Krups Volautomatische espressomachine One-Touch-Cappuccino Latt'Espress Zilverkleur EA82FE - Reviews

Soort apparaat
koffiebonen
Kleur(en)
zilver
Fabrikant kleur(en)
zilver

Pup68 07-01-2018

Genieten van een heerlijke kop koffie

Wij hebben de machine een paar weken in huis en genieten van de heerlijke koffie. Geef mij maar de sterkte espresso, mijn dochter regelt een lekkere cappuccino voor zichzelf en mijn man geeft de voorkeur aan een latte. Voor ieder wat wils in een handomdraai. De machine is makkelijk in onderhoud en makkelijk bij te vullen. Het is een mooie espresso machine die niet misstaat op het aanrecht. Heerlijk wakker worden en te beseffen dat de machine al opgewarmd klaar staat. Een druk op de knop en ik word rustig wakker met mijn espresso. Ideaal.

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Aan de dure kant
Geschreven voor: Krups Volautomatische espressomachine One-Touch-Cappuccino Latt'Espress Zilverkleur EA82FE

Cher 24-12-2017

Heerlijke koffie in een handomdraai

Ik ben zo blij met mijn nieuwe koffiezetapparaat heerlijke koffie binnen een handomdraai en buiten dat de koffie super is ziet hij er ook nog eens super uit

schaakster 30-10-2017

Mooie machine

De machine van krups is makkelijk in elkaar te zetten. Voor je het weet heb je je machine uitgepakt, de instructies opgevolgd, de bonen in de bak en je gaat fluitend door het gebruikers vriendelijke instructie heen.

Als je zin hebt kun je de machine automatisch instellen dat als je 's ochtends of 's middags zin hebt in een cappuccino, espresso of gewone koffie het geen probleem is.

De koffie is van prima kwaliteit, warm en sterk. Het enige minpuntje is het melkreservoir dat is een gedoe om het aan te sluiten het stoompijpje werkt beter.

Ook zijn de koffie en water reservoirs makkelijk te legen en schoon te maken.

De machine is prima, koffie is prima en na het gebruik wil je nooit meer een andere.

Pluspunten

• zeer makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• melkreservoir.
  • is wat lawaaiig.

mark20 24-10-2017

Mooi design espresso-apparaat

Geweldig apparaat, maakt hele mooie espresso's en cappuccino's. Aan het begin wel even puzzelen voor de verschillende standen en koffiesmaken en instellingen, maar werkt daarna erg netjes. Goed schoon te houden, zelfs het melkreservoir, wat over het algemeen lastig schoon te houden is, gaat goed. Melkreservoir is eenvoudig uit te nemen om de melk in de koelkast te bewaren. Veel vrijheid wat betreft temperatuur, bonenmaling, hoeveelheid water. Nadelig puntje is de hoge prijs van het apparaat. Daarnaast zou het displaytje wat moderner kunnen voor deze prijs.

• Goede espresso
  • Mooie cappuccino
  • Eenvoudig schoon te houden
  • Opwarmen gaat snel

Minpunten

• Veel lawaai
  • Heet (thee) water is bitter
  • Simpel LCD display

Leonie 23-10-2017

Heerlijke cappuccino's

Wat een fijn apparaat! Elk soort kopje koffie is zo gezet. Na het lezen van de gebruiksaanwijzing weet je al snel hoe het apparaat werkt. Je kunt het apparaat instellen naar je eigen wensen: inschakelen bepaalde tijd, sterkte, maling van de koffiebonen, hoeveelheid, etc. Erg fijn dat het apparaat in de ochtend al ingeschakeld is. Met een druk op de knop staat je koffie zo klaar.
Wij zijn vooral blij met de kwaliteit van de cappuccino's. Het melk schuimt goed op, heerlijk!!
Het apparaat is wel vrij prijzig, maar ach als je zo'n heerlijke cappuccinno drinkt ben je dat al snel vergeten.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Kwaliteit koffie / cappuccino

Minpunten

• Hoge prijs

Sab10 21-10-2017

Mooie volautomatische espressomachine

Blij verrast was ik al na het eerste eigen vers gemalen kopje koffie! Wat een luxueus apparaat, met vele handige opties. Zo is een cappuccino snel gemaakt, wat melk in het reservoir - druk op de knop en een paar tellen later een dampende kop die klaar staat! Met heerlijke melkschuim bovenop. Ja, daar wen je snel aan... Het schoonmaken vereist wel even wat tijd, maar dat is dan ook wel een van de weinige minpunten. De maling van de bonen is naar wens in te stellen, het volume ook per kop, De functie vooraf verwarmen en automatisch doorspoelen geven je ook weer wat tijd terug. Het fraaie design misstaat in geen ene keuken, het geluid is als in een koffiebar; luid en vol verwachting op dat heerlijke zwarte drankje. Voor mij een aanrader!

Pluspunten

• handige functies
  • Hete koffie
  • fraai design

Minpunten

• aan de hoge prijskant