Philips EP2235 zwart, bruin - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips EP2235 zwart, bruin op Kieskeurig.nl.

sproetje 14-11-2020

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Ik kan buiten het feit dat het geen goedkoop apparaat is, geen min punten ontdekken.
Misschien het geluid dat is vrij hard vergeleken met een gewoon koffieapparaat, maar went snel. Koffie is goed maar de cappucino is heerlijk. Nog nooit zoveel koffie gedronken.

HeraldKoffie 21-04-2020

Philips EP2231 , geweldige koffie

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

terwijl veel mensen om mij heen dure koffie machines kopen van 1000 euro en meer, heb ik weer een Philips gekocht. reactie die ik kreeg: wat een heerlijke warme koffie, onze machine is veel kouder of de vraag: gebruik je andere koffie, deze smaakt opeens veel lekkerder (lidl). een geweldige aankoop dus. nadeel, hij maakt bij opstarten veel geluid.

ruite706 25-11-2020

eerste kopje koffie

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

zojuist apparaat aangesloten en geïnstalleerd. Een cappuccino bereidt en ik moet zeggen dat smaakt naar meer..goede temperatuur, prima schuimlaag. Vooralsnog niks mis mee...

Mrllo 24-11-2020

Panne

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

A peine 1 mois acheté et déjà en panne.
Filtre changé, anti calc fait et rien cela reste au rouge... très déçu pour le prix que c'est.

Korp 22-11-2020

Prima koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Geweldig apparaat. Goede kwaliteit alleen nog even zoeken na de juiste smaak van de koffie.. alleen het buisje van het hete water ontbreekt. Alles na gezocht

Sjors1985 19-11-2020

Prima koffieautomaat

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Een prima apparaat met dagelijks een lekker vers kopje koffie. Kiezen tussen koffie, cappuccino en espresso maakt het af en toe wel wat lastig, omdat de keuze bijna niet te maken is.

Peter 19-11-2020

Lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Na best wat wikken en wegen, ons oude Philips piston apparaat lekte een beetje maar deed het nog wel goed, hebben we de Philips ep2235 gekocht. De versie met cappuccino. Een aanrader, makkelijk te bedienen, eenvoudig schoon te maken. Zeker de melkbeker waar ik wel even twijfels bij had is heel eenvoudig te reinigen. Zetgroep eenvoudig te demonteren en af te spoelen.
Smaak beoordelen wij uitstekend, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Wij hebben een pakket Sefredo bonen gekocht.
Wel moet je opvangbak met water elke dag legen, is ook echt gevuld, lijkt erop dat de machine iets spoelt en dat water niet via de koffie uitlaat in de bak laat lopen.
Eigenlijk ook stiller dan we hadden verwacht. Waarschuwingslampjes werken fijn, gewoon een prima apparaat, hopelijk gaat ie net zo lang mee als de vorige Philips.
Jammer dat Philips niet uit zich zelf het beloofde cadeau pakker met verschillende smaken koffie lijkt op te sturen.
3 weken in bezit.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Melkbeker makkelijk reinigbaar
  • Eenvoudige bediening
  • Eenvoudig naar eigen smaak in te stellen

Minpunten

Vien 12-11-2020

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Als je de gebruiksaanwijzing doorhebt gemakkelijk in gebruik en onderhoud.
Wel wat zoekwerk geweest want website waarnaar verwezen wordt is niet handig.

Anoniem 08-11-2020

Een mooi en soepel apparaat

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Een mooi apparaat wat soepel loopt, iets wat lawaaierig zou het enigste minpuntje zijn maar ik vind dat niet erg

Anoniem 07-11-2020

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Heb deze koffiemachine nu twee weken.
Wil hem echt niet meer kwijt.
Koffiezetten is weer een feestje.
Het geluid van de koffiemolen, het opschuimen van de melk, en dan het moment dat de koffie al dampend in het kopje stroomt....

En dan ook prettig in het gebruik, makkelijk schoon te maken.
Ook nog eens mooi om te zien.

