Philips EP3241 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP3241 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Kempense griet 01-08-2022

Issues

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Op zich tof toestel, maakt lekker koffie.
Of wel hebben we serieus pech gehad of wel heeft het toestel nog werkpunten. Op 1 jaar tijd 2x terug moeten sturen wegens issues. Altijd tijd en geld in onderhoud gestoken zoals aangeraden door philips. Maar toestel liep vast tot hetzelfs geen koffie meer gaf. Laatste keer teruggestuurd en post heeft het toestel kwijt gedaan. Nu hebben we een percolator. W

Rata01 29-07-2022

Super espressomachine

Top machine. Makkelijk in gebruik. Eventjes opzoek naar mijn smaak. Maar daarna
Heerlijke koffie met verse bonen.
Echt een toppertje. Zeer aan te bevelen.

Kaffeezjat 27-07-2022

Veel en duur onderhoud en problemen

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik gebruik deze machine bijna twee jaar en heb ze al tweemaal moeten binnenbrengen voor reparatie: er kwam maar af en toe koffie uit.
De koffie is wel lekker, maar de machine maakt heel veel lawaai en vergt echt veel onderhoud: om de paar dagen de zetgroep schoonmaken en het melkkannetje en-houdertje afwassen, elke maand de zetgroep reinigen met koffieolieverwijderingstabletten (1 uur!) en tweemaandelijks de zetgroep invetten.
Het zetten van een kopje duurt ook wel lang en gaat met veel lawaai gepaard.
Ze raden aan de AquaCleanfilter te gebruiken (wat wij doen), maar dat is behoorlijk duur en neemt veel plaats in in het waterreservoir. Sowieso moet je dit om de drie maanden vervangen.

Lekkere Koffie genieter 13-07-2022

Prima apparaat.

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Heerlijke cappacino en latte.
Maakt wel veel geluid, maar geen probleem.
Maand in gebruik en nog geen problemen.

LadyBella 13-07-2022

Top machine.

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Top machine. Makkelijk in gebruik.
Heerlijke koffie met verse bonen.
Echt een toppertje. Zeer aan te bevelen.

Elkepon 28-06-2022

Het apparaat oogt mooi

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik kan net geen 5 sterren geven omdat de koffie net niet heet genoeg is. Wel tevreden over de mogelijkheden van de verschillende koffies. Wij vullen nu het waterreservoir met warm water, zo is de koffie heter.
Qua prijs/kwaliteit zeker een aanrader!

Sjaandre 24-06-2022

goede koffie

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

In het begin heel vee problemen gehad . Ging ging dag voorbij of ik kon alles weer schoonmaken. Toen uiteindelijk maar een goede schoonmaak beurt gegeven met de originele schoonmaak spullen van Philips en wonder bij boven wonder hij doet het.

Vonnie1966 21-06-2022

Top machine !

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Wij hebben de machine 3200.
Echt werkelijk super simpel in gebruik .
Makkelijk te bedienen en schoon te maken.
Wij wisselen nog wel eens af wat de melk betreft maar eigenlijk schuimt hij alles op van mager tot volle melk, opschuimmelk ect.
Heerlijke koffie van verse bonen die je overal kan kopen maar bij de echte koffie winkel wel het lekkerste is.

Amina 1987 20-06-2022

Echt lekkere koffievariaties

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Lekkere koffie, na jaren de senseo te hebben gehad, toch maar overgestapt op deze volautomatische koffieapparaat.
Is wel aan de prijzige kant maar dan heb je ook wel wat.
Heel blij mee

Allesisingebruik 14-06-2022

Fijne koffie

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Tot nu toe bevalt mijn philips koffiemachine! Was even zoeken met de instellingen, maar de koffie is daarna heerlijk! Onderhoud stelt gelukkig ook niks voor. 1 keer in de week spoelen, 1 x in de maand smeren.

koffieverslaafde123 14-06-2022

tegenvallende machine

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Heb deze machine gekocht voor het gemak waarmee je verschillende koffie's kunt zetten. Dat kan en gaat ook gemakkelijk, maar de rest van de machine is gewoon prut.
koffie niet heet genoeg al heb je de hoogste stand ingeschakeld.
Regelmatig terug zetten naar fabrieksinstellingen omdat er weer een storing inzit ergens, en kun je weer opnieuw beginnen met de juiste verhoudingen te zoeken.

