Philips HX9992 bruin - Reviews

• Best Reviewed mei 2021
  • Test panel 8,1 mei 2021
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX9992 bruin op Kieskeurig.nl.

8,1

Anoukp 12-06-2021

Top! Hele andere ervaring van poetsen

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design met goed resultaat.
Tanden voelen veel schoner en dat zijn ze ook.
Geen na trillend gevoel zoals met andere borstels.

Dame boven de 60. 11-06-2021

Poetsen prima app niet geweldig.

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

Het poetsen is prima. Echter de app via i-phone weet slecht met contact maken. Zodat overzicht ontbreekt. De tandarts is zeker tevreden over het onderhoud. Per saldo dus goed.

De tester 05-06-2021

Werking, design en batterij is uitstekend

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het algemeen goed toestel, snelheid, werkzaamheid

HYUE 04-06-2021

Fijne Sonicare met een sjieke uitstraling

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Sonicare 9900 Prestige Elektrische tandenborstel is super in gebruik. Samen met de app kan je goed bijhouden waar je mee begint en je ook aan de tijd bijhoudt. Je kan steeds aan het geluidje ook horen dat je de andere kant moet poetsen. Je poetst naar mijn gevoel je tanden ook beter schoon. Ik heb de roze versie wat een mooie uitstraling heeft.

Lnijs 04-06-2021

Geweldige tandenborstel voor gevoelig tandvlees!

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben iemand met vaak ontstoken en gevoelig tandvlees. De Philips prestige sonicare 9900 sluit erg goed aan bij mijn behoeften. Door de drie verschillende standen kan ik beter aansluiten bij wat mijn gebit nodig heeft. Omdat mijn tandvlees in het begin, met name de voortanden boven, erg ontstoken was en veel bloedde ben ik begonnen op de laagste stand bij het poetsen aan de voorzijde. Tijdens het poetsen kan ik de standen aanpassen en heb ik de kiezen op de tweede stand gepoetst. In de app kon ik aangeven waar mijn probleemgebieden liggen. Tijdens het poetsen kreeg ik zo tips om deze gebieden aan te pakken. Na 1,5 week ben ik mijn voortanden op stand 2 gaan poetsen en mijn kiezen op stand 3. Voor mij is dit nu extra belangrijk, omdat ik zwanger ben. Hierbij heb je meer kans op gevoeligheden in de mond, waardoor infecties kunnen worden opgelopen. Ik had een afspraak bij de tandarts, waarbij standaard eventueel tandplak verwijderd wordt. De tandarts gaf aan dat het poetsen erg goed gaat en er weinig tandplak te zien is.
Wat voor mij in het begin wennen was, was de vorm van de tandenborstelkop. Ik had voorafgaand aan deze tandenborstel een tandenborstel met een ronde kop. Met name aan de achterkant van de snijtanden was het even wennen hoe ik de tandenborstel het best kon richten. De app gaf hierbij goede aanwijzingen. Ik heb nog een keer gepoetst met mijn vorige tandenborstel, maar zou niet meer naar een ronde kop teruggaan. Deze kop lijkt beter langs de randen van het tandvlees af te gaan en de tand beter te omvangen

Rooijakkers 04-06-2021

Luxe tandborstel met goed poetscomfort

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een zeer fijne tandenborstel waarin je zelf 3 standen kunt instellen. De tandenborstel zelf past zich vervolgens aan aan jou poetsgedrag. Er zit een luxe reiskoker bij waarin je de tandenborstel kunt opbergen. De tandenborstel wordt in deze koker ook opgeladen.

Mamatan 03-06-2021

Philips Sonicare Tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne tandenborstel die super resultaat geef. Tanden worden goed gepoetst zonder kracht te geven en ook glad

Melissa 03-06-2021

Geweldig poetsresultaat

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben bij de gelukkige om deze slimme elektrische tandenborstel te mogen testen, ik kan zeggen dat ik uitermate verrast ben door het poetsresultaat. Na enkele poetsbeurten merkte ik dat mijn tandplak al uitermate verminderd was. De Sonicare app helpt ook met je poetsbehhoefte en geeft aan als je ergens niet lang genoeg gepoetst hebt of je de druk moet verminderen en of je te snel poetst. Mijn gebit is Philips dankbaar, top product !

PR_LJ 03-06-2021

unieke poetsevervaring

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig in het gebruik. Aangepast programma aan eigen poetsstijl. Tanden worden grondig gepoetst. Door het individueel aangepast programma, druk-intensiteit wordt er ook aandacht besteed aan het tandvlees. Door de aanwijzingen van de app, en de indicatorlampjes bekom je een perfecte reiniging van je gebit. Het handige transportdoosje met lader zorgt ervoor dat je je tandenborstel overal mee naar toe kan pakken en vlot kan opladen.

