De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9650 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Koken voor het hele gezin doe je het best met de Philips Avance Collection HD9650. Dat heeft bijvoorbeeld te maken met de extra grote mand waar gemakkelijk 1,4 kg verse frietjes in past. Ook rooster, bak en grill je dankzij de vijf voorgeprogrammeerde kookprogramma’s gemakkelijk hele maaltijden. Extra fijn is dat je daarbij tot wel 90 procent minder vet nodig hebt. En dankzij de Twin Turbostar-technologie is de Airfryer ook nog eens 1,5 keer sneller dan een gewone oven. Zit nog niet iedereen aan tafel? Dan houd je je maaltijd gemakkelijk warm met de warmhoudmodus.

Joerielke 26-09-2022

Best buy ever !

Geschreven voor: Philips HD9650

Eens je de draai uit hebt om ermee te koken ben je verkocht. Dingen die ik jaren niet meer kon eten owv vettig eet ik nu weer met plezier. Koken en bakken is geweldig ! Ik kan niet meer zonder.

Super tevreden consument 25-09-2022

Mooi design en supersnel zonder voor te verwarmen

Geschreven voor: Philips HD9650

Supersnel en uitgebreider dan de voorgangers. Ik moet nog even wennen en uitproberen. Ook nog niet alles uitgeprobeerd. De tijden en temperaturen zijn gemakkelijk aan te passen, zo ook de programma's.
Jammer vind ik dat er geen boekje met recepten, tijden/temperaturen bijzit. Dit is natuurlijk wel te downloaden, maar ik vind het niet handig. Gemak dient de mens, toch. Hij is ook makkelijk schoon te maken. Dit is mijn 2e airfryer. Mijn 1ste heb ik vanaf het prille begin en dat zijn al heel wat jaartjes. Destijds heb ik hem gepromoot in de grotere supermarkten. Ik kreeg hem ook nog eens gratis omdat ik bij de beste 3 promotors hoorde. Ik weet zeker dat ik ook van deze airfryer veel plezier zal hebben.

Schipper Jan 14-09-2022

Perfect

Geschreven voor: Philips HD9650

De manier om snel, zonder vet of olie,friet, bitterballen, voorgebakken broodjes etc. etc. te bereiden.
De airfryer is snel warm, veel sneller dan de bestaande heteluchtovens en verbruikt dus ook minder stroom!

Pandal 11-09-2022

Airfreyer xl

Geschreven voor: Philips HD9650

Gekocht voor patat en een enkel kroketje maar door de app van Philips hele leuke gerechten gemaakt en ontdekt. Heel veel mogelijkheden.

BeNiDoRoRa 04-09-2022

Prima apparaat, maar....

Geschreven voor: Philips HD9650

Voor het eerst een airfryer aangschaft en gebruikt. Een wereld van verschil in resultaat. Bitterballen van de Mora springen nogal eens spontaan open bij het bakken in olie of vet met alle narigheig- en viezigheid van pan en olie?vet van dien. Bij de XXL eerst een proefje gedaan met ook bitterballen van de Mora. Alles bleef heel, geen viezigheid maar mooie gebruinde ballen die de elende van oliefrituren meteen deed vergeten. Het jammere vond ik alleen dat er bij mijn nieuw aangeschafte Philips airfryer geen Nederlandse handleiding was bijgevoegd, wel een tigtal buitenlandstalige beschrijvingen, van Georgiaans tot Arabisch dialect. Een geluk dat op de verpakking van de bitterballen wel nog de temperatuur en de tijd vermeld staan zodat ik met experimenteren het resultaat heb kunnen presenteren. Philips, doe daar wat aan.

VerhaegenGina 29-08-2022

Super in gebruik, onderhoud

Geschreven voor: Philips HD9650

Ik raad mijn airfryer aan iedereen aan, gemakkelijk in gebruik, onderhoud is super en je bespaart veel afwas, elektriciteit, gas en is nog goed voor je gezondheid

Jansen13707195671 23-08-2022

Heel tevreden

Geschreven voor: Philips HD9650

Het is veel beter dan een friteuse. Je hebt geen olie nodig. Daardoor heb je altijd een toestel die niet met vervuilde olie werkt. Het eten is altijd zeer krokant. Doordat hij zo groot is, kun je vele soorten eten in klaarmaken. Alles is uitneembaar waar je eten in klaarmaakt en zo is hij gemakkelijk te onderhouden.

Oswin 15-08-2022

Werkte goed, net na garantie defect

Geschreven voor: Philips HD9650

Ongeveer 2 jaar en 2 maanden veel plezier van gehad. Past veel in en is gauw op temperatuur, deed z'n werk goed. Na deze periode hield helaas het verwarmingselement er opeens mee op. Jammer dat hij het net na de garantieperiode begeeft.

