Philips EP2220 zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2220 zwart op Kieskeurig.nl.

Essie13 16-12-2019

Fijn en handig espressoapparaat in het gebruik

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Nadat ik de handleiding had doorgenomen ben ik aan de slag gegaan met het apparaat. Het is even uitvinden waar alle knopjes en bakjes en filters geplaatst moeten worden, maar staat goed omschreven gelukkig. Hierna alle smaken wel gemaakt, espresso, latte machiato, ameticano. Allemaal heerlijk en het wijst voor zich.
Ik ben zeer tevreden over het apparaat. Het enige minpuntje is dat als je niet in de gaten hebt dat de bonen een eind op zijn je weleens een heel slap kopje koffie kan treffen.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel variatie
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Watertank vrij klein
  • Maakt veel lawaai

DiTello 23-04-2019

Kwalitatief zeer goede espressomachine.

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Deze volautomatische espressomachine doet wat je van zo’n toestel verwacht. Met dit toestel zet je heerlijke versgemalen koffie om van te genieten. Dankzij aparte knoppen voor Espresso, koffie, koffiesterkte en het volume kan men in een handomdraai naar ieders smaak een koffietje zetten van een sterke espresso tot een grote tas koffie . Met de melkopschuimer kan men nog meer verschillende variaties maken zoals een latte macchiato of een cappuccino. Ook gemalen koffie is geen probleem, lepel koffie in het desbetreffende compartiment, 3 sec. op de koffiesterkte toets drukken en start. Ik vind ook dat de koffie lekker heet is. De machine is ook gemakkelijk te reinigen. Ze geeft aan wanneer het koffiebakje vol is, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ook als het water op is wordt dit aangegeven, na het bijvullen weer op start duwen en alles wordt terug hervat. Er is een aquafilter voorzien om het water zachter te maken en de koffie bijgevolg lekkerder. Qua design zal dit toestel niet misstaan dit in u keuken. Stijlvol afgewerkt, degelijke bouw.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Sabrina S 18-12-2019

Heerlijke Profi koffie

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Ik heb net een kindje gekregen en daardoor heel veel kraambezoek om te ontvangen. het is nu heel makkelijk om mensen zelf hun eigen koffie te laten maken in het koffie apparaat zonder dat het voelt alsof ik een slechte gastvrouw ben. Iedereen vind het echt een ervaring om zelf offie te zetten die er erg professioneel uitziet. Het was geen probeelm om het apparaat zelf te installeren, dat ging echt in ene paar minuten. Wel neemt hij nu een groot deel van mijn keuken in beslag. dat is wel een beetje jammer. Iets kleiner was fijn geweest. De koffie wordt goed gemalen en de smaak van de koffie is goed, Het stoompijpje werkt ook heel goed. En de espresso kan je perfect afstellen. Ik ben fan!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Koffie
  • Melkopschuimer

Minpunten

• Groot

E. Webbers 03-11-2019

Lekker, gemakkelijk en snel een kopje koffie

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Helaas had onze Saeco Intelia het begeven, op zoek naar een alternatief. We waren altijd zéér tevreden over onze Saeco.

Voor de prijs is dit een fantastisch alternatief. De zet en maalgroep maakt minder geluid dan de vorige en ja, koffie bonen malen dat hoor je nu eenmaal, dat kan niet zacht. Opwarmen gaat vlot en het zetten van een grote of kleine kop koffie gaat vlot. We waren bang dat het afvalbakje (te) klein was maar in de praktijk gaat dat prima en heb je er geen hinder van. Koffie is prima op temperatuur. Als we één 'min' puntje kunnen verzinnen is het instellen van jouw ideale hoeveelheid. We waren gewend aan een soort van 'memory' functie op de oude echter is dat bij deze niet mogelijk, althans, hebben wij nog niet kunnen ontdekken. Maar in de praktijk heb je hier ook geen hinder van dusver zéér tevreden over deze aankoop voor een redelijke prijs.