Drossy 02-06-2021

Geweldige tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds ik met deze tandenborstel poetst voelen mijn tanden schoner aan, het verschil is echt merkbaar in vergelijking met mijn vorige tandenborstel. In het begin is het even wennen omdat de kop zo krachtig poetst maar hier raak je snel aangewend.

Combinatie met de app op je telefoon werkt prettig en door de app word je gecorrigeerd indien je niet alle gebieden goed genoeg hebt gepoetst en daarbij kun je in de app verschillende scenario's op de tandenborstel instellen.

Tijdens het installeren van het laadstation, per ongeluk de gekleurde kant aan de onderkant geklikt wat dus andersom erin moest. Het onderdeel was er bijna niet meer eruit te krijgen dus tijdens het installeren van het laadstation hier even goed op letten.

Al met al een geweldig fijne en goed poetsende tandenborstel!

Colson 01-06-2021

Het product is zeer goed voor gevoelig tandvlees

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product is een echte meerwaarde als je gevoelig tandvlees hebt. Ik heb er sinds veel minder last van.

Snowboardergrun 01-06-2021

Luxe stijlvolle Tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb deze tandenbostel nu twee weken in mijn bezit en wat ben ik hier blij mee wat ik niet had verwacht.
Ik heb hiervoor meerdere elektrische tandenborstels gehad met ronde borstel maar dit bevalt veel beter.

Deze Tandenborstel ziet er zeer luxe uit met een strak design, er zitten twee knoppen op en daarnaast nog een aantal leds.
De aan en uit knop, daaronder de sence iq, de leds voor de standen en daar onder de knop om tussen diverse snelheden te kunnen schakelen.
Onderin zit de accu status led en helemaal onderin de status ring voor poets feedback en feedback door trilingen.

Daarnaast kan je nog een app instaleren voor android of apple waarna je nog veel meer mogelijkheden hebt.
Tijdens het poetsen krijg je feedback waar je moet poetsen en hoe je poetst, en of er eventueel nog iets extra gepoetst moet worden. Je kunt ook op de app zien hoe je hebt gepoetst de afgelopen week of maand.
Dan zijn er nog instelingen voor de intensiteit; laag, medium en hoog. Ook zijn er nog 5 modussen om te poetsen; Clean, White+, Gum health, Deep clean en Sensitive.
De app laat ook instelingen voor feedback, intensiteit, schrobben de status van de accu zien.
Deze app is zeer uitgebreid en goed opgebouwd maar de tandenborstel is gelukkig ook zonder de app te gebruiken.

De tandenborstel word geleverd met 1 borstel, een losse thuis lader en een zeer luxe reis houder waar de borstel in meegenomen kan worden (en ook nog opgeladen kan worden).

CillaMi_Tryit 01-06-2021

Primeur

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb nooit een elektrische tandenborstel gebruikt, dus dit was een primeur voor mij. De Philips Sonicare 9900 Prestige Elektrische tandenborstel met SenseIQ, heeft mijn tandhygiëne tot nieuwe hoogtes gebracht. Om deze elektrische tandenborstel optimaal te benutten, is de Philips Sonicare app essentieel.

De Sonicare-app is een geweldig hulpmiddel, die u helpt een schonere en gezondere gebit te krijgen. De app geeft je nodige tips om jouw poetsbeurten te verbeteren, door je te laten weten of je veel druk en beweging toepast op jouw tanden. Je krijgt ook tips over welke poetshouding te houden om je tanden en je tandvlees schoon te maken. De Sonicare-app houdt stand van de toestand van jouw opzetborstel, zodat je weet wanneer het tijd is om jouw opzetborstel te vervangen. Alle tips kun je terugvinden in de verschillende videos, die de app ter uw beschikking stelt. Dit is vooral handig voor gebruikers die nooit gebruik hebben gemaakt van een elektrische tandenborstel.

Dankzij de app kan je ook de intensiteitsinstelling van de opzetborstel regelen, waardoor je de kracht van jouw poetsbeweging kan aanpassen. De tandenborstel kan je regelen op een lage, medium en hoge stand, de hoogste stand is de meest effectief. De tandenborstel kan je instellen op verschillende reinigingsmodi, waaronder je de keuze hebt tussen Clean Mode, Whitening, Gum Health, Deep Clean en Sensitive met lagere intensiteit.

Bij mijn eerste poetsbeurt, was ik verrast door de trillingen op mijn tanden. Het deed me denken aan de apparaten, die de tandarts gebruikt. Het was raar. Ik moest hier echt aan wennen, en ik was niet direct op mijn gemak. De ongemak verdwijnt snel. Het is heel gebruiksvriendelijk om te gebruiken, de handvat is praktisch en de opzetborstel is van geweldig kwaliteit. Het heeft een deftig levensduur.

De Philips Sonicare 9900 Prestige Elektrische tandenborstel met SenseIQ wordt geleverd met travelcase, de concept en de nut van de travelcase is geweldig. Spijtig genoeg, sluit de travelcase niet als je zowel de handvat en de opzetborstel erin zet. Eveneens, heb je geen plaats voor de lader.

