Krups EA876D Intuition Experience EA876D volautomatische espressomachine

• Test panel 8.4 okt 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA876D Intuition Experience EA876D volautomatische espressomachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r***********@h********* 06-04-2024
Fijne machine die van toegevoegde waarde is in mijn keuken. Makkelijk in bediening en de machine geeft zelf aan wat er op is of gereinigd moet worden.

Binnen enkele seconde kan je kiezen uit een tal van soorten koffie. Machine reinigt vaak wat weer ten goede komt van de levensduur van de machine en de smaak blijft daardoor ook goed.

Rjwsmits 22-01-2024

De beste in z’n prijsklasse!

Dit apparaat maakt heerlijke aromatische koffie, is zoals beschreven ontzettend stil en tijdens bereiden van dranken is het kopje verlicht. Leuk zijn de favorieten die je kunt aanmaken voor je hele gezin, allemaal in een eigen verlichte kleur zidat je het makkelijk kunt herkennen ! Droog rest produkt in het reservoir wat betekent dat de aroma in je koffie komt, prima!
Grote water en bonen reservoir en apparaat is makkelijjk te onderhouden! Mooie prijs voor zo’n luxe apparaat!
M’n tweede sinds 2009, maar nu al de favoriet!

Pluspunten

• Stil
  • Lekkere aromatische koffie
  • Verlicht kopje tijdens bereiden
  • Grote water en bonenreservoir
  • Gebruiksvriendelijk

Patsy 30-12-2023

Fantastisch apparaat en makkelijk in gebruik

Fantastisch koffiezetapparaat. Makkelijk in gebruik en heerlijke koffie. Veel verschillende keuzes in koffie en thee én de mogelijkheid om een babychino te maken met alleen melkschuim. Ook kun je de sterkte instellen en de koffiebonenmaling. Je kunt ook profielen aanmaken, zodat je voor de personen die het meest koffie drinken, met één druk op de knop hun favoriete koffie kunt zetten.

Makkelijk geïnstalleerd en kan ook grote hoeveelheden koffie aan zonder daar moeilijk over te doen.

Ik heb geen 10 gegeven, omdat hij wel veel gereinigd wil worden na melkproducten. Soms al na één kopje cappuccino. En het is jammer dat het flesje voor de melk er niet standaard bij geleverd wordt, maar je kunt het slangetje ook prima in het melkpak hangen.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Gebruikersprofielen
  • Veel keuze in soorten dranken
  • Ook alleen melkschuim
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Snel reinigen na melkdranken

r****************@g******** 01-12-2023
Hij is stil, schuimt melk perfect op, zet twee melkkoffies tegelijk, er is geen afneembare zetgroep en het schoonmaken van het apparaat is zo eenvoudig mogelijk
Is perfect

GaryKoffie 24-10-2023

Mooie machine met een paar kleine minpunten

Nadat ik deze machine heb mogen testen, moet ik zeggen dat Krups met een hele fijne en prettige machine in het gebruik is gekomen. De machine is zeer makkelijk te gebruiken en alle wijst zichzelf. Hetgeen ik persoonlijk een mooi systeem vond is het feit hoe de kop in elkaar zit waar de koffie uit komt. Dit is niet hetzelfde als wanneer men water of melk wil. Deze opties gaan volledig apart en worden pas (indien van toepassing) gemengd in de beker/kopje/glas van onder. Het is allemaal ook erg mooi verlicht. Zonder meer een hele goede machine en een goede keuze voor wie van koffie houdt! Minpunten heb ik ook zeker gevonden. 1 De spelling van de teksten die in het display te lezen zijn, kloppen niet altijd helemaal. 2 Bonenreservoir is niet altijd helemaal leeg terwijl het wel aangegeven wordt. 3 De machine is erg snel met aangeven dat de reservoirs waar overtollig water en de koffieresidu in gaat, leeggemaakt moeten worden. 4 Hoe mooi de machine verlicht is, hoe moeilijk het te zien is met de watertank aan de achterzijde. Deze is wel behoorlijk groot. Al met al: Mooi maar niet perfect en of dat dan tegenover een toch wel prijzige aanschaf staat.... Deze keuze is aan u, persoonlijk zou ik nog even wachten tot de prijs zakt.

