De'Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.55.MS - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Chico 16-08-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine

Handig hoor, automatische cappuchino! Geen gedoe mee met een slangetje in het melkpak en uitgebreide schoonmaakacties.

Minpunten

• prijzig

Stevie 16-08-2017 Product paar weken in bezit

Handig display, simpel cappuccino te maken

Best een prijzig apparaat, maar de doorslag gaf het simpel te maken van diverse variaties, het handige display en toch ook wel het prachtige uiterlijk.

Stevie 30-07-2017 Product paar dagen in bezit

DeLonghi PrimaDonna

We hebben dit apparaat gekozen, omdat we van vrienden en mijn zus alleen maar positieve reacties hebben gehoord.
De kwaliteit, maar voornamelijk het gebruiksgemak, hebben de doorslag gegeven. Voldoet tot op heden perfect aan onze verwachtingen: makkelijk alle soorten koffie en nog heerlijk ook!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • uiterlijk

Minpunten

• wat hoge prijs

Nansink 20-07-2017 Product paar dagen in bezit

Top Machine!! Primadonna Elite

Hele fijne en mooie machine goeie temp koffie mooi melkschuim veel mogelijkheden voor instellingen. koffie koekjes mogen wat droger maar daar zijn we nog even mee aan het stoeien. belangrijk is goeie bonen bij de machine te gebruiken

Sven 19-07-2017 Product paar dagen in bezit

topper

Koffieapparaat werkt super goed de prijs is een minpunt maar nu in gebruik en is het elke euro meer dan waard

Pluspunten

• Koffietemperatuur zelf instellen
  • En de vele mogelijkheden

Jan 03-04-2017 Product paar maanden in bezit

Veel mogelijkheden voor heerlijke koffie

Het apparaat maakt alle gebruikelijke soorten koffie (met en zonder melk), en is makkelijk bij te stellen naar persoonlijke voorkeuren. De koffie smaakt uitstekend, het melkschuim ziet er mooi uit.De app maakt het personaliseren nog makkelijker: je houdt overzicht over de instelling van de talloze mogelijkheden.
Ook het onderhoud valt erg mee: Om de paar dagen een paar kleine onderdelen afspoelen, om de paar weken paar grotere onderdelen. De machine houdt vooral zich zelf goed schoon.
Van DeLonghi expert Andy thuis een plezierige en leerzame instructie gekregen, waardoor je nog veel meer uit het apparaat haalt dan enkel op basis van de handleiding.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Heel veel en slimme instelmogelijkheden
  • Eenvoudig in onderhoud
  • Ziet er mooi uit, voelt degelijk aan.
  • Erg leerzame en plezierige thuisdemo

Minpunten

• Groot en zwaar
  • Laat horen dat-ie bezig is
  • Beetje "aan de prijs"