De'Longhi Dinamica Ecam 350.35.W - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Chiel 02-09-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer tevreden!

Wij hebben hem nu enkele maanden in gebruik en zijn zeer tevreden. Het is een mooi apparaat om te zien en heeft veel instelmogelijkheden voor je favoriete keuzes (sterkte, hoeveelheid, temperatuur). Ook vind ik dat hij in vergelijk met andere apparaten relatief weinig geluid maakt.

Één minpuntje vind ik dat het apparaat niet tijdig genoeg aangeeft dat het water bijna op is. Hij stopt dan soms bij een half kopje koffie. Wellicht geeft hij de melding niet, omdat er nog wel voldoende was voor een espresso. Echter, je went er aan. Je kunt zelf de hoeveelheid water nog zien aan de zijkant en kunt op een gegevenmoment wel inschatten of je moet bijvullen als hij bijna leeg is.

Een ander zeer klein puntje, maar niet zo erg, is dat het water in het reservoir condenseert en je dus steeds een condenslaag aan de zijkant van het waterreservoir ziet.

Bovenstaande puntjes zijn "om iets te noemen" maar wij zijn ontzettend tevreden en raden het apparaat zeker aan!

• Instelmogelijkheden
  • Relatief stil

Minpunten

• Geeft niet tijdig genoeg een leeg reservoir aan
  • Condensering in het waterresevoir
  • Geen twee kopjes koffie tegelijk (wel espresso)

Daniel 12-07-2017 Product paar weken in bezit

Moderne Vol automaat

Sinds een week of 2 dit mooie apparaat in huis. kleur; roomwit, erg modern.
veel opties en ook een functie om je wensen te onthouden. vrij stil. temperatuur prima. doet wat het moet doen. zorg wel voor een goede kwaliteit boon.

Pluspunten

• design / kleur
  • temperatuur
  • scherm
  • geluidsniveau

Minpunten

• tot op heden nog niets.

Arno 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Snel en eenvoudig een heerlijke koffie tot je beschikking.

Machine heeft een mooie uitsraling, duidelijk display en is eenvoudig in gebruik. Groot voordeel is de mogelijkheid de koffie in het Mykoffie menu te personaliseren. De machine is snel bedrijfsklaar.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • niet zo lawaaierig
  • machine mag gezien worden
  • snel gebruiksklaar

Martijn 23-10-2017 Product paar dagen in bezit

veel opties en makkelijk in gebruik

Goede prijs voor een goede machine met veel opties. Daarnaast makkelijk in gebruik en schoon te maken. Maakt weinig geluid met malen bonen, energiezuinig.

Pluspunten

• veel opties
  • makkelijk in gebruik
  • geluidsarm

koffie liefhebber 21-10-2017 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening

Een mooie machine, met intuitieve eenvoudige bediening en vooral.... heerlijke hete koffie. De roomwitte kleur is ook prachtig.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • veel instelmogelijkheden voor mykoffie

Delreu 18-10-2017 Product paar dagen in bezit

Delonghi Dinamica

Koffie zoals koffie bedoeld is met vele mogelijkheden. Luxe design, vele opties en gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• gemakkelijk
  • lekker koffie
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• spoelt vrij veel

Jan 26-09-2017 Product paar dagen in bezit

Stille koffievolautomaat

Lang gezocht naar een volautomaat die stiller is bij malen van bonen en bij uitpersen van koffie dan volautomaten waarmee ik ervaring heb. Deze machine bleek dit te zijn.
Na een paar maal gebruikt te zijn bleek het maalwerk vast te zitten. Momenteel ben ik voor reparatie hiervan in afwachting van een monteur

• Aantrekkelijke vormgeving

Fokke 26-09-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere Koffie, Mooie Kleur

Gezocht naar compact apparaat, alleen 'gewone' koffie, geen toeters en bellen wel goed kunnen instellen. Via recensies op Internet en uitstekende voorlichting bij de Koffiediscounter op deze machine terecht gekomen. Nu na drie dagen al meer dan tevreden. Lekkere koffie op goede temperatuur.