• Eigen profiel met voorkeur aanmaken

Minpunten

• Redelijk luidruchtig
  • Watertank moeilijk te zien i.v.m. watervoorraad
  • Jammer dat de grammatica niet helemaal klopt.
  • Redelijk luidruchtig
  • Watertank moeilijk te zien i.v.m. watervoorraad
  • Jammer dat de grammatica niet helemaal klopt.

blommetje56 22-10-2023

mooi, stil, veel keuze,makkelijk

Krups Intuition Experience EA876D Espresso machine.

We hebben al 1.5 (ook duur) koffieapparaat versleten, maar mijn man is eigenlijk niet helemaal tevreden.
Spannend dat uitpakken…..wat is hij mooi.
Boekje erbij en stap voor stap de handleiding volgen, zo gebeurd.
- Supergroot waterreservoir!
- En een mooi display waar je alles op kunt zien.
Het eerste baksie Latte machiato voor manlief…spannend.
Via display ingesteld, melk zo in het pak gebruikt ja hoor een mooie Latte.
Nu de smaak nog; uhhh een beetje waterig , maar wat lees ik; de eerste 3-4 kopjes zijn voor de instelling. ( pff).
’s Avonds 2e kopje iets andere instelling ; aha het begint erop te lijken.
Een nieuwe dag; De Latte proberen te verfijnen sterker in stellen, maalgraad veranderen etc.
Uiteindelijk de goede Latte ingesteld!
- En wat verbruikt hij weinig water voor het spoelen.
- Nou, de babychino is ook goedgekeurd door de kleintjes .Dit is de opgeschuimde melk.
- En de Ristetto super sterk!
- Theewater goed heet.
- Minpunt restwaterreservoir is erg snel vol en dan moet je ook het bakje van de koffiedrab leeggooien (en daar kan nog heel wat bij!)
- de melkschuimkraag is niet altijd even dik.

Pluspunten

• groot waterreservoir
  • mooi display
  • makkelijke installatie
  • per persoon vooraf in te stellen
  • veel keuzemogelijkheden

Minpunten

• het restwaterreservoir is snel vol
  • de melkschuimkraag is niet altijd even veel
  • je kan het slangetje nergens kwijt

b**t@h**l.com 22-10-2023

Luxe koffiemachine

Een mooi ontworpen machine die doet wat et beloofd wordt. In het begin even zoeken naar je favoriete instellingen, maar eenmaal ingesteld zeer gebruiksvriendelijk. Ook handig dat je meerdere profielen kan maken, zodat je makkelijk je eigen drankje kan vinden.
Het schoonmaken na maken cappuccino is heel makkelijk en de machine geeft zelf aan welke stap je moet uitvoeren.
Door de grote watertank hoef je niet vaak bij te vullen. En dat is gelijk ook het enige minpunt dat ik heb kunnen vinden. De volle watertank is best zwaar en als de machine wat hoger geplaatst is, is het wel zwaar om hem op de juiste plek te krijgen.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Best prijzig
  • Zware watertank

Gielblack 21-10-2023

Een barista in huis

De Krups Intuition Experience espressomachine is een ware parel voor koffieliefhebbers. Ik had het genoegen om dit apparaat te testen en mijn ervaring was ronduit geweldig. Het combineert geavanceerde technologie met een elegant ontwerp, wat resulteert in een compact en opvallend klein apparaat. Het roestvrijstalen exterieur geeft de machine niet alleen een luxe uitstraling, maar staat ook chic en rustig op het aanrecht, waardoor het een echte blikvanger is in elke keuken. De bouwkwaliteit is prima en straalt duurzaamheid uit.

De bediening van deze espressomachine is uiterst gebruiksvriendelijk dankzij het intuïtieve touchscreen. Zelfs voor iemand die nieuw is met espressomachines, is het selecteren van de gewenste koffie-instellingen een fluitje van een cent. Wat me vooral opviel, was het gemak waarmee melkspecialiteiten zoals latte en flat white kunnen worden gemaakt met behulp van het handige melkslangetje. Na gebruik is het reinigen van het melkslangetje eenvoudig, en het verdwijnt netjes in de keukenla.

Met 17 verschillende drankkeuzes en de mogelijkheid om de hoeveelheid en sterkte aan te passen, biedt deze machine een breed scala aan opties. Of je nu van sterke espresso houdt of de voorkeur geeft aan een mildere lungo, er is voor ieder wat wils, ideaal voor gasten.
Het geluidsniveau is over het algemeen acceptabel. Het malen van de bonen is opvallend stil, maar het opschuimen van melk en het zetten van espresso zijn iets luider.

