Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs op Kieskeurig.nl.

Koffiedrinker 26-01-2021

TQ507R03 Siemens espresso volautomaat

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat de vorige Siemens EQ6 na 5 jaar de geest gaf een nieuwe gekocht. Keuze viel op de TQ507R03 mede vanwege het kleinere ontwerp en de handige waterbak. Verder is het eenzelfde machine als de EQ6.
De koffie smaakt lekker en de diverse programma's doen wat er beloofd wordt. Wel is het opvallend dat dit apparaat veel meer lawaai maakt dan de vorige 2 machines van Siemens die we de afgelopen 12 jaar hebben gebruikt. Wellicht toch een ontwerpfoutje. Als we dat hadden geweten dan was de keuze misschien toch op de goedkopere EQ6 gevallen.

GKUI 25-01-2021

Prima espresso automaat

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima koffie automaat, iedereen in het gezin kan er zijn bakkie koffie uit halen, sterk, melk varianten en zelfs heet water voor theee.

KUIG 25-01-2021

Prima Espresso automaak

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu enkele weken in gebruik, voor alle leden van het gezin is er een koffie te maken, via bonen of gemalen koffie, melk koffie's en zelfs heet water voor thee, had eerder zo'n automaat moeten aanschaffen.

Tatjana 24-01-2021

Fijne koffiemachine

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Fijn en makkelijk te bedienen apparaat,
Maakt lekkere koffie naar keuze. Zelfs het aantal ml per kopje is in te stellen.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel keuze
  • Duidelijke instuctie

Silvia 13-01-2021

Luxe koffie thuis

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Heerlijke luxe koffie thuis. Gemakkelijke bediening. Ik ben er erg blij mee. Ik kan het iedereen aanraden en met de cashback krijg je ook nog een deel van je betaling terug.

Pluspunten

• variaties in koffiesoorten
  • bedieningsgemak

Minpunten

• de snoer is net iets te kort voor ons

Eric Huizer 02-12-2020

Professionele kwaliteit

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Na veel volautomaten te hebben vergeleken is onze keuze op de Siemens EQ500 Integral gevallen. Ten opzichte van alle anderen is dit een van de meest stille en complete apparaten met echt veel koffiespecialiteiten. Instaleren was makkelijk dankzij de bijgeleverde goed leesbare (begrijpelijke) gebruiksaanwijzing. Bediening is makkelijk dankzij tiptoetsen i.pv. kleine knopjes. Werkelijk alles valt in te stellen: van waterhardheid, maalgraad, sterkte enz. Handig is dat je bij een melkspecialiteit b.v. Capucino of Latte Machiato 2 kopje tegelijk kan zetten. Iets wat de meeste andere apparaten niet kunnen. Handig is verder de verlichte koffietray zodat je ook in donker kan zien hoe je koffie gemaakt wordt. Bij ieder kopje koffie of een andere specialiteit denk je weer aan het terras waar we zaten in Lugano. Echt boven verwachting. Verder reinigt hij zichzelf automatisch als je hem aan/uit zet. Wil je je zelf en je gasten verwennen dan is dit een aanrader van de bovenste plank. Super. Bedankt Siemens.

Pluspunten

• Super kwaliteit koffie en specialiteiten
  • Zelf reinigend
  • Makkelijke bediening
  • 2 Melkspecialiteiten tegelijk.

Minpunten

• Misschien wat preizig maar z'n geld echt waard.

Corrie 02-12-2020

Geweldig Apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Dit apparaat voldoet zeker aan onze verwachtingen
Heerlijke koffie etc
en een super gemakkelijk apparaat om te bedienen

Kwaliteitskoffie 02-12-2020

Koffieapparaat van wereld klasse

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Eenvoudig je eigen kwaliteit koffie te zetten naar de smaak die jij wil met een grote variatie mogelijkheid

Sulo977 26-11-2020

Groot duidelijk touchscreen

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Hij is degelijk groot makkelijk in bedienen ik had hiervoor een andere koffiemachine dit is wel een klasse beter koffiemachine ik raad het aan

Pluspunten

• Een druk en alles wordt gedaan

uitstekend 24-11-2020

Espresso

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Toe aan een nieuwe de oude espresso volautomaat kreeg keuren na 7 jaar en 20 000 kopjes koffie
Beoordeling perfecte machine tot heden.

Pluspunten

• mooi
  • lekkere koffie

Minpunten

• opvang water reservoir

Julia 03-08-2020

mooi design

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Deze machine nu een paar dagen in huis.
wat een fantastisch apparaat.
Ik begon gelijk met schoonspoelen. Het is hierbij van belang dat je het apparaat aan laat staan , zodat hij alles kan registreren.
Anders komt de zetgroep vast te zitten.
Dit was snel opgelost dankzij de geweldige service van Siemens.
Ik zet nu de lekkerste kopjes cappuccino en latte macchiato.
maar ook een espresso op z'n tijd smaakt heerlijk met de verse bonen.
Het mooie van deze machine is dat er eindeloos veel mogelijkheden zijn:
het is ook mogelijk om koffie te zetten met gemalen koffie, en om de sterkte in te stellen.
Kortom een super apparaat: de investering dubbel en dwars waard!

Pluspunten

• eindeloos veel variatie
  • heerlijke smaak

Wim 24-06-2020

Top machine

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Een geweldige machine in vergelijking met mijn vorige. Heel stil en lekkere warme producten.
Zeer eenvoudig in de bediening en in het schoonmaken.

