Inventum HN135 - Reviews

1 persoon
Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HN135 op Kieskeurig.nl.

bertito 16-01-2015

In 2006 kwamen wij te wonen in een arteliergebouw zonder centrale verwarming. Alleen de woonkamer was te verwarmen met een electrische luchtverwarmer. U kunt zich voorstellen hoe koud de slaapkamer was. Zo koud dat zelfs het beddegoed klam was. Ik heb toen meteen een electrische deken besteld van Inventum. 6 jaar lang heeft de electrische onderdeken ononderbroken in de winter aangestaan, overdag op stand 1 en 's-nachts meestal op stand 2. We sliepen heerlijk comfortabel, en de kat lag ook altijd op bed. Inmiddels woon ik weer op mezelf. Gisteren ging mijn eigen electrische deken stuk, van een onbekend merk, en vandaag heb ik weer een Inventum aangeschaft. Ik lig nu te typen in bed met fijne warme voeten, zo vertrouwd! Inventum is een Nederlands bedrijf dat zijn sporen heeft verdiend op het gebied van alles wat met verwarming heeft te maken, en dat al honderd jaar! Inventum is een merk waar Nederland trots op kan zijn.

Hans 08-02-2017

Korte levensduur

Geschreven voor: Inventum HN135

Deze deken hebben we 3 jaar gebruikt tussen november en maart. Mijn vriendin die elders woont heeft deze alleen in het weekend gebruikt. Afgelopen weekend werkte de deken niet meer en bleek deze stuk te zijn. Van inventum begrepen dat garantie is verstreken en we 25% korting krijgen bij aanschaf van een nieuwe deken. Aanbod van niks aangezien deze korting over de adviesprijs gaat en je dus netto meer betaald dan bij een andere aanbieder. Kwalitatief een zwak product als deze al zo snel stukgaat.

Minpunten

• Levensduur
  • Kwaliteit
  • Service

reinatouw 17-10-2016

Valt erg tegen

Geschreven voor: Inventum HN135

Door de vele positieve revieuws op Kieskeurig gekozen voor de Inventum HN135. Maar wat een tegenvaller. De deken warmt zelfs na een uur nauwelijks op. Het bed is net van de kou af maar is zeker geen behaaglijk warm voorverwarmd bed, zoals ik gewend was van mijn vorige deken. Gevolg van slecht opwarmen is dus ook dat na het uitzetten m'n bed in notime weer helemaal afgekoeld is. Deze deken is echt een miskoop.

Pluspunten

Minpunten

• Warmt zeer slecht op en geeft erg weinig warmte af
  • Harde deken

Gemma 09-10-2016

Waar voor je geld!

Geschreven voor: Inventum HN135

Ik heb deze deken gekocht vanwege de goede recensies. Het klopt. De deken is binnen een half uur op stand 3 op de voor mij juiste temperatuur. Heerlijk wanneer je zoals ik, last hebt van artrose. De deken bedekt voldoende het matras tot en met het voeteneinde. De deken is niet echt zacht, maar voelt toch aangenaam. Fijn dat hij te wassen is. De prijs is in verhouding tot de kwaliteit prima. Bovendien twee jaar garantie. Voor mij tot nu toe een prima koop.

Pluspunten

• in korte tijd warm
  • zelf wasbaar
  • groot genoeg voor matras
  • betaalbaar

Minpunten

• kan hem niet vastbinden aan matras

K.Schot 22-02-2015

Het is een fijne deken, maar het is lastig beoordelen want ik heb er niet eerder een gehad. Deze is eenvoudig maar doet wat ie moet doen. De duurzaamheid kan ik niet aangeven omdat ik de deken pas enkele dagen gebruik.

Hanky Panky 31-12-2014

De HN 135 E-deken is voor mij dé comfortabele en meest gebruiks- vriendelijkste deken. Geen poespas, makkelijk bedien -en wasbaar. Voor deze deken heb ik geen duurzaamheid ingevuld, maar mijn 2 vorige dekens van Inventum gingen zo'n 25 jaar mee.

Ruud 25-01-2021

heerlijk warm naar bed

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl
Geschreven voor: Inventum HN135

Voldoende groot voor een 1 persoons matras, makkelijk te bedienen, 3 standen. Voldoende warm en degelijk, ook op een instelbare bedbodem. Alleen de snoepaansluiting zou iets strakker mogen, die wil wel een losschieten.

w.haasakker 08-01-2021

ideale maatvoering

Geschreven voor: Inventum HN135

merk staat goed bekend. van vriendin goede berichten gekregen.
Geen woord teveel gezegd. prettige bediening,warmte goed te regelen, goede maat overal van hoofd tot voeten.

