De'Longhi ESAM3200S - Reviews

6,9

Erna Blind 25-07-2014 Product jaar of meer in bezit

7,6
Prijsverhouding en mogelijkheden en prima koffiemachine. Heerlijk de geur van verse koffie in de ochtend als je net wakker bent. Let op als je 2 kopjes te gelijk zet wel de koffie sterkte aanpassen.

dijkunk 06-01-2014 Product jaar of meer in bezit

5,6
Deze machine 3jaar in bezit, de koffie is redelijk goed. De klantenservice van DeLongi is zeer slecht binnen een jaar ging de schakelaar voor het stomen zeer stroef het meisje van de klantenservice zei dat dat normaal was, de monteur die later de schakelaar kwam vervangen zei die meiden van klantenservice zeggen maar wat, nu is er een klein pinnetje kapot van een klein bakje in het deurtje zeggen ze dat het hele deurtje vervangen moet worden , het bedrag van het voorrijden van een monteur zou al 110 € gaan kosten. Voor mij nooit geen DeLongi meer!!

willem-ned 21-11-2012 Product jaar of meer in bezit

4,6
Deze machine heb ik in 2009 gekocht. Eigenlijk vanaf het begin spijt gehad van de aankoop en wel omdat ik er maar niet in kon slagen om koffie met een prettige temperatuur te krijgen. Het apparaat is nooit verder gekomen dan lauw, hetgeen resulteerde in: koffie gezet, direct consumeren.
Vorige week een harde knal en stop doorgeslagen. Het apparaat heeft sluiting. De Longhi aangeschreven en die reageren gewoon niet. Afrader dus, gewoon een slecht apparaat voor een hoge prijs.

Lowlander63 17-12-2010 Product jaar of meer in bezit

5,8
Apparaat 3 jaar in bezit: de eerste twee jaar twee redelijk ingrijpende reparaties onder garantie, de derde moesten we het apparaat opsturen. Duurde 4 weken en mini,maal 5 emails voordat we het terug hadden. Vanaf dat moment alleen maar narigheid. Reparatie gaan via HAS in Rijeen: HUILEN! Zij weigeren langs te komen, ze hebben monteurs onderweg, en willen dat ik dat ding alsmaar blijf opsturen. Het wordt dan niet goed gerepareerd én ik ben het ding telkens 4 weken kwijt! De laatste reparatie is op veel punten mis gegaan: vanaf dat moment veel gedonder (kortsluiting, zekeringen die eruit knallen etc, totdat het apparaat vandaag met een knal de geest gaf. Wellicht is een DeLonghi nog niet eens zo'n beroerde machine maar in nederland ben je voor reparaties aangewezen op HAS en dat wil je echt niet!
Smaak van de koffie is redelijk, de temperatuur van de koffie is beroerd laag. Instelmogelijkheden verder zijn OK

Ellis 12-05-2008 Product paar weken in bezit

Mijn eerste espressoapparaat was een Saeco wel tevreden over maar na de garantie stuk. Daarna een PUC gekocht die het ook inmiddels begeven heeft.Dus naar enig speurwerk op internet was mijn keuze op De longhi gevallen ook omdat je garantie aan huis. Ik heb hem nu een paar weken in bezit en ben er zeer tevreden over Als je hem aanzet spoelt ie eerst door en als je hem uitzet of na 3 uur na het laatste gebruik spoelt ie ook door dus altijd schone leidingen.
Ik vind dit een perfecte machine heb er spijt van dat ik hem niet eerder heb gekocht.

Anja13 26-03-2008 Product kwartaal in bezit

Het is een geweldig apparaat, veel mogelijkheden wat instellingen betreft. Helaas geeft het apparaat geen seintje als de voorraad bonen op is en ook niet als er onvoldoende water in het reservoir zit om de gevraagde hoeveelheid koffie te maken. Hier moet je dus altijd vantevoren zelf aan denken, waardoor dit nog wel eens mis gaat.