Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Illy Y3.3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sjaakp 08-02-2022

Onding

Geschreven voor: Illy Y3.3

Ik heb dit apparaat gratis gekregen bij een Black Friday-deal, dus ik mag eigenlijk niet klagen. Maar het is een onding. Alles piept, wiebelt en kraakt heel onaangenaam. Als je het opent om er een koffiecapsule in te zetten, moet je het een beetje forceren en heb je het gevoel dat er iets kapot gaat. Maar het ergste is dat de holle naald die in de koffiecapsule steekt, zo eens in de tien keer met een heftige knal losschiet, waarna er hete drab aan alle kanten rondsproeit en het machientje als een onzindelijk hondje een flinke plas doet. Daar moet telkens weer een dweil aan te pas komen. In je kopje komt dan geen druppel koffie meer, dus je moet een nieuwe capsule aanspreken. Echt hoor, ik wil niet ondankbaar lijken, maar dit wanproduct gaat bij mij linea recta de deur uit.

Pluspunten

• Erg goedkoop

Minpunten

• Erg goedkoop