Philips EP2220 zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2220 zwart op Kieskeurig.nl.

Essie13 16-12-2019

Fijn en handig espressoapparaat in het gebruik

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Nadat ik de handleiding had doorgenomen ben ik aan de slag gegaan met het apparaat. Het is even uitvinden waar alle knopjes en bakjes en filters geplaatst moeten worden, maar staat goed omschreven gelukkig. Hierna alle smaken wel gemaakt, espresso, latte machiato, ameticano. Allemaal heerlijk en het wijst voor zich.
Ik ben zeer tevreden over het apparaat. Het enige minpuntje is dat als je niet in de gaten hebt dat de bonen een eind op zijn je weleens een heel slap kopje koffie kan treffen.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel variatie
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Watertank vrij klein
  • Maakt veel lawaai

Wendyyyyyy 29-11-2019

Ik ben tevreden.

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Wat ik goed vind aan dit apparaat is dat er zowel bonen als gemalen koffie in kan, je kan instellen of hij grof of fijn maalt,helemaal instelbaar .
De aquaclean in het grote waterreservoir vind ik fijn tegen kalk.
Er is ook een heet water optie voor de thee!!
Hij is eenvoudig te bedienen en slaat de instellingen op.
Melkopschuimen gaat simpel en is makkelijk schoon te maken.
Hij maakt wat lawaai tijdens het maken van de bonen maar dat doen volgens mij alle boonmaalapparaten.
De koffie is erg lekker,dat ligt waarschijnlijk ook deels aan welke bonen je koopt.

• Grof/fijn malen instelbaar
  • Heet water functie
  • Bonen en gemalen koffie optie
  • Aquaclean tegen kalk

Minpunten

• Lawaaierig tijdens het malen

Sabrina S 18-12-2019

Heerlijke Profi koffie

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Ik heb net een kindje gekregen en daardoor heel veel kraambezoek om te ontvangen. het is nu heel makkelijk om mensen zelf hun eigen koffie te laten maken in het koffie apparaat zonder dat het voelt alsof ik een slechte gastvrouw ben. Iedereen vind het echt een ervaring om zelf offie te zetten die er erg professioneel uitziet. Het was geen probeelm om het apparaat zelf te installeren, dat ging echt in ene paar minuten. Wel neemt hij nu een groot deel van mijn keuken in beslag. dat is wel een beetje jammer. Iets kleiner was fijn geweest. De koffie wordt goed gemalen en de smaak van de koffie is goed, Het stoompijpje werkt ook heel goed. En de espresso kan je perfect afstellen. Ik ben fan!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Koffie
  • Melkopschuimer

Minpunten

• Groot