De'Longhi Dedica Style EC 685.R - Reviews

2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart, rood, zilver

janwieger 10-04-2018

Pracht design in combinatie met uitstekende prestatie

Ervaring na een maand gebruik: Veel betere prestatie dan mijn oude (eenvoudige) DeLonghi qua pompwerking en temperatuur. Ook de electronica zoals de automatische vulling van één of twee kopjes, door de gebruiker naar behoefte in te stellen, is een grote verbetering. De beperkte afmeting en de mooie design stond weliswaar niet op de eerste plaats maar maakt het al met al een aantrekkelijk apparaat. Kortom erg blij met dit product.

Pluspunten

• Prima werkende techniek
  • Handige elektronische aansturing
  • Fraaie design

Tineke 05-01-2018

handig apparaat

Ik heb het apparaat gekocht nadat ik er bij een vriendin espresso mee gezet heb en het heel makkelijk vind gaan. En dat je je favorite koffie kunt gebruiken. Dat is voor mij het grootste pluspunt. Daarnaast vervuil je minder als je gemalen koffie gebruikt ipv voorheen capsules. Veel minder afval. En het apparaat is mooi van vormgeving en niet te groot.

Pluspunten

• vrije koffie keuze
  • minder afval
  • mooi compact design

Eric 20-12-2017

Mooi en degelijk product

Deze bordeaux kleur staat mooi in de keuken en het apparaat is compact van afmetingen.
Helaas hebben we hem nog maar een dag in huis dus kan ik verder nog geen echt oordeel geven.
Maar de eerste resultaten zijn positief.

Martien 08-12-2017

Espressomachine

Vandaag een longhi ec685.r gekocht. Wij gaan vaak uit koffiedrinken en krijgen uit zo'n soort koffiemachine koffie. Zo'n soort machine wilde wij ook hebben. Vandaag één gekocht en meteen uitgeprobeerd, de koffie smaakte zoals hoorde smaaken, lekker dus. Eerst een senseo koffiezetter gehad, nu weten we wat koffie is. Een aanrader.

Pluspunten

• Lekker warme koffie
  • Zet goeie koffie
  • Als je hem kent is koffie zetten een feestje

Minpunten

• Even uitzoeken hoe hij werkt
  • Uitzoeken hoeveel koffie je nodig hebt

De Longhi Expresso apparaat 06-12-2017

prachtig om te zien

makkelijk in gebruik en mooi om te zien. na het doorspoelen van het apparaat meteen een heerlijke expresso gemaakt. geod schoon te hoeuden en ook melk schuimen gaat zeer gemakkelijk!

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • degelijke kwalitait

Marrit 30-11-2017

Mooi apparaat, beetje licht, duidelijk in gebruik

Na een volautomatische machine, die veel onderhoud vroeg, nu gekozen voor een piston. Deze machine is betaalbaar, heeft een mooi design en is niet te groot. Hij is alleen een beetje licht, bij het indraaien van de piston moet je de machine vasthouden. We hebben hem net een paar keer getest en hij werkt prima. Snel heet (ook echt heet, niet lauw). Voor deze prijs een prima machine.

Pluspunten

• Mooi
  • Betaalbaar

Minpunten

• Erg licht