Lieke An 28-12-2020

Fijn materiaal, goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Inventum HN135

Goed product, prijs kwaliteit in orde. Fijn dat de afstandsbediening verlicht is. Het materiaal is ook prettig en je kunt hem zelfs wassen! Lekker warm is hij ook, met 3 standen ruim voldoende keuze :)

• Warmte

Anita Sengalrayan 27-12-2020

Elektrische onderdeken Inventum HN135 zeer confortabel

Geschreven voor: Inventum HN135

De 1persoons Inventum elektrische deken heeft een fijn formaat. Van je nek t/m je voeten blijf je lekker warm. De 3 warmtestanden geven je de keuze van behaaglijkheid. De deken is binnen een kwartiertje al lekker voorverwarmd. Ideaal op "jouw zijde" van het bed. Een voordeel ook is dat je hem in de wasmachine kunt wassen zodat hij na de zomer weer fris je bed op kan.

Pluspunten

• Snel warm
  • Fijn formaat

Hannie 20-12-2020

Heerlijke warmte.

Geschreven voor: Inventum HN135

Deken doet precies waarvoor hij gemaakt is, verwarmen en de hele nacht een aangename temperatuur afgeven. Bovendien heeft hij een heerlijke structuur om op te liggen, beter dan de vorige deken waarin je de warmtespiraal gewoon voelde.

Pluspunten

• zacht en aangenaam van structuur
  • prijs/kwaliteit is boven verwachting

Han 19-12-2020

Makkelijk in gebruik, groot comfort

Geschreven voor: Inventum HN135

Een echte aanrader, de drie temperatuurstanden zijn ideaal. Heerlijk om nu elke avond in een voorverwarmd bed te stappen. Mijn bed voelt zeer luxe nu, een grote upgrade!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Drie verschillende temperatuurstanden

Roland 06-12-2020

lekker warm

Geschreven voor: Inventum HN135

niet duur. bevalt goed, lekker warm bed. na twee maanden nog een gekocht, dezelfde. waarom meer betalen al deze goed is. stekker kan eraf zodat het in de wasmachine kan.

fam. v. Dijck 05-12-2020

aangename warmte

Geschreven voor: Inventum HN135

wij gebruiken deze elektrische deken op ons gel -bed, en zijn ZEER tevreden. Geeft een aangename warmte. Is instelbaar in 3 fases . Echt een goede keus

Pluspunten

• aangename warmte
  • instelbaar in 3 fases

Peter Nagtegaal 23-11-2020

Heerlijke elektrische deken

Geschreven voor: Inventum HN135

Ik heb een heerlijke elektrische deken van Inventum gekocht, een hel goede deken ik heb een versleten rug en na een nacht op een voorverwarmde deken te hebben gelegen stap ik de volgende dag vlot uit mijn bed, dus het is ook medisch een uitstekende deken.

Pluspunten

• lengte
  • schakelaar makkelijk te bedienen, wasbaar

Sietske 10-11-2020

Perfecte grote

Geschreven voor: Inventum HN135

niks op aan te merken, prijs - kwaliteit is goed, de lengte en breedte zijn uitstekend, comfort is goed,

Pluspunten

• lengte

Jan Geenjaar 14-10-2020

Lekkere warmte in bed.

Geschreven voor: Inventum HN135

Op een ander bed reeds een inventum deken dus de keus was snel gemaakt. dit product werkt tot onze volle tevredenheid dus een logische conclusie gewoon de zelfde op het andere bed.

Pluspunten

• Wasbaar
  • Lekker zacht

Nelly 25-04-2020

Ideale elektrische deken

Geschreven voor: Inventum HN135

Ik heb deze elektrische deken een paar dagen in bezit,kan niet meer zonder,ideaal met de 3 standen en juiste maat en betaalbaar,een aanrader!

Pluspunten

• 3 standen
  • formaat precies goed

Anouk 27-02-2020

Top deken!

Geschreven voor: Inventum HN135

Super fijne elektrische deken! Lekker warm en heel fijn dat er een extra warme voetenzone op zit! Ontzettende aanrader!!

Zeer tevreden gebruiker 04-02-2020

Verwarmt perfekt en is wasbaar in de machine

Geschreven voor: Inventum HN135

Na 16 jaar trouwe dienst begaf mijn oude Inventum elektrische deken het. Ik bestelde eerst een goedkopere van een ander merk. Stom! Verwarmde slecht en de schakelaar begaf het al gauw. Terug naar Inventum dus. Wat een verschil en deze nieuwe deken kan in de machine worden gewassen.
Een geweldig goed produkt!

Pluspunten

• wasbaar in de machine
  • drie standen
  • comfortabel om op te liggen