Siemens TE658209RW zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE658209RW zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

R Willemsen 19-11-2022

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] tot nu toe bevalt deze volautomaat prima. Echter wanneer de machine is uitgeschakeld en dus het mooie display is verdwenen verandert de machine in een lelijk zwart ding dat lijkt of het defect is. Erg jammer dat er, voor die 900 euro, niet een sfeervolle tijdsaanduiding of een ander subtiele led verlichting af kan, een verlicht knopje of zoiets dergelijks. Maar de koffie smaakt er niet minder om. Ook het schoonmaken is weinig werk en het spoelen van het melksysteem is eenvoudig en goed

p**f@g**l.com 04-11-2022

drukgroep moeilijk reinigen

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

Wij zijn erg tevreden over de koffie die dit apparaat zet. Maar..........elke week de drukgroep schoonmaken is een crime. Overal zit koffieprut. Maar dan ook echt overal. Andere bonen geprobeerd, want er werd gezegd dat de bonen te vet waren. Dat blijkt dus niet het geval te zijn want de drukgroep zit nog steeds vol. Als je denkt dat het schoon is en je tikt er zachtjes tegenaan valt er toch weer wat prut uit. Dit vinden wij jammer want voor de rest zijn we erg tevreden over de machine.

Pluspunten

• lekkere koffie, latte, etc
  • weinig geluid

Minpunten

• drukgroep moeilijk te reinigen

Anoniem 25-09-2022

Goede keuze

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze machine aangeschaft geruime tijd geleden. Hij heeft heel veel mogelijkheden en is eenvoudig te bedienen de overstap naar een andere keuze is echt eheel eenvoudig

Anoniem 09-09-2022

Uitstekende koffie

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine werkt eenvoudig en zet prima koffie, ook goed heet , cappuccino kan wat warmer, warme melk is de temp van de melk niet in te stellen

EQ6 S800... Mooi! 18-06-2022

Siemens EQ6, voor koffie zonder stress!

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze compacte koffieautomaat zet heerlijke koffie in een handomdraai, is geluidsarm en is een sieraad in elke keuken. Zeer makkelijk in het weinige onderhoud dat nog nodig is. Hij maakt meerdere maten espresso, koffie, cappuccino, macchiato en nog veel meer soorten koffie, in een handomdraai. Héél makkelijk vinden wij de persoonlijke instellingen. Mijn partner houdt van een milde kop koffie terwijl ik liever een robuustere kop heb, dat is een kwestie van één druk op de knop. Wij gaan hier zeker nog jaren plezier aan beleven.

Anoniem 16-06-2022

Smaakvolle koffiezetapparaat

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer geweldig. Smaakvolle koffie en vele andere keuzes. Gemakkelijk in de bediening en onderhoud.

J. de Groot 25-02-2022

Top volautomaat EQ6 Plus s800

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds enige tijd een volautomatisch koffiezetapparaat in gebruik, hiervoor een Moccamaster snelfilter. De keuze was omdat ik betere koffie wilde met bonen maling. Met de EQ6 Plus S800 maak je goede koffie zoals koffie hoort, let wel dat de malingsgraad goed staat met soort boon. Machine is zeer gemakkelijk in gebruik en start heel snel op, heerlijk voor in de ochtend als je snel koffie wilt ;)
Ook het reinigen is een fluitje van een cent ook het reinigen na het gebruik van melk bijv. van een cappuccino.
Kortom…… een zeer goede volautomaat voor wie van lekkere koffie houd

Suzan 13-02-2022

Lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat, helaas maakt hij wel wat meer geluid vergeleken met mijn vorige Siemens. Maar de koffie is overheerlijk

Art Livin 11-02-2022

Goede koffieproducten en zeer behulpzame display

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

Naast de verschillende goede producten die de volautomaat bereidt is het display zeer behulpzaam, niet alleen voor de keuze van het koffieproduct, maar ook voor het uitvoeren van de onderhoudsactiviteiten!