Verdijk 07-08-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Philips HD9650

Makkelijk in gebruik. Frietjes en snacks komen er knapperig uit. Met de grillplaat heerlijke groenten gegrild. Bijna reukloos. Gerechten zijn snel klaar.

Kaatje 211 05-08-2022

Airfryer XXL

Geschreven voor: Philips HD9650

Ik had al een Airfryer xl , maar die was nodig aan vervanging toe, dus maar n xxl genomen Ivm dat je er zoveel verschillende en heerlijke gerechten kunt klaar maken. En dat gaat perfect, dus ook vaak in gebruik. Dus niet te missen.

Wimpy1973 03-08-2022

Beste airfryer voor mij

Geschreven voor: Philips HD9650

Begonnen bij een viva, duurde best een tijdje voordat deze warm was etc. Toen de xl wat een verbetering was dat. Nu de xxl. Niet voorverwarmen en met de recepten van de philipschef gebruik ik hem bijna dagelijks kan niet meer zonder

Gucop 02-08-2022

SUPER AANKOOP AIRFRYER

Geschreven voor: Philips HD9650

Beste Philips , mijn vrouw en ik zijn super tevreden over deze aankoop . Hadden we al veel vroeger moeten hebben . Reeds allerlei combinaties en gerechten uitgetest en het lukt allemaal prima :-)

olenatony 01-08-2022

makkelijk in gebruik

zeer goed in gebruik.
over na te denken een afscherming maken voor als je spek erin bakt anders komt het vet tegen de warme elementen en dat geeft rook

Jo uit Groningen 26-07-2022

Premium airfrayer

Geschreven voor: Philips HD9650

Ik had hem eerst te leen van mijn ouders toen die terug kwamen van vakantie heb ik een goedkope gekocht wat een aanfluiting daarna kreeg ik deze van Philips weer terug ooooo wat was ik blij de frietjes weer mooi knapperig zonder om te schudden geen kinderen die zeggen wat is de patat te zacht of te hard ja deze krijgt van mij een dikke 10

p**g@c**o.nl 24-07-2022

Erg blij tot nu toe met de Philips xxl air fryer. Helaas twee opmerkingen :
Waarom geen Nederlandse handleiding ?
Waar is het beloofde receptenboek je ?

En tot slot waarom -als je dit apparaat voor toch een niet gering bedrag hebt aangeschaft - moet ik de extra accessoires zoals bijvoorbeeld een grill plaat alsnog extra aanschaffen. Waarom niet meteen het complete pakket met alle toebehoren. Ruim 30 euro voor een grill plaat met een paar spiesjes vind ik een bedrag dat niet in verhouding is. Ik snap dat de fabrikant op die manier extra verdient aan het product maar erg sympathiek is het niet. Zeker gezien het hoge bedrag. Tja natuurlijk heb ik toe moeten geven aan deze verkoop truc want ik wil alles met de air fryer kunnen doen maar beste Philips doe er een paar euro bovenop ( geen 34 ) en lever het apparaat met alle toebehoren.

Omaatje K 19-07-2022

Perfect werkend apparaat

Geschreven voor: Philips HD9650

Erg blij met de Philips XXL airfryer. Zowel broodjes, patat, cake zijn allemaal even lekker uit de airfryer.

Menten1 19-07-2022

Zeer tevreden met het toestel

Geschreven voor: Philips HD9650

Na enkele weken de machine gebruikt te hebben kan ik alleen maar vol lof zijn.
De machine levert prima resultaten met alle recepten wat ik al geprobeerd heb.
De Machine is ook heel makkelijk in onderhoud.
Samengevat: een zeer tevreden klant.

Teamwork 19-07-2022

Airfryer xxl

Geschreven voor: Philips HD9650

Overgestapt van de xl naar de xxl.
Helaad een slechte keuze.
Berijding duurt langer. Temperatuur is volgens ons lager dan z'n voorganger. Er teleurgesteld.
Voorbeeld: broodjes verwarmen. Vootheen 160°C op 6 min. Nu 170°C en 7 min.

Patat voorheen 12min nu 15 tot 18 min.

Vergeetmeniet 15-07-2022

het product doet wat men gezegd heeft .

Geschreven voor: Philips HD9650

nog maar pas gekocht , en dus bij eerste gebruik verbaasd over de perfect gebakken verse frietjes met slecht 1 soeplepel olie .

Mbnijs 13-07-2022

Heel fijne airfryer

Geschreven voor: Philips HD9650

Heel gemakkelijk te bedienen en supergemakkelijk om af te wassen doordat hij helemaal uit elkaar gehaald kan worden! Ben er superblij mee!