Inventum HN135 - Reviews

1 persoon
Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HN135 op Kieskeurig.nl.

bertito 16-01-2015

In 2006 kwamen wij te wonen in een arteliergebouw zonder centrale verwarming. Alleen de woonkamer was te verwarmen met een electrische luchtverwarmer. U kunt zich voorstellen hoe koud de slaapkamer was. Zo koud dat zelfs het beddegoed klam was. Ik heb toen meteen een electrische deken besteld van Inventum. 6 jaar lang heeft de electrische onderdeken ononderbroken in de winter aangestaan, overdag op stand 1 en 's-nachts meestal op stand 2. We sliepen heerlijk comfortabel, en de kat lag ook altijd op bed. Inmiddels woon ik weer op mezelf. Gisteren ging mijn eigen electrische deken stuk, van een onbekend merk, en vandaag heb ik weer een Inventum aangeschaft. Ik lig nu te typen in bed met fijne warme voeten, zo vertrouwd! Inventum is een Nederlands bedrijf dat zijn sporen heeft verdiend op het gebied van alles wat met verwarming heeft te maken, en dat al honderd jaar! Inventum is een merk waar Nederland trots op kan zijn.

Hans 08-02-2017

Korte levensduur

Geschreven voor: Inventum HN135

Deze deken hebben we 3 jaar gebruikt tussen november en maart. Mijn vriendin die elders woont heeft deze alleen in het weekend gebruikt. Afgelopen weekend werkte de deken niet meer en bleek deze stuk te zijn. Van inventum begrepen dat garantie is verstreken en we 25% korting krijgen bij aanschaf van een nieuwe deken. Aanbod van niks aangezien deze korting over de adviesprijs gaat en je dus netto meer betaald dan bij een andere aanbieder. Kwalitatief een zwak product als deze al zo snel stukgaat.

Minpunten

• Levensduur
  • Kwaliteit
  • Service

reinatouw 17-10-2016

Valt erg tegen

Geschreven voor: Inventum HN135

Door de vele positieve revieuws op Kieskeurig gekozen voor de Inventum HN135. Maar wat een tegenvaller. De deken warmt zelfs na een uur nauwelijks op. Het bed is net van de kou af maar is zeker geen behaaglijk warm voorverwarmd bed, zoals ik gewend was van mijn vorige deken. Gevolg van slecht opwarmen is dus ook dat na het uitzetten m'n bed in notime weer helemaal afgekoeld is. Deze deken is echt een miskoop.

Pluspunten

Minpunten

• Warmt zeer slecht op en geeft erg weinig warmte af
  • Harde deken

Gemma 09-10-2016

Waar voor je geld!

Geschreven voor: Inventum HN135

Ik heb deze deken gekocht vanwege de goede recensies. Het klopt. De deken is binnen een half uur op stand 3 op de voor mij juiste temperatuur. Heerlijk wanneer je zoals ik, last hebt van artrose. De deken bedekt voldoende het matras tot en met het voeteneinde. De deken is niet echt zacht, maar voelt toch aangenaam. Fijn dat hij te wassen is. De prijs is in verhouding tot de kwaliteit prima. Bovendien twee jaar garantie. Voor mij tot nu toe een prima koop.

Pluspunten

• in korte tijd warm
  • zelf wasbaar
  • groot genoeg voor matras
  • betaalbaar

Minpunten

• kan hem niet vastbinden aan matras

K.Schot 22-02-2015

Het is een fijne deken, maar het is lastig beoordelen want ik heb er niet eerder een gehad. Deze is eenvoudig maar doet wat ie moet doen. De duurzaamheid kan ik niet aangeven omdat ik de deken pas enkele dagen gebruik.

Hanky Panky 31-12-2014

De HN 135 E-deken is voor mij dé comfortabele en meest gebruiks- vriendelijkste deken. Geen poespas, makkelijk bedien -en wasbaar. Voor deze deken heb ik geen duurzaamheid ingevuld, maar mijn 2 vorige dekens van Inventum gingen zo'n 25 jaar mee.

Oma Toos 02-01-2019

fijne zachte deken

Geschreven voor: Inventum HN135

voldoet prima! Is lekker zacht en de breedte is ideaal ook bij een 2-persoonsbed waar er maar 1 van de partners een electrische deken wil.

Pluspunten

• zach
  • breedte
  • goed verlichtte schakelaar

Michel 02-12-2018

Prima deken. Wordt snel warm.

Geschreven voor: Inventum HN135

Deken wordt snel warm en is heel makkelijk te bedienen. De prijs is prima voor wat je ervoor krijgt. Deken is wel iets wat hard, had iets zachter gemogen.