EQ.6 plus s800, 05-02-2022

Skechte kwaliteit voor een aanschafprijs ad. €850

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat al twee keer ter reparatie aangeboden. Steeds na enkele maanden zelfde problemen, binnenkant helemaal vol met gemalen koffie, slechte melkschuim, steeds maar weer melding om schoon te maken, zetgroep regelmatig vast, We maken twee keer per week schoo, desondanks steeds bovengenoemde klachten. Ik meld de machine nog één keer ter reparatie aan, afhankelijk van resultaat overwegen we voor ander merk

Jolanda van Haften 27-12-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

Wij zijn tot nu toe zeer tevreden over onze nieuwe espressomachine. Heel makkelijk in gebruik. Zet heerlijke koffie en alle andere varianten die ook met 1 druk op de knop gemaakt worden. De Beker van de melk staat wel een aantal dagen in de koelkast en dat gaat prima. Dus al met al tevreden over dit apparaat

Rianne 24-11-2021

Espresso volautomaat

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog geen dag spijt gehad van de aankoop van dit apparaat.

Erik 28-10-2021

Zeer Goed

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede Espresso machine voldoet aan alle verwachingen.

c**s@g**l.com 26-10-2021

genieten van je warme drankje

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

wij maken alles met dit apparaat de waterkoker is de deur uit 1 machiene staat er weer maken van koffie tot warme chocomelk tot warmen melk thee mee we kunnen niet meer zonder echt een aanrader

Pluspunten

• je hebt geen ander apparaat meer nodig
  • is heerlijk koffie
  • en stuk goedkoper zij wij uit

Remo 18-10-2021

Mooi apparaat en vele mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine nu een paar weken in gebruik. Hiervoor 5 jaar lang een machine gehad van een ander merk, nu toch toe aan wat meer luxe en opties.

Ik ben erg blij met het uiterlijk van de machine, bonen reservoir is riant en de trechter werkt goed.

Het melk systeem is makkelijk in gebruik, al had de cappuccino wel iets warmer mogen zijn. De temperatuur van koffie wel dik in orde!

De machine heeft vele opties om jouw favoriete koffie helemaal naar wens af te stellen qua temperatuur, sterkte en kopgrootte.

De machine geeft nu wel al een melding dat de machine gereinigd moet worden (200 kopjes koffie gezet) terwijl de water hardheid hier op het laagste niveau staat (Almere heeft heel zacht water).

XXXX 01-08-2021

Perfect

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg geluidsstil als ik andere bonenapparaten hoor. Tempratuur van koffie met melk is juist. Door de verschillende koffiesterktes en keuzes voor ieder wat wils. Waterresevoir mag van mij wat groter.

j**0@g**l.com 29-07-2021

Niet tevreden over deze Siemens koffiemachine EQ 6 plus s800

Sinds 8 maanden in het bezit van deze Siemens koffiemachine EQ.6 plus s 800
Prima koffiemachine alleen één nadeel.!!
Machine moet vaak (1x per week ) ontkalkt worden.!!
Ik lees alleen lovende woorden over deze machine…..
Ik vraag mij af of ik de enigste ben met deze klacht van vaak ontkalken

Richard 28-07-2021

Lekker koffie

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat werkt prima naar behoren. Alleen maakt hij wel veel meer lawaai dan onze vorige EQ8 900 serie.

René Boogers 27-07-2021

Alle wensen vervuld!

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zocht geen espressomachine, maar eerder een koffiemachine die aansloot bij mijn beleving van koffie. En dat betekent dat ik vaak zin heb in een lekker mok koffie van vers gemalen bonen, maar soms een espresso of een flat white ook kan waarderen. Deze Siemens maakt het allemaal mogelijk. Alle mogelijke variaties zijn heel simpel in te stellen. De machine is heel stil bij het malen en makkelijk in het onderhoud. De melktoevoer via een apart slangetje uit een reservoir buiten de machine vind ik ook een pluspunt en erg hygienisch. Kortom een topaanschaf die mijn koffiebeleving alleen maar rijker heeft gemaakt!

TE658209RW 23-07-2021

Heerlijke Koffie

Geschreven voor: Siemens TE658209RW zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat die z'n geld dubbel en dik waard is!
Bedieningsgemak in alle opzichten.
Als je eenmaal koffie hebt gezet met dit apparaat dan wil je niets anders meer.