De'Longhi Magnifica S Smart ECAM 250.23.SB - Espressomachine - Zwart/Zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi Magnifica S Smart ECAM 250.23.SB - Espressomachine - Zwart/Zilver op Kieskeurig.nl.

Zacharias Bartholomeus 30-12-2019

Alles wat je wil, meer heb je niet nodig.

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S Smart ECAM 250.23.SB - Espressomachine - Zwart/Zilver

Getipt door de nieuwe man van mijn ex, die er al jaren eentje heeft.
"Italiaans" dus aan de ene kant betekend dat dat ze verstand van koffie (zouden) moeten hebben, aan de andere kant "Italianen maken geen Mercedessen .......".
Die beleving bleek voor 50% juist.
Deze mensen hebben verstand van koffie, dat merk je aan het apparaat en voor de prijs is dit echt een Mercedes of op zijn minst een goede Duitse middenklasser. Ik had het nooit zo op "Italiaans" maar dat is door dit apparaat echt veranderd. Zelf ben ik werktuigbouwer en ik vind dat dit apparaat gewoon "klopt".
Goed ontworpen, voldoende degelijk, eenvoudig maar doordacht.
Ook de elektronica is doordacht.
Er wordt veel "bewaakt", duidelijk aangegeven, ik ben geneigd om te zeggen dat het apparaat (op z'n Duits) "Idiotensicher" of dus "Foolproof" is.
Het mooie aan dit apparaat vind ik dat je voor dit geld invloed hebt op alles wat nodig is om de koffie-smaak te kunnen beïnvloeden.
a) Je kunt de watertemperatuur instellen, b) Je kunt de waterhoeveelheid-afgifte instellen, c) Je kunt de maalgraad instellen d) Je kunt de te gebruiken koffiehoeveelheid instellen.
(Een goede koffie-soort vinden is moeilijker dan het apparaat juist instellen.)
Het "programmeren"/instellen is niet moeilijk als je gewoon de handleiding volgt, die is duidelijk, gestructureerd en niet onnodig lang.
Zeker voor het geld wat dit apparaat kost heb je een geweldig product.
De mogelijkheid om handmatig gemalen koffie separaat, per 1 kopje in te voeren (bijvoorbeeld cafeïne-vrije koffie) wordt te weinig genoemd en vind ik een extra plus.

Pluspunten

• 4 belangrijke koffiezetparameters zijn instelbaar.
  • Goed ontworpen, "doordacht praktisch".
  • Makkelijk te reinigen.
  • Geen overdreven toeters en bellen.
  • Duidelijke handleiding.

Minpunten

• Deze handleiding is niet digitaal te downloaden.

Martin d'Hollosy 09-03-2020

Heerlijke koffie

In de categorie prijs/prestatie kwam deze machine er goed uit. De koffie smaakt, met onze instellingen, vol, romig en exact wat gewenst is.
Reinigen is goed te doen. De automatische reiniging van de kanaaltjes, bij het opstarten en afsluiten, vergt aardig wat water. Wellicht een groter reservoir zou handig zijn.

Pluspunten

• Duidelijke handelingen voor goede koffie
  • Handzaam apparaat

Minpunten

• waterreservoir mag groter

Gerald 03-02-2020

Magnifica Ecam 250.23.SB

Zeer mooie machine met een super uitstraling.
Eenvoudig te bedienen en schoon te houden.
Met de juiste bonen zet je de lekkerste koffie's.
Een super prijs kwaliteit verhouding.
Kortom een echte aanrader voor de beginnende Barrista

Dick 22-01-2020

Overzichtelijk bedieningspaneel

Machine recent in bezit gekomen. Bediening is simpel, niet te groot in omvang, waterreservoir makkelijk afneembaar.

Pluspunten

• makkelijk afneembaar waterreservoir
  • compacte omvang

Rien 13-01-2020

Mooi uiterlijk, simpele bediening

Een mooie machine met een simpele bediening. Je hebt verschillende keuzes voor het maken van allerlei soorten koffie, maar je kunt ook heet water tappen of melk warm maken en opschuimen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Veel mogelijkheden
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Water is niet gloeiend heet

Vincent Knaven 12-01-2020

lekkere koffie

Mooie compacte machine, espresso is heerlijk en warm
Kan de hele dag wel kopjes koffie blijven zetten !

Frans 10-01-2020

Mooie koffiemachine

Hebben machine pas net in bezit. Ziet er mooi uit. Gemakkelijke bediening. Prima reservoir voor de bonen. Ook voor het water. Dachten overigens dat het plaatje bovenop een warmhoudplaatje is, maar dat is niet het geval ... jammer.

Buyk 06-01-2020

Klasse apparaat, makkelijke bediening.

