Siemens EQ.6 plus rvs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 76 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.6 plus rvs op Kieskeurig.nl.

9,1

H. v. Loon 27-05-2021

Sierraad voor de keuken en top genieten van alle keuzes

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

Ik was op zoek naar een volautomatisch koffiemachine die perfecte cappuccino maakte met schuim waar een suikerklontje op bleef liggen en er ook nog mooi uit ziet. In alle opzichten een perfecte aankoop.

Pluspunten

• Digitaal display met favorieten snelkeuzen
  • Volautomatisch en mooi design
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Tot nu toe geen

Don 17-07-2020

Heerlijke hete, naar ieders smaak, koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

Na even zoeken en reviews lezen kochten wij dit topapparaat. De koffie die je hiermee zet is DE ultieme koffie. De smaak is zo in te stellen dat het kopje koffie precies is zoals de drinker dit wenst. Zelfs bezit dit apparaat een apart bakje voor bijvoorbeeld cafeïne vrije koffie. Dit biedt de mogelijkheid om een hele kamer vol visite te voorzien van de heerlijke bonen koffie en daarnaast een kopje cafeïne vrije koffie te serveren. Het schoonmaken is ook vrij simpel en het slangetje voor de melk werkt hygiënisch. Wij hebben de versie met een verlichte achtergrond, Dit zorgt voor een professionele uitstraling. Kortom het is een behoorlijke uitgave, maar dan zet je wel een professioneel waardig kopje koffie neer. Een barista zou er trots op zijn!

Pluspunten

• hete koffie
  • van sterk, minder sterk tot mild
  • test om waterhardheid te testen
  • keuze uit grote mok of klein
  • geeft aan wanneer je moet ontkalken

e**s@g**l.com 30-07-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

De Siemens EQ6 Plus extra klasse espresso machine bevalt heel goed. Het zet onder andere heerlijke koffie, espresso en cappuccino in verschillende sterktes en goed heet. Het apparaat is eenvoudig te bedienen en gemakkelijk schoon te maken . Kortom, zeker een aanrader.

Pluspunten

• vele variaties lekkere koffie, goed heet
  • eenvoudig te bedienen
  • gemakkelijk te reinigen melkopschuimer

Minpunten

• lekbak snel vol

Geert 30-07-2021

Koffie prof.

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top koffie apparaat, makelijk te bedienen, veel mogelijkheden, geruisloos, echt een koffiezetapparaat voor de professional en koffie liefhebber.

Reina Br. 21-07-2021

Perfecte Koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koffie is heerlijk en als je de melkvariant neemt heb je ook nog een heerlijke schuimkraag.
Vele variaties in koffie en je kan ook thee tappen. Plus niet te vergeten een kanfunctie. Ik heb de hele dag door een lekker bakkie koffie.

g**s@g**l.com 09-07-2021

Top product

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

Perfecte koffie, uitgebreide keuze en makelijk te bedienen. Apparaat is geruisloos. Makelijk te instaleren , website voor registratie mag iets duidelijker, daarom een 9. Moet altijd ruimte voor verbetering zijn alleen op deze koffiezetter geloof ik niet dat dit nog kan.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Makelijk te bedienen
  • Lekkere koffie
  • Grote variatie aan koffie mogelijk
  • Makelijk 1e in gebruik instructie

Minpunten

• Website registratie

Koffieleut69 29-06-2021

Geweldige koffieautomaat

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

Een geweldig koffieautomaat,wat de titel ook is.Ik heb iedereen zijn advies in de wind geslagen en eerst een andere merk koffieautomaat genomen(omdat ie goedkoper was)Na een paar dagen was ik die koffieautomaat al goed zat het werkte niet naar behoren……. Machine retour gestuurd en na een tijdje gekeken en vergeleken met de verschillende Siemens EQ app hebben we uiteindelijk de EQ6plus extraklasse genomen.Echt alle koffie’s die je maar kan bedenken staan er op,ook alleen warme melk kan je kiezen….Na het eerste bakkie waren we verkocht,dit was het:de perfecte koffie/ cappuccino/ latte machiatto met een mooie stevige schuimkraag. Weet nu wel,deze machine blijft komt geen ander merk meer.Afgelopen zaterdag een bbq gehad en na de bbq iedereen heerlijk een koppie eigen koffiekeuze gegeven.
Ik wens ieder zo’n app toe die van een lekker bakkie houd. (zijn wel prijzig,maar je hebt wel wat)
Veel koffieleutplezier groet RB

Pluspunten

• Vele koffiekeuzes
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Geen kunnen vinden

Eileen 10-06-2021

Super lekker en eenvoudig een kopje koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

Door het gemak vd display vooraan de koffie machine, duidelijk wat je gekozen hebt, en goed aan te passen in ml en koffie sterkte. Ook vanuit de rolstoel een gebruikersvriendelijk kopje koffie zetten!
Zetgroep makkelijk te verwijderen en te reinigen.
Boekje erbij geleverd, duidelijk en overzichtelijk.

