Braun Silk-épil Beauty Set 5 5-895 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Reiniging En Scrubben - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil Beauty Set 5 5-895 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Reiniging En Scrubben op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Shar 22-05-2019
  • Product gekregen

BrAun Silk-épil5 fijne epilator

De Silk-épil 5 epilator word geleverd in een mooie doos. De Silk-épil5 is wit met roze en word geleverd met verschillende opzet stukken, een oplader en een super leuk en handig roze opbergtasje. Daarnaast word deze Silk épil 5 ook geleverd met een Face Spa. Een heerlijk pakket wat ik gratis mocht uittesten.De prijs vind ik redelijk ten opzichte van de kwaliteit. Het product werkt zoals het beschreven word. Ik ben nu een aantal weken mijn benen aan het scheren met de Silk- épil5 en vond het in het begin best pijnlijk. Voor een aangenamer gevoel maakte ik gebruik van de opzet stukken. De Silk- épil is zowel nat als droog te gebruiken.In de beschrijving stond als tip om de epilator onder de douche te gebruiken zodat het warme water de pijn verlicht. Ik vond het persoonlijk zelf ook het fijnst om deze onder de douche te gebruiken.

De Face Spa is heerlijk voor het reinigen van de huid en kan zowel met of zonder reinigings product gebruikt worden. Wel vind ik dat de haartjes erg zacht zijn waardoor ze door gebruik van een reinigende melk iets naar binnengaan staan. Ik zou dus adviseren om de Face Spa gewoon met water te gebruiken.

Ik zou de Silk épil5 en Face Spa zeker aanraden en blijf deze zelf ook zeker gebruiken.

Pluspunten

• Zowel nat als droog te gebruiken
  • Verschillende opzet stukken
  • De Face Spa reinigt het gezicht goed

Minpunten

• In het begin best pijnlijk

Jacqueline K 17-05-2019

Kleine epilator maar effectief en handig in gebruik

Een epilator welke doet wat hij moet doen. Eerst scrubben, 2 dagen wachten en dan mag je pijn lijden. De haartjes worden echt goed opgepakt en is zeker een paar weken effectief. Een minpunt is dat de epilatorkop best wel klein is voor een groot oppervlak. Ook jammer dat er geen lampje op zit. Dit is wel handig in een minder goed verlichte badkamer. Ook kreeg ik er een handige gezichtsborstel bij die prettig in gebruik is. Deze epilator mocht ik testen maar is geen miskoop!

Pluspunten

• Effectief
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Kleine epileerkop
  • geen lampje

CheRob 15-05-2019
Wat een geweldig fantastisch apparaat. Alleen de doos ziet er al prachtig uit! De inhoud is als volgt: een scheerapparaat en opzetstuk voor de wat langere haartjes. Het apparaat zelf pakt zelfs de meest kleine haartjes. Een zogenoemde Gezicht Spa (met 3 verschillende borstels, zo is er gedacht aan meerdere huidtypen. De borstels maken grondig schoon en scrubben de huid. Ook zit er een soort makeup borstel bij, deze kan je gebruiken om je makeup natuurlijker te vermengen met je huid. Je kunt het apparaat zowel nat als droog gebruiken (wat echt fijn is denk aan even snel weghalen als je wat gespot hebt onder de douch), Ik vind dit echt erg fijn. Het apparaat werkt draadloos tot wel 30 minuten lang. Om alle attributen op te bergen zit er een mooie etui bij. Ik ben al eerder bekend epileren en het doet in het begin altijd even pijn maar na vaker gebruik wordt dit steeds minder. Wat ook echt top is dat de Micro Grip-pincettechnologie verwijdert haar vier keer korter dan waar wax bij kan komen. Er is ook een optie waarin je wordtbegeleidt om minder druk te zetten, zo bereik je het beste resultaat. Alles wat ik heb opgenomen maakt mij echt razend enthousiast!!! Dit apparaat heb ik gratis mogen uittesten. Ik ben verkocht en vind het zeker een aanrader!!!