Pluspunten

• Wordt snel warm
  • Goede prijs

Minpunten

• Had wat zachter gemogen. Ligt best hard.

J.Stuifzand-Jonker 23-11-2018

Mooie grote maat past helemaal over het bed

Geschreven voor: Inventum HN135

Fijne deken past perfect (lekker lang) op het bed.
Zachte deken dus voelt super acht aan.
Ik raad hem aan iedereen aan

Pluspunten

• Heerlijk warm
  • Lengte

M. van den Eijnden 22-11-2018

Elektrische Deken die goed blijft liggen

Geschreven voor: Inventum HN135

Een ONDER deken vind ik praktischer dan een elektrische boven deken.
Voor een 1-persoons is 150 x 80 cm ruim vanaf voeten tot en met schouders.
3 Warmtestanden zijn genoeg. Bij koud weer zet ik hem een half uur voor naar bed gaan op 3, en dan uit wanneer ik erin kruip. Moet ik er uit, dan op 3, en uit wanneer er terug in.
Hij blijft heel goed op zijn plaats liggen; in dik materiaal uitgevoerd wat prettig ligt.
Wasmachine wasbaar.
GARANTIE van 2 jaar.

Pluspunten

• praktischer dan een BOVEN deken
  • 150 x 80 cm voor 1-persoons is ruim
  • 3 warmtestanden zijn genoeg
  • blijft goed op zijn plaats liggen
  • van dik materiaal, ligt prettig

Ed 21-11-2018

Laat de winter maar komen!

Geschreven voor: Inventum HN135

Heerlijk confortabel, slapen als een vorst. Laat de winter maar komen. Lekker warm, eenvoudig te bedienen en te wassen bovendien. Inventum bedankt!

Pluspunten

• Bediening
  • Comfort

A. P. Kleij 15-11-2018

Luxe uitstraling, bediening goed, voldoet aan de verwachting

Geschreven voor: Inventum HN135

Mooie prijs voor een merkdeken. Luxe uitstraling en prettige bediening door de 3 standenschakelaar. Ik ben er blij mee!

Jack 14-11-2018

Prima afmeting 150x80cm .

Geschreven voor: Inventum HN135

Ik heb dit produkt gekozen om betrouwbaarheid Inventum.Goede afwerking van de deken en een ingebouwde veiligheid .Mooie prijs voor deze kwaliteit deken.

Pluspunten

• Afslaan bij oververhitting
  • Nette afwerking
  • Wordt goed warm

E.Vlottes 23-10-2018

Goede kwaliteit en betrouwbaar product

Geschreven voor: Inventum HN135

Goede kwaliteit en betrouwbaar. Warm en veilige elektrische deken.
Inventum is een Oer Hollands product sinds 1908

Hanneke 06-02-2018

lekker warm

Geschreven voor: Inventum HN135

Dit is een mooie grote elektrische deken, hij heeft een goede warmte afgifte en is eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• groot
  • warm

Ferry laan 19-10-2017

Fijne deken

Geschreven voor: Inventum HN135

Ik heb erge artrose, opstaan was een ramp erg pijnlijk, na jaren aandringen van mijn vrouw, gezocht naar de deken, omdat ik zeer goede ervaringen met Inventum had daar dus voor gekozen. De HN135. Wat een. Luxe veel minder pijn met opstaan, fijn regelbaar, zuinig en comfortabel.

Pluspunten

• Erg comfortabel
  • Goed regelbaar en verlichte regelaar

G.A.Schalk 25-02-2015

Een geweldig product. Geeft genoeg warmte, je ligt niet op een hobbel zoals bij sommige andere elektrische dekens, door de afmetingen wordt het grootste deel van het matras verwarmd en de drie warmtestanden maken het plaatje compleet.

Tjar 24-02-2015
  • Product maand in bezit

Hij ligt lekker, brengt veel warmte en werkt makkelijk.
Ik slaap veel beter sinds ik mijn elektrische onderdeken heb gekocht.

Yolanda65 06-02-2015

Fijne deken, makkelijk in gebruik en voelt zacht aan. Er ligt toch iets extra's tussen laken/molton en de matras, maar daar merk je nauwelijks iets van. Enige minpunt:groot verschil in temperatuur tussen stand 2 en 3. Stand 2 vind ik iets te koel en 3 te warm. Ik los het op door een uurtje voor het slapen de deken aan te zetten op stand 2,het laatste kwartiertje schakel ik nog even naar stand 3,daarna zet ik de deken uit. Echt een aanwinst, het in een ijskoud bed stappen behoort tot het verleden.

jesjojes 04-02-2015
  • Product maand in bezit

Super blij mee en ik wil nooit meer zonder en ga dit aanbevelen aan veel mensen die ik ken met atrose of andere gewrichts klachten