Melitta Caffeo Passione OT - Reviews

Type
espresso machine

Jelle 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime keuze aan koffiespecialiteiten

Wat een fijn apparaat in gebruik. De 6 knoppen aan de linker kant kun je gewoon instellen naar wat je zelf wil. En daarnaast heb je de mogelijkheid via de recepten knop om nog een x aantal soorten koffie te zetten met dit apparaat. Het grote voordeel aan de reiniging van dit product is dat je het slangetje van de melk in het lekbakje kan stoppen. En via de easy cleaning knop gaat de stoom door het melkgedeelte en is het helemaal schoon. Ook klinkt het apparaat niet overdreven hard bij het malen van de bonen. Kortom een superapparaat

Pluspunten

• ruime keuze aan koffie
  • makkelijk te reinigen
  • compacte machine

avhd 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie met dit apparaat, wat je ook wil, espresso, gewone, cappuccino of latte machiatto.
Allemaal even lekker en apparaat is heel makkelijk te bedienen. Het schoonmaken na gebruik gebeurd ook automatisch met een paar drukke op de knop. Zeer tevreden hierover na 1 week gebruik

Pluspunten

• makkelijk in gebruik en schoonmaken
  • veel mogelijkheden zonder veel gedoe

Minpunten

• kleine watertank

Peter F 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eindelijk een lekkere espresso!

Na heel lang zoeken en vergelijken een vervanger gevonden van onze inmiddels 8 Jaar oude Saeco Xsmall, die (het nog steeds doet, maar) toch wel aan het eind van zijn levensduur was, we wilden nu een model uit een hogere prijsklasse met meer koffie variaties. De Melitta Volautomaat varianten zijn op de meeste sites goed tot uitstekend getest, de koffie brouwunit is er een die ook in Miele en Siemens is te vinden. hoewel we de Melitta slechts een paar dagen in huis hebben valt toch wel op hoeveel beter de koffie (espresso en ristrettos) smaakt in vergelijk met de oude Saeco, je moet wel echt goede (geen supermarkt) bonen gebruiken om alles eruit te halen, ook geweldig is een Caffe latte of Capucino, met een druk op de knop mooi in verschillende laagjes opgebouwd. kan nog niets zeggen over de duurzaamheid maar de machine ziet er degelijk uit maakt weinig geluid en is zeer compact, erg goed doordacht is de melk reiniging met stoom, ook verassend is de opbouw van het menu, een manual heb je eigenlijk niet nodig.

Pluspunten

• Compact
  • Zeer goede koffie specialiteiten
  • Esspresso als in een goed restaurant
  • Genoeg koffie varianten
  • Geschuimde melk is goed van temperatuur

Minpunten

• Espresso temp op max mag nog iets hoger zijn
  • Relatief klein water reservoir