Wij hebben hiervoor altijd Capsule koffie gehad, ook van Krups. Die vertoonde op n gegeven moment kuren helaas. Toen haalde ik weer een capsule apparaat, van Siemens. Siemens maakt die niet meer heb ik begrepen(wel bonen machine). In de tussentijd ging ik rondkijken en rondvragen welk machine de 'Miele onder de wasmachines' is op gebied van bonen machine. Er zijn A merken op de markt, maar ik heb mijn gedachten bij de Krups, de eerste apparaatje die ik had, maar dan voor bonen (DE), er zijn uiteraard verschillende modellen, maar laatst kwam ik bij een dealer - outlet een leuke aanbieding tegen van de zelfde machine waar ik bezig was met prijsvergelijkingen. Met dezelfde actie en kado pakket. Toen heb ik overweging gemaakt die te nemen. Een KRUPS Sensation Milk; we hebben hem net paar dagen staan in de keuken maar de smaak ziet er goed uit! De capsule (ook DE) apparaat heeft plaats gemaakt voor de bonen machine.
Ik was al een lange tijd op zoek naar een bonen apparaat waar ik ook melk mee kon opschuimen maar dat dit niet in de machine zou zijn ivm het schoonmaken. Dit apparaat heeft dat. Het opschuimsysteem is volledig los te halen van het apparaat en ook nog eens vaatwasserbestendig. Daarnaast maakt dit apparaat heerlijke koffie en zijn alle instellingen aanpasbaar: sterkte van de koffie, grofheid van de gemalen bonen, hoe stevig de melk opgeklopt wordt en is je favoriete koffiesetting op te slaan zodat je deze makkelijk kan hergebruiken. Ook is de koffie goed heet. Al met al nog geen negatief ding gevonden over dit apparaat en ik ben erg tevreden.
super machine met alle mogelijkheden
is reeds de tweede machine van dezelfde
geen betere...heb mijn Jura naar het stort gedaan....er is geen betere dan krups
Mooie compacte machine die waarmaakt wat het beloofd
Reviewscore9.0
Mooi en compact apparaat. Zeer gebruikersvriendelijk en makkelijk in onderhoud.
Koffie is goed heet en het melksysteem geeft lekker romig schuim.
De cashback korting en koffiepakket uit de actie maken dat ik een heel mooi prijs/kwaliteit product heb.
Ik heb de machine nog maar kort maar ben er heel blij mee.
Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe Krups Sensation Milk M50 (EA9129)! Ik heb deze machine onlangs in de fysieke Tefal winkel gekocht en vanaf het eerste kopje koffie is het een geweldige ervaring. De machine is super gebruiksvriendelijk en het strakke design staat prachtig in de keuken. De koffie is goed heet en de smaak is echt fantastisch. Omdat het de Milk-versie is, heb ik ook meteen het melksysteem getest: het maakt perfect, romig melkschuim voor een heerlijke cappuccino of latte. Daarnaast is de machine ook heel makkelijk schoon te houden. Ik geef dit product een welverdiende 10. Absoluut een aanrader voor iedere koffieliefhebber!
Wat een fijne machine,heel makkelijk in gebruik ruime keuze in koffie en of melk variatie.
Veel instellingen mbt sterkte van koffie en bonen.
Makkelijk schoon te maken.
En hij staat ook nog eens mooi op het aanrecht!!
Perfect koffie apparaat voor elk moment van de dag
Reviewscore9.0
Een perfect koffie apparaat welke heerlijke warme koffie soorten maakt.
Makkelijk in gebruik en schoonhouden.
Geniet er elke dag van sinds wij hem hebben.
Raad hem ook bij anderen aan.
Krups Sensation Milk EA9129 Volautomatische espressomachine is een mooie compacte machine.
Koffie/ cappuccino smaakt veel lekkerder dan uit onze vorige Krups Koffiemachine. Ook is de koffie veel sneller klaar en veel warmer omdat hij meteen verwarmt . Nu 15 dagen in gebruik en hij bevalt ons prima. Erg blij met deze aankoop , ook de aankoop prijs was gunstig. Hopelijk gaat hij lang mee.
Zeer slechte aftersales Krups.
Machine nu al voor de 2e x terug geweest bij het Krups reparatiecentrum, ieder x krijg ik hem on-gerepareerd terug. Ik heb het idee dat ze de klant gewoon in de maling nemen, of het zijn gewoon niet capabele monteurs in dat centrum.
Ik zit nu al weken zonder machine,.echt belachelijk.
Dit is echt heel erg jammer, verder was het een prima machine.
Mooi apparaat normaal geluid heerlijke koffie en verschillende mogelijkheden
Makkelijk te bedienen .geweldig de prijs is ook prima nu aanbieding met starterspakket ik ben superblij met mijn nieuwe aankoop👍☕️👌
In september 2025 aangeschaft, in januari 2026 ging het melkopschuimkannetje al kapot. Er zijn kleine plastic stukjes afgebroken, waardoor het kliksysteem niet meer werkte.
Vol vertrouwen heb ik het toen opgestuurd naar de Krups reparatieafdeling, in de hoop dat het een productiefout was en dat ze een nieuw kannetje zouden opsturen, zodat ik nog lang plezier zou kunnen hebben van het apparaat. Inmiddels is het maart 2026 en wacht ik nog steeds op vervanging van het onderdeel, omdat ik geen serienummer had opgestuurd - iets wat volledig onnodig is voor vervanging van een kannetje. Daarna bleek er zogenaamd iets mis te zijn met het serienummer, terwijl het correct was.