Pluspunten

• Compact
  • Eenvoudige bediening
  • Lekkere Koffie
  • Temperatuur

Ilona 19-09-2017 Product paar dagen in bezit

Vriendelijke prijs voor complete volautomaat

Gebruiksvriendelijk en vriendelijk geprijsde volautomaat. Simpel aan te passen aan eigen smaak en temperatuur

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • aantrekkelijk geprijsd

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

William 09-09-2017 Product paar dagen in bezit

Prima koffie temperatuur

Makkelijk te bedienen, Prima in te stellen voor gebruikers. Heel makkelijk in onderhoud. Reeds verschillende zet machines gehad zoals CEACO, SIEMENS, PHILIPS. Deze is tot op heden wel de beste koffiezetter.

Pluspunten

• makkelijk in onderhoud
  • prima in te stellen programma.

Minpunten

• tot op heden geen

Harm 08-09-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke Koffie

Mooi apparaat en het belangrijkste hij zet heerlijke koffie,eerst de gebruiksaanwijzing goed doorlezen ,daarna gemakkelijk in te stellen naar jou keuze.

Rey 24-08-2017

Heerlijke koffie

Mooi apparaat welke heerlijke koffie zet.
Ruime keuze aan instel mogelijkheden zodat alles naar wens is in te stellen

Corrie van 't Hart 20-08-2017 Product paar weken in bezit

mooie compacte machine

Koffie is goed heet en mooie machine is makkelijk te bedienen met tiptoets.
en eemt niet te veel plaats in op het aanrecht.

Eveline 20-08-2017 Product paar dagen in bezit

Snel en gemakkelijk heerlijke koffie

Een makkelijk te gebruiken koffiemachine waar heerlijke koffie uitkomt. Onderhoudsvriendelijk en makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• onderhoudsvriendelijk
  • makkelijk in te stellen

Minpunten

• n.v.t.

Fons van Tilborg 03-08-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie

Dit is mijn 2e koffiemachine van DeLonghi en ook dit apparaat zorgt voor een prima koffie smaak en eenvoudige bediening. De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde en ik verwacht een zelfde lange levensduur van dit apparaat als mijn vorige.

Pluspunten

• Voortreffelijke smaak
  • Eenvoudige bediening
  • Zeer mooie vormgeving

Minpunten

• Kwetsbaar lekbakdekseltje

Hans 02-08-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi uiterlijk, uitgebreide mogelijkheden

Na slechtere ervaring met en Philips apparaat, weer terug naar DeLonghi. Dit apparaat ziet er mooi uit en is mede gekozen vanwege zijn uitgebreide mogelijkheden en het grote koffie reservoir. Het installeren ging makkelijk en de eerste kopjes smaken voortreffelijk

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Mogelijkheden
  • Ruim water en koffie reservoir

RL 29-07-2017 Product paar weken in bezit

Mooie en goed werkende machine

Werkt perfect, zachte volle smaak en fijn dat er een normale koffiestand op zit. Ik beveel deze van harte aan!!

Anna 10-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi strakke machine die een goede kop koffie geeft!

Onze eerste machine was ook een DeLonghi, na 5 jaar overleden en meteen dezelfde dag een nieuwe gekocht. Makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te houden en in te stellen naar je eigen smaak. Strak design zonder overbodige toeters en bellen. degelijke kwaliteit

Pluspunten

• makkelijk in onderhoud en gebruik
  • prijs-kwaliteit

Hans 07-07-2017 Product paar dagen in bezit

Delonghi ECAM 350.35W

Een erg fijn en compacte machine met super prijs-kwaliteitsverhouding voor een brede variatie van koffiespecialiteiten.
Mijn ervaring is gebaseerd op dit apparaat en mijn vorige Delonghi volautomaat (ECAM 23.450; 6 jaar in huis gehad).

Pluspunten

• compact
  • hete koffie
  • eigen instelmogelijkheden

Yvonne 22-05-2017 Product paar dagen in bezit

hete koffie

Het is een prachtig ontwerp met veel mogelijkheden, het waterreservoir is aan de kleine kant, de temperatuur erg goed. Ik had verwacht enkele namen in te kunnen voeren bij de aan onze smaak aangepaste koffie, maar dat kan niet, of ik heb het nog niet gevonden

Pluspunten

• instel mogelijkheden
  • temperatuur
  • ontwerp

Minpunten

• klein waterreservoir