Fritel FR 1465 - Reviews

Aantal pannen
Regelbare thermostaat

Siek Diris 16-04-2013 Product jaar of meer in bezit

6,5
Buitenmantel heeft zeer scherpe randen.
Letters en cijfers op bedieningspaneel verdwijnen door poetsen, dit is vaker nodig omdat het paneel snel vettig wordt.
Buitenmantel voelt wat gammel aan.

pjotrha 23-09-2012 Product jaar of meer in bezit

Heb deze nu een jaar in bezit en zou hem niet meer kopen vanwege het feit dat de instelknop als je hem oop 170 zet hij gewoon vanzelf naar beneden valt naar 190 plus als je er wat ingooit komt de waterdamp die uit de patat en frinkandelen komt langs het bedieningsknop als de deksel erop zit waardoor ik dus een electrische schok kreeg nee bedankt ik koop wel een andere

Linda Hardy 25-03-2012 Product half jaar in bezit

Degelijke friteuse met grote korf. Frietjes zijn altijd lekker krokant. Mijn vorige Fritel heeft meer dan 10 jaar dienst gedaan en werkte eigenlijk nog goed maar toch vervangen door dit model.

Familie de Mol 11-12-2011 Product kwartaal in bezit

5,8
Niet kopen. 29 augustus besteld bij Electro Magazijn. Na 1 keer gebruik was hij kapot. Een maand kwijt geweest voor reparatie en na 2 keer gebruik weer kapot. Keurig afgehandeld door de winkel maar het apparaat is categorie goedkoop=duurkoop.

AnjavdB 13-03-2011 Product maand in bezit

De pan heb ik aan mijn man gegeven voor zijn verjaardag. Ook hij kende het merk niet, net als ik. We hebben de friteuse uitgeprobeerd en het bakresultaat is super. De frietjes worden mooi goudbruin en de Van Dobben kroketten zijn uit deze pan nog lekkerder dan in welk Horeca etablissiment dan ook. De kroketten moeten er 10 minuten in. Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Ze zijn heerlijk smeuïg van binnen. De pan is snel op temperatuur, ook nadat de te bakken producten in het vet zijn gezakt. Wij zijn hier heel blij mee!

shazada 07-12-2010 Product paar dagen in bezit

Dit product heb ik enkele dagen in bezit en hij is echt snel warm! Bij mijn oude zette ik de temp. op max en nog duurde alles lang om te bakken.

Nu moet je echt controleren op de warmte, dus hij kan veel warmer indien nodig.

Het bakje drijft wel i.p.v. dat deze vast zit aan een haakje ofzo.

Verder voor de prijs een prima ding!

pvd1201 06-12-2010 Product paar weken in bezit

Dit is een frituur zo als hij moet zijn. Eenvoudig in gebruik, super bakresultaat en niet duur. Friet staat in drie a vier minuten op tafel. De mand is groot genoeg om voor ruim vier personen te bakken. Hij is zeer snel op temperatuur, dus voor een snack tussendoor ideaal! Schoonmaken is kinderlijk eenvoudig, gewoon in de vaatwasser stoppen en klaar! Tip: laat de deksel eraf voor het verdampen van eventueel vocht, het bakresultaat wordt dan nog beter. Ik kan deze pan iederen aanraden.

Zikje 24-09-2010 Product paar dagen in bezit

Prima pan, is snel warm en de patat en frikandellen zijn ook zo klaar.
Elektriciteitssnoer had wat langer gemogen.
Voor deze prijs een koopje.

Anoniem 11-04-2010 Product paar weken in bezit

Heb deze friteuse nu een paar weken in bezit (aangeschat na het lezen van de reviews hier op kieskeurig.nl) en inmiddels kroketten, patat, loempia's in gefrituurd. Ik gebruik Reddy frituurolie en dat werkt prima! Bakt alles heerlijk droog en krokant en is vrij snel op temperatuur. Wat hij moet doen, doet hij prima.

Erg jammer alleen dat hij zo enorm gammel aanvoelt. Aan de ene kant is hij makkelijk uit elkaar te halen en dus makkelijk schoon te houden. Aan de andere kant voelt het niet helemaal betrouwbaar aan. Ze hadden hier iets meer aandacht aan kunnen besteden.

Maar over het algemeen (helemaal voor dat geld) geen spijt van mijn aanschaf!

hama41 20-03-2010 Product paar weken in bezit

Geweldige friteuse. Kan een fatsoenlijke hoeveelheid patat bakken. Kun je tenminste met vier personen tegelijk eten. Heb hiervoor een pan gehad met deksel. Deze zonder deksel (ook tijdens het bakken) doet het veel beter. Lekkere krokante minifriet die niet door de mazen van het mandje vallen. Heb reddy frituurolie gebruikt. Pan is snel heet. Klokje heb je inderdaad niet nodig. Als de patat gaat drijven is het klaar. Spat wel tijdens het bakken maar dit is op te lossen middels een handdoek op het gasfornuis. Hij is makkelijk te reinigen. Kortom een superpan. Heb deze pan aangeschaft dankzij de reviews op de andere fritel friteuses.

Willem1978 17-07-2009 Product paar dagen in bezit

Gewoon een mooie RVS friteuse, qua design oké en qua afwerking ook gewoon goed. Friteuse voelt robuust aan en deksel past erg goed op de pan, iets wat soms nogal te wensen overlaat. De pan wordt erg snel warm en is makkelijk demonteerbaar.

Prima friteuse. 5 jaar garantie zegt eigenlijk al genoeg. Ik heb nog nooit 5 jaar met een friteuse gedaan, dus ben erg benieuwd.