Inventum HN1312V - Reviews

1 persoon
Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HN1312V op Kieskeurig.nl.

9,1

Dick 06-11-2015

Heb deze deken (Invemtum HN1312V) gekocht op basis van de voorgaande reviews. Inderdaad doet de deken wat hij moet doen, in dat opzicht prima keuze. Een groot nadeel is het relatief dikke stopcontact op de deken zelf. Door het onbewust draaien in je slaap bestaat de kans dat je met je arm of schouder op het stopcontact gaat liggen wat een diepe afdruk of zelfs een blauwe plek in je arm of schouder kan opleveren. Jammer dat het stopcontact niet in de vorm van een liggende waterdruppel of mangopit is gemaakt zodat je geen afdruk of blauwe plek krijgt als je er per ongeluk op ligt. Hopelijk pakt Inventum deze tip ook op.

hans meij 30-09-2016

mailadres kwijt

Geschreven voor: Inventum HN1312V

Voldoet uitstekend ! Lekker warm, gemakkelijk te bedienen. Ook het voetengedeelte is comfortabel. Kortom: een goede aankoop.

Pluspunten

• prima warmte
  • gemakkelijk te bedienen

peterdev62 26-01-2015

Mijn vrouw heeft dit elektrische deken nu een paar dagen en niet alleen zij is blij maar ook ik ben zeer tevreden.
Zelf hoef ik geen elektrische deken maar sinds zij deze heeft stapt ze zonder kou vrees in bed en door de apart instelbare voetenwarmte voel ik ook geen koude voeten meer tegen me aan.
Ook de XL uitvoering is een enorme plus want ze heeft geen last meer van koude plekken in bed als ze zich tijdens het slapen omdraait.
Dit alles is voor ons beide echt een win-win aankoop.
Met de makkelijke en grote knoppen om (gemakkelijk in stappen) in te stellen is erg prettig

Han Heijboer 27-04-2017

Waardeloos product voor ouderen

Geschreven voor: Inventum HN1312V

Slecht product gekocht voor mijn slechtziende bejaarde moeder. De bediening is met nauwelijks zichtbare pijltjes (wit pijltjes op witte achtergrond) en na het opsatrten staat het apparaat altijd op de llagste stand. Mijn moeder kan de pijltjes niet vinden en blijft klagen over een koud bed.
Typisch bedacht achter het bureau zonder inlevingsvermogen met ouderen

Minpunten

• bediening
  • warmte
  • instellingen worden niet onthouden
  • geen kastje naast het bed

Gerda 28-11-2015

Zo blij met deze nieuwe onderdeken. Dit i.v.m. reuma.
Vooral ook vanwege het voetendeel dat apart in te schakelen is.

wietske 28-11-2015

super deken had ik al veel eerder moeten doen vooral de 4 standen en aparte voetverwarming. Ook handig de verlichte schakelaar in het donker

hanske71 06-04-2015

zeer fijne deken die heel gelijkmatig warmte geeft.
je voelt ook de draden niet en het aparte voetendeel is ook erg handig.

Tiny 01 23-01-2015

Een paar weken in bezit.
Nadat de oude inventum bovendeken die meer dan 25 jaar oud was bijna niet meer warm werd deze onderdeken aan geschaft.
Moest erg wennen aan de onderdeken, vond bovendeken comfortabeler.
Grootste nadeel is toch dat zoals een voorganger ook al zei dat de warmte stand niet blijft staan bij gebruik van een schakelklok.
Moet nu dus nog elke avond naar boven om het ding een tandje hoger te zetten. Heel jammer,een gemiste kans!!!!!!!!!!!!!
Verder tot nu toe een goed product maar dat verwacht ik ook van dit merk.

Ans 26-11-2015

Dit is mijn 2e Invetum elektrische deken. Van de 1e heb ik bijna 18!!! jaar plezier gehad! Deze nieuwe vind ik nog fijner, omdat je de voetenwarmer apart kan aanzetten, de schakelaar nog kleiner is en deze nieuwe in de wasmachine gewassen kan worden! Deze nieuwe is dus nog beter dan mijn 1e deken. Een tevreden gebruikster!

Ton vd M 03-01-2015

De mogelijkheden zijn allemaal aanwezig maar de keuze blijft niet staan. Iedere avond moet je dus je keuze opnieuw maken.

Corry 17-11-2016

Comfortabele deken door de 4 warmtezones.

Geschreven voor: Inventum HN1312V

Deze deken gekocht voor mijn moeder omdat zij klachten heeft aan haar onderbenen. De mogelijkheid om de onderbenen extra te verwarmen biedt het extra comfort wat daarvoor nodig is. Mooie deken, goede afwerking en eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• 4 warmtezones
  • eenvoudig in gebruik

Revier 01-04-2018

inventum elektrische deken

Geschreven voor: Inventum HN1312V

Ik heb voor Inventum gekozen omdat hij de hele breedte van het bed beslaat en een apart voetenstuk heeft. Er zit een tijdklok op, hij slaat vanzelf af en is beveiligd tegen oververhitting. Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• breedte van de deken
  • apart voetenstuk

Tim 19-01-2018

mooie elektrische deken tegen een schappelijke prijs

Geschreven voor: Inventum HN1312V

Het problem met deze deken is, net als de meeste 1 persoonsdekens, dat de e-aansluiting maar aan een kant zit. als je er twee op een twee persoonsbed wilt gebruiken moet je er een met de onderkant boven leggen om geen last te hebben van die aansluiting.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit

Minpunten

• e-aansluiting maar aan 1 zijde

Jean14 05-02-2015

Mijn man is heel blij met de electrische onderdeken, heeft minder lst van koude benen en voeten en de pijnlijke tintelingen zijn ook wat minder s'nachts daardoor kan hij weer beter slapen.

Smoortje 06-02-2019

Electrische deken

Geschreven voor: Inventum HN1312V

Vanwege mijn altijd koude voeten heb ik gekozen voor een warmtedeken met aparte voetenverwarming. Ideaal. Ik val veel sneller in slaap en kijk ernaar uit om weer naar bed te gaan.

Minpunten

• De aansluitingsknop is voelbaar.

RondC 25-12-2015

Me oma is er erg blij mee. Haar oude was stuk gegaan en is erg blij, Ze kan er zeker nog vele jaren van genieten

S. Wierstra 18-12-2014

Ik kan op Inventum vertrouwen door mijn jaren lange ervaring die ik heb van de eerdere aankopen van dit merk.

Marieke 12-11-2019

Inventum elektrische deken HN1312V

Geschreven voor: Inventum HN1312V

Fijne grote deken met aparte verwarming voor het voeteneind.
Handige schakelaar die losgekoppeld kan worden om de deken te wassen.

Pluspunten

• lengte (150 cm)
  • voeteneind kan apart verwarmd worden
  • wasbaar
  • handige schakelaar

Wilma 03-11-2019

Lekker snel warm!

Geschreven voor: Inventum HN1312V

Een mooie ,elektrische deken welke snel warm wordt. Apart instelbaar voetgedeelte. Deze deken is een feestje voor iedere koukleum.

Pluspunten

• snel warm
  • 4 warmtestanden
  • apart instelbaar voetgedeelte
  • mooi uiterlijk
  • niet te duur

silvox 06-10-2019

Prima keuze

Geschreven voor: Inventum HN1312V

De bestelling werd zeer snel afgehandeld en de levering was conform afspraak. De deken functioneert inmiddels en geeft veel comfort. Belangrijk was het apart in te schakelen voetendeel en dat werkt uitstekend. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• apart voetendeel verwarmen