De'Longhi Autentica - Reviews

gemalen koffie, koffiebonen
Type
espresso machine
Soorten koffie
caffe latte, cappuccino, heet water, hete melk, koffie, latte macchiato

JuliaKK 17-06-2015 Product half jaar in bezit

In december gekocht bij MediaMarkt. Na veel overwegingen en het lezen van verschillende reviews over diverse espressomachines uiteindelijk voor deze gekozen. Het is een geweldig apparaat ! Melk opschuimen met het stoompijpje gaat perfect, veel schuim en totaal niet moeilijk oid. Wij gebruiken hiervoor houdbare melk. Als ik overnieuw moet kiezen zou ik er zo weer voor gaan. Ben zelf op mijn werk een Jura gewend maar eerlijk gezegd vind ik deze fijner en de temperatuur van het water is veel warmer. Erg gebruiksvriendelijk.

haso 22-12-2016 Product paar weken in bezit

Lekkere Koffie

4 jaar geleden heb ik mijn eerste koffiebonnen machine gekocht , een Siemens EQ7. 4 jaar heb ik zitten tobben met deze machine , koffie was niet lekker vanaf de eerste dag, diverse koffie geprobeerd , machine lekte water aan onderkant , display reageert niet goed, was echt zonde van het geld.
Nu 4 jaar later dacht ik ik ga andere machine kopen , lang gezocht welke merk zou ik nemen ( siemens nooit meer), en uiteindelijk gekozen voor deze De longhi . En nu twee weken later , heb ik spijt dat ik het eerder niet had gekocht. Koffie is echt heel erg lekker, heet, en sterk ( met siemens kon je sterkte van koffie instellen , maar er veranderde niks, met elke instelling was koffie slap). Heerlijke koffie , Long koffie is ook heel erg lekker. En nu al na twee weken de longhi koffie , eet ik het al , voor mij nooit meer wat anders dan de longhi.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • koffie is lekker heet
  • Long koffie is verrassend lekker
  • klein

Minpunten

• maakt veel lawai

Elfriede 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

Topapparaat

Eindelijk toch besloten om een volautomaat aan te schaffen na lang nadenken. Ons struikelblok was dat we bang waren dat hij teveel herrie zou maken tijdens het malen, maar dat valt ons 100% mee. Na een paar keer de maal en sterkte knop bij te hebben gesteld genieten wij iedere dag weer van een heerlijke kop koffie. Ook het opschuimen van melk doet hij wonderbaarlijk goed. Prachtig mooi en stevig schuim en dus echt genieten van een cappuccino. Dit apparaat mede uitgezocht omdat hij een functie heeft voor heet water aangezien ik af en toe weleens een kopje thee mag drinken leek me dit ideaal. De verkoper was daar wat voorzichtig mee omdat het water niet heet heet wordt net als een waterkoker, maar nu een paar keer thee gezet en voor mij is het helemaal goed. Wat ik alleen wel erg jammer vind dat er geen rvs melkkannetje bijzat, dat is toch iets wat je nodig hebt om goeie cappuccino te maken en dus bij het apparaat hoort. Dat is voor mij de enige minpunt en als je erover nadenkt om een volautomaat te kopen die goed is, maar ook betaalbaar raad ik deze zeker aan.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Prachtig stevig melkschuim
  • Redelijk stil

Minpunten

• Geen rvs melkkannetje

David 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Van een saeco budget naar delonghi middenklasse

Na 2jaar hield mijn saeco intellia8751 er mee op. Ik was altijd gematigd enthousiast over dat apparaat vanwege de beperkte instelmogelijkheden. De smaak was erg waterig ondanks de meest fijne maling.
Deze beoordeling geef ik op basis van de Jura van mijn schoonouders, mijn voorgaande saeco en de delonghi van mijn ouders.

Dit apparaat is opvallend smal en met de opgelichte tiptoetsen met glanzend zwart is dit een best mooie apparaat. Het is niet vergelijkbaar met een halfautomaat met verchroomde afwerking, maar wel een mooier afgewerkt dan de saeco.

Deze delonghi is voor mij een middenklasse apparaat, de 8751 een budget klasse.

Het verschil in smaak/aroma is groot t.o.v. de saeco. De delonghi zet beduidend sterkere, smaakvollere, donkerdere en hetere koffie. Eigenlijk alles wat je van een goed bakje koffie verwacht.
Ik ben na 10bakjes aangenaam verrast.

Ik heb eerder een 2x zo dure Jura overwogen, maar was eigenlijk nooit overtuigd van de meerprijs.

Ik ben primair een koffie en espresso drinker. Dit is voor mij een top apparaat.

van Nieuwenhuyzen 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

Koffie machine de Longhi

Een hele mooie en strakke vorm van machine en ook niet al te groot. Maakt heerlijke koffie en kan deze de Longhi aanbeelen

Pluspunten

• Mooie vorm
  • Kan ook mijn eigen gemalen koffie gebruiken

Bertine 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Etam 29 510b

Apparaat nog maar een paar dagen en tot nu erg veel plezier van. Gemakkelijk te gebruiken en de koffie is goed warm. Stoompijpje nog niet gebruikt.

