Philips EP4346 zwart, zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP4346 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fatoems 13-07-2022

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Ik ben er zeer tevreden mee. Lekker makkelijk en snel koffie gezet. Nog geen minpunten nu in ieder geval.

Coffeambasador 01-07-2022

Heerlijk apparaat

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Nu we de juiste bonensterkte hebben gevonden, genieten we elke dag van ons machientje.
1 nadeel vind ik dat er aan de onderzijde van het tuitje van de melktoevoer steeds een druppel melk blijft hangen. Ook de schuine rand bevat ook na het snel spoelen nog een restant melk.

WonnySan 16-06-2022

Mijn beste koffiemachine tot nu toe!

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Het apparaat gebruikt veel minder bonen voor een betere smaak dan ik tot nu toe ervaren heb.
De melkopschuimer is echt geniaal, ook door zijn eenvoud. Het feit dat je hem van het apparaat kan pakken en in de koelkast kan plaatsen is zo handig en hygiënisch.
De verschillende soorten koffie die je bijna traploos kan samenstellen naar eigen smaak, gecombineerd met het opslaan van je voorkeur in een eigen profiel maakt het apparaat echt af.

Liizsann 30-05-2022

heerlijk!

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Ik ben zeer tevreden met mijn philips lattego!
hij zet heerlijke koffie en alles is duidelijk uitgelegd in het boekje, maar ook op het apparaat zelf.
de schoonmaak programma's spreken voor zich.
Het was even zoeken naar de juiste koffieboon en de melk die ik het beste kon gebruiken, maar voor dit apparaat is dat zeker houdbare halfvolle melk.

alsjemenou 04-05-2022

Mooi en handig apparaat maar veelste vaak stuk!!!

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Prettige machine in gebruik zet makkelijke divere soorten koffie.
Grootste probleem is dat deze machine al 2 keer retour is gegaan voor reparatie aan de zetgroep! is kwalitatief gewoon ver onder de maat tov de prijs!!

lellie 10-02-2022

koffie gelijk in restaurant

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

lekkere koffie en gemakkelijk in gebruik. Na het instellen heb je altijd de koffie zoals je hem zelf het liefst hebt. Het melkpotje apart vind ik een meerwaarde. Is het niet leeg zet je het in de koelkast tot de volgende keer.

manubxl 08-02-2022

superbe machine

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

très complet beaucoup de différents cafés et personnalisation de mon profil
en remplacement d une delonghi et très content même le café a meilleur gout
j espère qu elle durera

Breeze64 04-02-2022

Top machine heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Ik ben geen koffie drinker maar nu ben ik ook een koffiejunk door de latte machia. Makkelijk in gebruik alleen het waterbakje is snel vol.

Jongenelen 19-01-2022

Lekkere koffie uit een betaalbare machine

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

De bediening is eenvoudig. De meest gangbare koffiekeuzes zitten onder een toets op het display. Een klein nadeel vind ik het relatief kleine water- en bonenreservoir. De koffie in het afvalbakje zijn mooie droge 'koeken'. De zetunit komt gemakkelijk uit de machine en is eenvoudig te reinigen.

Fatske 06-01-2022

Geweldig machine

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Wij hebben er lang over nagedacht om een koffie machine te kopen . En de melkopschuimer heeft ons over de streep getrokken,wat is ie gemakkelijk in gebruik. Dus nu hebben we elke morgen lekkere cappuccino of café latte

Jasra 06-01-2022

Heerlijke koffie in een relatief korte tijd

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

We hebben de machine nu ongeveer 6 maanden en zijn er heel tevreden over. Veel keuzemogelijkheden en iedere mogelijkheid van koffie is dan nog te personaliseren qua sterkte en volume. Ook de 2 profielen zijn zeer handig. Het enige nadeel is het vele onderhoud. Hoewel we de melk meteen terug in de koelkast zetten na het gebruik van de latté go, wordt deze toch relatief snel slecht op de bodem. Het reservoir voor het opvangen van het koffiegruis had groter gemogen, net zoals het opvangreservoir van het water. Zonder een vaatwasser is het onderhoud van de machine vrij intensief, maar toch is dit het zeker waard.

Rafifati 30-12-2021

Très bon produit

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Je n’apprécie pas qu’il faille aussi souvent les cartouches de calcaire qui ont un coup assez élevé, le bac est trop petit donc régulièrement à vider.

Fieken 15-12-2021

Top automaat

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Mijn vorige automaat van een ander merk was na 3j defect, toen ik deze Philips in huis haalde na bij vrienden hetzelfde toestel had gezien. Wat een verschil, heel gemakkelijk te onderhouden. Veel stiller dan mijn vorige automaat.

sporckt 06-12-2021

Het apparaat heeft veel keuzes.

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Wij hebben het apparaat uitgekozen omdat het diverse soorten koffie kan zetten. Hieraan voldoet het apparaat zeker. Het enige minpunt is dat hij veel kabaal maakt.

Eg3360 05-12-2021

Excellent café mais réservoirs trop petits

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Si vous faites 4 grandes de café, le réservoir doit être rempli et le réservoir à lait est valable pour 2 capuccini. Aussi non très bon cfé aussi bien qu'en Américano, qu'en capuccino qu'en café au lat bien que le café ne soit pas très chaud. Dommage que l'on ne sache faire que une seule boisson lactée . Si l'on est 4 le premier sera sera tiède à la fin de la préparation du 4 éme

Lightpoint 02-12-2021

Goede machine eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Degelijke machine wat lekkere koffiezet. Keuze bonen natuurlijk bepalend.
Eenvoudig in onderhoud.

Maakt bij opstarten wel iets te veel lawaai. Maar dat is maar kort.

Lekker bakje koffie 22-11-2021

Makkelijk bedienbaar en een mooi display.

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Een duidelijk display met meerdere instellingen om de juiste koffie samen te stellen.
En een mooie koffiemachine om te zien.
Werkt goed en eenvoudig in gebruik.

Flipsen 12-11-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Goed product. Koffie kan wat heter wat mij betreft maar dat is waarschijnlijk iets persoonlijks. ( in de meeste restaurants vind ik de koffie ook niet heet)

Edwin van g 11-11-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Heb de Philips 4300 serie nu al even in huis. Hij zet voortreffelijke koffie. Alleen vind ik dat de bak voor de koffie bonen wel wat hoger had mogen zijn..

Ekner 09-11-2021

Aangenaam verrast met een minpuntje

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Tot nu toe helemaal blij mee als is ie een beetje lawaaiig, koffie smaakt goed, nog op zoek naar welke bonen mij het beste passen. Schoonmaken binnenwerk gaat redelijk, bediening eenvoudig na wat met de sterkte en hoevelheden te hebben gestoeid.
1 Minpunt, de temperatuur is zelfs op standje hoog nog vrij laag, dat had van mij echt wat warmer gemogen, jammer dat er niet nog een standje " extra heet" is.