De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi EC 685.BK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

myca 09-05-2023

Fijne machine met wat gedoe

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Ik heb deze espressomachine nu ruim een half jaar.
Wat ik er goed aan vind: het is een mooi smal apparaat en staat heel goed in mijn keuken. Bovendien is hij niet duur. Hij geeft lekkere koffie en het opschuimen gaat heel goed.
Een verbeterpunt: na een paar maanden kreeg ik problemen met het doorlopen van de koffie. Ik heb het apparaat steeds nauwkeurig volgens de gebruiksaanwijzing onderhouden, doorspoelen, ontkalken, maar dat was niet voldoende. Nu heb ik ontdekt dat de zeefjes in de filterhouders ook ontkalkt moeten worden. In de gebruiksaanwijzing staat juist dat je de filterhouder moet verwijderen als je ontkalkt. De zeefjes met een naald doorprikken - zoals te lezen staat in de gebruiksaanwijzing - heb ik ook al eens gedaan maar dat hielp niet.

Pluspunten

• mooi
  • lekker smal
  • geeft prima koffie
  • niet duur

Minpunten

• deed het vaak opeens niet meer
  • zoeken naar oorzaak van problemen was lastig
  • gebruiksaanwijzing niet overal goed

Jola 06-05-2019

Goedkoop is duurkoop

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Het eerste jaar was ik blij verrast. Goeie smaak, neemt weinig ruimte in en makkelijk bedienbaar. Na 1 jaar van weinig gebruik lekt het apparaat als een rietje. Er loopt net zoveel water in het kopje als er langs. Dit terwijl ik het apparaat goed onderhoud door na ieder kopje koffie het apparaat te laten doorspoelen en de ontkalking doe volgens voorschrift. Valt nog onder de garantie maar teveel gedoe: terugsturen, dagen zonder koffie enz..

Pluspunten

• Snel en makkelijk

Minpunten

• Materiaal is niet duurzaam

Ellen 17-01-2019

fijn apparaat, lekker koffie

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Het is even wennen om op deze manier koffie te zetten, maar het is het waard! De koffie is lekker en na een week weet je niet beter meer. Cappuccino gaat ook prima.

Robert 14-06-2019

helemaal mee eens maar :

nu 2 maanden in het bezit van dit apparaat en tevreden , het vergt even tijd om de juiste instellingen te vinden en het kost een behoorlijk aantal bakkies voordat je de juiste hebt. maar nu is het zover , elk bakkie is lekker.

2 vragen blijven er voor mij open tw:
- ontkalken , het wordt nu de derde keer dat ik moet ontkalken ........ .voor mijn gevoel teveel na 2 maanden gebruik . gemiddeld 4 koffie per dag wordt er bij ons gemaakt.
- als ik ga melk ga stomen dan komt er eerst een espresso hoeveelheid water uit het pijpje..... dat tap ik eerst af en daarna stomen , geen groot probleem , maar wel onhandig .

dank voor uw antwoord alvast :)

Ine 11-01-2019

Super koffie

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Het is een mooi strak ogend apparaat. Een stuk makkelijker om goede espresso mee te zetten. Veel mogelijkheden om een goed sterke of n dubbele espresso te zetten. Of zoals in ons geval een driedubbele. Stil ten opzichte van andere machines . Een echte aanrader. Enigste nadeel is dat je gewone koffie niet meer zo lekker vind.

Pluspunten

• Mooi en luxe uitstraling
  • Perfecte koffie persoonlijk in te stellen
  • Stil

