ETNA FGV760RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FGV760RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

J******@h********* 23-10-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Wij zijn heel erg tevreden met ons nieuwe gasfornuis. Ons oude gasfornuis was 20 jaar oud en het glas van de oven was gesprongen. We gingen voor een Etna omdat dit een bekend en vertrouwd merk is. Wat een groot verschil met ons oude apparaat. De oven is binnen 5 minuten voorverwarmd en je hoort de oven haast niet als deze aan staat. Dit was bij ons oude apparaat wel het geval. Ook ruik je haast geen etensgeuren. Handig ook de timer die je kunt instellen en vanzelf de oven uitschakelt wanneer het gerecht klaar is. Wij zijn heel erg tevreden over dit zuinige apparaat. Een verbeterpunt is dat de oven maar één rooster heeft. Maar je kunt een rooster bij bestellen had ik begrepen van de verkoper.

t***********@h****** 26-03-2023

Etna = succes in de keuken!

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Slijtage oude gasfornuis, dus uiteindelijk bij Etna beland! Apparaat voldoet uitstekend en we kunnen er nog jaren mee aan de slag!

Pluspunten

• kwaliteit apparatuur
  • Gebruiksgemak

Officiele reactie van Atag 27-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij vervanging van jouw gasfornuis en je tevreden bent met deze keuze.
We wensen je nog vele jaren kook en bak plezier toe.

Marijke

e********@h********** 15-01-2023

Fraai en stoer fornuis, een aanrader

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Nieuwe Etna fornuis heeft een fraaie en stoere look. Werkt en voldoet goed zoals verwacht van een degelijk keuken merk. Alleen een opmerking de sudderbrander ( de kleine brander) is eigenlijk nog te groot, had iets kleiner gemogen.

Officiele reactie van Atag 16-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het mooie stoere design, de mogelijkheden en de duurzaamheid.
De sterkte van de brander is in veel gevallen nog wel aan te passen, graag kijken wij met jou mee of we de sudderbrander kunnen optimaliseren. Zou jij hiervoor jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Wij wensen jou heel veel plezier van het fornuis!

Ellen

h********@g******** 04-01-2023

levensgevaarlijk

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Bij een eventueel gaslek kan er een ontploffing ontstaan met alle gevolgen van dien vanwege het feit dat de ontsteking onvoorspelbaar onwillekeurig geactiveerd wordt. Dit kan uren duren. U kan dit zelf lezen bij oplossen klachten op de site van Etna dat deze storing zich voor kan doen. Een monteur van Etna heeft dit niet kunnen oplossen en gezegd daar maar mee te moeten leven. Slaapt heerlijk. Advies: nooit kopen. Kan levens kosten.

Minpunten

• levensgevaarlijk

Officiele reactie van Atag 06-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Erg vervelend om te lezen dat je zo teleurgesteld bent in de kookplaat en onze service. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om jou dit gevoel te geven. Onze apparatuur wordt uitvoerig getest ook op veiligheid. Wij kijken graag of wij hierin nog iets voor jou kunnen betekenen. Zou je hiervoor contact-, adresgegevens en een kopie van deze review willen sturen naar webcare@atagbenelux.com.

b**********@h********** 09-10-2022

Mooi Etna fornuis.

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Een mooi gasfornuis van RVS, maar vooral heel blij met de oven met de gemakkelijke gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• Turbo oven

Officiele reactie van Atag 11-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Een positieve review, daar worden wij natuurlijk blij van! Bedankt!
Fijn om te lezen dat het mooie design, het gebruiksgemak en de vele mogelijkheden jou zo goed bevallen.
Ook de gebruiksaanwijzing is voor jou duidelijk genoeg, dat is onze bedoeling.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

Ellen

S***************@g******** 21-04-2022

Etna is top!

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Al jaren groot fan van de gasfornuizen van Etna! De oude heeft het na zeer veel jaren (jaartje of 12) begeven en wij willen niets anders meer. Nu weer een nieuw model en opnieuw dolgelukkig!

