De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS op Kieskeurig.nl.

Hans Roodbol 19-12-2018

Goede aankoop, heerlijke koffie

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Geweldig apparaat waarmee je heerlijke koffie maakt.
Voor ieder wat wils, de keuze is reuze en alles naar jouw eigen smaak in te stellen met de verschillende profielen. Ook de keuze bij Koffiediscounter en het advies was geweldig

Pluspunten

• Veel keuze
  • Alles naar je wens in te stellen

Minpunten

• Prijzig

Hetekoffie 31-08-2018

Warme cappuccino!

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Ik was op zoek naar een volautomaat ter vervanging van mijn halfautomaat. Eis was warme dranken, ook als er melk aan werd toegevoegd. In eerste instantie de Saeco Xelsis SM7685 uitgeprobeerd, maar deze machine maakte een cappuccino die direct moest worden gedronken - niet warm genoeg om een beetje te genieten. Dus omgeruild voor de DeLonghi PrimaDonna ECAM 650.55.
Deze DeLonghi maakt wel warme/hete mixdranken! Ook zijn kopjes goed voor te verwarmen op de warmhoudplaat. De koffie is goed van smaak en de melk schuimt ook mooi.
De bediening is een beetje wennen en niet direct handig, met name bij het aanleggen van profielen. Ik had verwacht dat de App daar mogelijk wat handiger zou zijn, maar dat is niet het geval. Sowieso is mij een beetje onduidelijk wat de toegevoegde waarde van de App is - ik moet sowieso een kopje plaatsen en dan kan ik ook meteen de koffie maken. 's Morgens vanuit het bed een koffie maken klinkt leuk, maar de eerste stap is dat de machine gespoeld wordt - lijkt me de smaak niet ten goede te komen.
Het spoelen van het melksysteem is wel een beetje gedoe met een extra kannetje om spoelwater op te vangen. Helaas blijft er ook altijd wat spoelwater in de aansluiting zitten, dat drupt dus eventueel in de koelkast en is op zich ook besmettelijk voor bederf. Ik heb makkelijkere systemen gezien.
Design is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik vind de machine mooi strak en compact, past makkelijk op de aanrecht. De watertank is ruim, hoeveelheid koffie is ook ruim voldoende. De lekbak is voldoende ruim en zal (als je niet veel kopjes koffie in een keer maakt) waarschijnlijk sneller vol zijn dan de afvalbak.
De machine is wel aardig aan de prijs. Als je alleen zwarte koffie drinkt zijn er vast interessantere alternatieven. De machine ziet er wel duurzaam uit. Als je ook veel cappuccino en latte macchiato drinkt of erg veel verschillende soorten koffie wilt kunnen aanbieden is deze machine denk ik zijn geld wel waard.

Pluspunten

• Ook melk wordt goed warm
  • Goede koffie
  • Ruim voldoende opties

Minpunten

• Profielen aanleggen lastig en niet erg precies
  • Melksysteem reinigen
  • Toegevoegde waarde app is nihil
  • Geen standaard programma voor ristretto

Een Prima Donna op haar best 21-07-2018

Delonghi genot twee

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Na 10 jaar genoten te hebben moet de oude primadonna helaas worden vervangen. Dat het Delonghi wordt is direct duidelijk. Echter welk type niet. Ook niet na het bezoek aan de website en een analyse. Tijdens een twee uur durende rit naar Naarden werd de keuze duidelijk, mede door de persoonlijke bandering.
Opnieuw net als mijn echtgenote een Prima Donna en ook nog de eilte. Hoe kan het beter.

Pluspunten

• Geweldig uiterlijk,
  • Heldere uitleg, monkeyproof
  • Heerlijke koffie
  • Ten opzichte van de oude erg stil.

Minpunten

• bij koffie niet twee kopjes tegelijk
  • Alleen espresso twee kopjes tegelijk

D Loupatty 01-05-2018

gebruiksgemak en top koffie

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Ik heb deze machine als opvolger van mijn vorige machine gekocht. De koffie is beter en heter. En hij is op tal van punten verbeterd. Mooi!

Soekkie 03-03-2018

Ontdekkingsreis in de koffiewereld

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Wij hebben voor dit apparaat gekozen vanwege diens duurzaamheid en de handige indeling m.b.t. ons aanrecht. Het apparaat werkt eenvoudig, stil en laat je echt genieten van het maken- en proeven van koffie.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Veel opties
  • Automatisch reinigingssyteem
  • Waterreservoir aan de rechterzijkant

Minpunten

• Alleen in chroom verkrijgbaar

adri 02-02-2018

goed scherm

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Goed product, kan heel veel, deze aangeschaft naar aanleiding van de voorlichting en zeer goede uitleg.

