Philips EP3241 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP3241 zwart op Kieskeurig.nl.

6,8

Jan 05-07-2019

Volautomatische koffie machine

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik heb dit product gekozen omdat uit de test van de consumentenbond deze machine een 10 had voor melkschuim dit valt echter zeer tegen wie dit getest heeft..... Verder heb ik geen klachten over deze machine koffie is heerlijk de keuzes qua sterkte hoeveelheid enz goed, goede warme koffie en eenvoudig te bedienen.
Jammer van de melkschuim kwaliteit

HGM Smit 23-02-2021

Sublieme koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik heb de koffiemachine nu 3 maanden in gebruik en ben er erg blij mee. Het apparaat heeft een mooie afmeting en zet heerlijke koffie. Of het nu espresso, cappuccino of latte machiato is, alles smaakt heerlijk. Het is wel even zoeken naar de goede koffiebonen. De machine is erg eenvoudig voor eerste gebruik in te stellen en heeft een handig indicatiesysteem om aan te geven wanneer je het water moet bijvullen of het waterreservoir moet legen. Wat ik ook erg makkelijk in onderhoud vind is de melkhouder, eenvoudig schoon te maken en geeft prachtige schuimkragen op de koffie. Verder kun je de sterkte van de koffiesmaak instellen, de hoeveelheid melk en de inhoud van je kopje koffie. Het malen van de koffiebonen geeft wel wat geluid maar dat vind ik bij een koffiemachine horen. De prijs die ik betaald heb voor dit apparaat is het zeker waard. In de huidige Coronatijd kun je je hier heerlijk mee verwennen vooral omdat erg veel mensen thuis werken.

Pluspunten

• mooi design
  • heerlijk melkschuim
  • eenvoudig in bediening
  • eenvoudig in onderhoud

Renato 26-06-2019

geen koffie

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

na alle handelingen doorlopen te hebben om het apparaat startklaar te krijgen een glas Latte Macchiato gezet. Heeeeel veel melk met heeeel weinig koffie, maar dat zal wel goed komen, dacht ik. Als 2e bakkie een cappucino proberen, maar helaas het alarmlampje van de zetgroep gaat knipperen. Einde verhaal. Van alles uitgeprobeerd, ook na contact met Philips, maar nee hoor, niets komt er meer uit. Na 1 kopje dus al defect. En dat voor zo'n prijzig apparaat.
Mocht er nog verandering in de zaak komen dan zal ik het ook laten weten. Vooralsnog mijn Senseo maar weer gebruiken.

Minpunten

• de werking van het apparaat

Vaeren 15-06-2021

Lekkere koffie, maakt wel veel lawaai

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

De koffie is helemaal goed wat eruit komt, wel maakt het apparaat veel herrie en vind het wat traag. Wel helemaal blij mee

Narreboebi 15-06-2021

Serie 3200

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik ben wel tevreden over het algemeen, maar start trager op dan mijn oud philips koffiemachine.
Mijn oude maakte ook minder lawaai.

amersfoort 08-06-2021

Een mooi apparaat tot dat..

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

helaas ter reparatie moeten aanbieden na half jaar zeer verevelend en op internet gezien dat dit helaas vaker vookomt. voor zo'n duur apparaat is dit niet goed

Margrieten 25-05-2021

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Het apparaat werkt eenvoudig. Het is wel raadzaam de onderhoudregels goed door te lezen en te zorgen dat je extra AquaClean apparaat en antikalk onderhoud in huis hebt.

Achouffe 23-05-2021

Super lekkere cappuccino

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik heb hem nog maar 1 week en zou hem al niet meer kunnen of willen missen. Elke koffie dat je zet is gewoon hemels lekker. Hij is zeer gemakkelijk in bediening en onderhoud. Ik heb er lang over nagedacht maar was gewoon de beste keuze. Een echte aanrader.

PIELE 03-05-2021

Uitstekend toestel voor de thuiswerkers

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Heerlijke latte en cappuccino met een druk op de knop. Weinig werk, weinig onderhoud en snel lekkere koffie. Zeker een aanrader!

Bartels 18-04-2021

Heerlijke koffie soorten

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Met 1 druk op de knop een heerlijke latte of cappuccino, een gewone kop koffie is ook erg lekker ( je kiest je bonen en melk uiteraard zelf) het geluid van het malen van de bonen is er maar niet hevig. De koffie is heet, en blijft ook nog wel even heet. Opwarmen doet hij in korte tijd, dus snel gebruiksklaar. Geen mega groot apparaat.