Pluspunten

• Hete koffie
  • Zeer veel keuze
  • Eigen voorkeuren in te stellen
  • Display aan de voorzijde
  • Makkelijk te verwijderen water reservoir

Minpunten

• Best duur apparaat

Robert66 24-05-2021

Siemens koffie machine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

Wij hebben deze gekocht tvv van een ouder model van Siemens.
Alle mogelijkheden die wij wensen zitten hierop, instellen was eenvoudig en de koffie / cappuccino / melkschuim subliem!

Pluspunten

• Super koffie en melkspecialiteiten
  • Zeer degelijk
  • Handig melkreservoir
  • Duidelijke instructies voor installatie en gebruik

Stroombergen 19-05-2021

Duidelijk

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

Mooi , duidelijk apparaat.
Erg makkelijk te bedienen en héérlijke koffie.
Met 1 druk op de knop een heerlijke kop koffie

Pluspunten

• Duidelijjk
  • Makkelijk
  • Mooi apparaat
  • Niet te groot

Minpunten

• Waterreservoir zou iets groter mogen

EQ-6 Plus 10-05-2021

Siemens Fully Automatic Espresso Mchine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

De Siemens EQ-6 Plus (Fully Automated Espresso Machine) is Snel, Makkelijk en een All-In-One product!

Ruud 17-04-2021

Perfect

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ten opzichte van de vorige versie verder verbeterd.

hvs 29-01-2021

Goed apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

Goed apparaat, stil en lekkere koffie, cappuccino, espresso enz..
Het is eenvoudig te bedienen, dus veel gebruikersgemak, en daarna kunt u genieten van een heerlijke verse kop met warme koffie zoals het hoort..

Pluspunten

• stil
  • warme koffie
  • goed naar smaak te regelen

I-Know 27-01-2021

Gewoon Siemens met een smaakje!

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

Soms kun je maanden uitkijken naar iets wat je heel graag wil hebben, ook in mijn geval waren onze ogen gevallen op deze ongelooflijk mooie machine van Siemens. Zeer mooie kwaliteit veel RVS in deze 'extraKLASSE' en tevens ledverlichting wat het geheel nog veel fraaier maakt. Er zijn een klein dingentje die ik graag anders zou hebben gezien. namelijk het omvouwen van RVS bij de twee hoeken van de wateruitloop daar zit iets ruimte wat toch jammer is omdat de rest wel zo perfect is afgewerkt.
De smaak is hier zeker niet minder om want die is perfect en heerlijk heet van temperatuur!
Lekker veel keuzes en het wekelijkse onderhoud is eigenlijk en soort van dank voor het goede presteren van deze machine ;-)
Toch zit mij iets dwars: Er is voor ons het welbekend waterfilter bijgeleverd plus antikalk en schoonmaak pil voor de maler. De Brita Intenza Waterfilter past echter niet goed in het waterreservoir. Het installatie en principe is voor ons meer dan duidelijk, maar het is maar net aan dat deze in de aanvoerbus van de waterfilter past. Ik schat 1 t/m 1.5 mm en dat is kenbaar te weinig voor een goede grip omdat bij het fluctueren van het waterniveau het waterfilter los laat en gaat dobberen in het waterreservoir. Heb een nieuwe set filters gekocht (TZ70003), maar ook die blijft heleaas niet goed vast zitten. Heb daarom contact opgenomen met de klantenservice van Siemens. En om een heel lang verhaal beknopt te houden. Ze konden mij niet helpen en wist het ook niet. Kon wel heel mijn machine opsturen voor reparatie voor alleen een waterreservoir lijk mij dit een tikkeltje overdreven! Even Googlen en ik kom filmjes tegen en forums waarin precies hetzelfde probleem wordt aangegeven. Het lijk mij dus onwaarschijnlijk dat dit bij Siemens niet bekend is??!

Jammer, omdat ik toch wel een grote fan ben van dit merk, heb zowat alles van Siemens omdat deze mij ook nooit in de steek heeft gelaten tot aan vandaag helaas, en dat voelt niet goed. Ben oprecht wel teleurgesteld. Want ik ben best wel technisch en wil automatisch het beste uit mijn product halen. Nu zit ik met een dobberende waterfilter dit doet heel erg goedkoop aan. En ik denk dat in de top van Siemens men dit echt niet wil. Ik hoop dat ook voor een gepaste oplossing.
Daarom een 6, ik hoop dat Siemens contact met mij opneemt voor een goede oplossing.

• Smaak
  • Veel keuzes
  • Hete koffie
  • Duurzaam

Minpunten

• Service / aftersales

Anoniem 20-01-2021

Ik hou van koffie!!!

