Melitta Barista Smart T Black volautomatische espressomachine F830-102 zwart - Reviews

Soort apparaat
gemalen koffie
tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta Barista Smart T Black volautomatische espressomachine F830-102 zwart op Kieskeurig.nl.

Alex123456789 05-11-2020

Iedere dag genieten

Geschreven voor: Melitta Barista Smart T Black volautomatische espressomachine F830-102 zwart

We kozen deze machine omdat de smaak van de koffie als beste uit de test van de consumentenbond kwam. Dat de koffie lekker is, vinden wij bij zo’n machine doorslaggevend. Iedere dag blij mee. Je kunt ‘m instellen naar eigen behoefte en smaak. Dus hoeveel ml jouw kopje espresso of ristretto moet zijn, met 1 of 2 porties koffie, en ook de hoeveelheid bonen die hij gebruikt kun je instellen. Of hoeveel heet water er in jouw theeglas moet. Ook producten met melk (bijv. macchiato, of opgeschuimde melk) geven een perfect resultaat. Het melkreservoir kan na gebruik in de koelkast worden gezet.
De machine vraagt wel regelmatig om schoonmaken. Dagelijks de lekbak en periodiek (wekelijks / tweewekelijks) ook om een grondiger reiniging als ontkalken, en/ of het het maalwerk reinigen, dat je daarvoor uit de machine moet halen. Dat is niet moeilijk, ook als je onhandig bent lukt dat. Maar het is wel een hele hoop gedoe. Je moet dus wel wat over hebben voor je heerlijke kop koffie.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Persoonlijke instellingen

Minpunten

• Schoonmaken is bewerkelijk
  • Relatief groot apparaat (vraagt ruimte)

Peter 20-07-2020

Top apparaat

Na mindere ervaring met Jura en Nivona eindelijk een apparaat dat geen storingen heeft, verder :
duidelijke bediening, en reinigingssysteem , stil maalproces en niet onbelangrijk heerlijke koffie geeft....

Pluspunten

• Overzichtelijke bediening
  • Stille maalmotor
  • Simpele geheugenfunctie

Jan 07-11-2019

Machtigmooi apparaat

Ik wilde eindelijk eens lekkere koffie die gemakkelijk te bereiden is. Dat is met dit apparaat gelukt ! Zowel de koffie als de cappuccino en de latte machiato zijn heerlijk. Het apparaat is gemakkelijk in te stellen middels je telefoon (echt makkelijk via Blue tooth). Het apparaat is gemakkelijk schoon te houden en maakt tijdens het koffie zetten niet heel veel lawaai. De prijs voor het apparaat is iets hoger als andere, maar het levert je echt een beter product op !

Pluspunten

• soorten koffie
  • Set gemak koffie
  • Weinig lawaai
  • Apparaat instelbaar via app op mobiel

Minpunten