Philips EP3241 zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP3241 zwart op Kieskeurig.nl.

5,7

Jan 05-07-2019

Volautomatische koffie machine

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik heb dit product gekozen omdat uit de test van de consumentenbond deze machine een 10 had voor melkschuim dit valt echter zeer tegen wie dit getest heeft..... Verder heb ik geen klachten over deze machine koffie is heerlijk de keuzes qua sterkte hoeveelheid enz goed, goede warme koffie en eenvoudig te bedienen.
Jammer van de melkschuim kwaliteit

Mulders 31-05-2020

Superblij met deze bonenmachine

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik gebruik deze machine thuis. ik kan op veel manieren instellingen van sterkte, hoeveelheid (ook van schuim) inregelen naar mijn eigen voorkeuren. Onderhoud gaat eenvoudig.

Steenoven 30-05-2020

Heerlijke koffie, vooral cappuccino

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Eigenlijk wilde ik 5 sterren geven, omdat de koffie zonder twijfel heel lekker is. Ik heb veel koffiebonen geprobeerd, en de l’or intensieve nummer 10 is het lekkerst. Over het algemeen ben ik heel tevreden over het product, het maakt lekkere koffie, het gebruik is erg simpel en het schoonmaken is ook eenvoudig. Echter maakt het behoorlijk veel geluid wanneer het de melk verwarmd. Wanneer dit probleem is verholpen geef ik het 5 sterren. Al met al is het een super fijn apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Noushka 29-05-2020

Overheerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik vind het een top apparaat, een must have voor de koffieliefhebber. Het apparaat ziet er bovendien heel erg mooi uit. Heel eenvoudig in gebruik, een kind kan de was doen. Bovendien kunnen alle onderdelen die vuil worden in de vaatwasser. De koffie kan naar voorkeur voor sterkte ingesteld worden. De melkvarianten zijn bij mijn dochters favoriet, die vinden het echt heerlijk met een super mooie schuimlaag. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Da Wood 29-05-2020

Deze machine voldoet aan alle verwachtingen.

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

De machine is ontzettend gebruiksvriendelijk. Met een knop maak je lekkerste koffie. De koffie is per kopje in te stellen Wat ideaal is als je van verschillende sterkte’s houd. De cappuccino en Latte Macchiato’s hebben een heerlijke schuimlaag zelfs met halfvolle melk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JTack 29-05-2020

Prima machine met enekele verbeterpunten.

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

De volautomatische Espresso machine is gemakkelijk in gebruik.
Hij maakt lekkere cappuccino's, latte macchiato's, americano's en epsresso's, Ik heb er van genoten. Daarnaast is de machine eenvoudig schoon te houden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MissPiggy1970 28-05-2020

Een aanrader voor iedereen die van koffie houdt!

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Het is een fantastisch apparaat. Het apparaat maakt de lekkerste koffie die ik ooit thuis heb gedronken. Met één druk op de knop zet je de gewenste koffie. De bonen worden ter plekke gemalen. Verser dan dat wordt je kop koffie niet. Het is dus zeer eenvoudig om snel zonder enige moeite een heerlijke kop koffie te maken.
Het is ook fijn dat je de sterkte van de koffie en de hoeveelheid water kan instellen. Het is heel praktisch dat deze instelling per koffiesoort in het geheugen blijft staan. Je hoeft deze niet steeds opnieuw in te stellen. Als je dus eenmaal de juiste sterkte voor jezelf hebt gevonden, hoef je deze niet meer opnieuw in te stellen.
De mogelijkheid om te kiezen voor verschillende varianten koffie (zoals latte macchiato en espresso) zijn ook fijn. Zo kun je niet alleen jezelf maar ook de visite trakteren op ieder zijn eigen smaak.
Het is even goed opletten met het in gebruik nemen van het apparaat. Dat vond ik wat lastig. Maar toen dat eenmaal gedaan was, sprak de rest voor zich.
Het apparaat maakt met het opstarten, koffie zetten en uitzetten best wel wat lawaai. Dat is wel een nadeel. Maar voor een overheerlijke bak koffie neem ik dat op de koop toe.
De mogelijkheid om koffie te zetten met reeds gemalen koffie vind ik minder aantrekkelijk. Deze smaakt beduidend minder lekker dan de varianten met koffiebonen, die het apparaat zelf maalt.
Het is lastig om de fijnheid van de te malen koffie goed in te stellen. Je moet dit doen terwijl het apparaat de bonen aan het malen is. Het is lastig om dan de knop voor de fijnheid goed te bedienen.
Het apparaat is eenvoudig te reinigen.
Je hoeft het apparaat niet vaak helemaal schoon te maken en te ontkalken.
Het apparaat is wel groot en neemt dus nogal wat plek in op het aanrecht. Maar ook dat neem ik op de koop toe.
Het is een aanrader voor iedereen die van koffie houdt! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Laanstra 28-05-2020