Cubertje 20-01-2020

Stijlvol apparaat

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Na installeren heerlijke koffie gezet. Als je eenmaal doorhebt hoe het apparaat werkt, is hij zeer eenvoudig te bedienen. Simpel schoon te maken na gebruik. Koffie is heet en de melkopschuimer werkt perfect, je hoeft niet te draaien met het kannetje. Het malen van de bonen is altijd een hoop herrie, dat is jammer. Voor de rest een uitstekende keus.

Van Den berghe 28-12-2019

Een geweldig product

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

De Philips espressomachine is een kwalitatief product die enorm heerlijke koffie bereid het is ook gemakkelijk en gebruiksvriendelijk echt een top aankoop zeker een aanrader voor koffieliefhebbers zowel met verse bonen als met gemalen koffie te gebruiken

Wendyyyyyy 29-11-2019

Ik ben tevreden.

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Wat ik goed vind aan dit apparaat is dat er zowel bonen als gemalen koffie in kan, je kan instellen of hij grof of fijn maalt,helemaal instelbaar .
De aquaclean in het grote waterreservoir vind ik fijn tegen kalk.
Er is ook een heet water optie voor de thee!!
Hij is eenvoudig te bedienen en slaat de instellingen op.
Melkopschuimen gaat simpel en is makkelijk schoon te maken.
Hij maakt wat lawaai tijdens het maken van de bonen maar dat doen volgens mij alle boonmaalapparaten.
De koffie is erg lekker,dat ligt waarschijnlijk ook deels aan welke bonen je koopt.

• Grof/fijn malen instelbaar
  • Heet water functie
  • Bonen en gemalen koffie optie
  • Aquaclean tegen kalk

Minpunten

• Lawaaierig tijdens het malen

Dielemans 01-10-2019

Koffie, koffie, lekker bakkie koffie.

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Een gemakkelijk te bedienen apparaat en gemakkelijk schoon te houden. Diverse mogelijkheden om je favoriete kop koffie te maken.

Nianh 08-09-2019

Na enige tijd werkt de melkopschuimer niet meer

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

In het begin werkte het apparaat perfect. We waren er heel blij mee. Heerlijke koffie en perfecte cappucino, maar opeens schuimt de melk niet meer op (we gebruiken nog steeds dezelfde melk). We hebben van alles geprobeerd, maar er komt een klein beetje schuim en verder warmt de melk alleen maar op. Heel erg jammer. Verder een prima apparaat.

Tommy2017 08-09-2019

Fijn en gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Sinds 1 week deze machine in gebruik. Ik gebruik koffiebonen. Gemalen koffie nog niet gebruikt.
Ik vind het een zeer gebruiksvriendelijke machine met een mooie uitstraling.
De koffie sterkte en of je een klein of groot kopje wilt kun je zelf instellen. Dit blijft dan in het "geheugen" staan en dit kun je later als dat nodig is weer simpel wijzigen. Gebruikt wel meer water doordat het apparaat steeds spoelt voor gebruik.
Ik kan niet anders zeggen dan dat er lekkere koffie gezet wordt met de goede temperatuur. En lekker door de vers gemalen bonen.
Nu alleen nog uitproberen welke bonen het lekkerste zijn. (Luxe probleem)
Zet eenheid is makkelijk te reinigen. Kortom ben er heel blij mee en hoop er lang van te genieten.
Hiervoor had ik een cupjes apparaat. Ook lekkere koffie maar toch wel prijzig die cupjes in verhouding tot koffiebonen.
Maar vers gemalen bonen zijn toch het lekkerste!

GertJanM7 30-07-2019

Simpel maar perfecte koffie machine. Heerlijke, hete koffie.

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Simpel maar perfecte koffie machine. Heerlijke, hete koffie.
Snel te installeren en zeer gebruiksvriendelijke. Nadeel is dat deze na 30 zichzelf uitschakelt. Dit heeft met de EU wetgeving te maken.

Theodorus01 19-07-2019

Prima apparaat voor een heel redelijke prijs

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Heerlijke koffie en espresso alleen in de gebruiksaanwijzing kan ik de figuren die in de tekst gegeven worden niet vinden, zoals bij zetgroep invetten figuur 31?

