Philips EP1220 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP1220 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Laurieres 22-09-2022

Goede lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Ik vind het een goed apparaat. Gemakkelijk met de bonen bovenin en het water aan de zijkant. Afvalbakje zit een beetje snel vol maar is gemakkelijk schoon te maken binnenkant heeft af en toe een schoonmaakbeurt nodig .

Robin76 01-08-2022

slappe bak

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

De koffie is voor mij niet lekker te krijgen met deze koffiemachine. Ontzettend slap terwijl ik hem heb ingesteld op de maximale koffie afgifte en het minimale water,dus sterker kan niet. Het blijft senseo kwaliteit,ik heb ook al heel veel verschillende bonen geprobeerd. Hiervoor heb ik jarenlang een Delonghi gehad met heerlijke koffie en ik dacht dat Philips ook wel die kwaliteit kon leveren maar ik vind dit apparaat een echte miskoop. Voor mij nooit weer een Philips!

Hntjtnj 24-03-2022

Prima koffie

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Het is een prima apparaat, zeker gezien de prijs. Maakt veel lawaai maar dat vind ik niet storend. Goed schoon te maken. De kopjes koffie verschillen nogal qua inhoud, soms een Haags bakkie.

bltt 16-02-2022

erg fijne espressomachine

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

we hebben deze machine nu een paar dagen en we zijn er erg tevreden over alleen nog even de juiste sterkte vinden en dan denken en hopen dat wij hiwer vele jaren plezier van mogen beleven.

Asten 31-01-2022

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

We hadden vóór dit apparaat een Philips Saeco en die beviel prima, alleen na 12 jaar wilden we een nieuw apparaat.
Mijn grootste ergernis is, dat je constant de koffiebonen moet aanduwen..... de bak waar de bonen inzitten is niet schuin genoeg... bij de maler is het elke keer leeg.
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben en of hier een oplossing voor is.
Verder is het apparaat weer prima nadat hij terug is van reparatie.

BMF_NL 19-11-2021

Top machine zonder poespas

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Als je gewoon op zoek bent naar een koffiemachine die gewoon een lekkere normale kop koffie of espresso zet en je bent geen liefhebber van allerlei flauwekul koffie met vette melk, dan is dit een perfect apparaat. Je kunt uiteraard een cappuccino of andere speciale koffie maken met het stoompijpje, maar wij gebruiken dit zelf niet. De machine is eenvoudig te reinigen en is gemakkelijk te bedienen. De temperatuur is goed, wij hebben de temperatuur zelfs iets naar beneden bijgesteld. Zeer tevreden na 2 maanden intensief gebruik. Is zijn geld waard.

Jozef2045 13-11-2021

Tierelier

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Ja zeer tevreden over het apparaat. Hij had wat opstart problemen, maar is door de goede service opgelost. Gemiddeld 3 cappuccino en één espresso per dag. Tot nu toe zeer tevreden. Het gebruiks gemak is okk heelgoed. Dus het apparaat gaat als een de titel.

Echtebonen 10-11-2021

Prima opvolger van de Sarista

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Wij drinken alleen zwarte koffie, het liefst bonenkoffie. Melk-toevoegingen, cappuccino's, koffie verkeerd ed zij niet aan ons besteed. Dan heb je met dit apparaat precies wat je nodig hebt. Sterkte gemakkelijk in te stellen alsook de hoeveelheid water(grote van de beker). Je kunt er zelfs een hele kan mee zetten. Ideaal.

MJGW 02-11-2021

Prima

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Na jarenlang het gemak te hebben ervaren van een Jura, overgestapt naar de Philips 1200 serie, geen spijt na 2 maanden gebruik, goeie koffie, makkelijk in gebruik en onderhoud, stuk goedkoper dan een Jura en een fantastische machine! Nog geen nadelen kunnen ontdekken.

Benelux VS BV 18-10-2021

De machine zet koffie als geen ander.

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

De koffie die ik met deze machine heb kunnen maken is echt goed. Ik kan de machine zo instellen dat er een perfect bakje koffie wordt gemaakt.
Echter wat ik heel bijzonder vindt is dat de machine na ander half jaar goed gewerkt te hebben problemen krijgt met het maal systeem.
Ik heb 3 dezelfde machines gekocht in maart 2020 en heb 2 machines terug gebracht omdat het maal mechanisme problemen had.
Blijkt dat de motor kapot was en de rest van de malerij vervangen moest worden.
Gelukkig nog binnen de garantie.

