Inventum HN197V - Reviews

1 persoon
Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HN197V op Kieskeurig.nl.

8,1

Nenskes72 12-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Eergisteren begon de kabel te smeulen, ik had geluk dat ik zelf in bed lag en niet zoals ik altijd doe, eerst aanzetten en dan een half uur later naar bed, dan waren de gevolgen niet te overzien geweest. Contact opgenomen met Inventum, die gooien het op een kabelbreuk terwijl de deken niet op een andere manier kan liggen en deze op bed is gelegd en er nooit meer af is geweest. En ik vroeg niet eens om garantie, het gaat mij om de veiligheid en die is er dus niet, zeker als ik hier lees dat meer mensen daar al last van hebben gehad.

Frans de Z 09-02-2016

Goede 9 standen regeling voor zowel het voet als lichaamsgedeelte. Tijdsinterval uitschakeling instelbaar per uur met een max van 12 uur.
De turbo verwarmings funcie( snel warm binnen 15 minuten)Klein min puntje had van mij 1,7M lang mogen zijn i.p.v. 1,6M

J.Rid 10-02-2016

6,7
Wat valt dit deken tegen.
Na drie uur is mijn bed nog niet lekker warm op stand 9.
De bedrading die aan boven en onderkant pas op 20 cm. begint met verwarmen maakt hem ook nog te kort.

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 12-02-2016

Geachte J. Rid,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de deken. Jouw bed zou inderdaad veel sneller warm moeten zijn. Zou je jouw klacht willen mailen aan onze klantenservice - helpdesk@inventum.eu - zodat we deze kunnen oplossen?

Met vriendelijke groet, team Inventum

Paulien 15-08-2017

past uitstekend op bed en hoeft niet vastgemaakt te worden.

Geschreven voor: Inventum HN197V

Ik zocht er een met verschillende warmte standen en aparte voetenstand. Deze heeft alle twee. Blijft uitstekend op zijn plek liggen, zonder vast te maken. Ik ben een gelukkig mens, want deze elektrische deken neemt een hoop pijn bij mij weg. Ik ben hartpatiënt met spierziekte, ik kan deze deken absoluut aanraden.

Pluspunten

• diverse warmte standen 9
  • aparte voetenstand
  • blijft uitstekend liggen

Paul van Staveren 30-12-2014

Zoals beschreven een prima product met goede prijs prestaie verhouding.

Wat handiger zou kunnen is de aansluitknop, sosm lig je erop.
Hoger geplaatst en gladder is mijn suggestie.

Fjalvingh 24-09-2014
  • Product kwartaal in bezit

4,2
De deken is te klein voor het bed en beweegt alle kanten op, omdat er geen bevestigings elastiek of touw aanzit. Het materiaal is erg stug en met het niet kunnen vastmaken aan het bed onstaan oncomfortabele hobbels in bed.

De aansluiting zit op de stomst mogelijke plaats zodat je het harde plastic ding telkens voelt.

De deken wordt maar heel langzaam warm hij is maar 60 watt.

Als laatste werkt de bediening omslachtig, en het ding is continu fel verlicht.

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 26-09-2014

Geachte Fjalvingh,

Wat jammer dat u niet tevreden bent over de deken.

We begrijpen dat de aansluiting vervelend is, maar dat was noodzakelijk om alle verplichte beveiligingen te kunnen plaatsen. Dit hebben we gelukkig kunnen aanpassen en in het huidige assortiment zijn de aansluitingen veel kleiner.

Over de andere punten adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij dit wellicht voor u op kunnen lossen.

Inventum heeft overigens een uitgebreid assortiment elektrische dekens. Wellicht is een ander model beter geschikt voor u.

team Inventum

Hans Oskam 06-09-2018

regelaars zeer slecht en snel defect

Geschreven voor: Inventum HN197V

twee dekens gekocht waarvan we dachten een gerenomeerd merk. Binnen 4 maanden waren echter de beide regelaars al defect

Pluspunten

• comfort

Minpunten

• zeer slechte regelaars

Henk 26-02-2018

Snelwarmende elektrische deken

Geschreven voor: Inventum HN197V

Deze elektrische deken warmt supersnel op door de turbo stand. 5-10 min voor het naar bed gaan op stand 3 en je kunt 'm uitzetten als je in bed gaat, heerlijk warm is het bed dan al.
BIj mijn weigert de schakelaar wel geregeld, het kost wat moeite om 'm aan te krijgen. En ook al is dit de langste elektrische deken die ik kan vinden, ik wil er nog 10 cm bij, ik houd nog koude schouders vanwege mijn 220 cm lange bed. Inventum is nog ingesteld op 210 bedden.
Deze elektrische deken vervangt mijn vorige van Inventum die 150x70 was. Door de vouw in het midden lag hij niet meer lekker (en hij was te kort). De nieuwe heeft door de verpakkingswijze (dubbelgevouwen in een doos) ook weer een vouw in het midden, is niet handig.
Verder is het een uitstekend en flexibel in te stellen deken!

Pluspunten

• Snelle verwarming
  • lekker breed en tamelijk lang

Minpunten

• net te kort voor een 220 cm bed
  • schakelaar weigert soms dienst

M.Nienhuis 05-02-2017

veel instel mogelijkheden duidelijke controller

Geschreven voor: Inventum HN197V

Na 20 jaren in een lekker warm waterbed te zijn ingestapt was hij toe aan vervanging de keuze een bokspring.