Pluspunten

• Wet en dry
  • Pijnloos
  • Mooi etui

Debb 10-05-2019

De Braun Beauty Set 5 zit er op de verpakking uit als een compleet pakket. Er wordt een Senso Smart silk-épil 5 epilator geleverd. Senso Smart houdt in dat de druk die je zet wordt gecontroleerd, dit zodat je het meest uit je ontharingsritueel kan halen. Ook zit er een shaver & trimmer bij. Deze kun je eenvoudig op de Silk-épil klikken. Het leuke van deze zet is dat er ook een FaceSpa brush bij zit. Je kunt hiermee je gezicht goed schoonmaken, scrubben en zelfs je make up nauwkeurig mee blenden. De Face behandeling voelt heerlijk! De apparaten zijn zowel Wet & Dry te gebruiken, dus ook onder de douche of in bad, tot wel 30 minuten lang. Naarmate je vaker epileert wordt de pijn steeds minder toch is de pijn goed te doen hoor! Het apparaat is erg nauwkeurig, de meest kleine haartjes worden aangepakt. Het duurt tot wel vier weken voordat deze haartjes weer terug groeien. Dit alles draagt bij aan een fris en schoon gevoel. Ik vind dit een zeer veelzijdig apparaat en ben erg tevreden met de bijgeleverde opties. Om het mooie plaatje compleet te maken; er zit een handige opbergetui bij. Ik mocht het apparaat gratis testen en kan ‘m aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Compleet
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• In het begin niet pijn-vrij

Leoni W 03-05-2019

Fijne epilator en makkelijk in gebruik

Inmiddels mijn derde epilator en dus al de nodige jaren ervaring met epileren. Ik ben erg te spreken over deze epilator. Ik moet zeggen dat de epilators van Braun steeds beter worden, omdat haren steeds dichter op de huid kan worden verwijdert. Hierdoor blijft de huid langer glad. De haren blijven bij mij tot wel vier weken weg. Epileren is en blijft een pijnlijke ervaring, maar hoe vaker je het doet, hoe minder je ervan voelt. Daarnaast is het gebruik onder de douche aangenamer bij gevoelige lichaamsdelen. Het trim en scheerstuk werkt goed. De korte oplaadtijd (1uur) is ideaal en het lampje helpt om te weten wanneer je opnieuw moet opladen.

De handige facespa die erbij zit is prettig in gebruik en fijn voor het gezicht. Al met al een echte aanrader! Een epilator waar ik weer jaren lang gebruik van kan maken.
Ik heb het product gratis ontvangen om te testen.

Pluspunten

• Pakt haren dichte op de huid
  • Draadloos
  • Gebruik onder de douche/bad

Minpunten

• Epilator glijdt snel uit handen bij gebruik
  • Haartjes gaan in het apparaat zetten
  • Elke 3mnd nieuw opzetstuk gebruiken voor facespa

Chantalvl 28-04-2019

Fijn in gebruik wel een kleine epilatorkop

Een paar jaar geleden moest ik niet aan epeleren

Deze epilator is secuur, zelfs de kleinste haartjes pakt hij op. Hij ligt erg prettig in de hand. De aan/uit knop is de enige knop, 1x is standje 1. 2x drukken standje 2 en nogmaals drukken en hij is weer uit.
Ontzettend fijn dat deze onder de douche (of bad) te gebruiken is. Opladen gaat snel. En met een half uur "werk" tijd, voldoende tijd om te gebruiken. Wel na elk gebruik dus opladen voor een volgende keer.

Een nadeel vind ik de kleine epilator kop. Als je geen vergelijking materiaal hebt, zal dit waarschijnlijk geeb storend element zijn, echter ben ik een grotere kop gewend.

Ik heb de epilator gekregen om te testen. Leuke bijkomstigheden zijn het scheeropzetstuk en de gezichtsborstel. Beide werken ook prettig. En fijn dat ook deze wet&dry te gebruiken zijn.

Pluspunten

• Werkt fijn
  • Eenvoudig in gebruik
  • Is snel opgeladen

Minpunten

• Kleine epilatorkop

Ellen H 28-04-2019

Prettige epilator inclusief FaceSpa

Erg blij was ik toen deze Braun Beauty Set 5 binnen kwam! Ik heb deze dan ook direct in gebruik genomen. Ik heb dezs set gratis ontvangen om deze te testen. Als eerste valt het design van deze set mij op. Erg mooi vormgegeven. De epilator heeft meerdere opzetstukken en valt ook te gebruiken als shaver en trimmer. Het epileren doet pijn, maar ik vind het goed vol te houden. Ik ben erg tevreden over het resultaat. De epilator pakt ook de kortste haartjes mee, wat zorgt voor een gladde huid. Ook zit er bij deze set een FaceSpa. Een borstel om je gezicht mee te reinigen. Dit voelt als een soort massage. Na afloop voelt de huid erg schoon. Een nadeel is wel dat je elke 3 maanden een nieuw opzetstuk voor deze borstel moet aanschaffen. Samenvattend zou ik het product zeker aanraden!

Pluspunten

• Pakt de kortste haartjes
  • Kan tegen water

Minpunten

• Dure opzet stukjes FaceSpa