Na enig speurwerk en een zeer goede uitleg zijn wij overgegaan tot de aankoop van dit apparaat.
Het apparaat is makkelijk te bedienen en schoon te houden.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• tot op heden geen

Paul H. Koot 04-01-2020

Sieraad in de keuken

Vorige machine, ook een Magnifica S, was defect geraakt. Beviel echter goed, reden om een nieuwe te kopen en dit keer een type Ecam250.23.SB

Pluspunten

• koffiesterkte en hoeveelheid prima instelbaar.
  • gemakkelijk reinigen en ontkalken.

Tamara 03-01-2020

Prima opvolger van onze vorige Delonghi

Onze oude Delonghi begon wat kuren te vertonen. Was nog wel te repareren, maar toch gekozen voor deze nieuwe (verbeterde) versie. tot nu toe erg tevreden!

Pluspunten

• Het opschuimen van melk gaat veel sneller
  • je hebt echt hete koffie.
  • apparaat is naar eigen wensen in te stellen.

Jan Willem 03-01-2020

Fijn apparaat

Wij hebben dit product gekozen, omdat wij hiervoor al 10 jaar de voorloper van dit apparaat hadden en deze zeer goed beviel. Heerlijke koffie, eenvoudige bediening, makkelijk te onderhouden

Pluspunten

• lekkere koffie
  • eenvoudige bediening
  • Makkelijk te onderhouden

Brand 02-01-2020

veel mogelijkheden

Het apparaat maakt lekkere koffie maar ook espresso, het opschuimen van de melk is zo bekeken. Ook chocolade melk.

Pluspunten

• eenvoudig in te stellen
  • goede espresso

Paula de Jager 31-12-2019

makkelijk bedienbaar

was in de aanbieding bij de Makro en kwam als beste uit de bus, mooi model vele mogelijkheden handig warm water voor de thee en melkopschijmer

Pluspunten

• overzichtelijk

Rido 30-12-2019

Gemakkelijk in gebruik

Gemakkelijk in gebruik, goed in te stellen, groot reservoir, gemakkelijk schoon te maken en te onderhouden.

Pluspunten

• Handig
  • Slim

germen 26-12-2019

Mooie compacte machine met veel mogelijkheden

Wat een fijn apparaat vergeleken met de vorige die ik had, een stuk stiller en met veel meer mogelijkheden, eenvoudig in te stellen en een mooie vormgeving. Ook in een kleine keuken neemt deze DeLonghi niet veel ruimte in beslag en heeft toch een ruim waterreservoir en ruime opvangbak. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Veel mogelijkheden
  • Geen irritante bonenmaler
  • Groot waterresservoir

Olivier 24-12-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Voor een kop lekker vers gemalen koffie is dit een machine met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben de voorloper al enkele jaren op kantoor waar die intensief gebruikt wordt. Nu ook voor de thuiswerkplek de opvolger aangeschaft om ook thuis van lekker koffie te kunnen genieten.

Pluspunten

• Degelijke machine
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Kan geen twee koppen koffie tegelijk zetten

Rick 23-12-2019

Waardige opvolger voor DeLonghi ECAM22.110B Magnifica

We hebben de De'Longhi Magnifica S Smart gekocht na goede ervaringen met zijn "voorganger" De'Longhi ECAM22.110B Magnifica. Wel wilden we een apparaat met nieuwe/extra features en die zitten zeker op deze Smart versie. Met dit apparaat kun je veel "spelen" met koffiesoorten, koffiesterktes en temperatuur. Prettig in gebruik!

Pluspunten

• Nieuwe / extra features t.o.v. vorige Magnifica's
  • Je eigen koffie(sterkte) kiezen, personalized

Minpunten

• Koffie komt met veel pauzes in het glas bij Long
  • Tijdens bereiding nog steeds behoorlijk lawaai

G.J.A 23-12-2019

Makkelijk in gebruik en in onderhoud.

We hebben verschillende machines gehad maar die gingen elke keer stuk. Nu voor een de Longhi gekozen. Ons goed laten adviseren in de winkel waar ze ons goed geholpen hebben. We zijn een ouder stel en de koffiemachine is voor ons makkelijk in gebruik en zeker ook in onderhoud.

Pluspunten

• Senior vriendelijk
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• het is wel een uitgave

Ria 22-12-2019

Mooi apparaat, fantastische koffie!!

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Het apparaat is een juweel op de aanrecht:)
Lekker hete koffie en heerlijke smaak.

Pluspunten

• Hete koffie
  • Veel mogelijkheden

Dré 21-12-2019

Goed kwaliteit

Na 7 jaar probleemloos te hebben genoten van een DeLongi volautomatische koffiezetter maar weer gewoon een zelfde nieuw gekocht. Never change a winning team!