Wat betreft onderhoud, wordt het reinigen en ontkalken aangeraden, en hoewel het automatisch zou moeten verlopen, heb ik dit nog niet kunnen testen. Wel is het belangrijk om de koffieuitloop dagelijks schoon te maken, wat niet al te moeilijk is maar wel een extra dagelijks klusje.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • compact
  • veel keuze
  • uitstekende koffie
  • makkelijk schoon te maken

Nathalie76 19-10-2023

Fijn volautomatisch espresso apparaat

Ik test deze machine nu een aantal weken. Mijn eerste indruk was niet positief. Ik kreeg hem niet aan de gang. Hij bleef maar vermelden dat het waterreservoir gevuld moest worden. Ik heb geprobeerd het apparaat te resetten (door middel de stekker eruit te trekken) Dat alles heeft niet geholpen. Hierdoor merkte ik dat de gebruiksaanwijzing aardig beperkt is. Staat niet in wat je moet doen wanneer er problemen zijn. Toen ben ik het waterreservoir eens goed gaan bekijken en nu bleek de vlotter vast te zitten. Met behulp van het ragertje wat erbij geleverd wordt om de leidingen schoon te maken heb ik het vlottertje los gekregen en sinds dien is mijn eerste indruk helemaal bijgesteld. Een mooie machine qua uiterlijk en ook een mooi duidelijk en helder display en programmaatje wat je goed door de verdere installatie heen helpt. De koffie temperatuur is goed heet en ook het stellen van de verschillende sterktes en hoeveelheden in de desbetreffende kopjes is makkelijk in te stellen. Ook een ruime keus qua soorten koffies en de cappuccino is voortreffelijk. Melkschuim is erg goed en ook na gebruik van het slangetje is alles erg makkelijk te reinigen.

Ook het reinigen na een aantal kopjes gaat erg snel en heb je geen omkijken naar. Tevens valt het geluid van de bonen malen mij erg mee. Mijn vorige machines produceerden een stuk meer geluid.

Alles bij elkaar ben ik uiteindelijk toch zeer tevreden over deze machine welke echt een pronkstuk in de keuken is.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Stil apparaat
  • Groot waterreservoir

Natwin 19-10-2023

Fijn volautomatisch Espresso apparaat

Pluspunten

• Mooi Design
  • Groot waterreservoir
  • Veel keuzemogelijkheden

s**n@m**n.com 11-10-2023
Heerlijke koffie, veel keuzes van espresso tot latte.
Persoonlijke voorkeur in te stellen zodat je slechts 1 knopje hoeft te drukken. Makkelijk in onderhoud.
Heerlijk van verse koffiebonen.
Voorheen diverse koffie apparaten geprobeerd maar dit apparaat is verre weg mijn favoriet. Qua aanschaf wel een duurdere investering dan een normale koffiepot waarbij je gemalen koffie gebruikt, maar vanwege de cashback actie en de uiteindelijke verbruik vele malen voordeliger en lekkerder.

k**8@y**o.com 05-10-2023

The beste

ik ben helemaal blij met mij koffie apparaat Heel makkelijk en functioneert prima

Pluspunten

• Lekker
  • Makkelijk

v**n@g**l.com 02-10-2023

Krups EA876D10 … in een woord geweldig.

Ik vind het een SUPER machine. Je kan er vele variaties koffie (met of zonder melk) en thee mee maken.

Pluspunten

• Veel variatie aan koffie en thee
  • Erg stil
  • Grote water tank
  • Thee water smaakt niet naar koffie
  • Geheel te personaliseren

Minpunten

• Geen melkreservoir

l**e@g**l.com 02-10-2023

Goede aankoop

Heb de koffieautomaat zojuist in gebruik genomen. Goede en duidelijke gebruiksaanwijzing en de bediening is zeer eenvoudig. Het afstellen van onze voorkeuren is begonnen en tot op heden ben ik zeer tevreden over de toegankelijkheid, de smaak van de koffie, de structuur van de melk en de afstelling van de sterkte van de koffie en de temperatuur. Kortom, heel tevreden.

Pluspunten

• gebruiksaanwijzing
  • structuur van de melk
  • instellen van de koffiesterkte
  • temperatuur koffie en melk

Minpunten

• nog niet ontdekt

j**e@g**l.com 22-09-2023

Meer dan zijn geld waard

13 jaar lang trouw geweest aan een Siemens vol Automatiche koffie machine. Maar nu met de krups intuition EA876D en de juiste instelling en gepersonaliseerde smaak/sterkte is het wakker worden met een bakje koffie echt intens genieten. Ik stel het koffie apperaat samen met mijn wekker. Zodra ik beneden ben is het apperaat volledig opgewarmd en met 1 druk op de knop krijg ik mijn gepersonaliseerde koffie.. Meer dan het geld waard.