Anoniem 03-11-2020

Koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Deze machine maakt lekkere koffie, maar de reiniging van de machine vraagt veel tijd.. zo is het zeer moeilijk om de koffiezet uit het apparaat te nemen en is het moeilijk om het binnenste gedeelte te reinigen..
Veel plastiek onderdelen in vergelijking met mijn vorige koffiemachine delonghi.. de toets voor gemalen koffie is niet leuk, zou eenvoudiger mogen...

Anoniem 01-11-2020

Produkt is niet goed omschreven

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Na 1 bakje koffie, slaat hij automatisch uit na ongeveer 1 kwartier.
Schoonmaken van het filter gebeurd veel te vlug. Volgens gegevens ná ongeveer 90 liter.
Nou, hij haalt nog geen 30 liter.

Han J. 25-10-2020

Prima hete koffie

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Een mooi apparaat die goed in te stellen is naar wens. Hete koffie. Maakt wel geluid, maar dat doen alle automaten met bonen. De smaak wordt bepaalt door de bonen die je gebruikt. Ik gebruik altijd Hema espresso. Lekkere koffie!

Anoniem 25-10-2020

Betaalbaar en simpel

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Dit apparaat gekocht ter vervanging van mijn delonghi waar ik 8 jaar mee gedaan heb. Gekocht ivm de latte go functie. Dat werkt prima. Ik ben alleen niet te spreken over de afgifte temperatuur, deze op maximaal gezet en nog is deze te laag. De koffie is gewoon lauw, zeker in vergelijk met mijn oude delonghi.

Huisen 21-10-2020

Koffie is goed. Apparaat is lawaaierig .

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Koffie maken is goed. Touchscreen is gevoelig voor aanraking werkt niet altijd meteen.
Machine maakt veel lawaai, vooral uitschakelen en koffie maken heb iedere keer het idee dat het apparaat uiteen klapt.

Nortico 20-10-2020

Fijne koffie machine

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Zeer tevreden met deze nieuwe koffiemachine
pluspunten: koffie zeer warm
goed dosseerbaar
gemakkelijk schoon te houden
intern maalwerk goed te reinigen

Nadeel. klein bonen reservoir
optie: overweeg een opzet deel te maken die het bogenreservoir vergroot.
eenvoudig te realiseren met hetzelfde kunststof materiaal.

Anoniem 20-10-2020

Perfect

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Apparaat zier er prima uit. Mooi modern. Is makkelijk en prettig te gebruiken.
Iedereen aan te raden. Goed en makkelijk af te regelen.

Anoniem 16-10-2020

Erg tevreden!

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Dit apparaat is veel rustiger dan mijn vorige Philips espressoapparaat de HD8829/01. Bovendien is de koffie warmer en dus lekkerder. Ook het vaste melkbakje is handiger dan voorheen het slangetje. Enigste minpuntje vind ik dat het apparaat bij zowel start en einde water gebruikt zodat de lekbak vrij snel vol is.

Inef 16-10-2020

Beste aankoop :)

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Nog nooit zo tevreden geweest van een koffietoestel. De cappucino functie is super. Zo een heerlijke cappuccino in een mum van tijd en super gemakkelijk schoon te maken.
Ik had gelezen dat de machine veel lawaai maakte, maar zeker niet meer als een andere machine met bonen.

D0DM 14-10-2020

Had beter verwacht

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Heb het apparaat nu 5 maanden in gebruik en is al een keer voor reparatie weggeweest. Na de reparatie werkt hij nog niet optimaal.
Duurt lang als je hem aanzet dat hij geprogrammeerd is.
Koffie is niet heet terwijl het water wel erg
heet is, de melk opschuimen maakt veel lawaai.
Het zet geen twee kopjes tegelijk !!
Apparaat geeft aan wanneer water leeg is, de koffie opvangbak vol is, wanneer ontkalkt moet worden en wanneer de aquaclean filter moet vervangen worden heel handig allemaal, alleen erg jammer dat het NIET aangeeft als de bonen moeten worden bijgevuld.
De onderhoudsspullen zijn relatief duur.