Pluspunten

• kan heel veel

Minpunten

• nog niet gevonden

Joanne 27-12-2017

Gebruiksgemak

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Erg gemakkelijk in gebruik (intuitief), mooi apparaat in keuken en erg goede, lekkere koffie. Veel keuzes in de diverse mogelijkheden (espresso, cappucino, latte etc)

Han 25-12-2017

Superdeluxe en eenvoudig schoon te maken koffieautomaat

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Prijs-kwaliteitverhouding is prima in balans. Allerlei soorten koffie in één handomdraai die helemaal zijn in te stellen op de individuele smaak.
En niet onbelangrijk, eenvoudig en snel schoon te maken.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Luxe uitstraling

DeOfficemanager 21-12-2017

Mooie aanwinst voor op zeer klein kantoor.

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Ik zocht een praktisch, mooi en een met veel mogelijkheden koffieapparaat en dat heb ik met deze gevonden. Ook makkelijk in onderhoud.

JJ 13-12-2017

makkelijk melk schuimen en reinigen

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

ziet er goed uit, is gemakkelijk te bedienen en te reinigen. en het belangrijkste maakt heerlijke koffie

Pluspunten

• heerlijke espresso
  • onderhoud

Minpunten

• forse prijs

KL 04-10-2017

Geweldig apparaat

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Dit was precies wat wij zochten! Gemakkelijk in gebruik, gemakkelijk in onderhoud. Zelfs de installatie was een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• veel koffie drinken

Chico 16-08-2017

Mooie machine

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Handig hoor, automatische cappuchino! Geen gedoe mee met een slangetje in het melkpak en uitgebreide schoonmaakacties.

Minpunten

• prijzig

Stevie 16-08-2017

Handig display, simpel cappuccino te maken

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Best een prijzig apparaat, maar de doorslag gaf het simpel te maken van diverse variaties, het handige display en toch ook wel het prachtige uiterlijk.

Stevie 30-07-2017

DeLonghi PrimaDonna

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

We hebben dit apparaat gekozen, omdat we van vrienden en mijn zus alleen maar positieve reacties hebben gehoord.
De kwaliteit, maar voornamelijk het gebruiksgemak, hebben de doorslag gegeven. Voldoet tot op heden perfect aan onze verwachtingen: makkelijk alle soorten koffie en nog heerlijk ook!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • uiterlijk

Minpunten

• wat hoge prijs

Nansink 20-07-2017

Top Machine!! Primadonna Elite

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Hele fijne en mooie machine goeie temp koffie mooi melkschuim veel mogelijkheden voor instellingen. koffie koekjes mogen wat droger maar daar zijn we nog even mee aan het stoeien. belangrijk is goeie bonen bij de machine te gebruiken

Sven 19-07-2017

topper

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Koffieapparaat werkt super goed de prijs is een minpunt maar nu in gebruik en is het elke euro meer dan waard

Pluspunten

• Koffietemperatuur zelf instellen
  • En de vele mogelijkheden

Jan 03-04-2017

Veel mogelijkheden voor heerlijke koffie

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS

Het apparaat maakt alle gebruikelijke soorten koffie (met en zonder melk), en is makkelijk bij te stellen naar persoonlijke voorkeuren. De koffie smaakt uitstekend, het melkschuim ziet er mooi uit.De app maakt het personaliseren nog makkelijker: je houdt overzicht over de instelling van de talloze mogelijkheden.
Ook het onderhoud valt erg mee: Om de paar dagen een paar kleine onderdelen afspoelen, om de paar weken paar grotere onderdelen. De machine houdt vooral zich zelf goed schoon.
Van DeLonghi expert Andy thuis een plezierige en leerzame instructie gekregen, waardoor je nog veel meer uit het apparaat haalt dan enkel op basis van de handleiding.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Heel veel en slimme instelmogelijkheden
  • Eenvoudig in onderhoud
  • Ziet er mooi uit, voelt degelijk aan.
  • Erg leerzame en plezierige thuisdemo

Minpunten

• Groot en zwaar
  • Laat horen dat-ie bezig is
  • Beetje "aan de prijs"