Minpunten

• Lust geen gewone koffie meer in restaurant

MIJN EERSTE POSITIEF REVIEW OOIT !!! 07-01-2019

NO NONSENCE ESPRESSO

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Ik heb tientallen espresso machines geprobeerd laatste 5 jaar. Uiteindelijk heb ik DeLonghi gekozen als beste espresso machine. I heb eerste 5 jaar voorganger van
De'Longhi Dedica Style EC 685.BK gebruikt altijd met tevredenheid. Na 5 jaar heb ik besloten om een nieuwe machine aan te schaffen... Heel veel espresso gedronken van tientallen verschiellende espresso machines , ik heb ook bijna 100 filmpjes gezien bij youtube... Na een markt onderzoek van 2 maanden heb ik toch besloten om De'Longhi Dedica Style EC 685.BK te kopen. Naar mijn mening en markt onderzoek en mijn smaak is deze De'Longhi Dedica Style EC 685.BK BESTE ESPRESSO MACHINE die er bestaat. Deze nieuwe model is ongelofelijk goed , stil goedkoop en perfect. Espresso maken met De'Longhi Dedica Style EC 685.BK is ook een geweldige belevenis ...Je ruikt de Geur of eigenlijk , de parfum van de vers gemalen koffie bonen...daarna zet je heel makkelijk je espresso en de geuren van je perfect espresso... schuim en vet van de koffie is echt geweldig ...bijna beter dan SEX... ik ben gek op espresso maar mijn vriendin drinkt alleen maar cappucino...Wij hebben met andere espresso machines ook geprobeerd om een perfecte melk schuim te maken maar het was ons bijna nooit gelukt alleen nu met de nieuwe De'Longhi Dedica Style EC 685.BK en zijn simpele pijpje lukt het vanzelf perfecte melkschuim te creeren. je moet alleen zorgen dat je alleen zachte "ssssssssssstttt" hoort , dan is het al gebuurt...daar heb je je perfecte melk schuim voor je perfecte cappucino . Dit is mijn eerste positief review over een product , ik heb eerder nog een paar reviews geschreven met mijn gebroken Nederlands maar die gingen allemaal over klachten... meestal wordt je beroofd met apparatuur dit en dat ...maar met deze De'Longhi Dedica Style EC 685.BK en zijn perfecte espresso en cappuccino wordt je echt stukje GELUKKIGER ... ik schrijf deze eerste positief review van mijn leven om mijn dankbaarheid te tonen aan de DeLonghi.... echt bedankt voor deze eerlijke perfecte en betaalbare product... Ik wens jullie echt SUCCES

Pluspunten

• perfecte espresso
  • perfecte cappucino zooo simpel te maken

Tom 06-01-2019

Compacte machine

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Goede degelijke compacte machine voor een redelijke prijs;
na bestudering van de gebruiksaanwijzing makkelijk te bedienen.
Goede kwaliteit koffie, waarschijnlijk wel afhankelijk van welke maling je gebruikt.

Hashy 31-12-2018

Heerlijke espresso

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Na youtube en onderzoek voor deze gekozen, het geeft heerlijke espresso's. Wat koffie soorten getest en geproefd, dus daar ben ik uit. Alleen het opschuimen is een kunstje wat je stap voor stap onder de knie krijgt.

Dit model aangeschaft ter vervanging voor mijn De'Longhi ECP35.31,een mooie upgrade en ruimte besparend.

Pluspunten

• Compact
  • Snelle espresso

Minpunten

• Schuift bij piston plaatsen ivm gewicht

Claudia 29-12-2018

Lekkere koffie

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Lekker op me gemak een cappuccino en smorgens als ik haast heb een snel bakkie die je dan kan opdrinken

bvds 27-12-2018

Gekocht o.b.v. de gunstige reviews her en der.

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Eerste indruk van het apparaat is zeer positief; straalt kwaliteit uit (gewicht) en mooi design, zodat het een plaatsje verdient op ons aanrecht. Het vorige apparaat werd vanuit de bijkeuken gehaald en weer terug gezet

Pluspunten

• espresso maken
  • uitsraling (kwaliteit, design)
  • formaat

Wietse 27-12-2018

Lekkere koffie

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Heerlijke koffie! Het apparaat heeft verschillende functies. Groot voordeel is dat je alles uit elkaar kunt halen waardoor het makkelijk is schoon te maken.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Veel functies
  • Goede koffie

M. van Gent 27-12-2018

Praktisch apparaat, lekkere koffie

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Het bijgeleverde instructieboekje is erg duidelijk. Het programmeren van het apparaat is erg makkelijk en staat duidelijk uitgelegd in het instructieboekje. Alle mogelijke instellingen die je erin kunt programmeren zijn erg nuttig en handig. Koffie is gewoon erg lekker. Apparaat is makkelijk in gebruik en schoon te houden. Enige minpunt is de bijgeleverde (s)tamper, deze is een beetje onhandig in gebruik.

Pluspunten

• Instructieboekje is erg duidelijk.
  • Programmeren is makkelijk en erg nuttig.
  • Makkelijk schoon te houden.
  • Neemt weinig ruimte in beslag op het aanrecht.

