ik in het verleden heb gehad.
In de doos zit de Bose bass module, een voedingskabel en een beknopte installatie folder. De Installatie is binnen 2 minuten gedaan en gaat snel en simpel via de Bose Music app. Alles wordt draadloos met elkaar verbonden via WIFI de enige kabel die je nodig hebt is de voedingskabel. Omdat de Bose bass module zo klein is kan je hem bijna overal kwijt en valt hij verder ook niet op.
De lage tonen die deze bass module weergeeft zijn mooi en in combinatie met mijn Bose 500 soundbar is het een genot om naar muziek te luisteren of naar TV te kijken. Via de Bose Music app kunnen de lage tonen verder worden aangepast naar je eigen persoonlijke voorkeur.

Pluspunten

• klein
  • mooi design
  • mooie lage tonen

Minpunten

• duur

Dennis19802018 15-10-2018

Super apparaat!!!

Ik zocht een kwalitatieve, kleine, mooie soundbar met bass module. Ik kwam uit bij de weinig ruimte innemende Bose 500 serie. Ik heb de Bose 500 soundbar en de bijbehorende Bose 500 bass module! Geen grote soundbar onder de tv maar een klein slank apparaatje wat nauwelijks opvalt. Maar wat een superieur geluid komt daar uit!! Het geluid komt bij alle tonen en muzieksoorten hoogwaardig uit de soundbar en is fantastisch. De bass module is een hele mooie en compacte aanvulling waar de juiste basstonen uitkomen wat een waar genot is! De soundbar is in te stellen middels ADAPTiQ maar dit werkte erg moeizaam. Het liep meerdere keren vast en nam een hoop tijd in beslag. Bij ADAPTiQ ga je met een soort van koptelefoon op verschillende plaatsen staan of zitten en dan worden geluiden geproduceerd en de instellingen geoptimaliseerd. Dit doe je met de simpele mobiele app. Ik heb hierna handmatig de instellingen wel moeten aanpassen. Dit gaat allemaal via de app die hierbij werkt zoals verwacht. Verder heb ik heel veel plezier van het Bose set. De app doet verder goed wat hij moet doen en speelt alles vlekkeloos af en ook instellingen en input wijzigen gaat snel en goed. Alles bij elkaar krijgt de Bose 500 serie door zijn compacte formaat en superieure geluid een hele dikke voldoende en heb ik er heel veel plezier van!!! Het is werkelijk een lust voor oog en oor!!!

Pluspunten

• Erg mooi design
  • Slank formaat
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• ADAPTiQ niet optimaal werkend

Saskia 15-10-2018

Dè toevoeging van de soundbar

De soundbar is geweldig. Maar met deze module er onder is het waanzinnig! Het geeft net dat beetje extra diepte in het geluid.

De diepte in de bas is doormiddel van de app is goed in te stellen met de app. Met de app is de installatie ook zo geregeld en gedaan.

Ik ben er onwijs enthousiast over!

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Mooi geluid

RonaldS 14-10-2018

Geweldige bass box! Boemmmm

Wat een prachtige aanvulling op de Bose soundbar
Om een hele krachtige bass uit je tv te halen is dit echt een must.
Wat een topper in de hoek bij de tv
Haal de geweldige beleving in huis met deze bass module

Pluspunten

• Vormgeving
  • Krachtige woofer

Mdn 13-10-2018

Compact en draadloos

De Bass module is vrij compact maar zoals het gewoonlijk is bij Bose heeft deze een mooi diep geluid. Zonder de Bass module vind ik het product niet compleet genoeg.
Bij het openen van de doos zie je direct hoeveel zorg er al door Bose besteed is aan het verpakken van de Bose Bass Module. Installatie van de Bass module gaat eenvoudig via de Bose Music app, in de app is daarna vrij eenvoudig om de module aan en uit te zetten.
Omdat de unit draadloos is kun je vrij eenvoudig bepalen waar je de module in de woonkamer wilt plaatsen. Dankzij het compacte ontwerp is er altijd wel ergens plek om dit neer te zetten.

Pluspunten

• Compact
  • Draadloos

Ann89 13-10-2018

Waar voor je geld

Zeker waar voor je geld. Zuiver geluid en een goede bass erin. Voor elk type muziek sluit de bose prima aan.. of je nou een feestje hebt of rustig een dagje alleen in huis.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Desing
  • Gebruiksvriendelijk

Rondo 12-10-2018

Goed geluid, mooi design

Onlangs heb ik een nieuwe televisie gekocht, een OLED tv. Hierdoor was ik op zoek naar een goede geluid set die ik eenvoudig kon aansluiten aan de tv.
Bose is een bekend merk, waarvan ik al eerder producten heb aangeschaft. Ik had hoge verwachtingen van de kwaliteit van het geluid, deze zijn zeker uitgekomen.
De Bose Bass Module 500 is een mooie toevoeging aan de Bose Soundbar 500. Het geeft een extra dimensie aan series en films die op Netflix staan.
Het design van de box is mooi en past goed binnen mijn kamer.
De module is eenvoudig aan te sluiten via de Bose Music App. Op dit moment ondersteunt de Bose Music app nog niet alle streaming diensten. Spotify wordt wel ondersteund. Daarnaast gebruik ik de bass module voornamelijk voor Netflix, wat een erg mooi geluid oplevert.
Ik raad de Bose Bass Module 500 aan, aan iedereen die op zoek is naar een goed geluid uit een mooi design.

HenkB 10-10-2018

Heerlijk diepe bassen

Je ziet een kleine subwoofer maar de diepe bassen die eruit komen zijn geweldig. Typisch bose. Installatie en toevoegen aan de soundbar ging super simpel. In de music app kun je de bass nog bijstellen, zet hem niet te hoog want dan trillen de glazen uit de kast ;-) Zonder de subwoofer zou de soundbar wat saai klinken maar met deze sub erbij heb je een super set in huis.

Pluspunten

• klein
  • diepe bassen

MichielN 10-10-2018

Een echte aanrader bij de soundbar 500

Ik was de gelukkige die de soundbar 500 mocht testen en daarbij de bass module 500 mocht koppelen. Dit zijn onmiskenbaar twee apparaten die niet zonder elkaar kunnen. De combinatie van de twee geeft een fantastisch en realistisch geluid. Het kijken van films en luisteren naar muziek wordt naar een hoger plan getrokken. Wij zitten voorlopig binnen :-)