Philips EP2235 zwart, bruin - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips EP2235 zwart, bruin op Kieskeurig.nl.

Peter 19-11-2020

Lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart, bruin

Na best wat wikken en wegen, ons oude Philips piston apparaat lekte een beetje maar deed het nog wel goed, hebben we de Philips ep2235 gekocht. De versie met cappuccino. Een aanrader, makkelijk te bedienen, eenvoudig schoon te maken. Zeker de melkbeker waar ik wel even twijfels bij had is heel eenvoudig te reinigen. Zetgroep eenvoudig te demonteren en af te spoelen.
Smaak beoordelen wij uitstekend, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Wij hebben een pakket Sefredo bonen gekocht.
Wel moet je opvangbak met water elke dag legen, is ook echt gevuld, lijkt erop dat de machine iets spoelt en dat water niet via de koffie uitlaat in de bak laat lopen.
Eigenlijk ook stiller dan we hadden verwacht. Waarschuwingslampjes werken fijn, gewoon een prima apparaat, hopelijk gaat ie net zo lang mee als de vorige Philips.
Jammer dat Philips niet uit zich zelf het beloofde cadeau pakker met verschillende smaken koffie lijkt op te sturen.
3 weken in bezit.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Melkbeker makkelijk reinigbaar
  • Eenvoudige bediening
  • Eenvoudig naar eigen smaak in te stellen

Minpunten