Philips EP2221 zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2221 zwart op Kieskeurig.nl.

6,3

john.heijligenberg@ziggo.nl 12-10-2019

Opschuimer werkt niet

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Het apparaat werkt goed voor gewone koffie.
In het begin deed de opschuimer het goed, daarna niet meer , opgestuurd naar de fabriek.Terug gekregen daarna doet hij het nog niet.
Waardeloos apparaat voor opschuimen

Jakoboel 29-07-2020

Excellent produit mais petits détails ennuyeux ...

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Capacité du réservoir à eau un peu limitée
Déclenchements fréquents des alertes : bas de recueil d’eau ou manque de café
Nettoyage bloc de percolation ... instructions peu claires
Pour le reste, très bon produit et fonctionnalités parfaites

DuinstruinerSoest 29-07-2020

Meesterlijk lekker koffie en cappuccino

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

makkelijk te bedienen, maakt heerlijke koffie !
zelf heel goed kunnen instellen hoe je je koffie wil !
Als ik bezoek krijg in mijn praktijk kan ik ze snel een heerlijke kop koffie geven!

Ansie59 29-07-2020

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Aan uit knopje soms moeilijk aan te krijgen en de bonen zitten soms vast en moet je alle bonen eruit halen.

Anoniem 27-07-2020

lekkere kop koffie

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

De wekelijkse zetgroep schoonmaken is toch meer dan afspoelen.
veel gemalen koffie van de bonen in de zetgroeo en apparaat

Diesel14 27-07-2020

redelijk handig in gebruik

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

mooi apparaat en zet lekkere koffie naar onze smaak ik gebruik hem nu ongeveer zes weken en ben tot nu toe tevreden.

Wans006666 24-07-2020

Spijt

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Spijt dat ik hem heb gekocht, de koffie smaakt me niet( rood merk DE) Drink ik al 50 jaar, en wat een herrie als ie maalt de buren kunnen precies horen wanneer ik koffie drink

Vaessen-Hanssen 23-07-2020

Tevreden met de aanschaf

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Ben blij met de aanschaf van de espressomachine. Het enige "nadeel" van deze machine is het onderhoud als je dit gaat doen volgens het boekje. Doe je dat niet dan zal de machine minder lang meegaan. Maar ik heb daar de tijd voor en ik heb het er voor over want je maakt heerlijk koffie met de juiste bonen. Wil je weinig onderhoud doen, dan moet je een koffiemachine kopen die zeker 5 of 10 maal zo duur is waarmee je 0 tot 14 koffievarianten kunt maken. Voor ons hoefde dat niet omdat we alleen koffie/espresso drinken.

HoutenB 22-07-2020

Heerlijke koffie

Uitstekend apparaat voor koffie,
maakt wel wat lawaai tijdens het malen van de bonen, maar dat stoort mij niet.
Heerlijke verse koffie keer op keer

Dispatcher112 20-07-2020

Doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Om eindelijk een bonen machine te kunnen proberen en een kennis deze machine ook heeft deze aangeschaft, wij zijn er tevreden over, zet goeie koffie en de mogelijkheden zijn meer dan voldoende!

Willletje 15-07-2020

Perfecte koffie.

Een goede koffiezetter. Prima mogelijkheden. Een paar minpunten:
+ Dit apparaat maakt veel lawaai. Vooral het inzet gedeelte. Het lijkt wel een pistool.
+ Het geeft erg snel aan dat de opvangbak vol zit.
+ Één espresso zetten, de koffie loopt er langs. De koffiestralen zijn te breed.

Minikus 03-07-2020

Waar voor uw geld

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

De Philips 2221/40 is een goede koffiemachine. Een beetje rechttoe-rechtaan en dus niet geschikt voor de mens die toeters en bellen wil. De prijs is goed. Schoonmaken: even inlezen, maar in feite ook niet al te complex en niet te frequent. (De prijs voor de schoonmaakartikelen valt ook mee.) De machine is in mijn ogen aan de luide kant bij bijna alles wat ze doet. Ik moet erbij zeggen dat mijn enige referentie de senseo is die ik hiervoor gebruikt heb.