Lekkere koffie 17-04-2021

Zelfs de buren komen vaker.

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Mijn man vind het onderhoud best veel. Ook kostbaar. Ik vind dat hoort erbij!
Lekkere koffie. Voortaan eigen terrasje!

lekkere kofie 10-04-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Gebruiksvriendelijk - heerlijke koffie - gemakkelijk om eens iets anders dan een gewone koffie te kiezen.

Hanny27 08-04-2021

superkoffies

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Het apparaat levert super koffie. Je kunt er mee experimenteren Echt heerlijk.
Het enige wat jammer is dat er geen melding komt als de koffiebonen op zijn en erg veel water doorspoelt.

Fam. Verhoef 05-04-2021

Fijn apparaat !

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Eind januari de EP3246/70 gekocht en bevalt nog steeds goed. Had eerst een Senseo, ook wel lekker, maar haalt het niet bij deze bonenmachine.
Afhankelijk van het merk/type bonen zet deze machine heerlijke koffie. Alleen de geur al :-). Ook de Cappuccino en Latte zijn heerlijk als je de juiste melk gebruikt.

Koffie verslaafde 04-04-2021

Goed product

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Nadeel is dat het dekseltje van de melkopschuimer heel erg los zit en bij het minste geringste dus op de grond ligt of in de melkschuimer zelf. En zodra er twee afval blokjes koffie op elkaar staan brand het rode lampje en moet het bakje geleegd worden voordat je weer koffie kan maken, dit gebeurd niet constant maar wel geregeld. Voor de rest word er smakelijke koffie gezet.

Koffie met bonen 02-04-2021

Koffie aan de lopende band

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Tevreden van de aankoop. De variaties die binnen het gezin gedronken worden zijn aanwezig. Melkkannetje is eenvoudig in gebruik.

Fransette 31-03-2021

Maalmechanisme in nog geen 4 maanden al afgebroken

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Het is een mooi apparaat om te zien en hij zet lekkere koffie. Maar het opstarten duurt erg lang, het water reservoir is klein en al helemaal met het grote Aqua Clean waterfilter er in. Ik moet hem elke dag zeker 1x helemaal vullen en ik woon maar alleen. Verder maakt het malen van de koffiebonen meer herrie dan van andere koffizetapparaten en is bij mij al in 4 maanden tijd een stuk van het maalmechanisme afgebroken waardoor ik nu alleen nog maar koffie van gemalen koffie kan zetten. En dat is nogal een ongebruiksvriendelijk proces. Bij elk kopje die ik wil zetten moet ik lang op de bonen knop drukken om hem van bonen stand op gemalen stand te zetten. Dit is niet als standaard in te stellen. Vervolgens moet ik bij elke keer 1 schepje gemalen koffie in het apparaat doen. Het is niet zo dat er een koffie reservoir in zit waar hij meerdere kopjes uit kan putten.

Mieke70 23-03-2021

Hele goede latte functie

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

We hebben dit toestel gekozen voor de gebruiksvriendelijkheid van de latte functie en die is echt super. de eerste maanden waren we heel tevreden maar al snel begon het toestel mankementen te vertonen en nu na 2 maanden hebben we het toestel moeten binnenkomen voor herstelling wat toch wel heel snel is.

Kaatje235 23-03-2021

Geweldig apparaat, waar voor je geld!

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Sinds enkele weken deze espressomachine is huis en super tevreden! Je kan er heerlijke cappuccino en latte macchiato mee maken maar ook de " gewone" koffies zijn heerlijk. Dankzij het makkelijk afneembaar melkkannetje maak je in een handomdraai de lekkerste koffie. Voordeel is ook dat het kannetje heel makkelijk schoon te maken is en het stoompijpje niet vies kan worden door de melk.

Voor mij heeft het apparaat maar 1 minpunt... hij geeft niet aan wanneer de bonen op zijn!

JurgenD 22-03-2021

Super! Super! Super!

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

We waren al een tijdje op zoek naar een volautomatisch koffiezetapparaat. Na verschillende reviews en modellen te hebben onderzocht, hebben we besloten om deze Philips aan te kopen. De doorslaggevende factor was voornamelijk de prijs ivm directe concurrenten. We hebben nog geen seconde spijt van deze aankoop gehad. Het apparaat is heel gemakkelijk te bedienen en onderhoudsvriendelijk. De koffie is superlekker.