Melitta CAFFEO SOLO & PERFECT MILK ZWART Volautomatische espressomachine E957-101 - Reviews

Soort apparaat
koffiebonen
tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Midtown70 21-08-2017 Product paar maanden in bezit

Prachtig slank apparaat en makkelijk in gebruik.

Erg blij met dit prachtige apparaat. Hij neemt (relatief) weinig plek in op het aanrecht. De melkopschuimer werkt prima en de koffiesterkte is eenvoudig aan te passen. De smaak van de koffie is uiteraard mede afhankelijk van de gekozen koffiebonen. Het afvalbakje, waar de koffieprut in valt, is vrij klein en moet daardoor regelmatig leeggegooid worden. Voor ons is dat echter geen deal-breaker. Het schoonmaken is ook goed te doen. Op de website van Melitta staan overigens duidelijke instructiefilmpjes.

Pluspunten

• Melkopschuimen is eenvoudig
  • Schoonmaken is eenvoudig
  • Prachtig slank ontwerp

Minpunten

• Klein afvalbakje voor koffieprut

Ronald 07-06-2017 Product paar maanden in bezit

Fijn apparaat

Sinds een paar maanden deze machine in bezit, we zijn er erg tevreden over. Opschuimen werkt prettig en geeft mooie volle kraag, ik vind wel de opvangbakjes een beetje aan de kleine kant, deze hadden iets groter gemogen. Daar tegenover staat er wel een zeer mooie en goede machine op het aanrecht, zeer blij dat we voor Melitta gekozen hebben

Pluspunten

• Goede koffie
  • Opschuimen eenvoudig
  • Compact

Jan 11-05-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie machine

Het apparaat bevalt redelijk goed. De melk opschuimer gebruik ik niet veel te omslachtig en nou niet bepaald gebruiksvriendelijk. Het apparaat al 2 keer moeten ontkalken in 4 weken tijd terwijl wij hier zacht water hebben en ik gebruik een waterfilter in het apparaat. Als ik weer een nieuw apparaat ga kopen zou ik wel voor een andere uitvoering gaan en waarschijnlijk wel weer voor een Melitta.

Pluspunten

• Zet lekkere koffie.
  • Temperatuur instelbaar.
  • Verder veel instel mogelijkheden

Minpunten

• Melk opschuimer.
  • Moet snel ontkalkt worden.

s vd berg 21-12-2016 Product paar maanden in bezit

Prima koffie voor schappelijke prijs

Lang gezocht naar een goed apparaat. Uiteindelijk voor melitta gekozen. Bevalt prima. We gebruiken alleen niet de opschuimer, maar met aparte opschuimer. Dit ivm het schoonmaken... Het schoonmaken van de rest van de machine is zo gebeurd!!
Je kan dus eigenlijk beter de melitta zonder opschuimer nemen en dan een losse melkopschuimer erbij 😉

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Makkelijk te maken

Minpunten

• Melkopschuimer is lastig te bedienen.
  • Schuim niet stevig

Carina 16-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Perfect koffiezet apparaat

Klein maar fijn. Dit apparaat kan alles wat de andere grotere duurdere apparaten kunnen.
Van espresso, tot cappucino alles is mogelijk.

Pluspunten

• de sterkte apart instelbaar
  • de hoeveelheid apart instelbaar
  • melkschuimer kan ook met halfvolle melk
  • makkelijk schoon te maken
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• klein waterreservoir
  • klein bonenreservoir

Jan W. 15-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Precies waar het om gaat!

Espresso zoals het bedoeld is. waterhoeveelheid, maalgraad en sterkte, allemaal af te stellen zonder dat het een ingewikkelde machine wordt. dit is mijn tweede en als deze er mee stopt komt er ook weer een derde. Ook door de goede service van Melitta.
1 minpuntje: ik gebruik wat vettere koffiebonen en deze blijven dan "hangen"in het reservoir en moet ik dan los duwen. Een iets steiler reservoir zou dit al op kunnen lossen

Pluspunten

• alles in te stellen naar je eigen smaak
  • formaat

Minpunten

• bonenreservoir

ingpesin 14-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Makkelijk te bedienen koffie machine.

Mooie vormgeving, zet heerlijke koffie, machine is makkelijk te reinigen en heeft een eerlijke prijs.

Pluspunten

• makkelijk te reinigen

Huub 14-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prima apparaat

Maakt diverse soorten prima koffie voor een apparaat in deze prijsklasse. Was wel even zoeken naar de juiste bonenmelange. Ziet er stijlvol uit en is lekker compact.
Goede prijs/prestatie verhouding.

Pluspunten

• formaat
  • mogelijkheden
  • prijs

Minpunten

• geluidsnivo
  • klein waterresevoir

Victor 13-12-2016 Product paar maanden in bezit

Perfecte koffie

Na vele machines te hebben versleten lijkt dit een goede keus makkelijk in gebruik
Perfecte machine en melkschuimer geen problemen mee ook niet met halfvolle melk
Temperatuur mag heter maar dit is persoonlijk en ik vind het al gouw louw drink en eet alles zo heet mogelijk

Werner van Riemsdijk 13-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

perfect koffie en melk machine

Geef nooit zo maar een hoog cijfer, maar we hebben dit apparaat nu 3 jaar en nog nooit problemen gehad. Ondanks dat wij niet altijd ontkalken wanneer die dat aangeeft. Lekkere koffie temperatuur instelbaar vind ik belangrijk aan een koffiemachine en dat heeft deze. Over smaak valt niet te twisten maar hij maakt lekkere koffie en capuchino of een andere smaak. De visite geniet ook altijd van ons bakje leut.

Helaas voor sommige klanten kan ik niet aangeven hoe de service is van Melitta , maar als die de helft is van onze tevredenheid dan is het super.

De volgende wordt zeker weer een Melitta.

Pluspunten

• temperatuur regelbaar
  • voldoende smaken
  • weinig te ontkalken

Minpunten

• nog niet gevonden

barista 13 09-01-2014 Product paar weken in bezit

heerlijke koffie, uiteraard mede afhankelijk van de bonen. goede cappuccino en espresso. melkschuim minder perfect als de naam van het apparaat doet vermoeden maar ,t is een voldoende. duurzaamheid nog niet bekend app pas enkele weken in gebruik maar zier er zeer solide uit.

peetb71 05-01-2014 Product paar weken in bezit

Deze koffiemachine is mooi klein van formaat waardoor deze makkelijk op het aanrecht past. Belangrijker is dat de machine perfecte koffie maakt! Daar gaat het tenslotte om. Zeer gebruiksvriendelijk.....en snel in te stellen! Ook een eenvoudige cappuchino is makkelijk te maken. Zelfs voor de kinderen een warme chocolademelk is een fluitje van een cent! Kortom een aanrader met een mooi tijdloos strak design. Duurzaamheid kan ik niet beoordelen omdat ik het apparaat nog maar 2 weken in huis heb!

saturday 01-01-2014 Product paar weken in bezit

Prima apparaat, maakt lekkere koffie! Het waterreservoir en de koffiebonenreservoir zijn ietwat aan de kleine kant, verder echt geen enkel minpunt ontdekt.

Derk Vos 30-12-2013 Product paar weken in bezit

Prachtige koffiemachine welke heerlijke koffie maakt op juiste smaak en temperatuur. Makkelijk te bedienen en schoon te maken. Echt een aanrader!