Luc007 26-05-2019

Een product met goede eigenschappen

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Je heb s’morgens snel een heerlijk kopje koffie en met de verse koffiebonen is het heerlijk genieten , het is een machiene met een grote waterreservoir en heeft ook een moole touchdesing

bruil 21-05-2019

fantastiche espresso/koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

ik heb de philips espresso/koffiemachine nu een tijdje mogen testen, en ik . moet eerlijk zeggen zou niet anders meer willen
in tegenstelling met andere machines , krijg je elke keer heerlijk vers gezette koffie per kop, en de espresso is ook niet te versmaden .Smorgens snel voor je naar je werk gaat een kopje zetten zonder dat je een hele kan moet zetten of koffie verspilt, het apparaat dosseert nauwkeurig ,dus is ook nog zuinig in hgebruik
vrienden en familie die bij ons over de vloer komen zijn erg te spreken over de kwaliteit van het product en enkelen overwegen zelfs om een deze aan te schaffen de machine is snel en de koffie /espresso heeft de goede temperatuur
minpunten heb ik niet kunnen ontdekken
ook kun je de hoeveelheid per keer zelf aanpassen.
met het hete water kun je zelfs een kop theezetten.
de melkopschuimer is een echte uitkomst.

kortom een apparaat ,wat ik iedereen zou aanbevelen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rianne 21-05-2019

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Top dat je zelf de sterkte in kan stellen. Ik was geen fan van de bijgeleverde Douwe Egberts bonen, maar je kan natuurlijk alle bonen erin gebruiken. Ook het schoonmaken gaat erg makkelijk. Ik ben fan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Keppens 19-05-2019

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

De espressomachine die ik getest heb heeft een aantrekkelijk desain en je kan er een heerlijk kopje koffie mee zetten , het is gepast voor familie of vrienden bezoek voor een snelle kop koffie met een mooi laagje schuim en een heerlijke smaak , de machine heeft een grote waterreservoir dat een groot pluspunt is , deze machine is een aanrader voor ieder gezin. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Carl 17-05-2019

Heerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Als je weinig tijd heb 's morgens en toch nood aan een heerlijke kop koffie dan is dit toestel echt wel je vriend. Geen geknoei met gemalen koffie, nee gewoon een druk op de knop en het toestel bereidt je een kopje lekkere koffie.
De geur van vers gemalen koffie in de morgen is trouwens een leuk extraatje.

Het toestel beschikt over voldoende opties voor zij die liever een sterkere koffie willen of indien de inhoud van je tas groter is dan normaal. Allemaal zeer eenvoudig ingesteld. Wil je liever een espresso, geen probleem. Echt wel een alleskunner.

Een extra troef is ook het luikje waarbij je gemalen koffie kan gebruiken. Echt wel handig indien je eens een decafeïné wil nuttigen.

Het toestel is nu twee weken in gebruik en z'n gebruik al helemaal ingeburgerd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chantal 14-05-2019

Fijn en makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Fijn handzaam apparaat. Mooi design. Hanidg in gebruik. Makkelijk in onderhoud. Goede koffie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

valentin 14-05-2019

Heerlijke koffie in een handomdraai.

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Toestel is zeer makkelijk in gebruik en levert heerlijke koffie. Prijs kwaliteit zeer tevreden tot heden. Zoals alle expresso automaten is ook dit apparaat niet geruisloos maar het geluidsniveau is zeker aanvaardbaar. De koffie vertoond een heerlijke crème en geeft goed aroma. Het instellen en aanpassen van de sterkte, waterhoeveelheid enz... is kinderspel. Gewoon een heerlijk toestel voor een heerlijke tas koffie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

M van Keulen 03-05-2019

Goed apparaat voor een vriendelijke prijs

Geschreven voor: Philips EP2220 zwart

Voor de prijs kwaliteit zou ik het aanraden.
Heerlijke cappuccino [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]