De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de De’Longhi DELONGHI MAGNIFICA START ECAM220.21.B VOLAUTOMATISCHE ESPRESSOMACHINES op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l********@g******** 03-12-2023

Probleem De'Longhi Magnifica Start.

In juni deze machine gekocht. Dit is onze 3e De'Longhi machine. Binnen 1 maand al klachten, dit gemeld bij De'Longhi. Kregen de mededeling dat men wel een monteur wilde sturen tegen betaling om de klacht op te lossen. De klacht is dat tijdens het koffiezetten veel lekwater geproduceerd wordt, zodat je na een paar kopjes de wateropvangbak volstaat en deze geleegd moet worden. Bij de vorige 2 machines was dit zeer minimaal. Ondanks dat dit onze 3e De'Longhi machie is. De kwaliteit van de gezette koffie is ook een stuk minder dan van de vorige machines. De aftersale service is zeer teleurstellend. ik raad dit product ook ten zeerste af.

Minpunten

• Geen goede kwaliteit
  • Slechte aftersales
  • Teveel gedoe met machine.