Inventum GF350HLD - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 74 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF350HLD op Kieskeurig.nl.

Met de GF350HLD van Inventum zet je gemakkelijk en snel een volledige maaltijd op tafel. De heteluchtfriteuse is namelijk uitgerust met acht automatische programma’s, die je bedient via een digitaal display. Denk daarbij aan opties als frietjes, taart en diverse vleesgerechten. Naast frituren kun je met dit apparaat namelijk ook grillen, roosteren en bakken tot een temperatuur van 200°C. Ook fijn: de baktijd is op het display in te stellen, zodat je lekker kunt ontspannen terwijl de Inventum GF350HLD het werk doet. Ook de afwas is kinderspel, aangezien je de onderdelen gewoon in de vaatwasser schoon kunt maken.

Willem 30-10-2019
  • Product gekregen

Mooi design en compact formaat.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Gemakkelijke digitale bediening door middel van voorgeprogrammeerde menu's van frites, vlees vis etc. maar ook persoonlijke instel mogelijkheden. Hierdoor een lekker en krokant eind product wat veel minder vet is dan uit een gewone friteuse. Voldoende inhoud (1500 gram friet) voor een doorsnee gezin van vier personen.Makkelijk in onderhoud omdat pan en mandje in de vaatwasser kunnen. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Frituurmand 3,5 liter
  • Digitale bediening & display
  • Regelbare temperatuur
  • 8 automatische programma's
  • Makkelijk schoonhouden

Kool 03-11-2019

Luxe uitstraling en voldoende capaciteit voor 4 personen

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

De digitale bediening werkt erg prettig en is duidelijk. Je kunt kiezen uit verschillende voorgeprogrammeerde menu's en daarnaast kun je ook je eigen instelmogelijkheden kiezen. De RVS vinden wij een luxere uitstraling geven en het onderhoud is heel fijn omdat de onderdelen in de vaatwasser kunnen. Wij gebruiken hem vooral voor ons tweeën, maar heeft ook voldoende inhoud en capaciteit voor 4 personen. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• RVS uitstraling
  • Inhoud ca. 3,5 liter
  • Voorgeprogrammeerde programma's
  • Onderdelen kunnen in vaatwasser

I. Stevens 12-12-2019

Inventum airfryer

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Een mooi vormgegeven airfryer en gemakkelijk digitaal te bedienen. Het hoekige mandje is prettig voor het garen van bv. vis. De pan is gemakkelijk schoon te maken en de prijs is heel goed voor de kwaliteit die je krijgt. Een geweldige aankoop.

Pluspunten

• Bedienings
  • Hoekige mandje
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Mooie RVS vormgeving

Anne 29-10-2019

Mooi design

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

het design van de airfryer sprak mij in eerste instantie aan. Door de RVS heeft het een luxere uitstraling dan bijvoorbeeld de Philips airfryer.
Het apparaat is gemakkelijk in gebruik en kan gemakkelijk een maaltijd voor ongeveer 3 personen klaarmaken.
Goede prijs/kwaliteitverhouding.

• prijs/kwaliteit

Minpunten

• veiligheidsmechanisme van het handvat

watchme2 27-12-2020

Je geeft een min voor het veiligheidsmechanisme van het handvat maar je vermeld niet wat daar dan verkeerd aan is. Misschien dat je dat alsnog kan aangeven? Sinds eergisteren hebben we er zelf een maar het werkt volgens ons prima voor zover we nu ervaren hebben.

Anne89 28-12-2020

Ik vind het onnodig dat er een schuifje op zit die je weg moet halen voordat je het knopje in kan drukken, waarmee het mandje los komt. Doordat het een doorzichtig plaatje is vind ik het niet passen bij het design.

watchme2 06-01-2021

Als het schuifje er niet op zou zitten en een minder ervaren persoon opent de 'pan' bestaat het risico dat het knopje bij die handeling wordt ingedrukt en de pan vervolgens op de grond valt. Doordat de pan nogal stroef eruit gaat, kan ook de indruk ontstaan dat het knopje ingedrukt moet worden om hem eruit te halen. Doordat het schuifje automatisch over het knopje wordt geschoven bij het plaatsen van de pan wordt dit risico uitgesloten. Ik ben wel met je eens dat een lichtmetalen i.p.v. een plastic schuifje een betere optie was geweest.

