Philips EP2235 zwart, bruin - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2235 zwart, bruin op Kieskeurig.nl.

5,3

Tetteroo 07-05-2022

Het zonnetje in huis

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Jaren gebruik gemaakt van een Senseo en daarna Nespresso apparaat. De koffie resultaten waren toen goed. Sinds we gebruik maken van de Philips 2200....is het eenvoudig een prima kop koffie te maken. Wel vind i de regels voor onderhoud en de uitvoering daarvan een dingetje.

Adriaan te V 06-05-2022

De melkopschuimer werkt super

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Speciaal voor de EP2231/40 gekozen vanwege deze nononsense uitvoering voor gewoon espresso en koffie, maar met melkopschuimer voor ook cappuccino. Deze opschuimer werkt al super met gewone halfvolle melk, dus er is niet perse speciale melk voor nodig. De melkhouder is zeer eenvoudig schoon te houden doordat het opschuim labyrinth eenvoudig geheel geopend wordt bij reinigen (geniale halfzijdige afdekking van het melkkanaal), dus er is geen speciale melkreiniger nodig.
Het kannetje kan ook in de koelkast gezet worden.

De koffie is gewoon goed heet, kopjes voorverwarmen hoeft dus niet eens.

De sterkte van koffie is voor mijn smaak aan de lage kant, dus de maling stapje voor stapje op de fijnste stand gezet met sterkte 3. Hangt natuurlijk ook van de gebruikte bonen af.

A191 05-05-2022

Wat problemen

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Vind dat bij de keuze cappuccino het begin wel erg waterig is en heel erg spettert. Je moet goed uitkijken voor je handen met de hete spetters

Koffieleutje59 03-05-2022

Geheel naar verwachting

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Ik ben zeer tevreden met deze koffiemachine. Supermakkelijk met het melkbakje dat makkelijk te bevestigen is en voor een heerlijke geklopte melk zorgt.

rtroost 01-05-2022

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Het apparaat zet lekkere koffie en het is handig dat je voor de melk niet moeilijk hoeft te doen met een stoompijpje.
Nadeel is dat in het koffie opvangbakje ook water komt, waardoor dit lastiger is om in de vuilnisbak te legen. Ook blijft daardoor veel op de bodem liggen. Het apparaat maakt wel redelijk wat geluid, maar dit is minder dan mijn vorige machine.

Schermbert 27-04-2022

Bijzonder espresso apparaat

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

De 2231/40 als opvolger van oudere versie met melkbeker die uiteindelijk na 6 jaar de geest gaf.
Apparaat maakt redelijk veel geluid bij opstarten, en opstarten duurt ook tamelijk lang.
De koffieresten zijn zeer nat en er drijft ook heel veel water in de afvalbak.

Slabakt 24-04-2022

Matig

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Koffie smaakt top schoonmaken goed maar wat een lawaai en trillingen twee keer kopje afgetrild
Jammer

djgerard 19-04-2022

water gebruik is veel te veel

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

na ongeveer 8 kopjes koffie is het waterbakkie ook vol en dat is echt zonde want ik heb het apperaad nu ruim 3 jaar in gebruik en ik heb in al die tijd ruim 250 liter zo in de afvoer kunnen gooien en zodra de fabrieks garantie voorbij is komt die ellende er ook nog bij want dan gaat dat elk jaar ongeveer 80 euro kosten voor de onderhoud MAAR DE KOFFIE SMAAKT NOG STEEDS GOED maar de LOL is er nu wel vanaf want het hele apperaad heeft in 3 jaar tijd meer dan genoeg mangkementen gehad

Catkoolen 19-04-2022

Lekker professioneel bakkie

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

De cappuccino is prima, wel maakt het malen best veel geluid, maar dat geeft wel aan dat ieder bakkie vers wordt gezet. Mooi apparaat!

Regtop 09-04-2022

Koffie zetten maar dan anders

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Het is een perfecte automaat vol automatisch in der daad de machine geeft aan wanneer een koffie speciiteit kunt bereiden. Top apparaat.

Constant.J. 06-04-2022

Heerlijke vers gemalen koffie!

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Na jaren "kant en klare" koffie met cups te hebben gedronken waren we door problemen met het laatste apparaat aan het denken gezet wat we wilden en hebben ons goed geïnformeerd naar de mogelijkheden. Hadden weleens een volautmaat gezien maar schrokken van de prijzen, tot we deze Philips zagen. Voor ons heeft deze genoeg mogelijkheden en voor bezoek hebben we voor elk wat wils.
We hebben heerlijke bonen gevonden en genieten elk kopje met volle teugen.
Een aanrader!

Nekie 05-04-2022

Fantastisch, geen spijt

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

wij hebben de machine gekocht ivm de cappuccino. Toch ook bij andere merken gekeken. Maar Philips kwam er al beste uit en totaal geen spijt van de aankoop. Het is een aanrader

Jojo1962 26-03-2022

Jammer

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

We hebben de eerste machine 2 en een half jaar gehad na tevredenheid. Helaas ging deze na de garantie kapot.
Nieuwe gevochten deze maakt vanaf dag 1een vreemd geluid en geeft niet aan als de koffiebar voluit.

philippus 22-03-2022

een geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

in een handomdraai een heerlijk kopje koffie, espresso of cappuccino of warm water
voor een glaasje thee.

Vriesema 21-02-2022

Het product is eenvoudig te bedienen!

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Prachtige koffiemachine en is een blikvanger in de keuken. Gemakkelijk te bedienen en een geweldig resultaat met de cappuccino!

Adrixxx 19-02-2022

Très déçu!

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

La cafetière était top au début mais après 1,5 an, elle ne fonctionne plus correctement et nous allons essayer de faire fonctionner la garantie.
Elle est très compliqué voire impossible à nettoyer correctement.
Je ne conseille pas du tout ce modèle tout automatique et je ne rachèterai jamais ce type de cafetière.

Okidoki oki 15-02-2022

Prima kwaliteit

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Toestel oogt mooi en is vrij licht van gewicht. Koffie is lekker maar niet echt warm en de pomp maakt vrij veel lawaai wat in de ochtend vrij storend is, dit lees ik in meer reviews. Spijtig dat Philips hier geen antwoord op bied.

PPK22 13-02-2022

Goed maar maakt veel lawaai

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Goede koffiemachine met goede prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk te reinigen. Minpunten: Lange opwarmtijd en veel lawaai. Zowel bij malen aks zetten Zeker hinderlijk bij open keuken

chanteur 11-02-2022

Facilité d'emploi

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Le café est bon et à mon avis moins cher que des pads. La machine est bruyante quand le café est broyé, mais c'est normal. L'Aqua clean est très pratique et du coup j'emploie l'eau du robinet et non l'eau en bouteille. Les réglages de quantité et d'intensité sont appréciables.

Latje Machiato 11-02-2022

In het begin een prima apparaat

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

In het begin prima koffie, goede temperatuur. Na verloop van tijd, rare geluiden en melkopschuimer geeft te weinig stoom/druk waardoor de koffie niet meer heet is. Dus lauw. Nu al 2 x teruggestuurd maar nog steeds dezelfde klacht. Mij is geadviseerd om apparaat weer op te sturen alleen moet ik nu betalen. Nu dus buiten de garantie.