Inventum HN1312V - Reviews

Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

Corry 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Comfortabele deken door de 4 warmtezones.

Deze deken gekocht voor mijn moeder omdat zij klachten heeft aan haar onderbenen. De mogelijkheid om de onderbenen extra te verwarmen biedt het extra comfort wat daarvoor nodig is. Mooie deken, goede afwerking en eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• 4 warmtezones
  • eenvoudig in gebruik

hans meij 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

mailadres kwijt

Voldoet uitstekend ! Lekker warm, gemakkelijk te bedienen. Ook het voetengedeelte is comfortabel. Kortom: een goede aankoop.

Pluspunten

• prima warmte
  • gemakkelijk te bedienen

RondC 25-12-2015 Product paar weken in bezit

Me oma is er erg blij mee. Haar oude was stuk gegaan en is erg blij, Ze kan er zeker nog vele jaren van genieten

Gerda 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Zo blij met deze nieuwe onderdeken. Dit i.v.m. reuma.
Vooral ook vanwege het voetendeel dat apart in te schakelen is.

wietske 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

super deken had ik al veel eerder moeten doen vooral de 4 standen en aparte voetverwarming. Ook handig de verlichte schakelaar in het donker

Ans 26-11-2015 Product paar weken in bezit

Dit is mijn 2e Invetum elektrische deken. Van de 1e heb ik bijna 18!!! jaar plezier gehad! Deze nieuwe vind ik nog fijner, omdat je de voetenwarmer apart kan aanzetten, de schakelaar nog kleiner is en deze nieuwe in de wasmachine gewassen kan worden! Deze nieuwe is dus nog beter dan mijn 1e deken. Een tevreden gebruikster!

Elly 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prima deken, doet wat het moet doen.
De aparte voetverwarming is geweldig en de bediening is simpel.

Dick 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

Heb deze deken (Invemtum HN1312V) gekocht op basis van de voorgaande reviews. Inderdaad doet de deken wat hij moet doen, in dat opzicht prima keuze. Een groot nadeel is het relatief dikke stopcontact op de deken zelf. Door het onbewust draaien in je slaap bestaat de kans dat je met je arm of schouder op het stopcontact gaat liggen wat een diepe afdruk of zelfs een blauwe plek in je arm of schouder kan opleveren. Jammer dat het stopcontact niet in de vorm van een liggende waterdruppel of mangopit is gemaakt zodat je geen afdruk of blauwe plek krijgt als je er per ongeluk op ligt. Hopelijk pakt Inventum deze tip ook op.

Hendrik Jan 24-10-2015 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid kan ik nog niet goed beoordelen, heb de deken nog niet zo lang. Maar ziet er solide uit.

Cobi Brendel 17-10-2015 Product paar dagen in bezit

Echt een geweldige electrische deken. Verwarmd goed. Makkelijk te bedienen, voor iedereen jong en oud.

hanske71 06-04-2015 Product paar dagen in bezit

zeer fijne deken die heel gelijkmatig warmte geeft.
je voelt ook de draden niet en het aparte voetendeel is ook erg handig.

m.kleindijk 01-04-2015 Product paar weken in bezit

Prima deken, makkelijk en overzichtelijke bediening. 4 standen die ieder prima werken. E kan uitgewassen worden.

J deGroote 19-02-2015 Product paar weken in bezit

top product goede afwerking ook de bediening is duidelijk en prima te bedienen het product is prima aan te bevelen

Krekel 1961 08-02-2015 Product paar weken in bezit

Twijfel niet over uw aanschaf van een Inventrum elektrische deken. Goede prijs kwaliteit verhouding, gecombineerd met een lange levensduur.

Jean14 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn man is heel blij met de electrische onderdeken, heeft minder lst van koude benen en voeten en de pijnlijke tintelingen zijn ook wat minder s'nachts daardoor kan hij weer beter slapen.

Anjo12 05-02-2015 Product maand in bezit

Een geweldig deken met aparte voetverwarming.
3 standen en het word lekker warm.
Het deken verschuift niet op je matras.

peterdev62 26-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn vrouw heeft dit elektrische deken nu een paar dagen en niet alleen zij is blij maar ook ik ben zeer tevreden.
Zelf hoef ik geen elektrische deken maar sinds zij deze heeft stapt ze zonder kou vrees in bed en door de apart instelbare voetenwarmte voel ik ook geen koude voeten meer tegen me aan.
Ook de XL uitvoering is een enorme plus want ze heeft geen last meer van koude plekken in bed als ze zich tijdens het slapen omdraait.
Dit alles is voor ons beide echt een win-win aankoop.
Met de makkelijke en grote knoppen om (gemakkelijk in stappen) in te stellen is erg prettig

Tiny 01 23-01-2015 Product paar weken in bezit

Een paar weken in bezit.
Nadat de oude inventum bovendeken die meer dan 25 jaar oud was bijna niet meer warm werd deze onderdeken aan geschaft.
Moest erg wennen aan de onderdeken, vond bovendeken comfortabeler.
Grootste nadeel is toch dat zoals een voorganger ook al zei dat de warmte stand niet blijft staan bij gebruik van een schakelklok.
Moet nu dus nog elke avond naar boven om het ding een tandje hoger te zetten. Heel jammer,een gemiste kans!!!!!!!!!!!!!
Verder tot nu toe een goed product maar dat verwacht ik ook van dit merk.

Tsuey 22-01-2015 Product paar dagen in bezit

De deken biedt mij comfort tijdens de koude maanden. Het gebruik er van is prima te doen, maar in het begin wel ff uitvogelen hoe alles werkt, aangezien ik een ander type gewend was. Qua duurzaamheid gaat 'ie goed lang mee, maar ik was de deken eigenlijk ook nooit wellicht dat dat er ook mee te maken heeft.

Ton vd M 03-01-2015 Product paar dagen in bezit

De mogelijkheden zijn allemaal aanwezig maar de keuze blijft niet staan. Iedere avond moet je dus je keuze opnieuw maken.