Pluspunten

• Gepersonaliseerde koffie
  • Heel stil met bonen malen
  • Onderhoud super makkelijk
  • Style vol

y**0@h**l.com 19-09-2023

Lekkere koffie

Wij hebben deze koffie machine gisteren gekocht. Zeer makkelijk in gebruik en te onderhouden. Geeft zelf aan wat je moet doen. Weinig lawaai. Ziet er heel mooi uit en het belangrijkste is, hij geeft super lekkere koffie en cappuccino. Wij zijn er erg blij mee.

j**n@z**o.nl 11-09-2023

een onvergetelijke kop koffie

Een hele mooie machine waar je blij van wordt zo gauw de lampjes beginnen te branden.
Na het instellen van de koffie sterke en de machine begint te lopen komt de koffie geur je al te gemoed
Een perfect kopje koffie is je beloning. Heerlijk genieten. Super alle vorige kopjes koffie ben je meteen vergeten.
wat een sensatie

Pluspunten

• vormgeving
  • overzichtelijk programma
  • eenvoudig te bedienen
  • eenvoudig te reinigen
  • beste koffie tot nu toe

Minpunten

• nog niet tegen gekomen

Metmet 01-07-2023

Fijne machine, lekkere koffie (gesponsord)

Om er mee te be beginnen heeft de espressomachine een prachtig design. De touchscreen vind ik vooral handig, omdat naast het zetten van koffie ook de onderhoud via dit scherm gedaan kan worden. Het is mogelijk om profielen aan te maken, waar je keuzes kan vastzetten en snel je koffie zet.
Na een week deze espressomachine gebruikt te hebben ben ik zeer tevreden.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Makkelijk in onderhoud en reinigen

Gisela 18-05-2023

Fijne koffiemachine

Mijn dochter heeft deze koffiemachine, en wij vinden de koffie zo lekker. , dat wij hem zelf ook gekocht hebben. Wij hebben hem nu een paar dagen binnen, en zeer tevreden. Wij genieten van alle soorten koffie. Makkelijk te gebruiken. En makkelijk in onderhoud.
Als je nog twijfelt, kopen en je krijgt er echt geen spijt van.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel soorten koffie
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Nog niet gevonden

Maja 18-02-2023

Mooi apparaat, bevalt prima

De koffiemachine kwam binnen en binnen een mum van tijd stond het eerste bakje koffie op tafel. Heel eenvoudig te installeren. Persoonlijke voorkeuren zijn ook makkelijk in te stellen, zodat ieder naar zn eigen smaak een bakje kan zetten.
Het apparaat zelf ziet er mooi uit, dus misstaat niet in je keuken.

Pluspunten

• Diverse persoonlijke instellingen
  • snel geinstalleerd

Minpunten

• theewater smaakt naar koffie

j**********@g******** 17-02-2023

Heerlijk koffie, top apparaat

De installatie van dit apparaat was niet moeilijk, halve dan dat je zo snel mogelijk de koffie wilt proberen ;) ik had al lekkere bonnen gehaald voordat de machine bezorgd was. Ik kon daarom gelijk aan de slag. Wat een fijn apparaat, de keuzes die je kunt maken op het touchscreen zijn echt geweldig, vooral ook fijn dat je heel makkelijk per keuze ook nog je koffie sterkte en hoeveelheid kunt kiezen. Tot nu toe geniet ik elke dag van dit apparaat

Pluspunten

• Snel
  • Goede instelmogelijkheden
  • Makkelijk in bediening

Freeekie 16-02-2023

Zeer fijn semi-professioneel koffieapparaat

Na enkele weken kan ik stellen dat dit koffieapparaat boven verwachtingen presteert. Het is op het oog en op gevoel een zeer degelijke machine. De eerste installatie ging moeiteloos, alleen het optionele waterfilter installeren vergt wat handigheid. De in hoogte verstelbare koffie-/melkuitloop zit wat scheef gemonteerd, dat las ik ook bij een andere review, maar het lijkt de functionaliteit niet te beïnvloeden.