Alexander 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Bijzonder compacte espressomachine

Ik had me heel erg ingelezen en wist dat het een goed apparaat was, maar daarmee proef je niet de koffie. Die is heerlijk! Wat een mooie machine, lekker compact en hierdoor heb ik zelfs in mijn hele kleine keukentje nu ruimte voor een geweldig espresso apparaat. Het instellen is wat lastig zonder scherm, maar in de praktijk heb je dat niet nodig. Onderhoud is een fluitje van een cent. De watertank is wel wat klein, maar daardoor wel verplicht altijd vers water en dat is de basis van een goede kop koffie nietwaar?

Pluspunten

• Compact
  • Veel mogelijkheden
  • Alle dranken zijn individueel aanpasbaar
  • Bijzonder snel gebruiksklaar
  • Gemakkelijk en snel te reinigen

Minpunten

• Watertank snel leeg met meerdere personen
  • Machine blijft uitgaan na 1/2uur, 1 uur instelling

jan 29-12-2016 Product paar weken in bezit

mooi design

geweldig apparaat en voldoet aan onze wensen. gemakkelijk in gebruik en schoonmaak. bediening is er overzichtelijk compact

Jarno Vermunt 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk apparaat

waterreservoir aan de achterzijde kan wat ongemakkelijk zijn, als dit apparaat in de hoek staat. Melk opschuimen vergt best wat oefening

Ineke 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving

Ik heb deze machine gekocht omdat ik ook heel tevreden was met mijn vorige.heel makkelijk in gebruik, simpel schoonmaakprogramma. De koffie is heerlijk.

hjb 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

De'Longhi Autentica prima koffiebonen machine

Fijne koffiezetter tegen redelijke prijs en niet te luidruchtig.
Mooie slanke uitvoering.
Zetgroep eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• weinig geluid
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• klein waterreservoir

Joze 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooie uitstraling

Is heerlijke cappuccino mee te maken en makkelijk te onderhouden. Melk kan in kopje worden opgestoomd

Pluspunten

• zowel bonen als gemalen koffie te gebruiken

G kley 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi compact stil en compleet apparaat

Deze is een stuk compacter en stiller als onze oude delonghi. Precies wat we zochten. bonen en water reservoir is wat kleiner. geen issue want apparaat waarschuwt en bijvullen gaat gemakkelijk en snel.

Pluspunten

• compact
  • compleet, verwijderbare zetgroep, instelbaar

Minpunten

• klein water reservoir

Gabrovski 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

DeLonghi Autentica ETAM 29.510.SB-super

Binnen 24uur de koffiemachine in huis, inclusief het actiecadeau de ijsmachine! Mooi compact apparaat.Mooi design en super gebruiksvriendelijk. Iedere Euro waard! Een dikke aanrader.

Cees 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

Met doppio toets

Eenvoudige bediening, smalle machine dus weinig plaats nodig. Met alle instelmogelijkheden ; waterhoeveelheid, maalgraad, koffiehoeveelheid.

C. Akkermans 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

Delonghi 29.510 SB

Net deze machine in gebruik genomen. T.o.v. mijn oude Delonghi is deze super stil. Koffie smaakt heerlijk en is lekker warm. Moeten nog wel wat afstemmen hier en daar, maar de vooruitzichten zijn uitstekend.

Pluspunten

• Stille machine
  • Hete koffie

Minpunten

• Waterreservoir is even wennen aan de achterkant.

Ton Wildner 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening

Bij familie een gelijksoortig machine gezien en enthousiast geworden.
Nu zelf een gekocht en ik vind het een geweldig apparaat .
Heerlijke koffie naar ieders wens simpel aangepast.

Pluspunten

• Lekker smal toestel
  • Geen omkijken naar, werk perfect.

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing is wat onduidelijk.

Jack ijpelaar 21-12-2016 Product paar dagen in bezit

Compact

Weinig onderhoud tov andere volautomaten,en prijs kwaliteits verhouding is gunstig
Koffie temperatuur is goed en opwarmtijd is niet lang

Peter 21-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie compacte machine

Het apparaat voelt degelijk aan en heeft veel instelmogelijkheden,
Het is ook een stil apparaat, zetgroep is mooi klein en makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• Compact
  • Veel instelmogelijkheden

Minpunten

• Nog niet gevonden

Sijbrandi 17-12-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe machine

Mooie nieuwe machine, vandaag gekocht! Erg blij met de nieuwe aankoop, niet te aanwezig op het aanrechtblad en maakt heerlijke koffie!

Pluspunten

• Klein
  • Dobbio functie
  • extra vak voor 1 kop gemalen koffie (bv decaf)

Minpunten

• klein reservoir voor de bonen