Ondertussen heb ik nog steeds geen kannetje en werkt de klantenservice van zowel Krups als Bol.com alleen maar tegen. Achteraf had ik beter zelf een nieuw kannetje kunnen bestellen voor 22 euro. Ik ben heel benieuwd of en wanneer ik een nieuw kannetje krijg, maar vooral hoe lang deze mee zal gaan.
Ben erg blij met mijn koffiemachine van Krups. Ik heb voor Krups gekozen omdat mijn vakantie Krups Dolce Gusto geweldig is en de service ook. De Krups volautomatische koffiemachine ziet er mooi uit, wel even puzzelen hoe alles werkt, maar dat gaat snel. En de Latte/ cappuccino zien er prachtig uit, en het belangrijkste, ze zijn heet en smaken goed.
Wij hebben deze krups sensation milk gekocht omdat de vorige koffieautomaat kapot ging.
En ik moet zeggen wat een geweldige machine is dit.
Hij zet heerlijke koffie en is super makkelijk te bedienen.
Allerlei verschillende kopjes koffie kun je er mee zetten.
En ook heel fijn dat je sommige onderdelen gewoon in de vaatwasser kunt doen.
Wij zijn er heel blij mee
We gebruiken de Krups Sensation Milk M50 nu een tijdje en wat een fijn apparaat! Van het design tot vooral hoe hij werkt: alles voelt echt doordacht en makkelijk.
Het apparaat is erg makkelijk in gebruik: echt plug-and-play. Je hoeft geen barista-skills te hebben om lekkere koffie te maken, het apparaat doet het werk voor je.
Cappuccino, latte macchiato of een gewone koffie zijn allemaal super snel klaar. Het menu is simpel en intuïtief, en de melkfuncties zijn echt top.
Zelfreiniging als bonus: De melkkan reinigt zichzelf automatisch na gebruik. Geen gedoe met melk restjes of extra schoonmaakwerk. Dat scheelt voor ons veel tijd en stress.
Wij zijn er allebei super tevreden mee: zowel ik als mijn vrouw gebruiken ‘m dagelijks.
Aangezien mijn Philips machine voor de 2e keer na ongeveer 3 jaar stuk ging maar eens voor een ander merk gekozen. Dit apparaat bevalt tot nu toe erg goed, de koffie smaakt heerlijk, het melkschuim is top en het systeem waarmee het schenkgedeelte wordt schoongemaakt is erg handig. Enig nadelen die ik na 3 maanden gebruik kan opnoemen is dat het niet goed duidelijk is wanneer het lekbakje vol is en dat we dat nu vaak pas merken als hij overstroomt en dat hij nu al voor de 2e keer ontkalkt moet worden.
Wat een fantastische koffiemachine. Zet heerlijke koffie,Vooral de melkopschuimer is fantastisch. Heerlijke warme melk met een dikke schuimlaag. En alles gaat automatisch. Weinig onderhoud. Wat ook een groot pluspunt is. Hadden we eerder moeten kopen. Dus geen minpunt kunnen vinden.
Een echte luxe ervaring voor koffieliefhebbers.
Deze volautomatische koffiemachine heeft mijn dagelijkse koffiemomenten naar een hoger niveau getild. Vanaf het eerste gebruik valt op hoe gebruiksvriendelijk het apparaat is: met één druk op de knop zet je een perfect kopje koffie, precies zoals jij het wilt.
De smaak is indrukwekkend vol en aromatisch, alsof je een koffie drinkt in een goede koffiezaak. Of je nu kies voor een espresso, een romige cappuccino of een latte macchiato, de machine levert consistent hoge kwaliteit. De melkopschuimer zorgt voor heerlijk schuim.
Daarnaast is het design stijlvol en modern, waardoor de machine een echte blikvanger is in de keuken. Ook het onderhoud is eenvoudig dankzij het automatisch reinigingsprogramma.
Deze volautomatische koffiemachine is een absolute aanrader !
Absolute Aanrader ..
Fijne koffiemachine , mooi design , en ook niet een groot apparaat op je aanrecht.
Hij heeft een goede snelheid van koffie zetten en is makkelijk te bedienen.
Ook duidelijke keuze in de koffie sterkte, en erbij een goede handleiding .
Verder is het apparaat voorzien van een grote watertank, en het is fijn dat het melkbakje na gebruik gewoon in de koelkast kan worden bewaard .
Lekkere koffie en te maken in meerdere smaken (Espresso/Cappuccino/ Latte Macchiato)
Ook handig om 2 favoriete koffie smaken op te kunnen slaan .
Na lang zoeken een koffiemachine gevonden die niet zoveel lawaai maakt !!
Erg blij met dit apparaat. Na jaren filterkoffie wilden we overstappen op een volautomatische espressomachine. Veel reviews e.d. gelezen en uiteindelijk voor dit apparaat gekozen. Heel gebruiksvriendelijk, goede hete koffie. Wat mij betreft ook een goede prijs-kwaliteitverhouding!
Deze goedbetaalbare volautomatische koffiemachine zet echt een heerlijk bakkie koffie en een heerlijk bakkie met opschuimmelk. Geen gedoe gewoon het kommetje met melk eraan op de knop drukken en klaar. Wij zijn er heel tevreden mee.
Deze volautomaat gekocht omdat wij van verschillende soorten koffie houden, je hebt met dit apparaat ruime keuze aan smaken en daarbij kan je zelf de sterkte instellen! Een ideaal en makkelijk apparaat!
We hebben de ae9129 m50 met name voor de cappuccino functie gekocht.
En ik ben super tevreden over het melkschuim. Zodat de cappucino echt ff een momentje is. Dit heb ik nog niet eerder gehad bij een cappucino machine voor thuis.