Philips EP2220 zwart - Reviews

• JAN 2022
Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2220 zwart op Kieskeurig.nl.

6,2

Capootje 13-05-2022

Lekkere koffie zowel gewoon als cappuccino

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Belangrijkste is goede koffie,weinig onderhoud,je hoort wel dat ie bezig is,maar voor die prijs is die prima

Kleinen 11-05-2022

Lekkere koffie !

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

De espressomachine is een droom in onze keuken. 1 klein minpuntje is dat het nogal veel lawaai maakt wanneer je een tas koffie wilt, maar de smaak en het simpele gebruik maakt veel goed.

Busaerts 04-05-2022

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Het koffieapparaat is prima maar ik zou niet weer het stoomtuitje voor mel nemen. Welke melk je ook hebt het schuimt niet.

pasco 01-05-2022

Gewoon een goed product

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Weer de zelfde gekocht, omdat het zeer makkelijk instellen is.
Oude ging van de week kapot maalde geen bonen meer.

cafémaniaque 29-04-2022

Bien mais fragile

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Très bonne machine, entretien régulier nécessaire. Par contre il m'arrive que la machine se bloque et je dois faire pas mal de manipulations avant de la remettre en marche

ThijsD 26-04-2022

Makkelijk goede koffie

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Apparaat werkt makkelijk. Aan, even wachten, koffie kiezen en gaan voor goede koffie van vers gemalen bonen.
Bij elke koude start reinigt het apparaat zichzelf, lekker hygiënisch, maar wel even je kopje leeggooien voordat je de koffie erin doet.
Apparaat geeft veel zelf aan: water op, bakje legen, koffie prut legen.
Keuze uit espresso of coffee, en dan telkens 1 of 2 kopjes, keuze klein/middel/groot en slap/middel/sterk.
Ook heet water en gebruik van het stoompijpje voor melkopschuimen zijn mogelijk.
Als laatste een apart vakje voor 1 kopje filterkoffie, bijvoorbeeld decaf in de avond.
Eenvoudig, zonder toeters en bellen, doet zijn werk goed.
Tijdens het malen (10 seconden) wel luidruchtig.

Koffiemoment 24-04-2022

ieder moment van de dag genieten!

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Zeer gebruiksvriendelijk, alle soorten koffie mogelijk en lekker. Latte Machiato, Cappuccino, Espresso of een gewone kop koffie en de sterkte is per kop makkelijk instelbaar.
Een klein nadeel, t malen van de bonen maakt veel kabaal.

Tevrede gebruiker 21-04-2022

Goed product

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Maakt een goede kop koffie en is naar ieders wens in te stellen. Het bonen reservoir moet je wel in de gaten houden omdat de koffiebonen niet heel makkelijk naar het maalgat glijden. Het schoonhouden en het wekelijkse onderhoud van de machine is eenvoudig. Ik heb voor het gemak een onderhoudsschema gemaakt wat ik aan de binnenkant van een keukenkastdeurtje heb gehangen.

Klaspint 06-04-2022

Prima koffie

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

We waren toe aan een nieuw apparaat en kwamen deze Philips tegen als Beste Koop.
We zijn zeer te reden. Mooi apparaat met lekkere koffie. Je hebt voldoende instellingen om je koffie helemaal naar je smaak te maken.

Krimpen 05-04-2022

Na 17 jaar Jura, is het wennen aan dit product

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Vooral het wekelijks moeten schoonspoelen van de zetgroep is lastig. We hebben moeite met het verwijderen van de zetgroep, kan alleen met veel kracht , zijn bang iets te forceren en daardoor beschadigen.
Het lampje van de koffiedikbak gaat branden als de bak nog lang niet vol is. Lijkt niet te resetten, ook als we legen als het apparaat aan staat.
We moeten ook wennen aan de tijd die het kost voordat er een kopje koffie klaar is.
De koffiebonen moeten tussentijds met de hand doorgeschoven worden naar de hoek, jammer.

y**s@g**l.com 02-04-2022

Prima automatische bonen koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Prima machine, zeker voor de prijs. Koffie smaakt heerlijk en onderhoud is prima te doen. Heb nog geen echte nadelen kunnen vinden en heb de machine nu al ruim 10 maanden. Wordt dagelijks veel gebruikt door meerdere mensen en bevalt ieder prima.
Wekelijks onderhoud is wel aan te raden on alles goed hygiënisch te houden, maar dat zal voor ieder apparaat gelden.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Makkelijk in onderhoud

Koffie leutje 29-03-2022

Fijne machine

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Ik ben erg blij met deze machine. Makkelijk in gebruik. Koffiebonen of gemalen koffie, maakt niet uit. Lekker snel bereid. Zelfs mijn kleindochter van 8 kan hem bedienen.

Moment voor jezelf 28-03-2022

Goed koffieapparaat

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Espresso of koffie zijn hoofdzaak in dit apparaat. Eenvoudig sterkte en hoeveelheid koffie per kopje in te stellen. Ontkalking na 5000 kopjes is pre. Geluid van waterpomp is te hard. Verder uitstekend apparaat.

Straat 22-03-2022

Steeds minder tevreden

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Hebben deze machine vanaf november 2021, dus nog geen half jaar. In het begin redelijk tevreden. Temperatuur was oké en de kopjes redelijk vol. Alhoewel dit vaak verschillend was. Twee dezelfde kopjes waarvan eentje halfvol. Nu echter alleen nog lauwe koffie. Het meeste water landt in de lekbak waardoor je alleen nog een bodempje in je kopje hebt en deze is ook op eens niet lekker. Hebben superveel spijt van deze aankoop

Mickiemick 22-03-2022

Series 2200 Volautomatische espressomachines

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Het gemak waarmee je heerlijke koffie zet.
Wel veel onderhoud, 1 maal per week zetgroep spoelen, 1 maal per maand koffieolieverwijderaartablet gebruiken...
Maar je krijgt dan ook een heerlijk bakje.

Alma filmproducties 18-03-2022

Mooie uitstraling, eenvoudige bediening

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Voldoet aan mijn verwachtingen van een volautomatische koffie machine.
Ik ben gewend aan dagelijks onderhoud van de machine maar is bij deze ook echt nodig.

hendrickx 15-03-2022

lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

goed en handig werkende koffie zetter.
dit toestel kan zelfs een kind van 6 jaar bedienen
lekkere warme koffie of lekker snel warm water voor je thee

Martin us 09-03-2022

MISKOOP

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Apparaat maakt veel te veel herrie; is erg traag en het ergste van alles: na ruim 3 maanden nog niet 1 lekker kopje koffie kunnen tappen.

Kortom: niet kopen !!!

Felixguzzi 21-02-2022

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Het is een heel fijne koffiemachine alleen zou het handiger zijn mocht de sterkte regeling uitgebreider zijn. Wat vreemd is bij mijn machine is wel dat bij het aan of uit zetten niet alleen de machine gespoeld wordt maar dat er ook nogal wat water onder in de opvangbak loopt.
Verder een top machine.

KOFFIEZOT 20-02-2022

LEKKERE KOFFIE

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

HEERLIJKE KOFFIE. VERS GEMALEN ZODAT HET OOK HEERLIJK RUIKT. WEL GOED DE INSTRUCTIES LEZEN MAAR NA EEN PAAR KEER GEBRUIKT GAAT HET VLOT.