Siemens TE658209RW - Reviews

• Best Reviewed 3 keer jun 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 222 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE658209RW op Kieskeurig.nl.

Smeets 10-05-2021

Siemens EQ6 S800

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Een heel uitgebreide koffiemachine. Alles is persoonlijk in te stellen van hoeveelheid koffie per kop en per soort. Er is bovendien ook nog de mogelijkheid om 2 favorieten in te stellen, zodat na instelling met 1 druk op de knop je ideale koffie gezet wordt. Het reinigen van het apparaat gaat ook volledig automatisch. Het gebruik van de waterfilters zorgt er voor dat aroma's van de vers gebrande koffiebonen nog meer tot zijn recht komen. De maling van de koffiebonen is ook naar persoonlijke smaak in te stellen. Maar wat voor mij heel erg belangrijk was is dat de temperatuur van de koffie in te stellen is.

Pluspunten

• de hoeveelheid soorten koffie die te maken zijn
  • gebruik van zowel koffiebonen als gemalen koffie
  • koffie temperatuur die instelbaar is
  • de maling van de bonen die is in te stellen
  • gebruik van extra waterfilter voor de smaak

Cuno 11-01-2021

Heerlijk genieten

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Wij zijn begonnen met een Rancilo piston machine waarna de Saeco incanto, toen zijn we over gestapt op Siemens deze heeft net als de voorgangers 40K kopjes koffie gezet heerlijk, toen de laatste Siemens overleed hebben we de Philips 2200 gekocht maar deze machine kon niet op tegen de betere machines en binnen het half jaar hebben we deze weer verkocht en zijn uiteindelijk na goed onderzoek uitgekomen op de Siemens EQ6 Plus S800, en wat een machine is dit. Ik zelf dronk nooit met melk maar mijn vrouw drinkt graag en Latte of cappuccino. Ik had mijn bedenkingen bij een koffiemachine die ook met melk werkt maar ik moet zeggen ik ben helemaal om, zelfs ik drink nu af en toe een espresso macchiato en het is heerlijk voor de afwisseling. Wat heeft ons doen kiezen voor deze net iets duurdere Siemens EQ6. ten eerste de hogere pompdruk en het betere leidingwerk, tevens kan deze machine probleemloos 2 cappuccino's op het zelfde moment zetten en dit is wel zo makkelijk als er vrienden zijn die de machine ook eens willen proberen. Het scherm is goed en duidelijk, de bediening is makkelijk en een kind kan de was doen. ook het schoonmaken van de machine is niet veel werk en je kan merken dat de ontwerpers hier rekening me gehouden hebben, dit merk je doordat er geen scherpe of uitstekende delen zijn en je kan de uitlekbak makkelijk met een doekje na doen zonder tussen richeltjes te hoeven prutsen. ook de zet-unit is eenvoudig schoonmaken goed afspoelen en weer laten uitlekken. de schoonmaak programma's zijn tevens makkelijk ook voor het naspoelen van de melkresten in het systeem. Ik denk na een aantal vol-automaten dat wij best al enige ervaring met dit soort machines hebben en werkelijk ik vindt het een top machine, het best veel geld voor een koffiemachine maar deze is het zeker waard. Een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Geweldig design
  • 2 cappuccino's op het zelfde moment
  • kinderlijk eenvoudige bediening

Minpunten

• waterreservoir is lang, soms lastig met vullen

Fonbeat 29-12-2020

Top Koffie

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

De beoordelingen op internet zijn juist. Geweldig apparaat wat heel gebruiksvriendelijk is. Me mijn instelling krijg ik precies de koffie die ik wil. Geweldig dus. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Groot water resevoir.
  • De EQ6 plus 800 neemt weinig ruimte in

Fam.Balduk 24-11-2020

Heerlijke koffie varianten en makkelijke bediening.

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Automatische reiniging, instelbare koffiesterkte + temperatuur, mooi design en het prettige geluidsniveau.

• Geluidsnieau
  • Instelbare koffiesterkte+ temperatuur

Monique 25-05-2020

Mooie display ziet er luxe uit.

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Een fijn heel makkelijk te bedienen koffiemachine.
Ook zonder veel lawaai maalt hij de bonen. Er is veel keuze aan koffie mogelijkheden.
Echt een goede keuze met heerlijke koffie !

Pluspunten

• Mooi strak apparaat
  • Maakt weinig lawaai

Henk 23-12-2019

Even wennen, even zoeken en dan heb je goede koffie

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Ons vorige Siemens (EQ3) espressoapparaat begaf het na 20.000 kopjes. Die beviel en dus een opgeschaalde versie aangeschaft. Was even wennen qua instellingen, maar ook qua snelheid (ietwat traag) en we zijn ook met de bonen opnieuw aan het experimenteren geslagen om de juiste smaak, aroma en sterkte espresso en cappuccino te vinden, maar zijn daarin geslaagd en genieten nu van de koffie (alle variaties) en het zicht op een mooi apparaat in de keuken.

Pluspunten

• goede koffie (alle soorten)
  • mooi ontwerp
  • solide apparaat

Minpunten

• ietwat traag
  • malen maakt veel herrie

Borrie 22-12-2019

Top bakkie koffie!