Kees Heuzer 30-03-2021

De meest ideale airfryer voor 2 personen.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Een uiterst prettig en compacte airfryer. Ideaal voor 1 of 2 personen. Alles wordt perfect in deze hetelucht oven: bitterballen, kroketten, stukje zalm, afbakbroodjes.
Ideaal ook om mee te nemen op vakantie. Met slechts 1500 Watt op bijna elke Europese camping te gebruiken

Pluspunten

• Laag wattage dus ideaal op de camping,
  • Compact om mee te nemen, neemt weinig ruimte
  • is supersnel op temperatuur

Minpunten

• Beetje luid signaal (piepje) als de tijd om is
  • De laatste minuut wordt niet afgeteld in secondes

Brioul 25-11-2020

Leuk uiterlijk, niet geschikt voor het maken van frietjes!

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Een goed uiterlijk en goede beoordelingen, de praktijktest voor het maken van frietjes viel echter bedroevend uit. Niet te pruimen! Zelfs na het halverwege het programma omschudden van de frietjes een resultaat met totaal blanke en te donkere frietjes. De prijs is OK maar dan verwacht je dus ook dat het goed werkt, maar dat pakt helaas alleen uit als goede marketing.
Als je lekkere frietjes wil moet je deze niet kopen.

watchme2 27-12-2020

Kan je vermelden hoeveel frietjes je tegelijk heb geprobeerd te bakken? In de handleiding wordt 1kg vermeld voor normaal gebruik. Max. is 2 kg maar je maakt uit de bewoording al op dat dat niet optimaal werkt!

rob6523 27-12-2020

De hoeveelheid frietjes die ik gebruikte was ongeveer 750 gram. Dat gaf dus geen goed resultaat en leek erg weinig op 'normale frietjes'

Ajvangelder 10-10-2020

Inventum

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Zolang hij werkt een uitstekend apparaat. Na 1 maand doorgebrand of iets dergelijks. Een misser of bedenkelijke kwaliteit ?

Trezie Steinbusch 17-05-2020

Inventum,mooie vorm eenvoudig in te stellen.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Ik heb hem aangeschaft omdat hij een groot mandje heeft.hij is mooi van vorm en eenvoudig in te stellen.En dat voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Groot mandje
  • Eenvoudig in te stellen

R van Rossum 30-10-2019

Heerlijke frietjes en snacks

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Wisselende verhalen over gebruik Airfryer in onze omgeving. Wij waren meteen na eerste gebruik overtuigd, heerlijk! Prima apparaat voor het bereiden van verschillende producten. Geen stinkend frituurvet meer en schoonmaken frituurpan. Echte aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • ziet er mooi uit
  • Heerlijk krokante snacks

b**s@h**l.com 25-07-2021
  • Product gekregen

Een fijn apparaat.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Werkt uitstekend. Maak iets lawaai. Verder kinderlijk eenvoudig in te stellen. Bij vette dingen zoals chicken wings, maak ik het mandje eerst schoon met een beetje heet water en afwasmiddel, daarna gaat het gewoon de vaatwasser in.

Pluspunten

• Snel
  • Eten wordt egaal bruin.
  • Zeer gemakkelijk schoon te maken.

Minpunten

• Iets was lawaaierig
  • Niet geschikt om voor grote porties
  • Toetsen piepen erg hard.

Lot 20-05-2021

Top apparaat !

