Philips EP4346 zwart, zilver - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP4346 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

…………. 25-01-2023

Gebruiksvriendelijk topprodukt

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Ik ben zeer tevreden over het gebruiksgemak. De hoeveelheid van koffie kunnen aanpassen. De geschuimde melk kunnen gebruiken bij het maken van chocolademelk.
Alleen het schoonmaken bij de zetgroep vind een nadeel, maar dat had ik bij mijn vorige ook. Wat ik mis is een soort opvangbakje onder de zetgroep.

Boontje1 18-01-2023

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Heerlijke koffie makkelijk in onderhoud en de bakjes zijn makkelijker te reinigen in vergelijking met onze oude saeco

Diana Mariella 11-01-2023

makkelijk apparaat en prima om schoon te houden

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Blij met mijn aankoop op de gok kwaar maat voor in me keuken waar onze andere koffiebonen machine stond die veel groter en grover van model

Will Dekker 28-12-2022

Eenvoudig te bedienen koffie machine

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Handige compacte machine. Maakt eenvoudige cappuccino, mooi met laagjes. Eenvoudig schoon te maken. Lekker koffie, die je kan instellen op ieders smaak.

Café27 24-11-2022

Très facile d’utilisation

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Grand choix de divers sortes de café avec possibilité d’enregistrer ses préférences. Très conviviale et d’un beau design.

Amazo 02-11-2022

heerlijke cappuccino

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

als je van cappuccino of andere koffie met melk houdt dan is deze machine aan te raden .Hele fijne schuim en met goede bonen heerlijke koffie.De opvangbak is wat minder handig als het vol water is.

Kuve 28-10-2022

Doet wat het moet doen.

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Toch een bemerking, de gecromeerde tashouder staat na 6 weken vol krassen van het plaatsen van tassen. En dat geeft geen mooi uitzicht.
De melkopschuimer mag iets dichter in het midden staan bij tassen met een kleiere diameter loopt dz melk er naast. En deze is niet te verplaatsen.

LatteCaramel 19-10-2022

Bonen/melk

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

De bonen maler loopt vaak leeg terwijl de bak gevuld is. Dit resulteerd in de wel gemaalde bonen die in de puc bak belanden. Verspilling.
Het melk kannetje (ipv stomer) krijgt snel barstjes waardoor deze niet meer hygiënisch schoon te houden is.
Daarnaast houd je altijd melk in het kannetje over wat door terugloop van de warme melk/stoom. Verspilling.
Ook komen de fabrieksinstellingen niet overeen met de hoeveelheid melk die je hierin moet gieten.

Nu na 3 maanden gebruik is het melk kannetje toch echt weer aan vervangen toe, erg vervelend dat dit een wegwerp product is.

De koffie, espresso, ristretto zijn wel super van smaak en temperatuur.

Erwin.K 11-10-2022

Philips latte go de tweede al…..

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Onze tweede machine. Op zich tevreden. Maar eerst ging maar drie jaar mee, met onderweg al een defect waardoor hij opgestuurd moest worden. Nu een nieuwe omdat apparaat geen water meer gaf…. Hopen op meer geluk, want verder een mooie en gebruiksvriendelijke machine.

Tirana 09-10-2022

Prima product op een ding na.

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Bij de koffiekeuze met melk vinden wij de koffie te koud worden, erg jammer verder een prima apparaat

Phillips EP4346/70 29-09-2022

Thans voor zover een uitstekende Espressomachine

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

In vergelijkbare vergelijking met onze hier voorafgaande volautomatische ESPRESSOMACHINE SAECO ten opzichte met onze huidige aankoop van deze Phillips 4300serie EP4346/70; is middels dit beschreven bevestiging, wat een verademing en in alle opzichten naar onze volle tevredenheid. Ps. Wij hebben onze huidige beschreven Phillips 4300 serie EP4346/70 volautomatische Espressomachine op dinsdag 27/9/2022 aan huis bezorgd en in goede orde ontvangen en wij zijn ( thans voor zover zeer tevreden) met onze huidige aankoop.

Fatoems 13-07-2022

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Ik ben er zeer tevreden mee. Lekker makkelijk en snel koffie gezet. Nog geen minpunten nu in ieder geval.

Coffeambasador 01-07-2022

Heerlijk apparaat

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Nu we de juiste bonensterkte hebben gevonden, genieten we elke dag van ons machientje.
1 nadeel vind ik dat er aan de onderzijde van het tuitje van de melktoevoer steeds een druppel melk blijft hangen. Ook de schuine rand bevat ook na het snel spoelen nog een restant melk.

WonnySan 16-06-2022

Mijn beste koffiemachine tot nu toe!

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Het apparaat gebruikt veel minder bonen voor een betere smaak dan ik tot nu toe ervaren heb.
De melkopschuimer is echt geniaal, ook door zijn eenvoud. Het feit dat je hem van het apparaat kan pakken en in de koelkast kan plaatsen is zo handig en hygiënisch.
De verschillende soorten koffie die je bijna traploos kan samenstellen naar eigen smaak, gecombineerd met het opslaan van je voorkeur in een eigen profiel maakt het apparaat echt af.

Liizsann 30-05-2022

heerlijk!

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Ik ben zeer tevreden met mijn philips lattego!
hij zet heerlijke koffie en alles is duidelijk uitgelegd in het boekje, maar ook op het apparaat zelf.
de schoonmaak programma's spreken voor zich.
Het was even zoeken naar de juiste koffieboon en de melk die ik het beste kon gebruiken, maar voor dit apparaat is dat zeker houdbare halfvolle melk.

alsjemenou 04-05-2022

Mooi en handig apparaat maar veelste vaak stuk!!!

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Prettige machine in gebruik zet makkelijke divere soorten koffie.
Grootste probleem is dat deze machine al 2 keer retour is gegaan voor reparatie aan de zetgroep! is kwalitatief gewoon ver onder de maat tov de prijs!!

lellie 10-02-2022

koffie gelijk in restaurant

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

lekkere koffie en gemakkelijk in gebruik. Na het instellen heb je altijd de koffie zoals je hem zelf het liefst hebt. Het melkpotje apart vind ik een meerwaarde. Is het niet leeg zet je het in de koelkast tot de volgende keer.

manubxl 08-02-2022

superbe machine

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

très complet beaucoup de différents cafés et personnalisation de mon profil
en remplacement d une delonghi et très content même le café a meilleur gout
j espère qu elle durera

Breeze64 04-02-2022

Top machine heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Ik ben geen koffie drinker maar nu ben ik ook een koffiejunk door de latte machia. Makkelijk in gebruik alleen het waterbakje is snel vol.

Jongenelen 19-01-2022

Lekkere koffie uit een betaalbare machine

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

De bediening is eenvoudig. De meest gangbare koffiekeuzes zitten onder een toets op het display. Een klein nadeel vind ik het relatief kleine water- en bonenreservoir. De koffie in het afvalbakje zijn mooie droge 'koeken'. De zetunit komt gemakkelijk uit de machine en is eenvoudig te reinigen.