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Mooi design, stil en snel. Heerlijke koffie op eigen smaak aan te passen in sterkte. Echt een aanrader!

• Snel
  • Handig in gebruik

XXXX 01-08-2021

Perfect

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg geluidsstil als ik andere bonenapparaten hoor. Tempratuur van koffie met melk is juist. Door de verschillende koffiesterktes en keuzes voor ieder wat wils. Waterresevoir mag van mij wat groter.

j**0@g**l.com 29-07-2021

Niet tevreden over deze Siemens koffiemachine EQ 6 plus s800

Sinds 8 maanden in het bezit van deze Siemens koffiemachine EQ.6 plus s 800
Prima koffiemachine alleen één nadeel.!!
Machine moet vaak (1x per week ) ontkalkt worden.!!
Ik lees alleen lovende woorden over deze machine…..
Ik vraag mij af of ik de enigste ben met deze klacht van vaak ontkalken

Richard 28-07-2021

Lekker koffie

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat werkt prima naar behoren. Alleen maakt hij wel veel meer lawaai dan onze vorige EQ8 900 serie.

René Boogers 27-07-2021

Alle wensen vervuld!

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zocht geen espressomachine, maar eerder een koffiemachine die aansloot bij mijn beleving van koffie. En dat betekent dat ik vaak zin heb in een lekker mok koffie van vers gemalen bonen, maar soms een espresso of een flat white ook kan waarderen. Deze Siemens maakt het allemaal mogelijk. Alle mogelijke variaties zijn heel simpel in te stellen. De machine is heel stil bij het malen en makkelijk in het onderhoud. De melktoevoer via een apart slangetje uit een reservoir buiten de machine vind ik ook een pluspunt en erg hygienisch. Kortom een topaanschaf die mijn koffiebeleving alleen maar rijker heeft gemaakt!

TE658209RW 23-07-2021

Heerlijke Koffie

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat die z'n geld dubbel en dik waard is!
Bedieningsgemak in alle opzichten.
Als je eenmaal koffie hebt gezet met dit apparaat dan wil je niets anders meer.

Steven 11-07-2021

Heerlijke koffie!

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Apparaat ziet er netjes uit. Erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk menu. Betere opgeschuimde melk door hoge bar. Verder makkelijk schoon te maken!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Overzichtelijk menu
  • Gebruiksvriendelijk
  • Strak design
  • Ruime keuze aan verschillende koffie

Top koffieapparaat 04-07-2021

Super

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Van nespresso koffieapparaat naar SIMENS koffieapparaat, goede keus. Heel erg blij mee. Top koffieapparaat

Paul Klaassen (Cafe Genestho) 03-07-2021

Super gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Een geweldig apparaat, erg gebruiksvriendelijk. En overheerlijke koffies.
Een echte aanrader, zowel voor thuis als bedrijfsmatig (Kantoor, café enz..)

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • makkelijk in onderhoud
  • goede kwaliteit producten die er uit komen

Jan-Willem 29-06-2021

Beter is er niet!

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Eenvoudige installatie en bediening, heel veel opties in het op smaak brengen van de verschillende dranken. Zorg voor goeie koffie, 100% Arabica en "Crema"!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Reinigen
  • Opties

M van t Oever 28-06-2021

Siemens EQ6 Plus s 800

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Zeer makkelijk te bedienen , reinigen is makkelijk mijn andere Siemens was 10 jaar oud een was aan vervangen toe dit had ik ieder moeten vervangen want de koffie is echt lekker + vele meer keus top apparaat

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Reinigen makkelijk

Karin 26-06-2021

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Wij hebben dit apparaat net in ons bezit. Echt een super mooie machine met alle luxe die ik graag wilde. Alle verschillende soorten koffie kan je maken super gewoon.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Mooie uitstraling
  • Heerlijke koffie

Berlo 24-06-2021

Koffie espessomachine met ontelbare mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Maakt weinig geluid tijdens het produceren van een drankje.vele diversiteiten wat betreft soort,sterkte en hoeveelheid. Met melkopschuimer die echt n mooi schuimlaagje geeft.

Pluspunten

• Vele soorten, sterktes en hoeveelheid
  • Goede melkopschuimer
  • Automatische reiniging/spoeling na gebruik

Larssander 10-06-2021

Mooi compact van design,groot in smaak

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Zoals de titel al zegt, compact van design,groot van smaak,want zo smaakt de koffie zoals die bedoeld moet zijn.
Na jarenlang een normale koffiezetapparaat te hebben gebruikt,ben ik sinds een week in het bezit van deze prachtige bonen apparaat. Ik wist niet wat ik proefde en wat ik jarenlang eigenlijk gemist heb. Ook de keuzes die in het menu staan van espresso tot latte macchiato. Dit is echt een prachtprodukt.
Qua geluid wat het apparaat maakt bij het malen van de bonen,kun je wel in het niet zetten,je hoort het wel,maar dat is niet hard en storend.

Tja wat moet ik nog meer zeggen,ik denk niet teveel,want dan verklap ik te veel.
Het is dubbel en dwars je geld waard als je echt van lekkere koffie houd.

Pluspunten

• Veel soorten smaken waar je uit kan kiezen
  • Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk in onderhoud
  • Goede hete koffie
  • Vrij stil apparaat