Lottevb 20-09-2021

Voldoet niet aan verwachting

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Maakt geen gelijke kopjes koffie, twee kopjes zetten is een uitdaging. Dit gaat de ene keer goed, de andere keer niet.

HildeJ 18-09-2021

Compact, makkelijk in gebruik en heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

De aan en uit knop is een beetje stug en moet ik vaak 2x indrukken voor hij echt reageert. Verder vind ik het een heerlijke machine. Makkelijk in onderhoud en je moet niet de helft van jouw aanrecht vrijhouden om de machine te bedienen, aan te vullen of schoon te maken. Er kunnen ook genoeg bonen in zodat je deze niet alle dagen hoeft aan te vullen. Tot op heden vind ik dit een top machine en ben ik heel blij dat ik mezelf hiermee verwend heb.

WH1234 13-09-2021

Werkt perfect

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Veel mogelijkheden te kiezen op een duidelijk paneel.
Ook de sterkte van de koffie is in te stellen.
Schuimgedeelte voor de melk werkt perfect
Voldoet helemaal aan mijn verwachting

Albertus01 12-09-2021

Prima koffie en eenvoudig in gebruik.

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Het koffiezetapparaat levert een lekkere kopje koffie op. Met verschillende bonensoorten geprobeerd en dat bevalt prima.
Het is alleen jammer dat het apparaat heel veel lawaai maakt bij het malen van de bonen, dit zou best een stuk minder mogen, dat is wel jammer, zeker als het apparaat in een open keuken staat. Is soms erg storend. Ook het voor- en naspoelen is best luidruchtig. Puntje van aandacht voor het aanpassen van het ontwerp.

r**n@z**o.nl 28-08-2021

Koffie bonnen machine

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Voor dat geld lekkere koffie
En de koffie is echt heet en dat is top,kunnen andere koffie machine nog wat van leren.

Pluspunten

• Hete koffie
  • Lekker koffie voor dat geld

Gidewa 28-08-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Ik kan tot in detail mijn koffie bereiden. Dit is het leukste wat er is als je op staat,als je thuiskomt. Ik zou hem wel
Wat later inzetten. Dat ‘ie wat later uitvalt. Nu zet ik’t terug op

mmg58 27-07-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Heel fijn apparaat met voldoende instelmogelijkheden qua sterkte en hoeveelheid, waardoor het aan het gebruikte kopje en persoonlijke voorkeur is aan te passen. Niet zoveel mogelijkheden voor het soort koffie (cappucino, espresso en gewoon) maar daar heb ik bewust voor gekozen en ook fijn dat die keuze er was. Heb niks aan een apparaat met heel veel mogelijkheden qua soort koffie, als dat toch niet gebruikt wordt. Kortom heel erg tevreden !

Koffie meisje 21-07-2021

Na Schoonmaak lukt het me niet te resetten

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Het zijn veel handelingen die je moet verrichten. De machine heeft zelf een heel programma af te werken voordat hij koffie gaat zetten. De koffie is nooit heet. Melk opschuimen doe ik inmiddels weer met m’n inventum opschuimer gaat veel sneller en dikkere laag melk

loceanster 10-07-2021

Panne trop fréquente !

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Nous avons notre machine depuis un peu plus d’un an.
de manière générale nous somme content du café qu’elle nous sert.
Depuis 6 mois nous avons fréquemment des problèmes, nous sommes obligé d’effectuer a chaque fois un nettoyage complet +séchage + lubrifications a telle point que nous avons du ressortir de notre cave notre machine Nespresso.
Notre machine Philips étant bloquer nous ne pouvons plus l’utiliser actuellement.
Étant toujours sous garantie nous aimerions être contacté pour savoir où et comment la faire réparer.

Harry Coffee 04-05-2021

Degelijk espresso apparaat

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

dit apparaat heeft een druk van 15 bar, wat resulteert in een lekkere koffie.
er is de mogelijkheid om de dosering, als de hoeveelheid op zeer eenvoudige wijze in te stellen.
de maalgraad van de koffie zal ook aangepast worden en er is mogelijkheid om te werken met gemalen koffie.
Hou er wel rekening mee dat men aanraadt om met een waterfilter te werken