Philips EP2221 zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2221 zwart op Kieskeurig.nl.

6,3

sjoukje111 01-12-2019

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Wat een fijn apparaat. De waterkoker is de deur uit omdat er ook heet water uit komt.
Wanneer de bonen op zijn dan kun je hem ook gebruiken met gemalen koffie.
Het apparaat is snel opgewarmd. Hij spoelt alleen wanneer je hem aan zet. De meeste apparaten doen het ook wanneer je hem uit doet. Dit zorgt ervoor dat je vaak het water bij moet vullen. Dit apparaat valt dus mee.
Je maakt in een hand omdraai een lekkere cappuccino. Maar ook een koffie, met verschillende sterktes en hoeveelheid, heb je zo gemaakt.
De koffie en thee zijn niet direct heel warm. Dat vind ik heel prettig want ik drink het graag direct op. Maar hier thuis heeft de rest de voorkeur voor hete koffie
Het touchscreen vraagt niet om een subtiele touch
Goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Goede verhouding
  • ook de mogelijkheid tot gebruik van gemalen koffie

Minpunten

• Een stevige touch nodig
  • de koffie is niet super warm

john.heijligenberg@ziggo.nl 12-10-2019

Opschuimer werkt niet

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Het apparaat werkt goed voor gewone koffie.
In het begin deed de opschuimer het goed, daarna niet meer , opgestuurd naar de fabriek.Terug gekregen daarna doet hij het nog niet.
Waardeloos apparaat voor opschuimen

Roeppel 06-01-2021

Het product voel doet aan de verwachting

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Nadat onze jongste zoon, ons nog een keer heeft geholpen met de gebruik mogelijk mogelijkheden, zijn we zeer tevreden over de aankoop van het apparaat.

Dom V 25-08-2020

Mooi apparaat en prima smakende koffie.

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Zoals de titel al aangeeft; een mooi - bij onze keuken passend - design apparaat.
De instelmogelijkheden voor een op maat gemaakt kopje koffie is ruim voldoende en de bediening vrij eenvoudig.
Het verschil van in de instelbare temperaturen is minimaal en nauwelijks merkbaar.
Maar wij houden van een lekker warm kopje koffie en zekerheidshalve ingesteld op de warmste stand, voldoet het apparaat daar in elk geval prima aan.
Hiervoor hadden wij gedurende ca. 10 jaar een vergelijkbare koffiemachine van een ander A merk en bij die machine hebben we, van nieuw af aan, bijna altijd de kopjes moeten voorverwarmen. Het is een genot dat nu niet meer te hoeven doen.
Machines als deze maken nu eenmaal wat herrie tijdens de bereiding, dat hoort erbij, maar ook dit is een stuk minder dan bij onze vorige machine.

Pien 02-06-2020

Lekkere koffie, melkopschuimer snel stuk

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Mooi apparaat, lekkere bonenkoffie. Veel instellingen mogelijk, sterkte of hoeveel koffie. Alleen nu na 2 maanden al ter reparatie teruggestuurd omdat de melkopschuimer niet meer werkt.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Handig in gebruik
  • veel keuzemogelijkheden

Minpunten

• Melkopschuimer werkt al binnen 2 maanden niet meer

Ukkie 15-01-2021

Geweldig product

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Hele fijne bonenmachine, makkelijk in gebruik niet teveel herrie en alles kun je naar wens instellen. Een echte aanrader

Dries_15 11-01-2021

Wisselende hoeveelheden koffie :(

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Het apparaat is nu al retour voor reparatie omdat het wisselende hoeveelheden koffie afgeeft. In het begin ging het prima maar na een week als soms halve kopjes, dus koffie veel te sterk.
Als er juiste hoeveelheid koffie eruit komt is de koffie wel lekker. Maar gebruik nu maar gewoon m'n Senseo weer. Die lekt weliswaar maar daar komt dan nog redelijke koffie uit. Spijt van deze aanschaf Helaas.
Maar, misschien heb ik gewoon een pechgeval.

Frank 10-01-2021

Even wennen

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Even wennen, na Nespresso capsules, om de juiste smaak te vinden via de afstellingen. Die bieden overigens vele mogelijkheden. Alleen de drankhoeveelheid-afstelling bevalt ons niet. De laagste stand bij ‘koffie’ geeft meer dan 110 ml af, en dat is veel te veel voor een lungo.
Behalve het zetblok moet ook de binnenkant van de machine gereinigd worden.
Per saldo prijs/kwaliteit voldoende.