Super Apparaat!

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik heb de gelegenheid gehad om de Philips series 3200 Volautomatische espressomachine te testen. Het apparaat voorziet in alle gemakken en maakt erg lekkere koffie, cappuchino, espresso en latte. Een ruim assortiment in bonen kan je voorzien in alle soorten koffie die je wilt, daarnaast werkt de machine ook op filterkoffie. Het apparaat maakt wel veel geluid m.b.t. het opschuimen van melk, maar daarin compenseert de smaak en de romigheid van het schuim enorm, daardoor is het geluid geen reden om dit apparaat niet aan te schaffen.

De installatie + het gebruik van dit apparaat is zeer eenvoudig en spreekt voor zich. De installatie van het apparaat duurde circa 10 minuten, waarna we heerlijk konden genieten van het eerste bakje koffie!

Ervaringen omtrent schoonmaken en reinigen van het apparaat kan ik niet veel zeggen, omdat ik het apparaat nog maar drie week heb. Echter reinigt (spoelt) het apparaat zichzelf na in en uitschakelen. Ook de melkopschuimer is makkelijk schoon te maken.

De machine heeft een mooi en compact design die naar mijn mening in elke keuken goed zou staan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Capu33 28-05-2020

Hele lekkere cappuccino en latte macchiato

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Hele lekkere koffie. De cappuccino en latte macchiato zijn super met deze koffieautomaat; melkopschuimer werkt uitstekend. Makkelijk in gebruik. De achtergebleven melk kan nog gebruikt worden door het reservoir met de melk in de koelkast te zetten. Gewoon heerlijke koffie, espresso, cappuccino en latte macchiato voor thuis. Je kunt je gasten (en jezelf) hier echt mee verwennen. De koffie is goed op temperatuur! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koffie liefhebber 28-05-2020

Super lekkere koffie’s gemaakt!

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Het is optisch gezien een mooi apparaat. De ruimte die hij inneemt valt reuze mee!
De koffie die gemaakt wordt smaakt super lekker. Alles functioneert goed. Ben zeer tevreden. Ook snelheid is van maken is snel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MennoO 28-05-2020

Super apparaat,makkelijk bruikbaar,mooi design

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Dit apparaat maakt de koffie nog vele malen lekkerder als de gewone koffie. Geen dure cupjes of pads meer,maar vers gemalen bonen! Gebruikvriendelijk en makkelijk schoon te maken. Erg fijn in een druk huishouden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kristifka 28-05-2020

eenvoudige en gebruiksvriendelijke bediening

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

voor heerlijke bakkie koffie zet je hier wel goed
het is makkelijk en snel voor gebruik
je kan zelf de sterkte instellen hoe sterk het je wilt
ik ben er erg tevreden mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

haris123456 28-05-2020

motor kapot

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

apparaat zelf is goed. alleen snap niet hoe de koffiemaler kapot kon gaan na 2 maanden. zoveel koffie drinken we niet. maar het is wel goed opgelost kon het verzenden en werd gratis gemaakt. ik hoop dat het nu langer dan 2 maanden meegaat.

M.vanderster 28-05-2020

Heerlijk eenvoudig!

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Er gaat niets boven een lekkere kop koffie van vers gemalen bonen!
Daar was ik al langer aan gewend. Echter het maken van een cappuccino of latte, daar moest ik altijd wel wat extra werk voor verrichten. Ondanks dat ik heerlijk van een speciale koffie kan genieten, nam ik deze "moeite" steeds minder. Om die reden viel mijn keuze op deze volautomatische machine toen ik opzoek ging naar iets nieuws.