Minpunten

• Tamper is een beetje onhandig in gebruik.

Fritz 22-12-2018

Uitstekende Design espresso machine

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Ik ben zeer tevreden met deze espresso machine, maakt snel een heerlijke espresso, met de juiste temperatuur en sterkte.

Pluspunten

• Kwaliteit op alle gebieden prima in orde

Thérèse 17-12-2018

klein apparaat die veel meer kan dan je zou denken

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

lekker compact apparaat die ik er erg mooi uit vind zien, en zitten echt heel veel extra's op die je normaal op hele dure en grote apparaten ziet, zoals je kan temperatuur aanpassen

Pluspunten

• mooi en compact
  • vele extra's

Andries Jelier 16-12-2018

Mooi klein apparatuur

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Mooi klein product voor in de keuken. Makkelijk in gebruik. goede smaak goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Compact
  • Goede smaak

Wendy 15-12-2018

Mooi uiterlijk, makkelijk gebruik, lekkere koffie

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Mooi uiterlijk voor in de keuken, klein compact apparaat, zowel koffie als warm water. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Ingrid 13-12-2018

mooi design

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

mooi design, goede verhouding prijs/kwaliteit.
Heerlijke koffie! Ook de levering was keurig zoals afgesproken

Pluspunten

• design

Minpunten

• geen

rdman 13-12-2018

In vergelijking stil

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Wij hebben altijd een nespresso apparaat gehad en hebben besloten om een overstap te maken om niet altijd een enorme hoeveelheid cups te moeten recyclen of weg te gooien.

In vergelijking met nespresso een stuk stiller. Tot nu toe met zowel pods als losse koffie gebruikt en beide geven een goede smaak. De instelling voor de temperatuur van de koffie is iets onduidelijk om in te stellen maar verder goed tevreden.

Pluspunten

• Geluid
  • Smaak

Minpunten

• Temperatuur van de koffie
  • Oververhitting na gebruik melkschuimer

Andre 11-12-2018

Heerlijke koffie

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Ik heb gekozen voor dit apparaat, omdat hij compact is,mooi vormgegeven en volgens de reviews heerlijke koffie zet.

Pluspunten

• Reservoir is groot
  • Grote mokken passen ook
  • Compact,neemt niet veel ruimte in

Pipi 09-12-2018

Klein maar fijn!

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Klein apparaatje, mooi design en meer dan prima espresso en cappucino! Aanrader dus!
Eenvoudig school te maken ook

Pluspunten

• Instelbaar
  • Gaat zef op standby
  • Semi automaat
  • Lekker klein

Denn 07-12-2018

Top kwaliteit voor top prijs

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Waar voor je geld ... prijs-kwaliteitverhouding is heel goed... gelijk uitgepakt en getest met illy gemalen koffiebonen... heb niks anders meer nodig

Ingrid 06-12-2018

mooi design

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Mooi design, goede koffie, makkelijk bedienbaar en makkelijk onderhoud.
ook de prijs-kwaliteit verhouding is optimaal. Daar naast nog een extra cadeau in de vorm van mooie designblikken

Pluspunten

• design
  • prijs/kwaliteit

NC 06-12-2018

Veel betere koffie dan uit mijn filterapparaat

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Gekocht omdat ik thuis betere koffie wil drinken en wat wil experimenteren met verschillende bonen. Hoe kan dat beter dan met een espresso.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Stoompijpje om ook zelf cappucino te maken
  • Experimenteren

Minpunten

• Niet handig voor grote gezelschappen

Edwin Wesseling 05-12-2018

Compact koffiezetapperaaat

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Mooi klein apparaat dat goed in een kleine keuken past. Hij zet lekkere koffie en maakt bijna geen geluid.

Pluspunten

• Compact
  • Stil

Laura 05-12-2018

Top!

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Heel fijn apparaat, lekker compact (neemt weinig ruimte in op het aanrecht), zeer makkelijk in gebruik, en in een handomdraai heerlijke koffie.

Fiona 04-12-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: De’Longhi EC 685.BK

Mooie prijs en mooi apparaat. Vandaag gekocht maar nog niet uitgeprobeerd. Mijn verwachtingen zijn hoog dus ik ben benieuwd. Ook superleuk dat je er nog een cadeautje bij krijgt!