Anoniem 01-07-2020

Een hele goede koffiemachine !

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Wij zijn op een koffiemachine overgegaan omdat we Nespresso cups gebruikte wat zeer duur is !
Dus gezocht naar een mooie machine voor een nette prijs . Kwamen uit bij deze mooie machine.
Ondanks al de “tips en trucks “ zoals onderhoud e.d. ( wat me eerst toch wel ingewikkeld leek ) alles heel gemakkelijk, moet het natuurlijk wel eerst een paar keer doen om het echt onder de knie te krijgen maar dan heb je ook een hele fijne gemakkelijke machine ! Ook een paar filmpjes op internet bekeken over het onderhoud ! Al met al, koffie smaakt heerlijk !! Wij zijn er blij mee ! Ik zou hem zeker aanbevelen

Gaatze, Bijl van der 25-06-2020

Geweldig espresso apparaat

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Wij zijn jaren geleden met het merk saeco en door gegaan met Philips,want het is ons altijd naar volle tevredenheid bevallen en raden hem dan ook iedereen aan.

Coffee for all 22-06-2020

Prima Expressomachine

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Na 3 weken gebruik kan ik niet anders concluderen dan dat dit een prima espressomachine is. De schuimkraag van de koffie is uitstekend en de instelmogelijkheden zijn voldoende. De klassieke melkopschuimer werkt, maar buiten de deur in het cafe is de kwaliteit toch beter.

Robbert1985 21-06-2020

Philips 2220 koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Prima apparaat en schoonmaken 1 keer per week en 1 keer per maand valt mee. En het is leuk om met verschillende koffiebonen en grind settings te spelen en te proberen. Verder makkelijk te bedienen en toch nog lekkere cappuccino maken als het moet.

Makkie78 19-06-2020

Philips 2231

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Heerlijke koffie, allen jammer dat er bij de zetgroep die elke week afgespoeld moet worden, ook veel koffiedik blijft zitten en ook in de machine zelf.....daar zal ik wel een oplossing voor hebben of zit er iets niet goed in het apparaat

Hamajo 17-06-2020

Goed en mooi apparaat maar .....

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Goed en mooi apparaat maar nu na een aantal weken werkt de melkopschuimer niet meer in het begin een mooie schuimkraag en nu alleen de melk maar warm ...verschillende soorten melk inmiddels gebruikt maar helpt niet,ook maakt het apparaat met opschuimen een enorm lawaai.

Maramars 13-06-2020

Waar voor je geld!

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Als je alleen espresso of koffie wilt maken is dit een prima product tegen goede prijs.
Eenvoudig te bedienen en in onderhoud, maakt lekkere koffie.
Kortom een product zonder toeters en bellen, doet waarvoor ik het aangeschaft heb.

Runhart 07-06-2020

Meer van verwacht.

Geschreven voor: Philips EP2221 zwart

Hiervoor had ik een severin volautomatische koffiezetter. Deze was in een prijsklasse waarvan je kon verwachten dat je geen professioneel apparaat in huis haalt. Had veel lawaai tijdens het bereiden. Wel veel informatie op een LCD display met de broodnodige informatie(oa het is tijd voor ontkalken / ik ben aan het spoelen / etc). Dat heeft deze phillips niet. Dat vind ik een gemis. Ook had ik verwacht, door eens meer geld uit te geven, dat dit apparaat minder lawaai zou produceren. Dat valt tegen. Voordelen: de koffie stempels die na het bereiden in het afvalbakje belanden zijn mooi droog. Dus geen nat prutsel. En je kunt goed warm water tappen voor eventueel thee of een soepje. Waterreservoir en zetgroep is makkelijk bereikbaar.