De machine biedt veel mogelijkheden in koffievariatie. Daarbij is de sterkte en hoeveelheid zeer eenvoudig naar eigen smaak aan te passen.
Met behulp van het LatteGo-systeem wordt een heerlijke melkschuim gecreëerd. Hiermee maak je zonder gedoe een perfecte latte of cappuccino.

Ook het schoonmaken van de onderdelen is zeer eenvoudig. Alles mag in de vaatwasser!

Mijn conclusie:
Deze machine is echt een toppertje!
Hier ga ik nog lang, met plezier veel lekkere dranken mee maken! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Charlie121 27-05-2020

Prachtig product

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Pluspunten van het product zijn:
Een diepe lekbak waardoor je er nog makkelijk mee kan lopen.
Het apparaat onthoud de koffiewensen van de vorige keer dus je hoeft elke koffie maar 1 keer in te stellen.
Dat het warme water uit een apart tuutje komt waardoor er nooit koffie smaak aan het water komt te zitten.
De koffie is goed warm wanneer het gezet word en koelt niet direct af.

Verbeterpunten aan het product:
Het zou mooi zijn als er meerdere kleuren uit zouden komen van dit product.
Het opwarmen van de koffiemelk voor bijvoorbeeld een cappuccino maakt best wat geluid.

Conclusie:
Het is een mooie praktische koffiemachine met een mooi design.
Ik zou dit product zeker aanraden te kopen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Heijden van der 27-05-2020

Enorm tevreden.

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik beveel dit product aan iedereen aan. Het bedieningspaneel is gebruiksvriendelijk, de koffie komt erg warm uit de machine en het heeft een compact formaat waardoor het prima op mijn aanrecht past. De melkopschuimer is ideaal. Je hoeft deze alleen te vullen met melk en de machine doet de rest. Hier maak ik de beste cappuccino’s en lattes mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MariP 27-05-2020

Wat een fijne espressomachine!

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Eindelijk kwam dan de Philips EP3240/70 LatteGo! binnen. Na ontvangst gelijk uitgepakt en aangesloten. Wat een gemak. De installatie wijst zich vanzelf met de bijgeleverde handleiding. Daarnaast viel het strakke design van deze machine mij op. Na de installatie de koffiebonen erin en gelijk een bakkie gezet.

Wat een verademing. Een heerlijk bakje koffie is het resultaat. Vervolgens uiteraard alle koffievarianten even geprobeerd. De melkopschuimer is enorm handig in gebruik. Makkelijk schoon te maken.

Ook het schhoonmaken is simpel. Ik leeg elke dag de lekbak en het bakje van de drap. Even omspoelen en alles is weer schoon. Ideaal.

Daarnaast is het waterreservoir met 1.8 liter lekker groot waardoor je niet de hele tijd water hoeft bij te vullen. Je kunt de smaak en sterkte van de koffie heel simpel aanpassen op het touchscreen display. Dat geldt ook voor de hoeveelheid melk voor de latte en cappuccino.

Kortom een geweldige espressomachine waarbij je in een handomdraai een lekker bakje koffie hebt gezet. Zeer tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

lolalieke 27-05-2020

Heerlijke koffie alsof ik een barista thuis heb!

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Een machine die op een makkelijke manier een heerlijke cappuccino voor je zet met een mooie schuimlaag.
Daarnaast is de machine erg makkelijk schoon te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

KGvdH 27-05-2020

Voor de liefhebbers van echt lekkere verse Koffie!

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Als van je van lekkere verse koffie houdt, is dit apparaat echt een aanrader. Keuze mogelijkheden genoeg, koffie/espresso/cappuccino/ latte macchiato/americano
en dan ook nog sterkte en hoeveelheid in te stellen! Makkelijk te bedienen en schoon te maken. En hij staat ook nog is mooi in de keuken, mooi design [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kraan 26-05-2020

Adembenemende vooruitgang voor ons!

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

+ Cappuccino en Latte zijn gemaakt van genoeg melk (niet waterig).
+ Display is als zeer gemakkelijk ervaren
+ Schoonmaken is kinderlijk eenvoudig.
+ Smaak van alle vijf de dranken zijn verrukkelijk.
- Geluidsniveau is hoog bij het maken van Latte Macchiato.
- Water reservoir staat bij ons tegen de muur kant. Hierom kunnen we tussentijd niet inzien hoe leeg hij is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]