Inventum GF350HLD - Reviews

Best Reviewed - juni 2020
Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF350HLD op Kieskeurig.nl.

Met de GF350HLD van Inventum zet je gemakkelijk en snel een volledige maaltijd op tafel. De heteluchtfriteuse is namelijk uitgerust met acht automatische programma’s, die je bedient via een digitaal display. Denk daarbij aan opties als frietjes, taart en diverse vleesgerechten. Naast frituren kun je met dit apparaat namelijk ook grillen, roosteren en bakken tot een temperatuur van 200°C. Ook fijn: de baktijd is op het display in te stellen, zodat je lekker kunt ontspannen terwijl de Inventum GF350HLD het werk doet. Ook de afwas is kinderspel, aangezien je de onderdelen gewoon in de vaatwasser schoon kunt maken.

Willem 30-10-2019
  • Product gekregen

Mooi design en compact formaat.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Gemakkelijke digitale bediening door middel van voorgeprogrammeerde menu's van frites, vlees vis etc. maar ook persoonlijke instel mogelijkheden. Hierdoor een lekker en krokant eind product wat veel minder vet is dan uit een gewone friteuse. Voldoende inhoud (1500 gram friet) voor een doorsnee gezin van vier personen.Makkelijk in onderhoud omdat pan en mandje in de vaatwasser kunnen. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Frituurmand 3,5 liter
  • Digitale bediening & display
  • Regelbare temperatuur
  • 8 automatische programma's
  • Makkelijk schoonhouden

Kool 03-11-2019

Luxe uitstraling en voldoende capaciteit voor 4 personen

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

De digitale bediening werkt erg prettig en is duidelijk. Je kunt kiezen uit verschillende voorgeprogrammeerde menu's en daarnaast kun je ook je eigen instelmogelijkheden kiezen. De RVS vinden wij een luxere uitstraling geven en het onderhoud is heel fijn omdat de onderdelen in de vaatwasser kunnen. Wij gebruiken hem vooral voor ons tweeën, maar heeft ook voldoende inhoud en capaciteit voor 4 personen. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• RVS uitstraling
  • Inhoud ca. 3,5 liter
  • Voorgeprogrammeerde programma's
  • Onderdelen kunnen in vaatwasser

I. Stevens 12-12-2019

Inventum airfryer

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Een mooi vormgegeven airfryer en gemakkelijk digitaal te bedienen. Het hoekige mandje is prettig voor het garen van bv. vis. De pan is gemakkelijk schoon te maken en de prijs is heel goed voor de kwaliteit die je krijgt. Een geweldige aankoop.

Pluspunten

• Bedienings
  • Hoekige mandje
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Mooie RVS vormgeving

Anne 29-10-2019

Mooi design

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

het design van de airfryer sprak mij in eerste instantie aan. Door de RVS heeft het een luxere uitstraling dan bijvoorbeeld de Philips airfryer.
Het apparaat is gemakkelijk in gebruik en kan gemakkelijk een maaltijd voor ongeveer 3 personen klaarmaken.
Goede prijs/kwaliteitverhouding.

• prijs/kwaliteit

Minpunten

• veiligheidsmechanisme van het handvat

Trezie Steinbusch 17-05-2020

Inventum,mooie vorm eenvoudig in te stellen.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Ik heb hem aangeschaft omdat hij een groot mandje heeft.hij is mooi van vorm en eenvoudig in te stellen.En dat voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Groot mandje
  • Eenvoudig in te stellen

R van Rossum 30-10-2019

Heerlijke frietjes en snacks

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Wisselende verhalen over gebruik Airfryer in onze omgeving. Wij waren meteen na eerste gebruik overtuigd, heerlijk! Prima apparaat voor het bereiden van verschillende producten. Geen stinkend frituurvet meer en schoonmaken frituurpan. Echte aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • ziet er mooi uit
  • Heerlijk krokante snacks

Dick 30-06-2020

Display onleesbaar

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Aangeschaft vanwege de mooie vormgeving, het formaat en gunstige prijs.
Bij ingebruikname viel op dat de programma-symbolen op het display niet oplichten en het onmogelijk is om het apparaat in te stellen. Airfryer daarom teruggebracht en Inventum helpdesk om hulp gevraagd. Zij bevestigden dat het betreffende programma-symbool pas oplicht als je een programma hebt geselecteerd.
Vreemde redenering want de symbolen zijn niet leesbaar/zichtbaar dus het is dan erg lastig om een keuze te maken.
Dus voor mij geen Inventum airfryer.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Onleesbaar display

Marianne 18-06-2020

Gezins airfryer

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Een fijne airfryer die gelijk makkelijk in gebruik is zonder al teveel knopjes en toch een hoop functies. Makkelijk te begrijpen en in gebruik. Goed schoon te maken. Ik kan hem zeker aanraden.

bert2004 12-06-2020

Voortreffelijk snel warm

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Gekocht bij de Aldi voor 60 Euro.
Mooi design en snel warm.
Voorheen hadden we een instap philips Airfryer, maar deze is een stuk sneller met iets warm maken. Nu zal dat bij de duurdere Philips apparaten wel meer watt zijn, maar aan deze prijs kunnen ze nooit komen. Nadeel bij aanvang was door hem voor de eerste keer te gebruiken dat de lade moeilijk tot niet meer inging door het uitzetten en heb hier tot 3x toe contact gezocht met Inventum 3x een automatisch mailtje teruggehad dat ze binnen 3 dagen zouden reageren en 3x gewoon niet reageren. Waardeloze klantenservice.
Gelukkig doet hij het nu we hem langer hebben een stuk beter.
Nadelen?
Ja, de schelle piep die te veel repeteert.
De voorkeuze toetsen onvoldoende verlicht t.o.v. het tijd/baktemperatuur display.