Pluspunten

• Afstellingen
  • Bediening
  • Gebruik gemalen koffie

Minpunten

• Standaard lage Drankhoeveelheid te hoog
  • Reiniging

Tommmie124 09-01-2021

Het product geeft mij heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Het product maakt een heerlijk bakkie koffie; genieten?
Helaas was er na een klein maandje een storing, maar het ophalen van apparaat/ het maken en weer afleveren gebeurde in no time....en dat eind december. Klasse!

Benno67 08-01-2021

Zeer goed werkende koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Zet heerlijke, goed warme koffie. Makkelijk te bedienen. Wel regelmatig schoonmaken. Wel veel lawaai met malen vd koffie. Verder topmachine. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

JohnvG 06-01-2021

Mijn Philips

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Het apparaat maakt uitstekende koffie en zeer goed melkschuim middels het stoompijpje.
Het is redelijk eenvoudig schoon te maken, mede door de verwijderbare zetgroep.

Josefre 05-01-2021

Normale expressmachine

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Ik heb deze philips gekocht ter vervanging van een itliaanse expressmachine die niet meer leverbaar was maar die werd onderzocht, De ruil was voor gelijke kwaliteit, het was voor inferieur. Ik ben niet tevreden met de machine, maar helemaal niet ontevreden.

Kev1n 04-01-2021

Topkoffie voor prima prijs

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Met name aangeschaft omdat ik graag thuis goede koffie wil drinken, met name op de thuiswerkdagen. Daarnaast had ik ook geen zin in gedoe voor koffie zetten voor bezoek.

Het appartement is mooi compact en staat voor mij dan ook niet in de weg in mijn relatief kleine keuken. Erg gebruiksvriendelijk en bovenal goede koffie. Het (klein of iets groter) onderhoud is iets waar je aan moet denken, maar dat is dan ook het enige.

Spiep 02-01-2021

Een aanrader!!

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

De temratuur is prima en lekkere koffie. Makkelijk in het gebruik. Het schoonmaken is ook zo gebeurd net zoals het bij vullen. Kort om een fijn apparaat

Anoniem 02-01-2021

Super

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Très bonne machine...il faut bien régler le moulin pour le café que vous avez choisi. Si vous voulez un bon café il faut choisir une bonne marque de café. Pour le moment je suis satisfait avec m’on achat.

jlga 29-12-2020

Bon rapport qualité/prix

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Bon appareil efficace, simple à utiliser quand on l'a bien en main mais avec quelques points à perfectionner: écran tactile à améliorer, temps de préparation assez long...

Hannesz 28-12-2020

Goede koffie, onderhoudvriendelijk.

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Werkt intuitief. Dacht even een duurdere uitvoering te kopen omdat je hier direct de temperatuur kon aanpassen. Blijkt bij deze versie ook gewoon te kunnen, alleen niet via een sneltoets. een groot nadeel het apparaat geeft een harde klik alsof er iets vast zit bij iedere keer dat het koffieprut wordt weggegooid. dat is jammer..

koffiekurt 28-12-2020

Tof apparaat

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Eerst en vooral vind ik het een mooi vormgegeven apparaat dat redelijk goed van prijs is (349Euro). Het is even zoeken naar de lekkerste koffiebonen, maar eenmaal je de juiste gevonden hebt is het lekker genieten van een kop koffie. Het reinigen is niet moeilijker dan andere soortgelijke machines van andere (meestal duurdere) merken. Het enige minpuntje wat storend kan zijn is de temperatuur van de koffie(staat bij mij op maximum), maar dat kan ook aan mijn persoonlijke voorkeur liggen.

EP 10 26-12-2020

Een compliment

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

In vergelijk met het vorige type zijn de mogelijkheden voor het zetten van zowel koffie als espresso toegenomen en de aanpassingen aan persoonlijke smaak is uitstekend.

Den hollander 23-12-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Als enige koffiedrinker in huis is het een prima koffieapparaat. Nu thuiswerken de norm wordt, een bonenapparaat aangeschaft. Geen pads en cups meer. Is redelijk compact voor op aanrecht. tis wel even zoeken naar de juiste koffieboon en smaakafstelling.