De'Longhi Autentica - Reviews

gemalen koffie, koffiebonen
Type
espresso machine
Soorten koffie
caffe latte, cappuccino, heet water, hete melk, koffie, latte macchiato

Tuinkabouter 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en compacte machine

Prima apparaat voor een mooie kwaliteit / prijs verhouding. Fijne bediening en een mooi uiterlijk.
Er zitten voor ons voldoende mogelijkheden op.

Pluspunten

• Heel compact

Willi 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Goed werkend machine, prima prijs/kwaliteitverhouding.
Makkelijk schoonmaken
Smaak koffie uitstekend

Pluspunten

• Makkelijk schoon houden

Jonneke 02-12-2016

Fijn apparaat.

Fijn apparaat wat niet zo groot is en makkelijk in gebruik. Maakt lekkere espresso en cappuccino. Ook makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Nog niet ontdekt

H.Delac 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

De'Longhi Autentica

Heb al 10 jaar ervaring met een Delonghi bonenmachine en ik ben er heel tevreden over. De machine maakt gewoon een lekker bakkie koffie, niets meer of minder.

Pluspunten

• Compact apparaat
  • Minder geluid met malen dan de vorige machine.

Minpunten

• Waterreservoir a/d achterkant.

Jilles copal 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie

Na duidelijke uitleg van de verkoper en een proef kopje koffie de keuze gemaakt voor deze automaat. De smaak van de koffie was goed en had een mooi cremalaagje.

Pluspunten

• Snel
  • Weinig onderhoud

SergeH 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Net gekocht maar al tevreden over hoe hij zijn werk doet. Stil in gebruik en een duidelijk gebruiksaanwijzing.

Delonhi 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie compacte machine

Werkt met bonen, is design en niet te groot. Erg gemakkelijk in de werking en goed schoon te maken. Keurig product.

Pluspunten

• Uitstraling en bediening.

Arjan van den Berg 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

DeLonghi Autentica ETAM 29.510.B

Lekkere koffie !!!
Makkelijk schoon te maken.
Klein van formaat.
Maakt weinig geluid.
Veel instel functies.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Klein

Woosik Jeong 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

good price

I want to buy the coffee machine, but not expensive one becuase I have one capsule machine. So, I was looking for one with cometitive price and good looking and good quality. Finally, I found ETAM29.510.SB. This is good quality and good price.

Pluspunten

• good price

Jaob 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Dhr.

Bij de eerste slok van de eerst doppio zij mijn zoon: Hmm, dit is koffie!
Ik kocht hem ook vanwege de Long optie, en omdat er gewoon veel mogelijkheden zijn.

Pluspunten

• doppio
  • smal

Minpunten

• klein bonen reservoir

Koffieleut 01-10-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goed apparaat

Deze etam 29.510 is technisch gelijk aan de ecam 22.110 waar ik eerst naar keek.
Ik heb hiervoor twee topmodellen van Bosch/Siemens gehad. Echter ben ik vooralsnog erg content met de overstap naar Delonghi. Het is een mooi compact en elegant apparaat. Erg stil in alle handelingen. Het malen is vele malen stiller ondanks de stalen koffiemolen dan de Bosch/Siemens met zijn keramische molen. Laat je dus nooit afschrikken door metalen molens.
Temperatuur van de koffie is goed. Ik heb hem nu op de een na hoogste (van de 4) stand.
Mooie droge koffie koekjes (dat was bij Bosch wel eens anders). Mooie crème laag en goede volle smaak. Zelf hou ik van een robuuste koffie.
Gemakkelijk schoon te maken en eenvoudig in gebruik. Op het moment van aanschaf kon ik ook kiezen voor wederom een Bosch voor een soortgelijke prijs.  Ik ben blij dit niet te hebben gedaan. Doorslaggevend voor mij was de z groep. Bij Bosch/Siemens is dit al jaren een grote en ingewikkelde constructie die moeilijk schoon te houden is. Veel hoekjes en dingetjes. De z groep van Delonghi is waanzinnig eenvoudig en daardoor goed en super eenvoudig schoon te houden.
Kortom: vooralsnog niets dan lof voor deze machine.
Twee tips:
1. Het duurde bij mij zeker 10 malingen voordat de machine zijn uiteindelijke smaak begon te geven. Dat is normaal bij nieuwe apparaten. Eerst had ik alles op bijna maximaal staan voor een lekkere sterke bak. Maar al snel moest ik het terugschroeven.
2. Het metalen deel bovenop is GEEN warmhoudplaat. In ieder geval niet actief. Indirect wordt het iets lauw door de warmte v.d. leidingen eronder.

Pluspunten

• Goede temperatuur
  • Mooie crème laag
  • Erg stil. Z groep makkelijk te reinigen.
  • Compact en elegant
  • Smaakvolle koffie

Minpunten

• Geen warmteplaat

David 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Van een saeco budget naar delonghi middenklasse

Na 2jaar hield mijn saeco intellia8751 er mee op. Ik was altijd gematigd enthousiast over dat apparaat vanwege de beperkte instelmogelijkheden. De smaak was erg waterig ondanks de meest fijne maling.
Deze beoordeling geef ik op basis van de Jura van mijn schoonouders, mijn voorgaande saeco en de delonghi van mijn ouders.

Dit apparaat is opvallend smal en met de opgelichte tiptoetsen met glanzend zwart is dit een best mooie apparaat. Het is niet vergelijkbaar met een halfautomaat met verchroomde afwerking, maar wel een mooier afgewerkt dan de saeco.

Deze delonghi is voor mij een middenklasse apparaat, de 8751 een budget klasse.

Het verschil in smaak/aroma is groot t.o.v. de saeco. De delonghi zet beduidend sterkere, smaakvollere, donkerdere en hetere koffie. Eigenlijk alles wat je van een goed bakje koffie verwacht.
Ik ben na 10bakjes aangenaam verrast.

Ik heb eerder een 2x zo dure Jura overwogen, maar was eigenlijk nooit overtuigd van de meerprijs.

Ik ben primair een koffie en espresso drinker. Dit is voor mij een top apparaat.

Alida 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

eerlijke espresso!

Het is een mooi vormgegeven apparaat, een aanwinst voor mijn keuken. Ik geniet van de heerlijke espresso, goed qua textuur, en prima temperatuur! Ik ben heel blij met deze aanschaf.

JuliaKK 17-06-2015 Product half jaar in bezit

In december gekocht bij MediaMarkt. Na veel overwegingen en het lezen van verschillende reviews over diverse espressomachines uiteindelijk voor deze gekozen. Het is een geweldig apparaat ! Melk opschuimen met het stoompijpje gaat perfect, veel schuim en totaal niet moeilijk oid. Wij gebruiken hiervoor houdbare melk. Als ik overnieuw moet kiezen zou ik er zo weer voor gaan. Ben zelf op mijn werk een Jura gewend maar eerlijk gezegd vind ik deze fijner en de temperatuur van het water is veel warmer. Erg gebruiksvriendelijk.