Inventum HN1312V - Reviews

1 persoon
Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

Beoordeling op basis van 27 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Dick 06-11-2015

Heb deze deken (Invemtum HN1312V) gekocht op basis van de voorgaande reviews. Inderdaad doet de deken wat hij moet doen, in dat opzicht prima keuze. Een groot nadeel is het relatief dikke stopcontact op de deken zelf. Door het onbewust draaien in je slaap bestaat de kans dat je met je arm of schouder op het stopcontact gaat liggen wat een diepe afdruk of zelfs een blauwe plek in je arm of schouder kan opleveren. Jammer dat het stopcontact niet in de vorm van een liggende waterdruppel of mangopit is gemaakt zodat je geen afdruk of blauwe plek krijgt als je er per ongeluk op ligt. Hopelijk pakt Inventum deze tip ook op.

hans meij 30-09-2016

mailadres kwijt

Voldoet uitstekend ! Lekker warm, gemakkelijk te bedienen. Ook het voetengedeelte is comfortabel. Kortom: een goede aankoop.

Pluspunten

• prima warmte
  • gemakkelijk te bedienen

Gerda 28-11-2015

Zo blij met deze nieuwe onderdeken. Dit i.v.m. reuma.
Vooral ook vanwege het voetendeel dat apart in te schakelen is.

Corry 17-11-2016

Comfortabele deken door de 4 warmtezones.

Deze deken gekocht voor mijn moeder omdat zij klachten heeft aan haar onderbenen. De mogelijkheid om de onderbenen extra te verwarmen biedt het extra comfort wat daarvoor nodig is. Mooie deken, goede afwerking en eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• 4 warmtezones
  • eenvoudig in gebruik

Ans 26-11-2015

Dit is mijn 2e Invetum elektrische deken. Van de 1e heb ik bijna 18!!! jaar plezier gehad! Deze nieuwe vind ik nog fijner, omdat je de voetenwarmer apart kan aanzetten, de schakelaar nog kleiner is en deze nieuwe in de wasmachine gewassen kan worden! Deze nieuwe is dus nog beter dan mijn 1e deken. Een tevreden gebruikster!

peterdev62 26-01-2015

Mijn vrouw heeft dit elektrische deken nu een paar dagen en niet alleen zij is blij maar ook ik ben zeer tevreden.
Zelf hoef ik geen elektrische deken maar sinds zij deze heeft stapt ze zonder kou vrees in bed en door de apart instelbare voetenwarmte voel ik ook geen koude voeten meer tegen me aan.
Ook de XL uitvoering is een enorme plus want ze heeft geen last meer van koude plekken in bed als ze zich tijdens het slapen omdraait.
Dit alles is voor ons beide echt een win-win aankoop.
Met de makkelijke en grote knoppen om (gemakkelijk in stappen) in te stellen is erg prettig

Han Heijboer 27-04-2017

Waardeloos product voor ouderen

Slecht product gekocht voor mijn slechtziende bejaarde moeder. De bediening is met nauwelijks zichtbare pijltjes (wit pijltjes op witte achtergrond) en na het opsatrten staat het apparaat altijd op de llagste stand. Mijn moeder kan de pijltjes niet vinden en blijft klagen over een koud bed.
Typisch bedacht achter het bureau zonder inlevingsvermogen met ouderen

Minpunten

• bediening
  • warmte
  • instellingen worden niet onthouden
  • geen kastje naast het bed

hanske71 06-04-2015

zeer fijne deken die heel gelijkmatig warmte geeft.
je voelt ook de draden niet en het aparte voetendeel is ook erg handig.

Jean14 05-02-2015

Mijn man is heel blij met de electrische onderdeken, heeft minder lst van koude benen en voeten en de pijnlijke tintelingen zijn ook wat minder s'nachts daardoor kan hij weer beter slapen.

RondC 25-12-2015

Me oma is er erg blij mee. Haar oude was stuk gegaan en is erg blij, Ze kan er zeker nog vele jaren van genieten

wietske 28-11-2015

super deken had ik al veel eerder moeten doen vooral de 4 standen en aparte voetverwarming. Ook handig de verlichte schakelaar in het donker

Tiny 01 23-01-2015

Een paar weken in bezit.
Nadat de oude inventum bovendeken die meer dan 25 jaar oud was bijna niet meer warm werd deze onderdeken aan geschaft.
Moest erg wennen aan de onderdeken, vond bovendeken comfortabeler.
Grootste nadeel is toch dat zoals een voorganger ook al zei dat de warmte stand niet blijft staan bij gebruik van een schakelklok.
Moet nu dus nog elke avond naar boven om het ding een tandje hoger te zetten. Heel jammer,een gemiste kans!!!!!!!!!!!!!
Verder tot nu toe een goed product maar dat verwacht ik ook van dit merk.

Ton vd M 03-01-2015

De mogelijkheden zijn allemaal aanwezig maar de keuze blijft niet staan. Iedere avond moet je dus je keuze opnieuw maken.

S. Wierstra 18-12-2014

Ik kan op Inventum vertrouwen door mijn jaren lange ervaring die ik heb van de eerdere aankopen van dit merk.

Dreteler 01-12-2017

Makkelijk regelbaar en gelijkmatige warmteafgifte

Door de goede kwaliteit na Inventum dekens was de keuze niet moeilijk. Ook de prijs-kwaliteit verhouding was daarbij mooi meegenomen.

ineke 17-11-2017

Top deken

Top deken lekker warm en warme voeten heb eindelijk eens 8 uur doorgetukt.Beveel het iedereen aan zelfs de aansluiting vindt ik top

Pluspunten

• Heerlijke warme deken
  • Lekker warme voeten geen sokken meer aan
  • En uitwasbaar

Minpunten

• Zijn er niet
  • Nvt

Sjanette van Donselaar 04-11-2017

is gauw warm. doet aan de beloften

zo hee wat ben ik blij met deze aankoop! fijn dat je het kunt wassen. Geef mijn partner vaak massages en in de winter mnd lag mijn partner vaak te klappertanden tijdens de massages. nu opgelost door elektrisch (zeer fijne) super deken.
Ik kan op Inventum vertrouwen met deze aankoop. doet ECHT wat het belooft.

Pluspunten

• gauw warm.
  • ideaal voor massages

Minpunten

• geem

J. Kuijken 23-04-2017

Inventum electrische onderdeken met extra voetverwarming

Heerlijke snel warme deken. Bedekt de hele matras. Handzame bediening. Slaat automatisch af na 12 uur. Ziet er prachtig uit.

Elly 22-11-2015

Prima deken, doet wat het moet doen.
De aparte voetverwarming is geweldig en de bediening is simpel.

Hendrik Jan 24-10-2015

Duurzaamheid kan ik nog niet goed beoordelen, heb de deken nog niet zo lang. Maar ziet er solide uit.