Pluspunten

• Gaat lang mee
  • Doet zijn werk

Officiele reactie van Atag 22-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank u wel voor dit mooie cijfer en het schrijven van deze review. Dat u tevreden bent met het fornuis is waar wij het allemaal voor doen. Leuk om te lezen dat u opnieuw voor ETNA gekozen heeft.
Wij wensen u veel kook en bak plezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

m**************@g******** 23-03-2022

Bevalt super goed

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Het fornuis is fijn in gebruik. De schuiven van de oven gaan in het begin wat moeizaam, maar als je er wat handigheid in krijgt geen probleem. Misschien had er een eenvoudige uitleg bij kunnen zitten om op 2*230 te koken , hij is gemonteerd op 400 volt. Gelukkig is mijn zoon electro monteur dus was voor ons geen probleem. Al met al een aanrader

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Uiterlijk

Minpunten

• Lades gaan moeizaam
  • geen uitleg over de voor 2*230 volt

Officiele reactie van Atag 24-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor deze review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over het gebruiksgemak en het design van het fornuis en deze super goed bevalt. Wat prettig dat uw zoon de installatie in orde heeft gemaakt.
Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

Maisam 16-03-2022

Prachtige apparaat

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Inmiddels ruim een week in gebruik. Prachtige apparaat. Krachtige wokpit om lekker te wokken. De oven heeft ook handige opties, je kunt op meerdere niveaus tegelijkertijd bakken.

Officiele reactie van Atag 17-03-2022

Beste Maisam,
Bedankt voor uw review. Wat leuk dat u gekozen heeft voor een fornuis van ETNA en tevreden bent over de wokbrander en handige opties van de oven. Veel kook- en bakplezier gewenst!

d**************@g******** 13-03-2022

ETNA, een vertrouwd merk sinds 1856 - nu onderdeel van ATAG

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Prima toestel, vertrouwd merk. Alles wat nodig is is aanwezig, goed prijs/kwaliteit verhouding. We hebben nu twee ETNA apparaten en overwegen nu ook een ETNA koelvriescombinatie aan te schaffen. Wel merkwaardig dat alle gasfornuizen lager zijn dan de aanrechten. Aanrechten zijn in de loop van jaren hoger geworden omdat wij steeds langer zijn geworden. Zelf met een verhoging is de fornuis nog te laag. Dus zelf maar een verhoging gemaakt zodat de pannen nu boven de aanrecht uitkomen en er geen brandschade veroorzaakt wordt.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Veel te laag
  • Slechts 1 rooster

Officiele reactie van Atag 14-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u voor dit fornuis van ETNA hebt gekozen. Standaard is meegeleverd een ovenrooster en een geëmailleerde bakplaat. Uw feedback is zeer waardevol en nemen wij mee om onze producten te blijven verbeteren. Veel kook-en bakplezier gewenst!

Anneke 01-03-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Ik ben erg tevreden met dit fornuis. De gaspitten zijn lekker groot en het systeem is handig in gebruik. Het enige nadeel is de onderste lade van het toestel. Die is handig om wat kookspullen in op te bergen maar hij lijkt wat scheef gemonteerd te zijn (lijkt een fabrieksfoutje) waardoor hij niet optimaal open/dicht gaat. Ik gebruik deze lade niet dagelijks dus heb er weinig last van.

Pluspunten

• Fijne grote gaspitten

Minpunten

• Lade onder fornuis loopt stroef

Officiele reactie van Atag 02-03-2022

Beste Anneke,
Dank u wel voor deze review. Goed te lezen dat u tevreden bent met dit fornuis. Jammer dat de opberglade niet optimaal opent en sluit. Mocht deze scheef gemonteerd zijn en wij hierin iets voor u kunnen betekenen ontvangen wij graag via webcare@atagbenelux.com uw volledige adres- en contactgegevens samen met een kopie van uw geplaatste review. Dan kijken wij met u mee.

Y.yasmijn 15-12-2021

Kom eens kijken

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Ten eerste mooi om te zien en de oven is perfect voor mij.
Hij heeft alles wat ik zocht om de perfecte taart te bakken of de lekkerste ovenschotel. Noem het maar op.
Topding!

