Bose Companion 2 Series III - Reviews

Soort speaker
boekenplankspeaker
Plaatsing
tafelblad/boekenplank

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bertje 04-12-2015

Na enthousiaste reviews op internet gekocht bij Bol.com. Volgende dag bezorgd, prima! Na een uur inspelen vond ik m'n huidige 2.1 setje J.S speakers die ik destijds voor NLG 49,95 heb gekocht in 2001 nog steeds beter klinken, ik heb de speakers teruggestuurd. Ik moest al het hoog via de equalizer oppompen, anders klonk het heel erg wollig, weinig hoog, juist veel bas. Jammer, heb vroeger de Bose 301 gehad en heb daar veel plezier mee gehad.

Jean-Pierre 21-12-2017

Bose Companion 2 series III top boxen

Na het lezen van diverse reviews heb ik deze boxen besteld bij Bol Com en de dag nadien werden ze geleverd. Bij het uitpakken merkte ik een duidelijk omschrijving om deze boxen te installeren op mijn laptop. Deze klus was dan ook binnen de kortste keren geklaard. Echt mooi werd het toen er de eerste klanken uit kwamen. Zowel de lage als hoge tonen worden glashelder weergegeven. een prima bas, niet te geweldig maar juist gepast. Ook bij een hoger volume bleef de klank zuiver. Voor amper 99 euro denk ik niet dat er betere boxen te koop zijn. Voor mij een dikke aanrader

Pluspunten

• zuiver klank
  • mooi design
  • gemakkelijk te installeren
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• nog geen minpunten gevonden