Krups volautomatische espressomachine - zwart EA8110

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups volautomatische espressomachine - zwart EA8110 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

IvoRick 26-01-2018

Goede machine, lekkere koffie

Ik was al jaren in het bezit van een andere Espressomachine en kon deze tijdelijk proberen, absoluut een verbetering van mijn oude machine. Zet goede koffie (al ligt dit natuurlijk ook voornamelijk aan de bonen). Het is eenvoudig in de bediening en de mogelijkheden zijn eenvoudig. Zelf had ik graag wat meer voorgedefinieerde soorten koffieknopjes gehad. de reservoirs (water en bonen) zijn prima qua grootte. En het design is prima. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Eenvoud in gebruik
  • grootte van de reservoirs

Minpunten

• weinig mogelijkheden

SietseE 22-01-2018

Heerlijke Koffie, snel gezet

Ik heb dit product voor enkele weken mogen testen, en kan concluderen dat je heerlijke koffie zet met dit apparaat. Met de knop kun je duidelijk aangeven hoeveel koffie je precies wilt, en de bonen zorgen ervoor dat dit heerlijk smaakt.
Mijn grootste minpunt is dat je zeer weinig opties hebt. Als je niet van 'gewone' koffie of espresso houdt is er weinig aan. (natuurlijk heet het niet voor niets een espressomachine, maar alsnog...).
Los daarvan vind ik de prijs aan de hoge kant, maar daar staat dan wel tegen over dat je heerlijke koffie krijgt.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Makkelijk te onderhouden
  • Heerlijke Koffie

Minpunten

• Prijs
  • Opties

erik honing 22-01-2018

lekker bakkie koffie

Altijd verse koffie. De machine maalt bij elke kop de bonen waardoor je altijd verse koffie hebt. En op elke gewenste sterkte met de simpele draaiknop; van een sterke espresso tot een ' slappe' lungo.
En van goeie temperatuur, goed heet.
Verder kan je instellen hoe fijn ie de bonen maalt. En twee knoppen voor sterke of minder sterke koffie met dezelfde hoeveelheid water.
Lekker simpel: aanzetten en de knop indrukken. Klaar...

Een fijn groot waterreservoir, waarmee je veel kopjes kunt zetten. Een groot bonenreservoir, waarvan t goed zichtbaar is wanneer ie leeg raakt.

Verder is de machine makkelijk schoon te maken. En ook de periodieke ontkalking en reiniging is simpel. En hooft niet zo vaak.

Kortom, fijne machine, maakt heerlijke koffie, echte aanrader

Pluspunten

• simpel te bedienen
  • lekere hete koffie

stevedem 21-01-2018

Fijne bonenmachine met heerlijke verse koffie

Als je eenmaal een bonenmachine hebt, dan smaakt gewone filterkoffie e.d. niet meer. je word ermee verwend, elke keer heerlijk geurende koffie, vers gemalen met een lekker schuimlaagje erop en goed heet.
De bediening is simpel, geen poespas, en makkelijk instelbaar.
Reinigen is ook makkelijk, met een druk op de knop spoelen (aan te raden voor gebruik) of met een tablet voor een uitgebreidere reiniging.
Geluidsnivo is wat lager dan soortgenoten.
Als je van een goede espresso houd, of evt cappuccino is dit een prima apparaat !

Dennis de Haas 17-01-2018

Geen poespas, een prima apparaat

Heerlijk die geur van vers gemalen en gezette koffie! En de koffie die uit het apparaat komt is net zo lekker. Na een goed diner met je ogen dicht de geur opsnuiven en de espresso proeven waan je jezelf bijna op een Italiaans terras. Wat dat betreft overtreft dit mijn verwachtingen. Het is echt stukken beter dan gewone filterkoffie.
En het mooie is dat het apparaat ook nog eens heel gemakkelijk in het gebruik is. Functies, lampjes en instellingen wijzen eigenlijk voor zich. En dat is ook gelijk het nadeel: wil je een afwijkend recept zal je zelf aan de bak moeten. Het opschuimen van melk heb ik na ruim een maand nog steeds niet volledig onder de knie. Ik knoei nog altijd met de hete melk. Dit valt mij eigenlijk wel tegen.
De opvangbak voor de gemalen koffie is niet al te groot en het apparaat gaat hier redelijk dom mee om. Hij checkt niet hoe vol die is maar telt het aantal gezette kopjes. Als ik hem tussentijds leeg omdat ik een groot aantal koppen moet zetten (verjaardag) kan ik alsnog tussentijds de bak legen wat ik nu net wilde voorkomen om snel klaar te zijn. Jammer, maar gelukkig niet iets waar ik dagelijks last van heb.

Pluspunten

• groot waterreservoir
  • makkelijk in gebruik
  • maakt lekkere koffie

Minpunten

• waterlekbak redelijk snel vol
  • melkopschuimen niet zo gemakkelijk

MarcoB 15-01-2018

Goed apparaat voor mooie prijs

Dit apparaat heeft ons verrast. Een mooie kleine compacte krachtpatser. Toen we hem uit de doos haalde waren we benieuwd, maar nu we hem ruim een maand gebruiken zijn we er erg tevreden mee. Erg gemakkelijk in gebruik en dan ook nog veel opties zoals de hoeveelheid koffie en de sterkte. Omdat we in huis verschillende voorkeuren hebben is dat goed te doen met dit apparaat. In het begin wel even moeten wennen met het maken van cappuccino. Het stoompijpje reageert wat langzaam dus als je iets te laat op uit drukt vliegt de melk over de rand van je mok.
Maar prijs kwalitiet is dit apparaat echt een aanrader.

Pluspunten

• Compact
  • Verschillende sterktes
  • Koffiedrap is goed droog

Minpunten

• Cappuccino maken even wennen

LaurensOuwerkerk 15-01-2018

prima no nonsense koffiezet apparaat

dit apparaat nu een aantal weken in gebruik en hij bevalt prima
verwacht niet een hypermodern apparaat, hij is redelijk gedateerd qua looks
verder makkelijk water vullen, koffie bonen vullen en koffie zetten maar
residu kan je makkelijk weg gooien uit het opvangbakje, de koffie pucs zijn goed droog dus geen rommel
aanrader voor iemand die gewoon een apparaat wil wat doet wat ie moet doen, koffie zetten

Pluspunten

• makkelijk bediening
  • goed schoon te houden

Minpunten

• ouderwets design