Philips EP1220 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips EP1220 zwart op Kieskeurig.nl.

Vlinder79 07-04-2021

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Lekkere koffie, makkelijk om keuze te maken. Helaas gaat ie heel lastig aan. Knopje hiervoor lastig goed in te drukken.

Benny-Boy 28-03-2021

Veel lawaai

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Goed apparaat, maakt heerlijke koffie en is gemakkelijk in gebruik.
Één grote klacht, hij maakt ontzettend veel herrie tijdens het koffie zetten, zo erg dat elkaar bijna niet verstaat.

Jollie16 20-03-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Het werkt perfect. Veel opties en vind ook makelijker dat wanneer het water op is tijdens het zetten van je kopje koffie dan vul je water een drukt op play en maakt het apparaat precies af dat wat je ingesteld had.

Ilona. 06-03-2021

Top bonen apparaat!

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Zeer tevreden en blij met dit apparaat zet heerlijke bonen koffie..!
Zowel de zwarte koffie is heerlijk maar af en toe een lekkere cappuccino met de melkopschuimer ook!

Anoniem 22-02-2021

Lekkere koffie, praktisch en mooi design.

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

De Philips Series1200 espressomachine is een heerlijke manier om je kopje koffie van buiten de deur nu toch in huis te halen. De machine heeft diverse keuzes om je koffie individueel in te stellen m.b.t. sterkte en volume. Hij neemt niet al te veel ruimte in, heeft een mooi design en is zoals altijd bij een Philips goed te bedienen (duidelijk, intuïtief).

Roos 14-02-2021

Heerlijke koffie, ontzettend lawaaiapparaat

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Zet lekkere koffie, maar maakt enorm veel lawaai.
Trilt heel erg waardoor het kopje met regelmaat naast de straaltjes trilt.
Wanneer het apparaat koffie zet kan je gerust stoppen met praten.
Enorm minpunt, hadden we dit geweten dan hadden we het niet gekocht.
Bovendien vind ik het een vrij lomp apparaat op het aanrecht.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel naar smaak in te stellen

Minpunten

• Maakt veel lawaai
  • Trilt enorm

Jandres 30-01-2021

Warmte koffie en gebruik van gemalen koffie

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

De warmte van de koffie is in te stellen. Helaas is de koffie bij de hoogste temperatuurinstelling nog niet warm genoeg.
Er is een reservoir om gemalen koffie (bijv. cafeïne vrije koffie) te gebruiken. De gemalen koffie valt niet (goed) door. Slappe koffie en ook soms alleen maar water!

De Koffieleut 26-01-2021

Maakt een heerlijke kop koffie!

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Fijn apparaat, ziet er mooi uit en werkt prima. De handleiding zou duidelijker kunnen. Daardoor de eerste weken wat functie problemen gehad.
Maar functioneerd nu goed, en ik geniet iedere dag van heerlijke koffie!

Zensi 17-01-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

De koffiezetmachine is makkelijk te bedienen, makkelijk schoon te maken, past goed in het keukeninterieur. Kortom, hij voldoet aan mijn verwachtingen.

Lekkers 13-01-2021

een fijn koffieapparaat

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Een fijn koffieapparaat, zeker voor deze prijs. Het zet lekkere koffie. Super makkelijk in gebruik. Makkelijk schoon te houden.
Het enige minpuntje is, dat hij best luidruchtig is.

Peter D 12-01-2021

Koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Koffie apparaat werkt gebruiksvriendelijk maar vindt de koffie niet echt warm ondanks dat hij op de warmste stand staat.

Damaranti_58 11-01-2021

Prima product!

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Deze koffiemachine doet wat het beloofd, goede koffie zetten waarbij je je persoonlijke instellingen kunt gebruiken.

Henri Noir 10-01-2021

Zeer goede prijs-kwaliteits verhouding

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Na 8 trouwe dienst van de Philips Saeco Intelia nu sinds 6 weken dit apparaat gekocht. Koffie smaakt prima en de bediening eenvoudig. Handig is dat het koffiezetten stopt als het waterreservoir leeg is en dat het apparaat verder gaat als het water bijgevuld is. Jammer alleen dat er geen signalering is als het bonenreservoir leeg is. Je ziet het doordat je een waterig kopje krijgt.

Scooper 09-01-2021

Prima apparaat, lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Apparaat dat handig te bedienen is, en waarmee lekkere koffie te zetten is. De standaardinstelling nog niet hoeven verzetten. Met selectie van bonen en de drietrapssterkte instelling voor ons huishouding voldoende te personaliseren. Geadviseerde waterfilter wordt standaard niet bijgeleverd. Gaf wat extra werk om achteraf in te stellen.

OmaArie 08-01-2021

Zelfs ik drink nu koffie

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Ben geen koffie maar drink alleen thee. Omdat je nu de heerlijke geur ruikt van de koffiebonen, heb ik nu een aantal keren al een cappuccino gedronken. Omdat je de sterkte van de koffie kan aanpassen is er voor iedereen een lekkere koffie. Bediening is eenvoudig en het schoonmaken is goed te doen. Met andere woorden, wij zijn super tevreden met deze koffiemachine

2cvtje 08-01-2021

Het product doet eenvoudig waar het voor gemaakt i

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Heb altijd een professionele machine gehad en nog. Er is geen verschil in smaak tussen beide machines met een goede instelling. (met dezelfde koffie)
De instellingen zijn simpel te doen op je eigen smaak.
Schoonmaken is eenvoudig, de machine werkt perfect en is vrij stil t.o.v. de oudere prof. machine.
Ben erg tevreden met dit product.

Sayah 06-01-2021

Het product is gemiddeld

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Het maakt heel veel lawaai en de temperatuur vd koffie is niet super heet. Jammer genoeg zitten er ook al krassen op het plaatje waar je de koffiekopjes opzet. Ijzer zal veel beter zijn.

1300johnny 04-01-2021

lekker bakkie

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

koffie uit koffie machines was ik nooit een voorstander van ik vond het gewoon niet lekker en als je er een koopt kun je niet eerst even proeven. Maar op aanraden hebben we toch de Philips 12200 aangeschaft en ik moet zeggen het is een heel lekker romig bakkie we zijn er blij mee..

Braampje 18-12-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

Koffie is heerlijk en voor onderhoud is het ook een makkelijk schoon te houden machine dus echt een aanrader.

polleke100 18-12-2020

product geeft lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP1220 zwart

apparaat is een aanrader ,zet lekkere koffie maar het melkopschuimen geeft problemen de hete melk spat alle kanten uit.