De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 99 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF350HLD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Met de GF350HLD van Inventum zet je gemakkelijk en snel een volledige maaltijd op tafel. De heteluchtfriteuse is namelijk uitgerust met acht automatische programma’s, die je bedient via een digitaal display. Denk daarbij aan opties als frietjes, taart en diverse vleesgerechten. Naast frituren kun je met dit apparaat namelijk ook grillen, roosteren en bakken tot een temperatuur van 200°C. Ook fijn: de baktijd is op het display in te stellen, zodat je lekker kunt ontspannen terwijl de Inventum GF350HLD het werk doet. Ook de afwas is kinderspel, aangezien je de onderdelen gewoon in de vaatwasser schoon kunt maken.

Wim 27-09-2022

Toch om, van friteuse naar airfryer.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Wilde onze friteuse niet kwijt maar ben nu blij dat ik het toch heb gedaan.
Het apparaat heeft een makkelijk menu om in stellen, is mooi vormgegeven en het eten is lekker wanneer het klaar is.

Pluspunten

• Snel en makkelijk
  • Mooie uitvoering

P Brussee 07-09-2022

Goede keuze

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Goede vervanger voor de normale frituurpan. Er kan ook vis en vlees in gefrituurd worden. Ziet er daarnaast ook nog mooi uit.

Pluspunten

• design
  • mogelijkheden

a**5@g**l.com 02-09-2022

bevalt erg goed

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

goede machine voor een mooie prijs
werkt erg gemakkelijk
enkele dagen in bezit zeer tevreden

g**t@u**l.nl 04-08-2022

Vraagje

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Erg blij mee zoek nu nog dichte mand om een taart te bakken ,wie weet een adres

monique 24-06-2022

heel blij ermee

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

ik heb hem gekocht voor een gezondere levensstijl en omdat ik het een handig apparaat vind met vele mogelijkheden hij is groot genoeg voor ons twee en zo op de camping is het nog ruimtebesparend want je heb niet zoveel apparaten nog voor een goede en verantwoorde maaltijd te bereiden

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • gezonder eten
  • veel zijdig

a**s@o**t.nl 30-05-2022

Rommelt Inventum mogelijk met garantiebepalingen?

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Gekocht in september 2020, omdat het 'beste koop'was. Functioneert naar tevredenheid. In juni 2022 breekt handvat van binnenmand. Kunststof lijkt verkoold. Expertleverancier neemt contact op met Inventum. Reactie Inventum: 'Dit is geen technisch mankement. Dus geen garantie. Overigens geven we 6 maanden garantie.' Onbegrijpelijk.

Pluspunten

• funtioneerde prima

Minpunten

• Zeer korte levensduur.
  • Voorlichting mbt garantie niet eenduidig

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 01-06-2022

Beste a**s,

Wat vervelend dat de binnenmand van uw heteluchtfriteuse stuk is gegaan. En ook heel vervelend dat u niet tevreden bent over de afhandeling door Inventum. Graag willen we u vragen om toch nog een keer contact met ons op te nemen, zodat we u verder van dienst kunnen zijn: 088-5422290 of service@inventum.eu.

m**p@g**l.com 29-05-2022

Mooi, compact en degeljik

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Fraai ogend, lekker compact en goed te hanteren. Hoewel een stuk voordeliger dan vergelijkbare Airfryers doet dit in niets onder voor de andere bekende merken. Eindelijk een Aifryer die ik gewoon in de keuken wil laten staan, omdat het niet zo'n lomp apparaat is.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gewicht
  • Prestaties

Hank46 29-05-2022

Prima airfryer voor prachtige prijs

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Op alle specificaties geef ik vijf sterren. Ook op de zesde die ontbreekt: de prijs die ver onder de adviesprijs op de site ligt. Wat een genot en gemak om heerlijke snacks en smakelijk eten te bereiden. Bovendien in een mum van tijd. Dat is een prettig effect in relatie tot de oven. Had ik dus eerder moeten kopen.

Pluspunten

• Gemak om iets snel te bereiden
  • Eenvoudig te reinigen
  • Energieverbruik minder dan oven

h**r@h**l.com 26-05-2022

Ik vind deze airfryer echt een aanwinst en een aanrader

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Na lang overwegen en vele revieuws te hebben gelezen uiteindelijk toch overgegaan van de ouderwetse frituurpan naar de airfryer van Inventum. Als ik zie wat ik er allemaal mee kan doen ben ik er nu al super blij mee. Hij is mooi van vormgeving en makkelijk te bedienen en te reinigen. Nu al super blij met deze aankoop tegen een hele redelijke prijs. TOP!!!👍🏽

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk te bedienen
  • Goede prijs/ kwaliteitsverhouding
  • Makkelijk schoon te maken

q**e@m**n.com 11-04-2022

top kwaliteit voor betaalbare prijs

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Dergelijk product met zeer eenvoudige bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Luxe uitstraling
  • eenvoudige bediening
  • digitale display

Minpunten

• klein, voor maximaal 3 personen

Oma Beppie en Opa Bertje 21-03-2022

Bevalt erg goed en is zeker een aanrader.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

In eerste instantie kochten we dit product voor onze op zichzelf wonende kleinzoon. Het apparaat beviel zowel hem als oma zo goed (uiterlijk, kwaliteit, makkelijk in gebruik en het bereidde eten), dat we besloten om onze oude airfryer van de hand te doen en zo'n zelfde te kopen. Een echte aanrader voor de liefhebber, zeker voor deze prijs.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • waar voor je geld
  • het bereide eten is heerlijk
  • top product

FJBloemendal 21-02-2022

Top hetelucht friteuse

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Compact mooi design. Snel bedrijfsklaar (3min). Frituur binnen en buiten mand eenvoudig te reinigen zowel handmatig als in de vaatwasser. Egale garing getest met friet, kroket loempiaatjes en vlammetjes. Niet teveel lawaai. Afvoer damp via achterzijde. Gebruik is eenvoudig en spreekt voor zich. Aanwinst voor de keuken dikke 10

Pluspunten

• Eenvoudig bediening
  • Snel bedrijfsklaar

Jill 02-01-2022

Lekkere kroketten!