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Ik heb de airfryer nu een aantal maanden en het bevalt prima.
Ideaal voor frietjes ( mits max 750 Gr) snacks, afbakbroodjes, kippenpootjes enz
Gemakkelijk te bedienen. Goed schoon te maken.
Voor een klein gezin een absolute aanrader. Voor meer dan 2-3 personen zou ik toch liever een groter model nemen

• Bakt perfect
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Hard piepsignaal
  • Geluid tijdens gebruik

P. Kalkhoven 24-04-2021

Fraai design, maar gehoorbescherming wenselijk!

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Alles is eigenlijk al gezegd over dit fraaie apparaat.

Behalve geluid, dit is gemiddeld 71 dB op 1 meter gemeten.
Zeer onplezierig en daarom geen aanrader.

Mooi design, maar wel verbannen naar de bijkeuken!

• Degelijkheid
  • Bakresultaat

Marjan 02-04-2021

Fantastisch om te gebruiken

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Mooi design. Ruime frituurmand.
Duidelijk display met voldoende mogelijkheden.
Producten bakken mooi egaal bruin, frites wel af en toe omschudden dan mooi bruin en knapperig.
Makkelijk te reinigen en klaar voor volgend gebruik.
Fantastisch om te gebruiken.

Pluspunten

• duidelijke display
  • ruime frituurmand

Minpunten

• harde piep

Ron 02-04-2021

Fraai design, makkelijk instelbaar.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

We hadden er al een maar die hebben we weer verkocht omdat deze te klein was. We hebben deze gekocht met een leuke acties, en vonden het een mooie machine.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk instelbaar
  • Handig uitneembare binnenmand
  • Fraai design

Ellen 23-03-2021

Gewoon doen!

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Hier is altijd wel een plekje voor te vinden in uw keuken. Kroketten, friet, aardappeltjes... helemaal prima. Erg handig als je een niet al te grote kookplaat hebt, doe wat in de airfryer, stel de tijd in en je hoeft daar niet op te letten ondertussen.

Inventum 13-03-2021

Inventum hetelucht friteuse

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Fijn apparaat. Heb andere fryers geprobeerd, dit is de beste. Veel mogelijkheden en mooi uiterlijk, goede pris kwaliteit verhouding

Mart 08-03-2021

Perfecte airfryer voor mij als student

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Deze airfryer is perfect voor een uitwonende student zonder kookunsten. Hij ziet er mooi uit, werkt heel goed en is ook nog eens makkelijk aan te sluiten. Er is ook amper stank, wat je wel met een friteuse hebt. Al met al heel blij!

Pluspunten

• Mooi
  • Werkt goed
  • Geen stank

Mariete 03-03-2021

Ruime bak voor 4 personen frites!

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Mooi vormgegeven. Royale inhoud. Prima resultaat. Ben er blij mee. Heeft veel meer mogelijkheden dan al een frites.

Pluspunten

• Royale maat
  • Prima resultaat

Minpunten

• Je moet niet ongeduldig zijn.

Johanna 24-02-2021

mooi design duidelijke display

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

het design sprak mij in eerste instantie aan. Door de RVS heeft het een luxere uitstraling dan bijvoorbeeld de Philips airfryer en niet onbelangrijk een stuk goedkoper.
Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Review 6-11-2020:
Ik heb de pan op het uiterlijk gekocht past mooi bij mijn overige apparaten in de keuken.en de prijs past ook.
plus het feit dat Inventum een jarenlange goede naam heeft inzake garantie .
het is een simpele pan in de bediening , mijn kleinkinderen maken hier graag gebruik van.dus zij bakken graag een patatje of een snack dus een kind kan de was (pan ) doen in de afwasser is niet nodig want het is makkelijk onder de warme kraan af te spoelen.

Pluspunten

• modern uiterlijk
  • kan in de afwasser
  • bakken in de schuur is niet meer nodig
  • geen stank meer in huis.of wachten in de snackbar
  • Snel, hoeft geen 2 liter vet op te warmen

H Lankhaar 22-02-2021

goed produkt en gemakkelijk in bediening en onderhoud

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

goed produkt en gemakkelijk in bediening en onderhoud ,modern en mooi design goede kwaliteit en prijs verhouding