ETNA FGV760RVS rvs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FGV760RVS rvs op Kieskeurig.nl.

m**k@g**l.com 13-05-2021

Bruikbaar fornuis, kookzones zitten te dicht op elkaar

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

De hete lucht ventilator achterin kwam al na een paar minuten schokkerig en piepend tot stilstand.
Na verwijdering van de afdekkap (slechts 2 schroeven los draaien) heb ik de ventilator met de vinger geforceerd rond gedraaid en kwam het lager weer 'los' en hierna wilde de ventilator weer draaien. Hopelijk blijft de ventilator lager nu wel in orde? maar ik ben er niet helemaal gerust op...
Oven wordt niet gelijkmatig warm ondanks dat ie waterpas staat.
Ovendeur heeft openingen aan de bovenkant waardoor vocht of kruimels tussen de dubbele glas van de ovendeur kan komen, heel erg onhandig om schoon te maken.
De handleiding bevat fouten, de 3e stand met alleen de ventilator blijkt hete lucht met bovenwarmte te zijn (bij telefonisch navragen) en bij de 6e stand met ventilator en onderwarmte staat in de tekst dat hier bovenwarmte mee ingesteld wordt?
Op de losse sticker staat het verkeerde serial nummer, op het apparaat staat het correcte serial nr.

Pluspunten

• bruikbaar

Minpunten

• kookzones
  • ovendeur

Officiele reactie van Atag 14-05-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze uitgebreide review. Wij gaan deze feedback meenemen, jouw mening helpt ons namelijk weer te verbeteren. Vervelend om te lezen dat er een aantal punten zijn die het plezier van een nieuw fornuis overschaduwen. Ik lees dat je contact hebt gehad met onze serviceafdeling is het probleem met de ventilator en het niet gelijk verwarmen toen ook besproken? Ik kijk anders graag nog of ik hierin iets voor je kan betekenen. Zo ja, wil je dan contact- en adresgegevens mailen aan webcare@atagbenelux.com

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Familie Derwort 18-04-2021

Elke dag met plezier in de keuken

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

Zeer mooi fornuis qua uitstraling. Zeer makkelijk en praktisch in gebruik. Eten wordt snel warm. Ook de oven werkt prima. Makkelijk schoon te maken. Een verrijking voor zowel onze keuken als voor ons.

Officiele reactie van Atag 19-04-2021

Beste Familie Derwort,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Alisina 10-01-2021

Wokbrander, krachtige oven en eenvoudig

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS rvs

Gasfornuis kookt erg fijn, zeer solide en de oven werkt uitstekend. Wokbrander kan flink hard branden, dus echt ideaal. En mooi en strak ontwerp! Blij dat ik voor dit gasfornuis ben gegaan in plaats van inductiekookplaat + combimagnetron.

Hou rekening mee met relatief korte stekker. Prima op te lossen met een verlengsnoer.

Gekocht via Sterk Witgoed, inclusief aansluiting. Snel geleverd, gebruiksklaar gemaakt en verpakkingsmateriaal ging mee terug. Dikke aanrader via Sterk Witgoed te kopen dus!

Pluspunten

• Wokbrander, hoog vermogen
  • Oven kan tot 275 graden
  • Uitschakelfunctie voor oven

Minpunten

• Stroomkabel is wat kort

Officiele reactie van Atag 12-01-2021

Beste Alisina,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je geen spijt hebt van je keuze en de FGV760RVS aan al je verwachtingen voldoet.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA