Philips EP4346 zwart, zilver - Reviews

Soort apparaat
koffiebonen
Koffie soort(en)
caffe crema, cappuccino, chocolademelk, espresso, hete melk, koffie, latte macchiato, ristretto
Kleur(en)
zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips EP4346 zwart, zilver op Kieskeurig.nl.

Brandgast 22-09-2020

Uitstekend, compact en zeer goed melkschuim

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is snel ingesteld voor de 1e ingebruikname.
Het design is fraai en compact, je kunt makkelijk bij het bonenreservoir, watertank en de zetgroep.

Koffie zetten gaat via de instelling op het display als vanzelf. Je stelt de sterkte in en de hoeveelheid en je bakkie is binnen no-time klaar.

Het latte-go melkschuim systeem is geweldig te noemen, wat een heerlijk dik en vol schuim komt daar uit.
Ook hier bij is het de sterkte kiezen dan de hoeveelheid melkschuim en dan hoeveel koffie. Het zelfde geld voor alle melk gerelateerde koffie.

Schoonmaken van de machine gaat super makkelijk, alles is er zo uit en los gehaald.
Zelfs het melk systeem is binnen een paar tellen schoon (wat een verademing)

Al met al een top apparaat, snel een heerlijk bakkie koffie of een cappuccino e.d.

JDamen 22-09-2020

Veelzijdig en compact

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stekker, bonen en water erin en het apparaat deed het direct. Stil in het gebruik. Veel variëteit qua dranken. Koffiekwaliteit natuurlijk afhankelijk van het soort koffiebonen, echter met mijn standaardbonen een goede kop koffie. Met name de cappuccino en latte macchiato welke mijn vriendin graag drink zijn zeer gemakkelijk te maken. Het belangrijkste vind ik echter dat het melksysteem makkelijk te reinigen is, gezien dit toch altijd nodig is aan het eind van de dag. Het apparaat bedient met gemak een gezin van 4. Dranken zijn goed op temperatuur. Water-reservoir had van mij iets groter gemogen.

Ferrarifreak 27-02-2021

Phillips 4300 serie

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Het is een mooi en makkelijk in gebruik te nemen automaat met veel mogelijkheden qwa koffie zelfs het onderhoud is erg gemakkelijk het enige wat ik zonde vind is de tekst filter gaat 5000 kopjes mee voor ontkalking maar helaas gaat z’n filter maar twee maanden mee

Houwer 27-02-2021

Fijn apparaat, met uitgebreide instellingen.

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Het is een fijne en redelijk stille koffiemachine. Met heel veel koffie variaties die makkelijk via het display zijn in te stellen. Ook de persoonlijke geheugen toetsen zijn handig.

Abrbl 20-02-2021

Een aanrader

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Geen moment spijt van deze aankoop. Apparaat ziet er mooi uit, niet te groot. Is duidelijk in gebruik en zorgt bovenal voor heerlijke koffie. Ideaal ook dat onze voorkeursinstellingen opgeslagen worden.

Meed 15-02-2021

Mm mm zo lekker

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Makkelijk te bedienen van alle verschillende koffie. Latte expresso gewone koffie noem het maar je kunt het allemaal maken. En ze smaken allemaal even lekker. Zelfs de opgeschuimde melk is goed.

Richard uit Brabant 11-02-2021

Heerlijke koffie ?

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Heerlijk koffie, wel even zoeken en testen qua type boon. Qua geluid had hier wat meer aandacht aan gegeven kunnen worden.

Groeneveld van Selm 11-02-2021

Zet heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Werkt prima in alle opzichten verbeterd ten opzichte van de Intel-Mac saeco die ik hier voor heb gehad

Kadeke 09-02-2021

lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

zalig lekkere koffie, maar dat niet alleen, ook nog warme opgeschuimde melk, latte macchiato, koffie verkeerd, ...

nonaja 06-02-2021

très bon appareil

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

très bon appareil avec tout ses possibilité de café
seuil inconvénient s'ai le bac a grain de café

VdWenden 04-02-2021

Lekkere koffie, veel opties

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Super fijne machine. Klein in vergelijking met andere espressomachines. Zoveel opties dat je lang aan het uitproberen bent wat het beste bij je persoonlijke smaak past. Enige nadeel vind ik de snelheid; machine doet erg lang over een kopje koffie zetten. Met visite is het haast geen doen.

Piet J 03-02-2021

Uitstekende prijs prestatie verhouding

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Bewust voor deze koffieautomaat gekozen omdat mijn vrouw alleen koffie en melk producten drinkt en ik uitsluitend zwart. Het latte go is makkelijk in gebruik en daarom voor ons de beste keuze.

antje1985 01-02-2021

geweldig espressomachine

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

mijn eerste espressomachine en ben er zeer tevreden van.je kan zoveel verschillende koffie's maken en zelfs heet water.als je de juiste koffiebonen hebt dan is het genieten van je kopje koffie.

Gremar 31-01-2021

Altijd fantastische koffie binnen handbereik.

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Ik zou het product aan iedereen aanbevelen. Je hebt er niet veel werk aan en het aroma van de koffie is geweldig.

Wispelturig 28-01-2021

Gekocht vanwege de melkopschuimer

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Het apparaat beviel, de eerste 4 weken. Toen begon het. Veel koffie en weinig melk of andersom in de cappuccino. 1 koffie of 2 tegelijk gaf te weinig koffie, moest 150ml zijn maar was steeds verschillend. App is nu al een paar weken ter reparatie aangeboden.

Rexkino 24-01-2021

Perfect toestel met twee min puntjes

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Heb al veel genot gehad van dit toestel
Heb maar twee min puntjes
- bonen reservoir mag groter
- melkkannetje wordt niet tot de bodem leeg gebruikt
Wel heel positief van de profielen die je kan instellen , een heel handig dingetje

Maljaars 19-01-2021

prima apparaat

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

heel tevreden over dit apparaat, alleen als je je koffiekop niet voorverwarmd is je koffie best snel minder warm

Kees kat 18-01-2021

Uistekend, en gebruiksvriendelijke koffiezetappara

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Nadat wij eerder een luxe koffiezetapparaat hadden, welke om de maand veel service o derhoud vergde. Is dit eem verademing qua onderhoud. En super gemakkelijk in het gebruik. Iedereen zijn eigen smaak en keuzes.

zondersuiker 16-01-2021

Geweldige Espresso machine van Philips

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Mijn persoonlijke mening over deze machine, is doodgewoon geweldig. Heerlijke op goede temperatuur alle soorten koffie. Zowel het maken van een espresso als een latte macchiata als een cappucino het is super top.

opatiel 15-01-2021

Zeer goede aankoop

Geschreven voor: Philips EP4346 zwart, zilver

Doordat je de koffie naar je eigen wensen en smaak kan instellen en je 2 geheugenplaatsen hebt, krijg je een goed kopje koffie of andere smaken. Het is even een aanschaf maar wij zijn blij, dat we het gedaan hebben. We genieten de hele dag van onze cappucino of latte maggiano.