Het bedienen van de machine gaat erg intuitief met simpele icoontjes en een helder kleurenscherm. Soms reageert het touchscreen niet bij de eerste druk, waarschijnlijk omdat je er van bovenaf op kijkend soms net naast een icoontje klikt. Ook met natte vingers reageert hij niet perfect.

Het opstarten van de machine gaat snel, de opwarmtijd komt vooral zodra je een drank gekozen hebt. Het malen en zetten van de koffie gaat stiller dan we van andere machines gewend zijn. Het zetten duurt wel relatief lang, vooral bij combinaties van melk en koffie, aangezien er dan twee keer opgewarmd moet worden.
De koffievarianten zijn eenvoudig aan te passen aan de gewenste sterkte en grootte. Ook handig is dat je van de meeste opties 2 kopjes tegelijk kan zetten, wat beduidend sneller gaat dan 2 losse kopjes. Verraderlijk is wel dat de maat (M, L, XL) niet bij elke koffiesoort dezelfde grootte heeft, dus je moet goed opletten welk kopje je kiest voor je keuze. Bij de gewone koffies kan je op mililiters afmeten.

Fijn is de automatische reiniging die na elke melkdrank gevraagd wordt (ook over te slaan) en niet al te veel tijd in beslag neemt. Het melkslangetje moet wel losgekoppeld worden en onder de kraan gespoeld worden, maar het interne systeem spoelt automatisch. Het inwendige systeem zou ook af en toe losgekoppeld en handmatig gereinigd moeten worden, waarvoor op het scherm een waarschuwing komt, maar die heb i]k na 4 weken gebruik en zo'n 50 drankjes nog niet zien verschijnen. Er komen ook meldingen op het scherm om de verschillende bakjes te legen en wanneer de bonen op zijn.

De koffies zelf zijn erg goed, wat natuurlijk mede afhankelijk is van je smaak en gekozen bonen. Ze zijn in elk geval goed heet (de temperatuur is zelfs in 3 standen in te stellen), ook bij melk rechtstreeks uit de koelkast. Het melkschuim is stevig en varieert in stevigheid tussen de verschillende dranksoorten.

Al met al zijn er vrijwel geen serieuze negatieve dingen te benoemen, hoogstens zijn stevige prijs. Voor de koffieliefhebber die dagelijks wil genieten van verse bonenkoffie en in deze prijsklasse kijkt, is dit zeker een aanrader!

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Intuïtief
  • Makkelijk in te stellen

Marjon 15-02-2023

Prima machine

Mooi design, het apparaat staat prachtig bij ons op het aanrecht. Nadeel is wel gelijk dat je het melk slangetje maar aan 1 kant kunt insteken, dat is bij ons precies de kant die tegen de muur aan staat. Is dus lastig. De installatie was makkelijk, de display loodst je er duidelijk door heen. Het was de bedoeling dat we de waterhardheid van te voren controleren, de pH stripjes waren helaas niet meegeleverd. Het malen van bonen maakt zoals altijd een hoop herrie, maar ik geloof wel dat dit apparaat zachter is dan gemiddeld. Er zit een heel mooi display op de machine en deze is ook zeer handig in gebruik. Er zijn zeer veel keuzes qua koffie voorkeuren, dit is erg fijn! Vooral ook dat er meerdere persoonlijke programma’s gemaakt kunnen worden. Alle opties los aanklikken is ook zo gebeurd. Ik heb veel soorten al geprobeerd. De cappuccino en latte machiato hebben een mooie schuimlaag. Wat ik persoonlijk een nadeel vind, maar dat is wellicht ondoordacht, is dat je niet makkelijk in bonen kunt wisselen. Je vult het reservoir met één smaak en maakt die op. Is misschien erg logisch, maar voor ons schakelen (we houden van verschillende smaken koffie, met cupjes oid is dat natuurlijk makkelijk af te wisselen). De koffie smaakt verder heerlijk, duidelijk verschil ook te proeven in de verschillende sterktes. Ik vind het verschil tussen goede cups aan de andere kant ook weer niet enorm groot. Het waterreservoir kun je met een handvat er uit halen, dat is handig! Het handvat voelt echter erg fragiel, lijkt niet lang mee te gaan. Tot slot fijn dat het apparaat zichzelf reinigt na gebruik van melk. Wel zelf het slangetje met een dun borsteltje schoonmaken.

Marjolijn555 14-02-2023

Stijlvolle volautomaat

Wat vind je van het design van de espressomachine?
De zwarte basis met de zilveren voorkant (geborstelde staal look) geeft de machine een luxe uitstraling. Daarnaast oogt hij ook simplistisch doordat er geen fysieke knoppen op zitten maar alles via touch knoppen en het touchscreen. Dat maakt de machine erg mooi.