• Warme producten
  • zeer makkelijk schoonmaken
  • compact

Wim v B 22-06-2020

Heel goed

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine, veel gebruiksmogelijkheden en verademend stil

Ivanka 25-05-2020

Fijne koffiemachine

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Na jarenlang in het bezit te zijn geweest van een Saecomachine waren we nu op zoek naar een volautomatische machine die 2 kopjes koffie, cappuccino, latte machiato, etc. in één keer kon zetten. Na veel zoeken en vergelijken zijn wij gevallen voor de Siemens EQ500. De machine maakt weinig geluid tijdens het zetten en de twee koppen worden prima gezet.

Pluspunten

• 2 perfecte koffie, cappuccino, espresso
  • weinig geluid
  • mooi design
  • Siemens was een vertrouwde keuze

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Yvonne 21-05-2020

Super machine

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

2 dagen gebruikt en we zijn er zó blij mee. Even alles installeren wat ook heel makkelijk is en daarna konden we ieder naar onze eigen smaak een kopje espresso drinken. 2 heel tevreden, genietende mensen.

Pluspunten

• Gemakkelijk installeren
  • Automatische toetsen
  • Zelf lekkere koffiebonen kiezen
  • Eindelijk hete koffie

Minpunten

• Beker eronder ivm water van het doorspoelen

Yvonne 21-05-2020

Super machine

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Pluspunten

• Gemakkelijk installeren
  • Automatische toetsen
  • Zelf lekkere koffiebonen kiezen
  • Eindelijk hete koffie

Minpunten

• Beker eronder ivm water van het doorspoelen

luknieuwpoort 14-04-2020

Heerlijke koffie en latte

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi, strak design. Degelijke kwaliteit. Heel eenvoudig in gebruik. Alle soorten koffie en latte makkelijk te bereiden via het overzichtelijke digitale display. Al de verschillende soorten koffie en melkbereidingen zijn echt top! Heerlijke smaken dankzij de versgemalen koffiebonen. Latte moeiteloos klaarmaken dankzij het melkreservoir. Eenmaal je het toestel een beetje onder de knie hebt is ook het onderhoud vrij eenvoudig. Hier gaan we zeker en vast nog heel veel koffieplezier aan beleven!

EQ500_TQ507R03 19-03-2020

heel leuk toestel

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Ik heb dit toestel nu een paar weken in huis. Product is heel gebruiksvriendelijk, super lekkere koffie. Enkel minpuntje is de temperatuur van de melk. Zelfs wanneer de melk op kamertemperatuur staat, warmt de melk niet heel erg warm op. Ik zou denken dat de melk vooraf toch gestoomd zou zijn. Maar voor wie graag zwarte koffie drinkt is dit een heel leuk toestel

Sabrina 17-03-2020

mijn ervaring

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb nu deze machine een 3-tal weken in gebruik. Installatie lukte vlot. Bij de eerste spoelbeurt bleek het binnengedeelte wel te blokkeren. Ik kon niet terugvinden hoe deze kon losgemaakt worden. Stekker even uit en nadien kwam het wel weer los. Het is voor ons vooral zoeken en uitproberen met soorten bonen maar de machine levert de gevraagde koffie. Een heel duidelijk display met verschillende keuzes en instelmogelijkheden. Ook bij ons zijn de melkvarianten meestal niet warm genoeg maar ik las nu de tips al. Ik ga een poging ondernemen om de melk al heel licht op te warmen in de microgolf en misschien is het dan beter? Het toestel ziet er mooi uit. Er is veel keuze van verschillende koffies en binnen elke soort ook nog veel keuzes qua hoeveelheid. Onderhoud valt goed mee. Je hoeft gedurende de hele bereidingstijd geen aandacht te schenken aan het toestel, gaat allemaal automatisch. Wat ik wel een beetje mis , is een signaal of aanduiding wanneer de bonen moeten opgevuld worden.

vincentjanv 17-03-2020

High-end consumenten apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ500 Integral TP507R03 rvs

Als fervent koffiedrinker was ik erg benieuwd om een high-end volautomatische koffiemachine uit te testen. Persoonlijk hoef ik geen opties zoals een melkschuimer, maar gezien mijn vrouw dat wel graag heeft, was dit een ideale combinatie. Een veelgelezen opmerking is de water-temperatuur: ook ik vond dit met de standaard instellingen eerder aan de lauwe kant. Via de instellingen kan je dit nog verhogen maar persoonlijk mocht dit zelfs nog warmer. Dat brengt me bij het gebruiksgemak: de instellingen en algemene navigatie van het toestel zijn makkelijk in gebruik: het mooie kleurenscherm draagt bij tot de luxe uitstraling van het toestel. Tesamen met de stevige frontplaat oogt het plaatje compleet. De koffie zelf heeft steeds een lekkere crema: ik drink ze het liefst klein en straf en een mooie laag vanboven draagt alleen maar bij tot het gehele plaatje. Het toestel is wel niet bepaald stil: ik had verwacht dat dit bij deze prijsklasse wat stiller zou zijn, dit was dus niet het geval. Dit is een toestel die vooral huishoudens moet aanspreken die een kwalitatief apparaat willen met allerhande bereidingsopties. Of het ook een betrouwbaar toestel is, valt moeilijk te zeggen na de korte gebruikstijd. Echter is het onderhoud wel eenvoudig: om het toestel wekelijks even proper te maken, heb je echt niet veel tijd nodig. Dit draagt bij tot de aantrekkelijkheid van dit toestel.