Ligt geweldig maar even vergeten hoe koud een "normaal" bed is als je instapt daar moest wel wat aan gedaan worden.
De keuze is gevallen op 2x hn197v. 9 standen voor het lichaam en 9 voor de voeten turbo stand zo goed was het waterbed niet in te stellen heerlijk! De controller is duidelijk en eenvoudig te bedienen.

Wij zijn zeer tevreden

Pluspunten

• 9 standen voor lichaam
  • 9 standen voor de voeten
  • deze zijn appart instelbaar
  • eenvoudige bediening
  • duidelijke control

WG de Z 09-02-2016

Aparte goede 9 standen regeling voor lichaam en voeten.
instelbare uitschakeltijd per uur met een max. van 12 uur.
Eco stand en versneld verwarmen stand, tevens nog machine wasbaar en een antibacterie behandeling.
2x aangeschaft ,geen spijt van slapen weer lekker warm.

Jannie 18-01-2016

Een snelle heerlijke warmte door de turbo stand.
Snel geen koude voeten meer en heerlijk slapen.
Schakelt zelf uit na een uur, en wil je hem langer aan stel je dat zelf in.

E Plug van Sprang 24-03-2015

Jarenlange ervaring met vorige elektrische onderdekens van inventum ,hebben mij doen besluiten weer voor inventum te kiezen . Ze zijn veilig en betrouwbaar als je ze goed gebruikt. Ik deed meestal 10 tot 13 jaar met een deken. Heb nu inmiddels mijn 4de deken aangeschaft

ellen8016 06-03-2015
  • Product kwartaal in bezit

Vergeleken met mijn oude deken is het digitaal fijn instellen, kom tenminste int in een koud bed waar ik een hekel aan heb en mijn voeten worden warm zodat ik prima kan slapen

Lauragr1989 12-12-2014

Ik ben helemaal blij! Wat een aanrader is de Inventum HN197V.
Ik had altijd enorm last van mijn rug en mij fysio adviseerde mij een elektrische deken te kopen, dit omdat ik te gespannen ging slapen vanwege de kou. Ik zet de deken aan (je hebt zelfs een turbo stand) en mijn bedje is heerlijk warm. En inderdaad in de ochtend minder last van mijn rug. Pssst....heb je koude voeten in de nacht, geen probleem deze elektrische deken heeft een aparte voetenverwarming. Ook zit er een allergie stand op. Ideaal voor huisstofmijt. De deken is makkelijk te bedienen met een verlicht display. Op dit display is de energieverbruik te zien en kun je je voeten en je lichaam apart verwarmen. Ook kan je de tijd instellen hoelang de deken aan moet blijven.
Twijfel je over het aanschaffen van de deken? Niet doen het is een echte aanrader.

Valk 28-10-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Een heerlijke deken. Het wordt 's nachts al wat kouder en ik heb de deken weer op bed gelegd. Het is belangrijk dat ik in een warm bed stap voor mijn reuma en slaap door de warmte van de deken heel ontspannen in.
De deken even een half uurtje aanzetten voordat je naar bed gaat op de hoogste stand is genoeg om het bed heerlijk warm te hebben.

Ik lees in de reviews over de grootte van de aansluiting, maar ik vind die wel meevallen. Deze zit helemaal aan de zijkant, dus ik lig er niet op.

Linda 07-12-2018

Top deken!

Geschreven voor: Inventum HN197V

Veel opties, makkelijk in gebruik, snel warm en ligt heerlijk! Een absolute aanrader! Mooie kwaliteit, mooie vormgeving, fijne gedimde lichtstand. Helder scherm, super duidelijk.

Pluspunten

• Snel warm
  • Veel opties

Goed 10-11-2018

Warm de winter door

Geschreven voor: Inventum HN197V

Dit product voornamelijk gekozen vanwege de timerfunctie
Ook prettig grote maat grote knoppen makkelijk bedienbaar goede trekontlasting aan de snoer ,met zijn alle gezellig onder de elechtriele deken

Pluspunten

• Timerfunctie
  • Ideaal veel standen
  • Aparte voetenstand
  • Wasbaar
  • Veilig

Ninie Oving 07-11-2018

De ideale electrische onderdeken

Geschreven voor: Inventum HN197V

Dit is onze 2e HN197V. De eerste heeft jarenlang goede dienst bewezen en toen die na een stommiteit mijnerzijds stuk ging, hebben we geen moment getwijfeld. Het voordeel van deze deken is dat de voetzone apart te regelen is en ook de tijd is instelbaar. Je wordt niet zoals bij dekens zonder timer midden in de nacht oververhit wakker, maar je val behagelijk in slaap. Voor ons geen ander!

Pluspunten

• Regelbare zones
  • Tijdsinstelling

R van den Berg 19-09-2018

Electrische deken

Geschreven voor: Inventum HN197V

Prima deken , die voldoet aan onze wensen. dit is onze tweede deken en heeft een betre lengte en een apart verwaarmt voeten gedeelte.

Johanna 07-02-2018

Lekker warm

Geschreven voor: Inventum HN197V

Fijne uitgebreide mogelijkheden en opties om aparte delen aan te zetten zoals het voetenstuk, heerlijk warm en een uitkomst voor vermoeide spieren en stramme ledenmaten