Kopkoffie 11-06-2022

mooi uiterlijk met genoeg mogelijkheden

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

mooi koffiezet apparaat met genoeg mogelijk heden
snel een kop koffie s:morgens Geen probleem
deze is handig in gebruik voor iedereen.

ChristaDC 24-05-2022

Teleurstellend

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Na lang twijfelen overgestapt van Nespresso naar dit toestel. Heel teleurgesteld en ontevreden. Rompslomp van wekelijks onderhoud en aankoop van diverse onderhoudsproducten. Ook de automatische reiniging na elke koffie loopt verkeerd.

Koffiebode 05-05-2022

Prima koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Nadat ik wat heb ge experimenteert met de maalstanden kreeg ik vervolgens een prima
Bakkie koffie. Ik ben ook nog bezig met testen van verschillende koffiebonen om aan de perfecte smaak te komen, maar tot nu toe dik tevreden. Ook het schoonmaken is zeer eenvoudig. Ik had hiervoor een dolce gusto welke helemaal geen onderhoud nodig had behalve ontkalken. Maar de philips is ook zeer makkelijk schoon te maken omdat de zetgroep er helemaal uit kan.

Hekse 03-05-2022

Mijn droom koffie apparaat .

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik heb lang overwogen een koffiezetapparaat te kopen, uiteindelijk voor dit type gekozen. Makkelijk te onderhouden en erg lekkere koffie. Maar ik moet zeggen dat ik er tot nu toe erg rustig mee ben, ik geniet ervan en zet uitstekende koffie. Ik hoop dat het me nog lang van dienst zal zijn :)

WimDV 30-04-2022

3 keer zwaar defect op 2 jaar, onbetrouwbare machi

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Op zich ok koffie als het werkt, programma’s verspringen, gaat vaak in fout, moeilijk schoon te houden binnenin en povere kwaliteit

Karel de Vijfde 09-04-2022

Lekkere koffie maar het is het net niet!

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Onze espressomachine heeft genoeg keuze voor voorkeur instellingen soorten koffie.
Er handig is het bekertje voor de melk voor opschuimen voor Latte of Cappuccino.
Het instellen van de temperatuur voor de koffie voldoet niet. bij de hoogste temperatuur is de koffie nog niet heet. Het automatisch uitschakelen gaat te snel, net wanner je aan het 2e kopje koffie toe bent schakelt deze al uit. Bij elke keer uitschakelen worden de leidingen automatisch gespoeld met warm water waardoor de opvang lekbak onnodig snel vol zit. Voor de prijs van dit apparaat toch wel wat nadelen vind ik.

Noten 07-04-2022

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Hij is gemakkelijk en duidelijk in gebruik. Cappuccino systeem is makkelijk te gebruiken en makkelijk in onderhoud.

BrigitK 07-04-2022

Fantastische Koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe Philips koffiemachine. Het is erg belangrijk om de opstart-instructies heel nauwgezet te lezen en op te volgen.

Jo1963 16-02-2022

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Eindelijk de stap genomen naar een volwaardige machine. Weg met de koffiemolen en aparte melkopschuimer. De machine is zeer gebruiksvriendelijk. De uitleg eveneens. De koffie smaakt uitzonderlijk goed. Jammer vindt ik dat de temperatuur, ondanks hoogste instelling, wat tegenvalt. Over duurzaamheid kan ik na een dag gebruik nog niet veel zeggen, maar alles ziet er wel kwalitatief goed uit.