Oral-B Genius X 20900 zwart, wit, Roségoud / duo pack

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius X 20900 zwart, wit, Roségoud / duo pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vince Huisman 04-01-2020

Gebruiksvriendelijke Tandenborstel

Deze tandenborstel van Oral B is heel erg fijn. Hij heeft een lange batterijduur en is soepel in gebruik. Hij geeft ook een waarschuwing als je te hard aan het poetsen bent wat ik heel erg fijn vind. Ik heb dit product gratis gekregen en ik ben er echt heel erg tevreden over. Wel geeft hij veel licht tijdens het gebruik.

Pluspunten

• Goede Accuduur
  • Waarschuwing bij te hard poetsen

Minpunten

• Geeft veel licht

Moniek O. 30-12-2019

Geweldigd tandenborstels!

Geweldige tandenborstels!

Gelijk na de eerste keer poetsen merkte ik al dat mijn tanden schoner aanvoelden ten opzichte van een gewone tandenborstel.

De verschillende poetsstanden zijn ook ideaal. Je kan makkelijk wisselen van verschillende standen door 1 druk op de knop. Nadeel vind ik zelf dat dit pas kan nadat de tandenborstel aanstaat en dat je niet vooraf een stand kan kiezen.

Op mijn telefoon heb ik de oral b app gedownload en daar kun je precies bijhouden hoe je poetst, hoelang je poetst en hoeveel druk je uitoefend. Deze app heeft me zeker geholpen om de tandenborstel nog beter te gebruiken.

Prijs-kwaliteit verhouding is goed. In mijn geval heb ik dit product gratis mogen testen maar hij is zeker het geld dubbel en dwars waard !

Pluspunten

• Verschillende poetsstanden
  • Mooi uiterlijk
  • Verbinding met bluetooth

Minpunten

• Standen pas aanpasbaar als product aan staat

Sofia 29-12-2019

Goede verbetering

k heb de oral b Genius 20900n gratis in ontvangt mogen nemen om vervolgens het product te testen. Ik ben er erg tevreden over. Ik gebruikte hiervoor een hand tandenborstel. Dit was eigenlijk niet goed vergeleken met de oral b genius 20900n. De tandenborstel geeft een signaal af wanneer je te hard poetst, wat je al snel doet. Ik ben erg tevreden en raad het zeker aan voor goede verzorging van je tanden.

Pluspunten

• Features

Minpunten

• Batterijduur

JohnL 29-12-2019

Super tandenborstel

Na jaren gebruik maken van een andere tandenborstel mocht ik deze genius testen. Na 2 weken gebruik ben ik zeer blij met de resultaten. Mijn gebit was achteruit gegaan door een chemokuur en had veel last van mijn tandvlees. Doordat de tandenborstel de juiste druk aangeeft poets je op een betere manier. Hierdoor is mijn tandvlees gezonder geworden. Door de vele rotaties zijn mijn tanden veel gladder. Voor mij is deze tandenborstel ideaal en kan het iedereen aanraden.

Peter B 25-12-2019

Fijne tandenborstel voor een schoon gevoel

Sinds een paar weken een Oral B genius 20900 in bezit en deze tandenborstel geeft een echt schoon gevoel. Door de duo verpakking heeft ook gelijk je partner een nieuwe tandenborstel!

De verschillende poetsstanden ( maar liefst 6) zijn erg fijn. Je kan de tandenborstel met Bluetooth koppelen met een app om de kleur van het licht te veranderen (het oog wil ook wat) en de app coacht je poetsgedrag, een leuke nice to have.

Pluspunten

• Schoon gevoel
  • Zeer goede accu

Minpunten

• Komt met 1 oplader (ook al gaat de accu lang mee)

Kim V 24-12-2019

Artificial Intelligence, APP, zeer grondig en sterk

De Genius 20900N elektrische tandenborstels zijn voor zowel mij als mijn partner een geweldige ervaring! We hadden beide een andere Oral-b tandenborstel voordat we naar deze overgestapt zijn. Het verschil is groots (na de eerste keer poetsen voel je direct verschil). Je tanden voelen veel gladder (schoner) aan. Het design op zich, de verpakking etc zijn super strak.

Net als vorige modellen kun je deze tandenborstel pairen via bluetooth met een app op de telefoon voor feedback. Echter deze tandenborstel is 1 van de eerste van zijn soort met AI (artificial intelligence) wat de trainingen en adviezen van de app (die reeds goed is door ontwikkeld) pas echt tot zijn recht laat komen ( een een interessante gadget maakt).

Het pairen gaat automatisch bij het openen van de app. Het is dan gewoon poetsen en de app registreert waar in het gebit je bezig bent, houdt dat bij (hoe lang, de druk etc). De app is voorgeprogrameerd met meer dan 1000 manieren om te poetsen en is dus reeds redelijk precies maar is zelflerend en wordt dus vanzelf nog beter en beter.

Uiteraard zijn er verschillende modulen om nog preciezer je te richten op bijvoorbeeld tandplak, bloedend tandvlees, gevoelige tanden etc).

Ik zelf merkte dat ik reeds goed bezig was maar ben blij met de pointers om het nog verder te verbeteren ( mijn mondhygiëniste zal ook blij zijn dus).

