Melitta Barista Smart T Online volautomatische espressomachine F831-101 - Reviews

Soort apparaat
gemalen koffie
tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Melitta Barista Smart T Online volautomatische espressomachine F831-101 op Kieskeurig.nl.

Van Dijken 09-01-2019

Topapparaat!

Geschreven voor: Melitta Barista Smart T Online volautomatische espressomachine F831-101

Wij kochten de Melitta op basis van consumentenbondtest. Hij was duur, zelfs met de cashbackactie, maar we zijn meer dan tevreden. Hij scoort op alle vlakken hoog, van goede smaak koffie, gebruikersvriendelijkheid, goede hete temperatuur koffie, makkelijk schoonmaken. Ook de twee vakken die je hebt voor koffiebonen is heel handig. Daardoor kun je bv dure en wat goedkopere bonen gemakkelijk naast elkaar gebruiken, gewone bonen en decaf bonen, lichte of donkere branding, etc. Ook kun je tot 18 standaardrecepten voor koffie (flat white, americanone, espresso macchiato, etc. ) via je smartphone/bluetooth maken, dat werkt echt heel gemakkelijk. Daarnaast kun je ook persoonlijke recepten voor koffie nog opslaan. Al met al, mogelijkheden te over, wij zijn tot echt heel enthousiast.

Pluspunten

• Zeer goede smaak koffie
  • Koffie goede temperatuur
  • Dubbel bonenreservoir
  • Eenvoudig schoonmaken
  • Heel veel (18!) standaardkoffierecepten.