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Ik had nog nooit iets uit een airfryer gegeten, dan met kerst eens van iemand anders en toen moest ik ook een airfryer hebben. De beste kroketjes die ik al heb gegeten! Veel beter als een frietpan! Goede prijs in verhouding met die kwaliteit

Pluspunten

• Kroketten zijn niet vet
  • Kunt er veel in maken

m**r@u**l.nl 29-12-2021

Top product ????

Top product.
Mooi design, makkelijk schoon te maken.
Werkt buitengewoon goed.
Expert Vlaardingen bedankt voor de verkoop🍀🧑‍🎄🌲😄

Lot 26-12-2021

Topapparaat

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Ik heb de airfryer nu een jaar en ben er nog steeds heel blij mee. Hier wordt hij steeds vaker gebruikt , niet alleen voor snacks maar ook voor afbakbroodjes, eieren koken, kippenpootjes , eigenlijk voor alle kleinere hoeveelheden waar ik eerst de oven of frituur voor pakte.
Voor meer dan 2 personen zou ik wel de grotere versie aanraden maar voor ons een superapparaat.

• Makkelijk schoon te maken
  • Vierkante mand
  • Bakt perfect

Minpunten

• Harde piep

John 08-12-2021

Niet kopen bij bakken meer dan 1 persoon

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Hiervoor een heteluchtsysteem van Philips gehad deze had zijn langste tijd gehad, na lezen van reviews deze van Inventum gekocht. Ik ben er héél ontevreden over nu 2 maanden in bezit, krijg er geen goed product uit. Verschillende programma's geprobeerd langer met lager temperatuur, zoals beschreven geprobeerd langer hoge temperatuur donker maar niet gaar. Noem maar op wat ik ook heb geprobeerd lukte niet. O ja het lukte met 200 gram frites en 16 minuten bakken.
Ik raad het product niet aan of je moet helft van aangeven frites willen bakken en per persoon bakken.

Pluspunten

• uiterlijk
  • mand ziet er degelijk uit

Minpunten

• maakt herrie tijdens bakken
  • luid eind signaal
  • bakt niet gaar
  • zeer klein mandje
  • patat bereiden max 2 pers.

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 09-12-2021

Beste John,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de Inventum GF350HLD. Het komt helaas wel eens voor dat een apparaat direct al niet goed werkt. Maar wist u dat u 2 jaar fabrieksgarantie heeft? U kunt met de hetelucht friteuse en de aankoopbon terug gaan naar de winkel waar u deze heeft gekocht en uw probleem daar voorleggen. Of u kunt contact opnemen met onze afdeling Service, zij helpen u graag! Ze zijn bereikbaar via service@inventum.eu of 088-4583688.

Lucky62 10-12-2021

Zelfde probleem, niet gaar te krijgen. Denk dat het probleem ligt in de hoeveelheid frites die je in de hete lucht friteuse gooit. Want 750 gram is echt te veel opschudden gaat dan niet. Met 400 gram wordt de frites iets knapperiger. Bij Albert Heijn gekocht maar daar hoef je echt niet heen met klachten deze verwijzen je weer naar Inventum. Denk dat apparaat wel goed is maar niet voor grote hoeveelheden zoals in gebruikershandleiding staat.

zundap 30-11-2021

Ik heb hem ook, beste koop en verdiend !!
Niet teveel friet erin, anders lukt het minder goed, en geen goedkope niet airfryer kroketten of frikadellen, want das ook niks..

m**0@g**l.com 29-10-2021
Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Het overtreft mijn verwachtingen, in korte tijd lekker knapperige frites en ook broodjes zijn super lekker. Het apparaat ziet er strak uit en is makkelijk in onderhoud. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Ben er helemaal blij mee !

m**e@o**y.nl 29-10-2021

Geen aanrader.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Hij werkt goed maar na verloop van een paar maanden laten de schroeven in de binnenbak los en deze kun je niet aandraaien of vervangen.
Jammer, maar koop de volgende keer geen Inventum meer.

Pluspunten

• Mooi display
  • Werkt goed

Minpunten

• Schroeven laten los

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 01-11-2021

Beste reviewschrijver,

Wat vervelend om te lezen dat de schroeven loslaten in uw hetelucht friteuse. Wist u dat we standaard 2 jaar fabrieksgarantie geven op dit apparaat? Wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing voor het probleem. Daarvoor kunt u het beste per e-mail contact opnemen met onze afdeling service: service@inventum.eu, maar bellen kan ook naar 088-4583688. Onze collega's helpen u graag!

Jeanet 05-11-2021

Heel blij ben ik met de door U geboden oplossing, ik kan nu weer lekker gebruik maken van de airfryer, zoals eerder gezegd werkt jij uitstekend en ik vond het dan ook jammer op zoek te moeten gaan naar een andere.
Hartelijk bedankt.

Barbara 21-10-2021

Super mooi en makkelijk in gwbruik

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Ik wou nooit een hete luchtoven maar ben toch overgehaald om deze tekopen geen nare geurtjes meer in huis makkelijk in gebruik en makkelijk in onderhoud alles word heerlijk gaar en lekker warm ik wil niks anders meer het is een design op mijn aanrecht
Ik zou hem ieder ander aanraden zonder olie of boter .

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon temaken
  • Geen nare geurtjes van frituurvet of olie