Philips EP3241 zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP3241 zwart op Kieskeurig.nl.

6,4

Jan 05-07-2019

Volautomatische koffie machine

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik heb dit product gekozen omdat uit de test van de consumentenbond deze machine een 10 had voor melkschuim dit valt echter zeer tegen wie dit getest heeft..... Verder heb ik geen klachten over deze machine koffie is heerlijk de keuzes qua sterkte hoeveelheid enz goed, goede warme koffie en eenvoudig te bedienen.
Jammer van de melkschuim kwaliteit

Marcel 10-09-2020

Goede koffie maar helaas defect na 5 weken

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Ik heb dit apparaat gekocht met ING rentepunten bij de webshop van Philips waardoor de prijs gelukkig meeviel. De normale prijs had ik er niet voor over en achteraf gezien zou ik hiervan zeker spijt hebben gehad. Na 5 weken vloog het apparaat namelijk al in storing en moest ik 'm voor reparatie opsturen. Na 14 dagen weer terug. De koffiegrinder bleek defect en dat bij privégebruik met twee personen. Nu maar hopen dat ie het langer volhoudt.

Pluspunten:
Lekkere en warme koffie

Minpunten:
Rommelige gebruiksaanwijzing
Te klein bonenreservoir
Te klein waterreservoir
Afvalreservoir lekwater/koffieprut kan in z'n geheel in de vaatwasser behalve een klein zwart plaatje, die mag er niet in. Erg vreemd!
Hard 'knappend' geluid bij aan- en uitzetten. Volgens de gebruiksaanwijzing normaal maar zo klinkt het zeker niet.

Martijn 24-08-2020

Top apparaat lekkere koffie veel instellingen mogelijk

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Na veel informeren en zoeken is het toch deze geworden. Ik ga niet over een nacht ijs zoals ze dat zeggen . Ik vind het nogal moeilijk om zo'n koffiemachine aan te schaffen want het is toch een hoop geld.Maar na een goede uitleg van de verkoopster (BCC)hebben we deze gekozen........... Na toch maar even het instructie boekje te hebben gelezen en de instellingen doorgenomen te hebben. De boel maar aangesloten en ik Moet zeggen het was nog niet eens zo moeilijk om het apparaat goed in te stellen. Goede koffie bonen zijn wel belangrijk. De eerste drie kopjes kan je weggooien omdat de koffiebonen nog niet door het apparaat zit. Maar het 4e kopje begint al goed te smaken . En wat betreft de melk (halfvollemelk) nou met opschuimen is niks mis mee werkt perfect op de hoogste stand kwam het zelfs boven het kopje uit. Ik kan dit apparaat iedereen aan bevelen hoor.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Schuimt goed
  • Duidelijke beschrijving
  • Goede smaak (persoonlijk)
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Water reservoir zou iets groter mogen

John 30-08-2019

Mooie Espressomachine

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

Na 8 jaar een siemens Espresso gehad te hebben en veel onkosten gehad , hebben we besloten om ander merk te nemen . het is een philips EP3241 geworden .
wat is deze koffie Machine goed heet ,wat een verschil ,ook de melk en verder heel goed van smaak. Wij zijn er heel blij mee.

Renato 26-06-2019

geen koffie

Geschreven voor: Philips EP3241 zwart

na alle handelingen doorlopen te hebben om het apparaat startklaar te krijgen een glas Latte Macchiato gezet. Heeeeel veel melk met heeeel weinig koffie, maar dat zal wel goed komen, dacht ik. Als 2e bakkie een cappucino proberen, maar helaas het alarmlampje van de zetgroep gaat knipperen. Einde verhaal. Van alles uitgeprobeerd, ook na contact met Philips, maar nee hoor, niets komt er meer uit. Na 1 kopje dus al defect. En dat voor zo'n prijzig apparaat.
Mocht er nog verandering in de zaak komen dan zal ik het ook laten weten. Vooralsnog mijn Senseo maar weer gebruiken.

Minpunten

• de werking van het apparaat