- Hoe ervaar je de installatie van de machine?
De installatie van de machine is vrij simpel. Het was even goed kijken hoe het waterfilter geplaatst moest worden, maar door de stappen in het boekje goed te volgen gaat de installatie snel en kun je dus snel je eerste kopje koffie zetten.

- Wat vind je van het touchpanel?
Hij is niet zo snel als je van bijvoorbeeld je mobiele telefoon gewend bent en zou heel iets beter mogen reageren op sommige "knopjes", maar het is niet echt storend. Hij mag dus nog iets beter, maar werkt prima voor een koffiemachine.
Wel zou het handig zijn geweest als de touch knoppen naast het touchpaneel verlicht waren. Dan zijn ze iets makkelijker te vinden.

- Hoe smaakt die eerste kop koffie?
Aan het begin was het even zoeken naar de juiste afstelling (maalgraad, sterkte, hoeveelheid etc), dus de eerste kopjes koffie waren nog niet helemaal de smaak die ik zocht, maar naar wat afstelling heb ik nu een heerlijk kopje koffie en smaakt de koffie precies zoals ik hem wil. Dit is overigens denk ik niet iets specifiek voor deze machine, maar dat geldt denk ik voor elke machine. Het is altijd even zoeken naar de juiste afstelling en de juiste bonen.

Jenaine M 14-02-2023

Nog niet helemaal overtuigd, maar overwegend positief!

Bij openen zag de inhoud van de doos er netjes ingedeeld en had een sjieke uitstraling. Chromen delen van de machine waren goed beschermd met een folie. Een handige test aangaande waterhardheid was inbegrepen, zodat je de machine vervolgens goed kon afstemmen daarop. De koffieuitloop zat wel zichtbaar scheef aan het apparaat. We hebben hier geen praktische hinder van ondervonden, maar of ik het apparaat gehouden had als ik het volle pond betaald had? Denk het niet. Vooralsnog functioneert het nog prima. De losse waterfilter had een installatietool erbij. Die vond ik persoonlijk in eerste instantie onduidelijk. Maar gaandeweg snapte ik wat men bedoelde. Gebruiksaanwijzing was hierin niet zo helder. Maar dit is een detail natuurlijk. Fijn dat er wel een filter in zat, dat zeker ook. Handvat van het waterreservoir (in totaliteit van plastic) voelt fragiel aan als het reservoir vol is. Houdt het liever aan beide kanten vast of schenk water met een kan in het bevestigde reservoir. Uiterlijk: sjiek, strak vormgegeven. Mooie lampjes erin verwerkt. Jammergenoeg maken juist die lampjes dat je elk vlekje duidelijk ziet. Ben nu na elke kop koffie aan het vegen met een doekje. Dit deed ik normaal zelden of nooit. Opties drankkeuze: onnodig veel opties. Zo staan er drie opties voor thee (zwarte thee, groene thee en kruidenthee). Wat men bedoelt is: heet water op een bepaalde temperatuur. Persoonlijk had ik dit gewoon 'heet water' stand 1-2-3' genoemd. Geluid apparaat is fors aanwezig. Ons oude toestel (meer dan 7 jaar oud) is stiller. Op zich niet erg natuurlijk, maar er wordt geadverteerd met ' de stilste'. Vinden wij hier niet. Handige meldingen rondom ledigen/vullen reservoirs. Handige profielen die drankkeuze gepersonaliseerd opslaan. Ook handig voor de kids, die weten welk kleurtje bij papa en bij mama hoort ;) De dranken met melk/schuim vallen toch wel erg tegen. Het slangetje is op zich handig, maar is een los element en ligt daardoor steeds op of naast het apparaat te liggen. Slangetje is te dik voor sommige melkpakken. De schuim zelf is alles behalve stevig en ook zeker niet warm genoeg. Ook niet als je een barista melk of oat drink gebruikt helaas. De grootste tegenvaller wat ons betreft. Als het water op is dan krijg je een melding zonder dat de opdracht afgebroken wordt. Hierdoor wordt er geen koffie weggegooid, wat verspilling tegengaat. Al met al zijn er best wat kritiekpuntjes. Maar wie weet verandert het nog in positieve zin.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Ruim waterreservoir

Minpunten

• Veel geluid
  • Snel vlekken zichtbaar