Het speel effect binnen de app waarbij je punten krijgt, de app bijhoudt hoe vaak en hoe lang je poetst en meer, staat mij ook wel aan hoewel de tandenborstel ook zonder de app prima fungeert (de tandenborstel heeft zelfs een geheugen zodat wanneer je je na een paar dagen op reis weer eens met de app poetst de gegevens van vorige poets prestaties doorgegeven worden en overzichtelijk in de app komen te staan).

Wat me ook opviel was dat het nauwelijks moeite kost om de app te gebruiken naast de normale tijd die ik reeds kwijt ben met poetsen.

Ik heb deze tandenborstel ontvangen om te testen en ik denk dat ik mijn oude electrische tandenborstel vanaf nu met pensioen kan sturen.

Pluspunten

• AI / zelflerend
  • premium
  • app op telefoon

SandraK 23-12-2019

Geweldige tandenborstel!

De tandenborstel kwam binnen in een mooie doos.
Als extra bonus bevat het een tweede tandenborstel met dezelfde uitgebreide functies.
Doordat het twee verschillende kleuren zijn, is duidelijk zichtbaar van wie welke tandenborstel is.
Er is 1 lader bijgevoegd. De batterijduur is lang, al red ik niet de twee weken die op de doos vermeld staat.
Helaas zit er maar 1 reisetui bij.

Van de app had ik geen hoge verwachtingen, maar ik moet zeggen; het heeft mijn manier van poetsen echt verbeterd.

Over het poetsen zelf ben ik heel erg tevreden. Ik had eerder een eenvoudiger model Oral-B tandenborstel. Het verschil is verbluffend. Mijn tanden voelen veel schoner aan. De mogelijkheden zijn vele. Er zit zelfs een stand op om de tong te reinigen.
Wat ook echt een pré is, is de indicatie wanneer je teveel druk uitoefend tijdens het poetsen.

De prijs is fors. Maar een tandarts rekening kan ook flink oplopen. Ik denk echt dat ik mede door deze tandenborstel minder problemen zal ondervinden met mijn gebit.

Ik ontving deze tandenborstel gratis om hem te mogen testen. Ik ben er echt heel blij mee!

Pluspunten

• Uitgebreide mogelijkheden
  • Uitstekende gebitsreiniging
  • Poetsdruksensor

Minpunten

• Prijs
  • Verkrijgbaarheid zwarte opzetborstels

roger 21-12-2019

Zeer goede tandenbortsel

Dit is een hele fijne tandenborstel, en ook zeer makkelijk in gebruik. Met de
verschillende standen waarmee je je tanden kunt poetsen krijg je een perfect
resultaat. Bovenal een hele mooie tandenborstel met een perfect resultaat. De
prijs kwaliteit verhouding is meer dan redelijk. Ik heb deze
tandenborstel gekregen om uit te proberen, en zou deze aan iedereen aan kunnen raden.

Carlijn15 17-12-2019

Mooie tandenborstel set voor hem en haar met veel opties

Sinds 2 weken de eigenaar van deze duo set tandenborstels. Een mooie rose gold voor mij en de zwarte voor mijn vriend.
Er zitten erg veel opties op de tandenborstel waardoor hij goed poetst.
Daarnaast kan je via een app ook je poetsresultaten bij houden en gaat er een lampje branden als je te hard drukte tijdens het poetsen.
Ook zit er een mooi reisetui bij, helaas wel maar 1 reisetui.
De batterij gaat erg lang mee, nu 2 weken in gebruik en nog niet hoeven op te laden.
Ik heb deze tandenborstel gekregen om te testen en ben er erg blij mee.
Ik zou hem ook zeker aanraden.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • veel opties
  • Batterijduur

Minpunten

• locatiedelen in app
  • prijs

IvoSch 15-12-2019

Top tandenborstel!

Afgelopen anderhalve week heb ik de Oral B 20900n intensief gebruikt en ik concludeer dat ik erg tevreden!

Als ik een aantal pluspunten moet noemen zijn dat: (1) de (maximale) rotatiesnelheid van de borstelkop erg hoog is; (2) de verschillende poetsstanden; (3) mogelijkheid om met de app je poetsgedrag te monitoren; (4) de indicator op de tandenborstel die aangeeft als je te hard drukt/poetst.

Alhoewel ik dit product gratis heb ontvangen om deze te testen, had ik voor de huidige verkoopprijs wel verwacht dat er wat extra accessoires bijgeleverd zouden worden. Zo zit er slechts 1 reisetui en slechts 1 oplader bij, terwijl dit pakket bestaat uit twee elektrische tandenborstels. Voordeel is wel dat de oplader dezelfde is als alle andere (gangbare) Oral B elektrische tandenborstels, waardoor ik ook de oplader van mijn oude tandenborstel kan gebruiken.

Al met al, zeer tevreden over deze tandenborstel: geeft je een erg fris mondgevoel!

Pluspunten

• Rotatiesnelheid
  • Verschillende poetsstanden
  • Indicator poetsgedrag

Minpunten

• Weinig meegeleverde accessoires