Pluspunten

• Heteluchtoven
  • Roestvrij

d**********@h********** 26-09-2021

Een mooi apparaat en voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Product voldoet aan alle verwachtingen. Ziet er mooi afgewerkt uit en de oven doet het perfect. Echt een aanrader

Pluspunten

• Oven werk goed
  • Wokbrander

Officiele reactie van Atag 27-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat het fornuis aan alle verwachting voldoet en u deze iedereen aanbeveelt. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

m*********@g******** 13-05-2021

Bruikbaar fornuis, kookzones zitten te dicht op elkaar

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

De hete lucht ventilator achterin kwam al na een paar minuten schokkerig en piepend tot stilstand.
Na verwijdering van de afdekkap (slechts 2 schroeven los draaien) heb ik de ventilator met de vinger geforceerd rond gedraaid en kwam het lager weer 'los' en hierna wilde de ventilator weer draaien. Hopelijk blijft de ventilator lager nu wel in orde? maar ik ben er niet helemaal gerust op...
Oven wordt niet gelijkmatig warm ondanks dat ie waterpas staat.
Ovendeur heeft openingen aan de bovenkant waardoor vocht of kruimels tussen de dubbele glas van de ovendeur kan komen, heel erg onhandig om schoon te maken.
De handleiding bevat fouten, de 3e stand met alleen de ventilator blijkt hete lucht met bovenwarmte te zijn (bij telefonisch navragen) en bij de 6e stand met ventilator en onderwarmte staat in de tekst dat hier bovenwarmte mee ingesteld wordt?
Op de losse sticker staat het verkeerde serial nummer, op het apparaat staat het correcte serial nr.

Pluspunten

• bruikbaar

Minpunten

• kookzones
  • ovendeur

Officiele reactie van Atag 14-05-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze uitgebreide review. Wij gaan deze feedback meenemen, jouw mening helpt ons namelijk weer te verbeteren. Vervelend om te lezen dat er een aantal punten zijn die het plezier van een nieuw fornuis overschaduwen. Ik lees dat je contact hebt gehad met onze serviceafdeling is het probleem met de ventilator en het niet gelijk verwarmen toen ook besproken? Ik kijk anders graag nog of ik hierin iets voor je kan betekenen. Zo ja, wil je dan contact- en adresgegevens mailen aan webcare@atagbenelux.com

Webcareteam ETNA

Familie Derwort 18-04-2021

Elke dag met plezier in de keuken

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Zeer mooi fornuis qua uitstraling. Zeer makkelijk en praktisch in gebruik. Eten wordt snel warm. Ook de oven werkt prima. Makkelijk schoon te maken. Een verrijking voor zowel onze keuken als voor ons.

Officiele reactie van Atag 19-04-2021

Beste Familie Derwort,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Alisina 10-01-2021

Wokbrander, krachtige oven en eenvoudig

Geschreven voor: ETNA FGV760RVS

Gasfornuis kookt erg fijn, zeer solide en de oven werkt uitstekend. Wokbrander kan flink hard branden, dus echt ideaal. En mooi en strak ontwerp! Blij dat ik voor dit gasfornuis ben gegaan in plaats van inductiekookplaat + combimagnetron.

Hou rekening mee met relatief korte stekker. Prima op te lossen met een verlengsnoer.

Gekocht via Sterk Witgoed, inclusief aansluiting. Snel geleverd, gebruiksklaar gemaakt en verpakkingsmateriaal ging mee terug. Dikke aanrader via Sterk Witgoed te kopen dus!

Pluspunten

• Wokbrander, hoog vermogen
  • Oven kan tot 275 graden
  • Uitschakelfunctie voor oven

Minpunten

• Stroomkabel is wat kort

Officiele reactie van Atag 12-01-2021

Beste Alisina,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je geen spijt hebt van je keuze en de FGV760RVS aan al je verwachtingen voldoet.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Webcareteam ETNA