Krups Evidence One EA895E Volautomatische espressomachine grijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Evidence One EA895E Volautomatische espressomachine grijs op Kieskeurig.nl.

6,3

Ferdi52 19-03-2021

Matig schuim bij een cappuccino

Geschreven voor: Krups Evidence One EA895E Volautomatische espressomachine grijs

Sinds 16 januari 2021 in het bezit. Vanaf het begin gaf de machine van de 10 koppen cappuccino zo’n 3 koppen zonder melkschuim. Je krijgt dan gewoon een bak warme melk met wat koffie erin. Ziet er niet uit en de smaak is dan ook niet zoals het hoort. Achteraf had ik hem na 30 dagen terug moeten geven aan de BCC.
Omdat de machine steeds vaker ongeschuimde melk gaf heb ik de machine aangeboden ter reparatie bij de BCC. Ik ben benieuwd of dit euvel wordt opgelost. Het kan natuurlijk zijn dat ik net pech heb gehad en een maandagmorgen apparaat heb getroffen. Vooralsnog ben ik zeer ontevreden hierover.

Pluspunten

• Veel instelmogelijkheden
  • Compact
  • Warme koffie

Minpunten

• Slecht ot geen cappuccino schuim
  • Duurzaamheid

Den Haan 23-12-2020

Volautomatisch, makkelijk bedienen en heerlijke gerechten

Eerst allerlei opties bekeken, prijs, volautomatisch, aantal mogelijkheden. Krups kwam daar echt bovenaan. Ook grotendeels zelfreinigend. Melkpak ernaast en heerlijke cappuccino.
Echt genieten.

Theo 27-10-2020

Toch problemen met apparaat

Ik heb sinds 1 mei 2020 dit apparaat in bezit. In eerste instantie een pracht apparaat met na verloop van tijd toch wat beperkingen. Natuurlijk zet hij goede koffie. Natuurlijk maakt hij veel lawaai bij het malen van de koffiebonen. Dat zijn allemaal dingen die elk espressomachine doet. Wel moet je heel vaak de lekbak legen en de bak met de koffiecookies. Na ongeveer 8 kopjes koffie, dus wel vaak. Je went eraan. Maar wat ik wel een probleem vind is dat er regelmatig wat kleine storingen optreden. Als de stekker uit het stopcontact wordt gehaald en een paar minuten later weer wordt ingedaan is de storing weer verholpen. Echter, afgelopen week een niet op te lossen probleem. Machine gaat in een " Automatisch Onderhoud " programma. Vervolgens kom je in de modus " Vullen van de Machine ". Dit zou 15-20 minuten mogen duren. De machine wordt doorgespoeld. Ik heb na 1,5 uur doorspoelen de stekker uit het stopcontact gehaald. Na 5 minuten weer aangesloten. Na weer 1 uur doorspoelen heb ik de stekker er weer uitgehaald. De machine is aangeboden ter reparatie. Dit kan wel 3 weken duren.. Nu het probleem hoe houd ik mijn welk vers. Ik hoop dat mijn vertrouwen in deze Krups EA895E niet wordt geschaad want hij kost genoeg..Na 6 weken kon ik een nieuwe machine komen halen. De oude was onherstelbaar.. Toch jammer want ik weet niet hoe lang deze het uithoudt.