Pluspunten

• Snel warm
  • design
  • grote mand

Minpunten

• pieptoon
  • voorkeuze verlichting

debbie 08-06-2020

fijne, makkelijke airfryer

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

ziet er goed uit, maakt makkelijk schoon, bereid eten goed, makkelijk te bedienen, past veel in. ben erg tevreden met deze aankoop/

Pluspunten

• makkelijk
  • lekker
  • mooi

Minpunten

• erg luide piep

Guido Hardies 05-06-2020

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Goede prijs/kwaliteit verhouding , eenvoudig in gebruik en ziet er ook nog eens goed uit. Doet perfect wat je ervan verwacht

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Gebruiksgemak

A. Heddes 28-05-2020

Zeer gebruiksvriendelijk, modern display met touchscreen

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

De GF350HLD is een zeer gemakkelijk bedienbare hetelucht friteuse. Het digitale display is zeer modern en het is makkelijk af te lezen. De touchknoppen zijn gebruiksvriendelijk waardoor je snel uit een van de 8 programma's kan kiezen. Momenteel hebben we de friteuse 2-3 weken in gebruik en hebben we gebruik gemaakt van de friet (heerlijk Vlaams), snacks (kipcorn (wat veel lekkerder is dan uit een reguliere friteuse)) en vlees stand (kip). Daarnaast is het mandje groter dan verwacht, makkelijk los te koppelen en kan deze zonder moeite schoongemaakt worden. Wij zijn tevreden met de aanschaf van deze hetelucht friteuse die toevallig ook nog eens precies bij het matchende RVS uiterlijk van onze Inventum oven past.

Pluspunten

• Zeer gebruiksvriendelijk
  • Modern digitaal display
  • 8 voorgeprogrammeerde progmma's
  • Grote frituurmand (3,5L)
  • Luxe RVS afwerking

Minpunten

• Zoals elke hetelucht friteuse veel geluid

Anne 20-05-2020

mooie vormgeving

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Mooi product. Heb hem nu 1 week en 3x gebruikt. Resultaat voor frites, kroketten en rösti zijn prima. Makkelijk schoon te maken. Grote nadeel is dat de display niet te lezen is. Je moet gokken waar je moet drukken. Ik kijk steeds op de sticker die er op plakte. Daarom raad ik dit product niet aan aan anderen. Werkt dus prima, maar zeer irritant dat je de display niet kunt lezen.

Pluspunten

• vormgeving
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• display niet te lezen

Paul Verhoef 19-05-2020

Terecht de beste koop van dit jaar.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

De digitale bediening werkt erg prettig en is duidelijk. Je kunt kiezen uit verschillende voorgeprogrammeerde menu's en daarnaast kun je ook je eigen instelmogelijkheden kiezen. De RVS vinden wij een luxere uitstraling geven en het onderhoud is heel fijn omdat de onderdelen in de vaatwasser kunnen. Wij gebruiken hem in een gezin van 4 personen, de inhoud is daarvoor groot genoeg. Kortom een echt aanrader.

Pluspunten

• Frituurmand 3,5 liter
  • Digitale bediening & display
  • Regelbare temperatuur
  • 8 automatische programma's
  • Makkelijk schoonhouden

A.H 18-05-2020

Mooi compact apparaat

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Makkelijk in gebruik. Mooi apparaat om te zien.
Handig met 8 geprogammeerde programma's.
Werkt perfect.
Lekker knapperige producten komen eruit.

Pluspunten

• Mooi apparaat om te zien
  • Rip toetsen

Ronny 16-05-2020

zeer tevreden

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

deze airfryer is kijkende naar de kwaliteit en prijs verhouding een top apparaat, en kan de concurrentie met de duurdere die er te koop zijn

Pluspunten

• de prijs
  • kwqliteit

JanD 16-05-2020

Betaalbare Kwaliteit in een strak Design

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Prima kwaliteit (apparaat zelf en de werking) tegen heel redelijke prijs. Praktische bediening en .. heel fijn... de pan en mand kunnen in de vaatwasser. Ziet er strak uit en omdat zo'n airfryer toch ook regelmatig (zo niet altijd/gebruiksklaar) op het aanrecht in het zicht staat niet onbelangrijk, toch?

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Mand en pan kunnen in vaatwasser

Minpunten

• (nog) geen tegengekomen

Jan van der Zwan 16-05-2020

GF350HLD HOT AIR FRYER

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Makkelijk bedienbare hete lucht oven, 8 automatische programma’s, makkelijk schoon te maken vaatwasmachine bestendig. En ook het uiterlijk spreekt mij aan

Ben 26-04-2020

Uitstekend apparaat, zéér betaalbaar, mooi design!

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Heel makkelijk te bedienen apparaat door die tiptoetsjes, levert heerlijk krokante snacks af, is prima geprijsd en ziet er door dit design ook nog eens aantrekkelijk uit!

Pluspunten

• tiptoetsjes
  • grote inhoud
  • mooie vormgeving
  • prima prijsje

Jessurun 20-04-2020

Prima airfryer van Inventum met uitgebreid digitaal scherm

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Wij zijn zeer tevreden over deze airfryer van Inventum. Makkelijk bedienbaar met duidelijk digitaal scherm. Bediening ook heel eenvoudig. Producten komen er gaar uit en zijn heerlijk. Wij waren eerst absoluut geen fan van een airfryer, maar daar komen wij helemaal op terug. Wij hoorden voorheen van andere mensen vaak negatieve dingen hierover. Maar wij kunnen zeggen dat wij wel zeer tevreden zijn. Het enige is dat het apparaat soms een beetje hard geluid maakt. Dat duurt echter maar kort. Dat nemen wij op de koop toe. Want het is een prima airfryer.