BaByliss Turbo Shine 2200 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Turbo Shine 2200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Sanne66 08-01-2020

Snelle krachtige föhn

Geschreven voor: BaByliss Turbo Shine 2200

Deze föhn heb ik een maand geleden ontvangen om te testen. In eerste instantie komt de föhn erg licht over en wist ik niet of hier genoeg power in zat.
Ik heb erg lang haar en in de ochtend veel haast dus ik heb een föhn nodig die mijn haar snel droogt.
De föhn heeft verschillende standen. Hierdoor kan je snel je haar drogen met flinke power. Er zit ook een diffuser bij. Dit is dan weer handig om krullen te creëren.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Diverse standen
  • Geeft mooie glans

Minpunten

• Groot maar ligt goed in de hand 🤚🏻

Chan01 28-12-2019
  • Product gekregen

Fijne föhn

Geschreven voor: BaByliss Turbo Shine 2200

Het is allereerst een mooie föhn om te zien, mooi strak ontwerp met gouden elementen. Ik föhn mijn haar bijna elke dag dus een goede föhn is belangrijk voor mij. Ik heb vrij fijn haar maar droogt erg langzaam. Deze föhn heeft meerdere warmte standen. Ik vind het fijn om de warmste stand te gebruiken en om het af te maken met een koelere stand. Mijn haar pluist veel minder en is gauw droog.Mijn haar glanst ook meer. Moest even wennen aan de bediening, die zit aan de binnenkant van het handvat, en ik ben gewend dat de knoppen aan de buitenkant zitten dus dat was even wennen. De föhn vind ik goed in de hand liggen en niet te zwaar. Er zit ook een handige diffuser bij, wel beetje lastig erop te zetten maar dat zal vast soepeler worden na veelvuldig gebruik. De prijs kwaliteit verhouding is prima

• Verschillende warmte standen
  • Droogt snel

Noël 22-12-2019

Mooi product voor schappelijke prijs

Geschreven voor: BaByliss Turbo Shine 2200

De BaByliss Shine 2200 is een fijn product. De drie warmtestanden zijn, gecombineerd met de variabele luchtstroom ideaal om je haar perfect te stylen. Het product is mooi afgewerkt, alhoewel de rose-goude afwerking voor mij een iets meer ingetogen kleur had mogen zijn. Ook ligt het product iets zwaar in de hand.

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Goede prijs kwaliteit

Minpunten

• Zwaar
  • Rose-goud