Otte 31-05-2021

Uitmuntende tandenborstel!

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eindelijk een tandenborstel die zeer gebruiksvriendelijk is èn waarna gebruik de tanden heel glad en schoon aanvoelen. De tandenborstel ligt prettig in de hand en het borstelkopje is dusdanig ontworpen dat ik daarmee makkelijk overal bij kan. Ook de lastigere plekken. Daarbij kun je gebruik maken van een app die tijdens het poetsen registreert waar de tandenborstel zich in de mond bevindt. Zo ben je bewust met een verantwoorde poetsmethode bezig en sla je niet zo snel plekken over of poets je er te snel overheen. De app geeft ook tips voor eventuele poetscorrecties en geeft ook een waarschuwing wanneer er met te veel druk wordt gepoetst. De tandenborstel zelf heeft een mooi design. Er wordt ook een mooie en handige box voor de tandenborstel meegeleverd voor als je de tandenborstel mee op reis wilt nemen. De accu is ook naar behoren. Ik ben erg tevreden met deze, luxe, tandenborstel. Ik kan deze tandenborstel zeker aanraden aan mensen die een goede mondgezondheid hoog in het vaandel hebben staan en bereid zijn hierin te investeren.

Sebi_44 31-05-2021

Perfect gepoetst

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Even wennen aan de sterke trilling, maar na een paar poetsbeurten ben je het gewoon. Makkelijk te poetsen met de Sonicare app. Deze houdt perfect bij waar je poetst en hoe goed je de zone poetst. Zet je teveel druk op de borstel, brandt onderaan een lichtje. Makkelijk mee te nemen in de luxueuze etui. Mijn tanden voelen glad aan na het poetsen en door de app te volgen, sla je geen tand meer over! Kortom, perfect gepoetste tanden in 2 minuten!

Bekg 31-05-2021

Top product

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben echt super tevreden over dit product, alleen nog maar positieve ervaringen tot nu toe. Niet alleen is het erg gebruiksvriendelijk maar daarbovenop ben ik helemaal fan van hoe het er uit ziet. Prachtig design, zeker in het champagne / gouden kleur! Trendy & stylish + komt ook nog eens in een zeer mooie verpakking. Het leren opbergdoosje is ook super handig in gebruik wanneer je op verplaatsing gaat. Dan hoef je niet de hele oplader mee te nemen maar kan je het perfect opladen via het opbergdoosje. Had in het begin wel wat moeite omdat ik even moest wennen aan de manier van poetsen, maar heb dan de app geïnstalleerd en die heeft mij echt geholpen. Tips & tricks werken echt, geeft bijvoorbeeld aan dat je minder moet bewegen of minder hard mag schrobben. De app geeft ook aan wanneer het tijd is om je opzetborstel te vervangen, wat ik ook zeer handig vind. Lange batterijduur is ook een echt pluspunt! Raad het zeker aan, is top!

Ellentie 31-05-2021

Geweldig fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg te spreken over deze tandenborstel. Voor mij persoonlijk is het voornamelijk fijn dat die aangeeft als je te hard poetst. Je kunt een app downloaden en hierop kun je zien hoelang je gepoetst hebt en wat je nog moet corrigeren.
Ook staat op de app wanneer je je borstel moet vervangen. Er zit een handige etui bij die ook tegelijkertijd een powerbank is.

Coco91 31-05-2021

Niet alleen een mooi design

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze tandenborstel twee weken ik gebruik. De tandenborstel wordt geleverd met een handige etui en het design is heel mooi.

Het poetsresultaat van deze tandenborstel is indrukwekkend. De app helpt je ook enorm bij een goede poetsbeurt.

Daarnaast ligt de tandelborstel lekker in de hand en heeft het een prima batterijduur!

Het enige wat ik jammer vind is dat er maar een opzetborstel bijgeleverd wordt, verder zou ik dit product aan iedereen aanbevelen!

Lapje 31-05-2021

Een geweldige tandenborstel met een mooi design.

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind dit een super tandenborstel. Hij heeft een mooi design en ligt lekker in de hand. De kleur is ook erg mooi.
Het is voornamelijk fijn dat je merkt wanneer je te hard poetst. Ik poets soms nogal hard zonder dit in de gaten te hebben. Met deze tandenborstel is dat verleden tijd.

Steveeeen 31-05-2021

Wat een zalige tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9992 bruin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is echt een zalige elektrische tandenborstel. Mijn tanden zijn nog nooit zo proper geweest en het is echt super dat hij zich volledig aanpast en alles registreert via de app. De accu blijft ook super lang ondanks ik elke dag mijn tanden poets en ik merk echt verschil dan met een 'basic' elektrische tandenborstel. Ik ben echt zo tevreden van dit ! Alles wordt geregistreerd, gemeten, aangepast naar hoe je uw tanden poets en duidt alles perfect aan !