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als je espresso apparaat je teleurstelt en/of in de steek laat en de koffie steeds minder lekker is, of als dat t apparaat kuren begint te vertonen en al na 2½ jaar moet worden vervangen, dan wordt het tijd voor Siemens!
Wij hebben gekozen voor de Siemens espresso volautomaat eq.6 plus extraklasse rvs te657f03de en dat blijkt een verdomd goeie keuze te zijn geweest. Allereerst straalt de kwaliteit van het apparaat zelf er na te zijn uitgepakt direct van af door materiaalgebruik en design, een eyecatcher in de keuken. Vervolgens is de installatie en ingebruikname een fluitje van een cent en t word je wel heel gemakkelijk gemaakt met de display en de keuze-toetsen. Het reinigen gebeurt automatisch en een kind kan de was doen. Dit alles gebeurt fluisterstil.
Maar waar t om gaat: de koffie ► een genot en goed warm om niet te zeggen heet! En dat voor alle varianten. Chapeau en zeer zeker zijn geld waard!
Bedankt Siemens dat ik een koffieliefhebber blijf!

Dekker 19-01-2021

eenvoudige bediening en een geweldig resultaat

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

Na lang zoeken het juiste apparaat gevonden, eenvoudige bediening, weinig lawaai en heel veel keuze mogelijkheden. Nu een bakkie zoals je op dat moment wenst en dan in eigen keuken.

Marja Londerman 17-01-2021

Heerlijk apperaat

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

De oude Siemens volautomatische espressomachine was na vele jaren trouwe dienst helaas kapot, toen tot volle tevredenheid het zelfde Q nummer gekocht, omdat de vorige uitstekend was bevallen.

Pluspunten

• werkt perfect
  • heerlijke espresso

Anoniem 16-01-2021

Echt iets extra’s

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben de TE657F03DE nu exact een week in gebruik. En wat zijn wij er blij mee. Het is onze eerste volautomatische espressomachine. Wij hebben na veel onderzoek heel bewust voor een Siemens gekozen. Stille gebruiksvriendelijke machines met een zeer goede kwaliteit koffieproducten. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor de EQ6 extraklasse in plaats van de EQ9 serie. Dit omdat wij het melkschuimsysteem praktischer en hygiënischer vinden. Wij zijn euforisch over onze eerste ervaringen. Uitgebreid de diverse koffiespecialiteiten uitgeprobeerd en stuk voor stuk uitstekende resultaten. De standaardwaarden zijn vrijwel perfect. Wij missen de ontbrekende baristamodus totaal niet. Het appraat is een absolute blikvanger in onze keuken. Bijzonder gebruiksvriendelijke bediening en een logisch instellingenmenu. Uit onze research kwam structureel de opmerking omtrent het kleine waterreservoir en lekbakje naar voren. Onze ervaring is dat dit niet echt het probleem is. De machine beschikt over automatische reinigingsprogramma's. Hierdoor verbruikt het apparaat verhoudingsgewijs wat meer water. Inderdaad resulterend in het vaker moeten legen van de lekbak en het bijvullen van het waterreservoir. Daarvoor krijg je echter wel een constante kwaliteit aan erg lekkere producten. Erg leuk om met de verschillende koffieboonsoorten en blends te experimenteren. Door de constante kwaliteit van de koffieproducten die het apparaat levert, proef je uitstekend de nuances en het onderlinge verschil in smaak. De machine is erg eenvoudig te reinigen. Wij maken de lekbak dagelijks even schoon. De zetgroep spoelen wij om de dag even af. Ondanks dat wij voor onze begrippen relatief veel koffie drinken. Is het apparaat nauwelijks vervuilt. Vandaag voor de eerste keer ook het melkschuimsysteem handmatig schoongemaakt. Net zoals alle andere onderhoudshandelingen een fluitje van een cent. Wij kunnen de EQ6 Extraklasse absoluut aan iedereen aanraden. Siemens levert met dit apparaat echt iets extra's. Vooral erg fijn dat hij op alle gebieden nog beter presteert dan wij op basis van onze research hadden verwacht.

Qnipp 13-01-2021

Espresso machine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat nu bijna een week in huis, maar zijn tot op heden zeer content met het apparaat. Heerlijke koffie, goed warm, maakt niet te veel herrie en genoeg keuze qua smaken, tot op heden nog geen minpuntje gevonden........

NN 13-01-2021

Siemens EQ 6 Plus extraklasse Espressomachine TE657F03DE RVS

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus rvs

Op basis van 12 jaar ervaring met ouder Siemens Espresso-automaat en productinformatie op Siemens webpages heb ik de EQ 6 gekocht. Mij eerste indruk: vergelijkbare prima kwaliteit als mijn oude machine. Kwaliteit van apparaat zelf en product ermee gezet.

Pluspunten

• uiterst fraai design
  • eenvoudig te bedienen/ prima handleiding