Siemens TE651209RW zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 543 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE651209RW zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

A.Hazes 12-09-2022

Gewoon een fantastisch apparaat!!!!!!!

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik en onderhoud.
De handelingen zijn simpel en voor iedereen duidelijk beschreven.
Ėen druk op de knop en klaar.
Ik raad zeker deze machine aan.

Ha die Siemens 04-08-2022

prima

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goed apparaat. geluid minder als ander merk. zou prettig geweest zijn als er een eerste set bij zou geweest zijn om te ontkalken e.d.

Hein 19-07-2022

Heel fijne machine

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had al eerder zo'n type, maar de melkschuimer is prima verbeterd. Onderhoud en gebruiksgemak, prima. prijs-kwaliteit: prima.

Anja 17-07-2022

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wát een fijn apparaat. Makkelijk te bedienen. Genoeg keuzes en zet heerlijke koffie aan te passen aan ieders wens.

Johan 17-07-2022

Siemens espresso volautomaat

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben het apparaat nu 4 weken in gebruik hij maakt perfecte latte macchiato en cappuccino met heerlijke melkschuim het apparaat is makelijk te reinigen en het maakt het melksysteem schoon na het uitzetten van het apparaat de koffie is goed van temperatuur

Rob meirmans 01-07-2022

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel makkelijk in gebruik
En erg lekkere koffie

Erik 01-07-2022

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een verbetering. Dit apparaat is zeer veelzijdig. Je kunt kiezen uit een espresso, gewoon koffie of een cappuccino. Er zitten nog meer mogelijkheden op maar die hebben we nog niet geprobeerd. Tot nu toe zijn wij erg tevreden over de machine. Eenvoudig schoon te maken. Weinig geluid. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

mooi en heerlijke koffie 30-06-2022

prima apparaat

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mijn 2e EQ koffiemachine van siemens, de 1e EQ heeft het meer dan 20 jaar gedaan, dus met vertrouwen dit apparaat gekocht, prima afwerking, weinig geluid, solide constructie,

Eveline 20-06-2022

Siemens expresso

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat. Had deze al een tijdje op het verlanglijstje staan. Zou hem niet meer kunnen missen. Lekkere koffie makkelijk te bedienen. Goed schoon te maken.

Ans Rufi 08-06-2022

Heel mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel mooi apparaat bediening is heel makkelijk en je kan lekker veel verschillende koffiesoorten maken, alleen jammer dat de koffie temperatuur niet heel erg warm is, je moet na het maken direct opdrinken, terwijl de temperatuur ingesteld is op de heetste stand. Ook jammer dat er verder niets bij zit, geen water filter, reinigingstablet of ontkalkingstablet, voor de best wel hoge prijs had dat wel gemogen.

Willem 03-06-2022

Super fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijn apperaat,veel keuzes en zeer goeie koffie/espresso, enz

Pieter 27-05-2022

veel eerder moeten kopen

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig te bedienen,veel keuze ook in boonsterkte en absoluut top is de reiniging van het melkgedeelte

top apparaat 05-05-2022

top apparaat

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] eenvoudig te bedienen,veel keus in koffie ,ook in sterkte,melksysteem is top met reinigen ,was even zoeken naar de juiste bonen

J**k@h**l.com 04-05-2022

Lawaai

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

Goed apparaat, alles is in gewenste voorkeuren in te stellen (Temp,sterkte,ml) .maar maakt erg veel lawaai met malen en cleanen, alhoewel ik dat nauwelijks leest in de reviews...is er wat mis met mijn toestel. ....dat word wel een ergenis.. sorry.

Pluspunten

• Alle mogelijkheden
  • Schoonmaken makkelijk

Minpunten

• Herrie

Tonvankan 23-04-2022

uitstekende machine

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] , voldoet aan alle verwachtinge.
Lekkere espresso en de andere combinaties zijn ook perfect.

Spij 21-04-2022

Mooie en goede koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zeer fijne koffiemachine. Zeer goede koffie en makkelijk in het installeren en onderhoud.

M van Kraaij 16-04-2022

Luxe koffiemachine voor in ieders huisje

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben super tevreden over onze Siemens koffie machine.Voor ieders wat wils veel keuze's en ook ideaal met een loafneembaar slangetje voor de latte machiato te zetten.Het is ook nog eens een mooi formaat op mijn keukenblad.Mooie uitstraling is ook wat waard.En de koffie met verse bonen is voor ons toch de lekkerste koffie.

Jan geschiere 03-04-2022

Melk hoeveelheid instellen

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik kan de melkhoeveelheid niet instellen bij koffie met melk cap, latte enz
Dat kan yoch niet waar zijn ?

Anneliese 29-03-2022

Puur genot

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

Gewoonweg een fijne machine. Makkelijk te bedienen en eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • eenvoudig te reinigen

Anoniem 23-03-2022

Toppie Toppie

Geschreven voor: Siemens TE651209RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn keuze voor Siemens verteld mij weer dat het de juiste keuze is.