De'Longhi ECAM 23.460.B - Reviews

Kleur(en)
zwart
Kastontwerp
vrijstaand

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

ingridbr68 28-02-2014 Product paar dagen in bezit

Qua duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar de koffie is heerlijk. Apparaat is ook heel gemakkelijk te bedienen. Erg blij met deze aankoop.

Cappuccinolover 02-09-2017 Product paar dagen in bezit

Cappuchinolover!!

Ik ben zeer tevreden over deze machine en ik was al gek op cappuccino drinken en nou met deze mooie koffieautomaat, ben ik met 1 druk op de knop verwijderd van weer een heerlijke cappuccino... i'm in love:))
Dank u delonghi voor deze mooie koffieautomaat..;)

Pluspunten

• Met 1 druk op de knop je favoriete koffie
  • Makkelijk in gebruik te nemen
  • Heerlijke cappuccino
  • Makkelijk in onderhoud

Delonghi ECAM 23.460.B 17-08-2017 Product paar dagen in bezit

De longhi ECAM 23.460.B

Mooi apparaat, maar vooral voor het gebruiksgemak gekozen, met en druk op de knop lekkere cappuccino maken, maar ook koffie maken en met een druk op de knop heet water voor de thee.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • lekkere koffie
  • gebruiksgemak met een druk op de knop cappuccino
  • heet water voor de thee
  • aanwinst voor de kantine

Minpunten

• geen, tekort in bezit

Smith 14-08-2017 Product paar dagen in bezit

Algeheel Mooi Apparaat

Alles is goed en duidelijk. Geheel overzichtelijk. Goede en gedegen verpakking. Na het apparaat te hebben uitgepakt het overzichtelijk instructie boekje erbij gepakt. Instellen ging vrij gemakkelijk. Heel fijn dat het apparaat ook in het Nederlands ingesteld kan worden.

Pluspunten

• Lekker Stil
  • Goede en overzichtelijke instellingen
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Nog geen

Bert M van Andel 27-07-2017 Product paar dagen in bezit

Koffiegeur

Na jarenlang eenvoudige koffiezetmachines te hebben gebruikt hebben wij (mijn vrouw en ik, 83 en 84 jaar) eindelijk besloten een echte koffieautomaat aan te schafffen. Na alles op internet gezien te hebben kwamen wij uit op een Delonghi en de firma Koffiediscoujnter. Na een rit van pl.m. 100 km,
aldaar aangekomen alle modellen bekeken en wij besloten de ECAM 23 460B te kiezen.
Thuis gekomen alles uitgepakt en bekeken en wij besloten tot de volgende dag te wachten met het installeren en uitproberen.
De volgende dag de toch wel moeilijke gebruiksaanwijzing gevolgd en toen na de 6 rondes om het apparaat schoon te maken het eerste kopje gezet.
Gemakshalve een eenvoudig kopje genomen. En toen gebeur de het. Een koffiegeur die wij al jaren niet meer geroken hadden vulde de kamer.
Maar de grote verrassing kwam toen wij de koffie geproefd hadden.
Wauw wat een heerlijke intense smaak. De komende dagen wordt het feest want wij gaan alle mogelijke smaken uitproberen.
Bedankt Delonghi en Koffiediscounter.

Pluspunten

• de vele mogelijkheden
  • de smaak

Minpunten

• voor ons de toch wel moeilijke gebruiksaanwijzing

DrPhone 19-07-2017 Product paar weken in bezit

Goed apparaat!

Zeer mooi en handig in gebruik! We gebruiken het nu weken en vinden dat het zeer goed bonen maalt. We zijn tevreden!

Pluspunten

• Zeer mooi en luxe!

Kees 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Perfekt koffiezet apparaat Ecam 23.460 B

Mijn zus heeft al jaren dit soort apparaat en is zeer tevreden, vandaar dat ik zelf nu ook de Ecam 23.460 B gekocht heb.

Pluspunten

• Herelijke cappuccino
  • Melkschuur zeer goed

Minpunten

• Niet aan te wijzen

Scanny 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker koffie , veel mogelijkheden mooie design

Onze eerste koffie machine ,voorheen Philips Senseo en Dolce Gusto gehad , ik ben een cappuccino en espresso liefhebber en mijn vrouw latte macchiato en koffie lungo, na veel reviews gelezen te hebben,kozen we het merk De'Longhi en ook vanwegen z`n prijs , compact formaat en makkelijk te bedienen.Momenteel zijn we bezig met uitzoeken naar de juiste koffie bonen .... warme koffie , goede melkschuim zijn voor ons heel belangrijk.

Pluspunten

• warme koffie
  • goede melkschuim
  • compact design

Minpunten

• maak iets te veel lawaai
  • Melk bakje snel leeg moet vaker bijvullen

Monique 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

hete heerlijke smakelijke koffie

Na lang wikken en wegen, zoeken, lezen, min en pluspunten uitgekomen bij de DeLonghi Ecam 23-460B. Een makkelijk te bedienen en te begrijpen machine, die heerlijke hete koffie geeft en prachtige cappucino

Pluspunten

• heerlijke hete koffie
  • makkelijke bediening

Minpunten

• nog niet gevonden

Koffie leut 02-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Lekkere koffie

Goed apperaat ,Alleen jammer dat hij na 4 jaar de geest geeft.maal systeem kapot.te duur om te laten maken.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Veel geluid met malen
  • Korte levens duur

Marcel 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Compact en stil

Mooie machine, die prima koffie maakt en ook nog stil zijn werk doet. De automatische capucino functioneert uitstekend.

• Smaak espresso

Minpunten

• Kon nog heter
  • Tamelijk prijzig

joop559 26-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Heerlijke kodfie uit een super mschine

9,4
We hebben deze machine nu bijna 2 jaar en hij maakt nog steeds geweldige koffie en capacino. Ook de betrouwbaarheid is heel hoog. Gemakkelijk onderhoud en veel goedkoper dan mijn vorige nespresso. Net zo lekker als je ernmasl de goede kpffie hebt gevonden.

Poppekbk 13-08-2014 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie. Sterkte in te stellen, heel handig. Ook melkschuim in paar varianten.
Lichte domper: de mediamarkt die laagste prijsgarantie verkoopt heeft typenummer Sb er van gemaakt. Is nergens te vergelijken. Trap hier niet in, boekje meldt gewoon 23.460. Dus s, b of Sb is gewoon aanduiding retailkanaal.....

mvdb93 27-08-2015

Je stelling over dat s,b of sb een aanduiding van retailkanaal is, is niet correct. Deze letters staan simpelweg voor de kleur. S=silver B=black & SB= silver black (SB bij dit specifieke model niet van toepassing maar aantal andere modellen van delonghi is dit wel het geval; bijv 22.110SB).

michael_76 05-03-2014 Product paar weken in bezit

Zeker een aanrader deze machine met heerlijke warme koffie en kopjes thee.

Alleen bij het maken van een cappuccino dienen wij wel het kopje te verplaatsen om alles goed in het kopje te krijgen.